Pokazuje rezultate 1 do 10 od 10

Tema: Kako otvoriti srce hladnoj učiteljici?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    3,520

    Početno Kako otvoriti srce hladnoj učiteljici?

    Bit ću brza.
    Ovo nam je treća učiteljica. Mlada je, vrlo sposobna vjerojatno, no princip rada, ocjenjivanje i stavovi su joj prilagođeni djeci od 2. srednje, ne osnovne. Koristi vrlo hladne i oštre metode odgoja i djeca su sve "gora i gora"... rade sve gore stvari, sve manje slušaju, govore joj ružne riječi itd....

    Moja Omi naravno nije u toj kategoriji, a priznajem da razred jest nešto teži radi tih par problematičnih dečkića i djevojčica, no stvari idu na lošije i mojoj je kćerkici teško kad se viče na njih kao na razred bez obzira tko je kriv, a posebice jer učiteljica koristi kolektivne kazne radi ispada pojedicana!

    Ja nikako ne mislim da su potrebne tako rigorozne mjere i takva hladnoća, krutost i oštrina da stvari krenu na bolje. Učiteljica je već prilikom nekoliko prilika izrazila negodovanje što nema pravo kazniti ih starinskim metodama i uporno govori kako njima danas djeca mogu sve, a oni djeci ništa. No, taj dio je njen imaginarni problem, jer ova dječica njoj konkretno ne rade ništa radi čega bi ona mogla zauzeti takav stav.

    Ona je još mlada i neiskusna, a odlučila se za vrlo starinsku i grubu metodiku.

    ____________

    Odlučila sam razgovarati s njom i pomoći joj da zajednički pronađemo nekakav način da se djeca "poboljšaju" jer čak i "dobri" sad postaju "zločesti"... citiram prošli roditeljski.

    Ono što ja mislim - učitelji imaju prilično sličnu ulogu roditeljima, zar ne? Da bi roditelji mogli provoditi neke autorativne mjere (kada i ako je to potrebno) i općenito odgajati prvo je potrebno sa djetetom se POVEZATI kako bi djete doista "slušalo" i željelo udovoljiti. To se postiže već kako se postiže (AP)... ali znači nekakvom toplinom, ljubavlju, bliskošću.

    Ona to nema. Izuzetno je hladna. Ima odlične namjere, ali nema toplinu. Želi im dobro, ali ih ne podraga i ne kaže lijepu riječ, a kad im je teško odgovor joj je "A što ću ti ja?"...

    Ok. Sliku ste stekli.

    Moj plan je - prije spomenutog razgovora pokušati otvoriti srce toj učiteljici. Mislila sam prikupiti nešto dječice da dođu k meni i da na ooogroman list papira nešto nacrtaju i lijepo napišu za nju. Ili tako nešto. Što vi mislite? Znam da moj plan zvuči naivno, ali što mi još preostaje? Osim toga.. prošle godine je plan otvaranja srca s učiteljicom uspio! No, ta učiteljica je imala toplo srce, samo ga je trebalo otvoriti. Nekako mi se ne čini da je i ovaj put takav slučaj, ali nikad se ne zna.

    ________

    Oprostite na hrpi misli ovako nabacanih..... molim vas za ideje, pomoć, savjete.... mišljenja....
    Puno hvala!

  2. #2
    Mukica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Bestovje
    Postovi
    6,890

    Početno

    probaj.
    Gore ne moze biti jel tak?
    Znaci, sto god ucinila moze biti samo bolje...

    Svidja mi se ova ideja da joj klinci nesto sloze...

  3. #3

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,949

    Početno

    neka joj napišu što kod nje vole,ali neka napišu i što ne vole......

    smješko pa u njemu volim .......kad se učitejlica smije ....

    i plačko, ne volim .....kad se učiteljica dere na nas itd

  4. #4

    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    3,520

    Početno

    Citiraj maria71 prvotno napisa
    neka joj napišu što kod nje vole,ali neka napišu i što ne vole......

    smješko pa u njemu volim .......kad se učitejlica smije ....

    i plačko, ne volim .....kad se učiteljica dere na nas itd
    Wow! Savršeno¨!

    Još mi samo reci misliš li da je nužno da to budu SVA djeca iz razreda? Dosta mi je teško to organizirati sa svima. A opet ako nisu sva, da ne bude selektivna u toplini koju eventualno potaknu. :/

  5. #5
    Osoblje foruma Lutonjica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    13,505

    Početno

    pa nigdje ne treba pisati koja su djeca radila na crtežu, neka se samo potpišu kao taj i taj razred

  6. #6

    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    3,520

    Početno

    U međuvremenu mi je sinulo još nešto. Da svi napišu na male papiriće što vole i ne vole kod učiteljice i onda te papiriće zalijepimo na veliki papir i svi se potpišu na kraju dolje oko tih smilića.

    Tako nešto će biti. Baš se veselim tome! :D

  7. #7

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    Super ideja! :D
    Ali i roditelji trebaju doma razgovarati sa svojom djecom.
    PS. Kolektivna kazna nije loš način jer potiče "dobre" da pokušaju utjecati na "zločeste" i prevenira da postanu "promatrači". Loše je ako joj je to glavna metoda.

  8. #8

    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    127

    Početno

    čini mi se kao dobra ideja! ja bi samo pripazila sa ovime što djeca ne vole kod učiteljice. pripazila bih na formulacije i istaknula dobre strane. negativnosti bi nekako prikazala kroz prizmu dječjih osjećaja i doživljaja, npr.: kad učiteljica viče osjećam se..., volim kad me učiteljica pohvali... ( ako istog manjka)...treba prvo porazgovarati s djecom o učiteljici, oni su uvijek najbolji izvor ideja koje samo treba uobličiti ili doraditi.

    javi kako je prošlo, baš me zanima!

  9. #9
    tjaša

    Početno Re: Kako otvoriti srce hladnoj učiteljici?

    Citiraj Anita-AZ prvotno napisa
    Bit ću brza.
    Ovo nam je treća učiteljica. Mlada je, vrlo sposobna vjerojatno, no princip rada, ocjenjivanje i stavovi su joj prilagođeni djeci od 2. srednje, ne osnovne. Koristi vrlo hladne i oštre metode odgoja i djeca su sve "gora i gora"... rade sve gore stvari, sve manje slušaju, govore joj ružne riječi itd....

    Moja Omi naravno nije u toj kategoriji, a priznajem da razred jest nešto teži radi tih par problematičnih dečkića i djevojčica, no stvari idu na lošije i mojoj je kćerkici teško kad se viče na njih kao na razred bez obzira tko je kriv, a posebice jer učiteljica koristi kolektivne kazne radi ispada pojedicana!

    Ja nikako ne mislim da su potrebne tako rigorozne mjere i takva hladnoća, krutost i oštrina da stvari krenu na bolje. Učiteljica je već prilikom nekoliko prilika izrazila negodovanje što nema pravo kazniti ih starinskim metodama i uporno govori kako njima danas djeca mogu sve, a oni djeci ništa. No, taj dio je njen imaginarni problem, jer ova dječica njoj konkretno ne rade ništa radi čega bi ona mogla zauzeti takav stav.

    Ona je još mlada i neiskusna, a odlučila se za vrlo starinsku i grubu metodiku.

    ____________

    Odlučila sam razgovarati s njom i pomoći joj da zajednički pronađemo nekakav način da se djeca "poboljšaju" jer čak i "dobri" sad postaju "zločesti"... citiram prošli roditeljski.

    Ono što ja mislim - učitelji imaju prilično sličnu ulogu roditeljima, zar ne? Da bi roditelji mogli provoditi neke autorativne mjere (kada i ako je to potrebno) i općenito odgajati prvo je potrebno sa djetetom se POVEZATI kako bi djete doista "slušalo" i željelo udovoljiti. To se postiže već kako se postiže (AP)... ali znači nekakvom toplinom, ljubavlju, bliskošću.

    Ona to nema. Izuzetno je hladna. Ima odlične namjere, ali nema toplinu. Želi im dobro, ali ih ne podraga i ne kaže lijepu riječ, a kad im je teško odgovor joj je "A što ću ti ja?"...

    Ok. Sliku ste stekli.

    Moj plan je - prije spomenutog razgovora pokušati otvoriti srce toj učiteljici. Mislila sam prikupiti nešto dječice da dođu k meni i da na ooogroman list papira nešto nacrtaju i lijepo napišu za nju. Ili tako nešto. Što vi mislite? Znam da moj plan zvuči naivno, ali što mi još preostaje? Osim toga.. prošle godine je plan otvaranja srca s učiteljicom uspio! No, ta učiteljica je imala toplo srce, samo ga je trebalo otvoriti. Nekako mi se ne čini da je i ovaj put takav slučaj, ali nikad se ne zna.

    ________

    Oprostite na hrpi misli ovako nabacanih..... molim vas za ideje, pomoć, savjete.... mišljenja....
    Puno hvala!
    Iako je prošlo dosta vremena od tvojeg posta, ja ga tek sad pročitah i osjetih potrebu da nešto napišem. Za početak jesi li uspjela u svojoj namjeri, tj. jesi li joj otopila led oko srca? Iskreno se nadam da jesi. Sličan slučaj postoji u školi u kojoj ja radim. Mlada učiteljica, ali ledena, nema emocija - ni dobrih ni loših. Djeca su također preživahna, ona samo prolazi pored njih. U razredu često vlada kaos, ali ona i dalje predaje svoje kao da ne vidi odgojne probleme. Odradi svoj posao i ode kući. Takva je i na roditeljskim sastancima. Teško je takve ljude promijeniti i ukazati im na emocionalnu dimenziju. Oni to ne razumiju i na žalost rijetki se pokušavaju promijeniti. Svojim temeljitim pripremanjem za nastavu misle kako su dali dovoljno sebe. Držim palčeve!

  10. #10

    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    3,520

    Početno

    Nisam ništa od planiranih akcija napravila prošle godine. Na neki način sam odustala. No, pri razgovoru sa školskom psihologicom nisam mogla šutiti pa sam rekla svoje mišljenje o njoj. Psihologica mi je rekla da će razgovarati sa njom.

    NE znam što se točno dogodilo, ali kad sam je (od tada) vidjela slijedeći put, zaista je bila drugačija i osim toga Omi mi je rekla da se ljepše ponaša prema djeci.
    S druge strane, pitala sam se koliko ja zaista trebam intervenirati, a koliko moje dijete neke stvari (ipak) treba prihvatiti kakve jesu, posebice zato što prema njoj ustvair uopće nije bila loša niti gruba. Nekako se sve to ipak uskladilo i sve super. Omi je zadovoljna s njom i više se ne žali na ništa.

    Ja sam zadovoljna. Čini mi se da je žena ipak fer.... a ako bude opet kao prije, onda ću napraviti nešto od ovih lijepih, miroljubivih akcija koje bi je mogle zagrijati... MA ustvari... mogla bih to u svakom slučaju, recimo na kraju 1. polugodišta... zašto ne.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •