Pokazuje rezultate 1 do 13 od 13

Tema: Pametni pokreti - zašto ne učimo samo glavom?

  1. #1

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    karlovac
    Postovi
    1,756

    Početno Pametni pokreti - zašto ne učimo samo glavom?

    Brain Gym? Ovo me podsjeća na tečajeve brzog pamćenja. Ne zamjerite, ali bojim se da smo na dobrom putu da i sebe i svoju djecu pretvorimo u strojeve za pamćenje. Koja je svrha toga - biti bolji od drugih, biti vrtoglavo uspješan, više steći, zaraditi? Cijele nauke oko razvijanja sustava pamćenja...dragi roditelji nemojte na tom putu zaboraviti da volite svoju djecu...oni su prije svega bića željna vaše ljubavi.
    Da se razumijemo, nisam protiv razvoja znanosti, niti protiv dobrih ocjena. Ta i ja imam dva odlikaša s 5,0. Ali to nisu postigli mojim grbljenjem nad njihovim zadaćama niti usavršavanjem tehnika pamćenja, to je čisto njihov uspjeh. Od mene su dobili upute da sve obveze koje se pred njih postavljaju pokušaju ispuniti s maksimumom svog truda, a bez obzira na rezultat koji će polučiti oni ostaju moja voljena djeca.
    Čitajući ovaj tekst pobojah se da je vrlo lako skrenuti s tog puta...puta ljubavi...gdje je tu ljubav?

  2. #2
    Ancica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,421

    Početno

    Ja bas ne kuzim kaj hoces reci. Je li kritiziras to sto je netko komercijalizirao tu pricu (koja je, meni, sasvim logicna)? To kuzim, jer ja ne bih recimo bacala lovu na to.

    Ja kad to citam samo vidim potvrde mojeg razmisljanja da bubanje informacija u glavu nije jedino iz cega mozemo uciti (a daleko od kvalitetnog).

    A kineticki aspekt ucenja prepoznat je obrazovanja opcenito.

    Robi, npr, kad su u skoli ucili slova, onda su ih ucili kroz slike, kinetickim pokretom (svako slovo ima svoj), kroz zvuk i pisanjem. Taj kineticki pokret je velikom broju djece puno znacio.

  3. #3
    Osoblje foruma BusyBee avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    7,214

    Početno

    Citiraj Ancica prvotno napisa
    Ja kad to citam samo vidim potvrde mojeg razmisljanja da bubanje informacija u glavu nije jedino iz cega mozemo uciti (a daleko od kvalitetnog).
    A kineticki aspekt ucenja prepoznat je obrazovanja opcenito.
    Tocno ovo. To sto je netko komercijalizirao... tko voli, nek' izvoli.

  4. #4
    Ariens avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    808

    Početno

    Puno kretanja doprinosi kondiciji sto onda rezultira boljom koncentracijom i laksim ucenjem :D

    Sto je tu sporno?

    A ljubav je u svakom trenutku kojeg provedemo s vlastitim djetetom

  5. #5

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    karlovac
    Postovi
    1,756

    Početno

    Ancice, ovo nije tekst koji bi detektirao i prezentirao mehanizme pamćenja, ovo je tekst koji nudi konkretne vježbe, njih 25, koje treba izvoditi da bi se poboljšale tehnike pamćenja. Kao što stroj s vremena na vrijeme podmazuješ na ključnim mjestima da bi vršio svoju funkciju! Što hoću reći? Da me to žalosti
    Ne želim komentirati ovaj način rada za djecu s poteškoćama u razvoju, za njih je to vjerojatno korisno, ali da netko kod zdrave djece izvodi vježbe za poboljšanje učenja...nije mi jasno. Iako, pobornik sam da svatko može odgajati svoju djecu kako god želi - pa tko voli neka izvoli.

  6. #6
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    tekst nisam još niti pročitala (hoću, jer me zanima) ali tehnika za poboljšanje učenja ima koš i još, što je u tome loše? Učenje je sastavni dio našeg života, cijeli život učimo, u određenim razvojnim fazama okupira nas u potpunosti. Što je loše u tome da osvijestimo na koje sve načine možemo učiti i kako si pomoći pri tome. Djeca sa sasvim urednim sposobnostima se muče sa učenjem jer ih nitko nije "naučio" učiti, neke, vrlo jednostavne stvari bi im za čas pomogle...

  7. #7

    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    2,235

    Početno

    bas sam naisla na link o tome u "guardianu":

    http://www.guardian.co.uk/life/badsc...733683,00.html

  8. #8
    dijanam avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zadar
    Postovi
    975

    Početno

    ljiljana, kuzim sto zelis reci...

    Ali, onako kako opisuje Ancica, uloga integriranih pokreta u ucenju je zaista velika i pogotovo korisna djeci s teskocama u ucenju.

    I kuzim da ti osim komercijalizacije moze smetati i ta pretjerana strukturiranost i preveliki dril. A cini mi se da tu drila ima (u BrainGymu).

    Ali i jos nesto sto ce tebe zanimati je tu:
    http://www.carm.org/features/braingym.htm

  9. #9

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    karlovac
    Postovi
    1,756

    Početno

    Dijanam hvala na tekstu. Pročitat ću.
    Bubice, na konkretnim iskustvima djece koja su s mojima išla u razred a imala su problema s učenjem, svi su problemi potjecali od njihovih roditelja - najdrastičniji primjer je djevojčica koja je u nižim osnovne s ocem išla u birtije (majka umrla). Da sad ne nabrajam, ali po slučajevima koji su mi poznati, nedostatak (iskazivanja) ljubavi prema djeci i nepoznavanje njihovih stvarnih potreba manifestirali su se kroz njihove poteškoće s učenjem. Ima i slučajeva pretjeranih roditeljskih ambicija kad se dijete boji da ih neće moći zadovoljiti - tada se javlja u djeteta strah koji ga blokira. Zato mi i ovaj tekst miriše na pretjerane ambicije roditelja (daj Bože da griješim).
    Obavezno im često dajte do znanja da vaša ljubav prema njima nije uvjetovana njihovim uspjesima.
    A ako vam se savjet ne sviđa - zanemarite.
    O ovome nam je dosta govorio nekadašnji (divan) učitelj moje djece.

  10. #10

    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    3,520

    Početno

    A postoje i djeca s poremećajem pažnje (ADHD - Attention Deficit Hyperactivity Disorder ( deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj) koja ne moraju imati probleme u kući i s roditeljima.... a imaju problema s koncentracijom i učenjem.

    Idem sad text pročitati!

  11. #11

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    karlovac
    Postovi
    1,756

    Početno

    Da, vjerojatno je teško detektirati uslijed čega neka djeca imaju poremećaj pažnje, zašto su rastresena i/ili hiperaktivna, a da su pritom iznimno inteligentna. Znam jedno takvo dijete, dijete moje jako dobre poznanice. Nažalost, i ona (majka tog djeteta) je hiperaktivna. Jednom prilikom mi je ispričala da je svom, tada prvašiću, rastrgala bilježnicu, knjige i pribor pobacala po podu, a njega izvrijeđala da je glup. Što ćemo, svi smo ponekad "tanki", ali roditelji moraju biti svjesni da će za svako ovakvo ispuhavanje snositi posljedice.

  12. #12
    flower avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    land of hope and dreams
    Postovi
    4,145

    Početno

    da pokreti pomazu kod ucenja - djeluje logicno, ali se u nasim skolama vrlo brzo zaboravilo na to, zato je meni koncept BG zanimljiv, isto tako i za rod. koji zaboravljaju koliko je vazno kretanje i gibanje i koliko je taj fizicki dio neodvojiv od "intelektualnog"
    kuzim da je sporna komercijalizacija - ona je sporna u mnogim danasnjim stvarima, krenuvsi od AP-a pa nadalje...ipak, Sears je izdao mnoge knjige (vrlo komercijalne i vrlo jednostavne) i promovirao stil rod. koji je u mnogim domovima isao intuitivno - a nametnuo se i kod onih drugih.
    sam koncept da se kroz neke pokrete mozak priprema bolje za ucenje, nije za odbaciti. osnova inteligencije je u koristenju veza u mozgu - pokreti koji omogucuju stvaranje dobrih veza (brzih) koristenje veceg "kapaciteta" mozga je pozeljno.
    a zasto ne trenirati mozak?

  13. #13

    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    258

    Početno

    help, cure ne mogu skužiti o kojem je tekstu riječ?

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •