Pokazuje rezultate 1 do 33 od 33

Tema: Jaslice u DV Malešnica

Tami25 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005

Početno Jaslice u DV Malešnica

Na jesen će Dina krenuti u jaslice i predala bih zahtjev u DV Malešnica pa me zanimaju iskustva roditelja tamošnjih jasličara (ako ima takvih na forumu).
    Dakle sve, od hrane, spavanja (koje vrijeme), teta (kakve su, br.teta na br.djece), je li navala na taj vrtić i sve ostalo što je vrijedno spomenuti.

Druga stvar, ne striktno vezana za taj vrtić, dijete mi ima blagi Distoni sindrom, je li to kontraindikacija za upis u jaslice? (Vježbamo doma i do tada bi se već trebala sama posjedati i puzati).

Nadalje, znam da prednost pri upisu imaju djeca čija oba roditelja rade, ali kod nas tata radi a ja sam redoviti student, da li se i to računa?

Hvala

Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004

Početno

Ako ti dijete ima Dystoni i treba vježbati i nakon 1. rođendana, onda ti možeš pokušati ostvariti pravo na dopust za njegu djeteta sa poteškoćama u razvoju, preko Centra za socijalnu skrb. Možeš raditi pola radnog vremena ili ne raditi uopće. Inače ne znam da bi Dystoni bio kontraindikacija za jaslice?!? , osim što ako dijete treba vježbati jaslice sigurno nisu baš najbolji izbor za njega.

Tami25 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005

Početno

Znam ali fora je u tome da ja kao student nemam pravo na produljenje (plaćenog) porodiljnog dopusta već mogu ostati doma s njom i ne raditi do diplome ali to si nažalost ne možemo priuštiti, tako da sam htjela naći barem nešto preko student-servisa.
    Pretpostavljam da ćemo trebati vježbati dok ne prohoda jer joj je Dystoni dijagnosticiran dosta kasno, tek s 10 mjeseci. Ali čini mi se da će vježbanje popodne, poslije jaslica, i navečer biti dovoljno

Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004

Početno

:/ da, oprosti, propustila sam da si student.