Ovako:
- Allianz ima ako je zajednička polica (oba roditelja na istoj polici)
- Uniqa nema
- vrijedi za prvo dijete rođeno nakon sklapanja police (znači moglo je biti i još jedno dijete prije sklapanja, ali to se ne računa)
- zahtjev se može predati i nakon što prođu rokovi, isto kao i za štete npr., osiguratelj ne može osportiti naknadju (samo zahtijevati neku naknadu ako je pretrpio štetu zbgo kašnjenja, što se ne prektiricira baš)
- moguće je da agentica to ne zna, vrlo moguće, moguće je čak i da na šalteru ne znaju ako je neka početnica (čest slučaj, jer je to pozicija s koje se kreće, pa tamo trpaju početnike), relevantne informacije mogu se dobiti jedino u odjelima šteta ili pravne službe, ili voditelj prodaje npr.

A najpametnije, sjesti i zagriajti stolicu - pročitati uvjete (toplo preporučam svakome prije sklapanja police te svaki puta kada postoje nedoumice).
Vrlo često osoblje po pojedinim odjelima šeće s jednog radnog mjesta na drugo, pa npr. zna samo uvjete kasko osiguranja, a onda pređe na osiguranje osoba i nema pojma o uvjetima. Oprez kod uvjeta, prvo sami pročitajete, pa tek onda postavljajte pitanja.

Uzmite sa rezervom ove informacije, jer nisam baš u toku već neko vrijeme