Ja se ne bih složila...čokolada prvotno napisa
Ja se ne bih složila...čokolada prvotno napisa
Janoccka:
OK. konkretiziraj malo. Ja trenutno imam u školi u?iteljicu (predmetna nastava) za koju smatram (ne samo ja) da s obzirom na svoje stru?ne i pedagoške (ne)kvalitete nije primjerena osoba za rad u školi.Ja se ne bih složila...
Što u?initi bez ve?e odlu?nosti ravnatelja da se to riješi? (nije da ne uvi?a problem, samo još uvijek unato? nagomilanim problemima priželjkuje ishod "nafinjaka".)
I mi u 5.razredu i priča je slična.(druga ju djeca maltretiraju zato što je usvojena)
Pokušala sam krenuti od niže distance(razrednice), ali doživjela totalni šok.
Žena nakon 3 tjedna poznanstva mog djeteta zna više o njoj nego ja u ovih 11 godina, da ne spomenem da me počastila kako sam ju loše odgojila- rečeno finim rječnikom (razmazila, nisam ju naučila da vrati grubost, da psuje itd).
Sad zbog mog žaljenja - na maltretiranje mog djeteta, ja moram na razgovor šk.psihologu.
Moram li napomenuti da sam i sama prosvjetni radnik već 15 godina.
Sandra, ajme!
Ako ti išta u tom razgovoru može pomoć naš primjer - možda u toj školi misle da je to normalno, pa neka se dijete brani kako zna. Našeg klinca nisu nikad maltretirali što je posvojen (ni iz kojeg drugog razloga) a došao je kao novi pred kraj trećeg razreda, i to iz manjeg grada i s drukčijim govorom od zagrebačkog, što bi sve moglo biti povodom maltretitranju, da razrednica, ravnateljica i pedagogica nisu radile svoj posao.
Iako radim u prosvjeti, svjesna sam da ima učitelja i "(M)učitelja".
Moja R. je krenula u prvi razred ove godine. Pošto nema ocjena, učiteljica im da je točkice. A smješkiće? E, toga nema. Mislim, gdje je tu pedagogija? Pohvali prvo, a onda ćemo pričati, trba li pokuditi ili ne.
Moje dijete je do sada dobilo 1 točkicu, jer su se dečki u razredu tukli, a ona je izašla po učiteljicu da joj to kaže. Nije mi jasno je li točkica zbog cinkanja ili zbog toga što je izašla nakon zvona. Ako je zbog - nakon zvona, onda bi i učiteljica trebala dobiti točkicu, jer nije bila u učionici nakon zvona.
Ako je zbog cinkanja, ni to nije u redu, jer onda djeca više ništa neće govoriti učiteljici, pa je jedan dječak prešutio da ga je djevojčica ubola olovkom u leđa, jer se bojao da ne dobije točkicuNjegova mama mi je ispričala taj slučaj, dok smo čekale djecu poslije škole.
Moje dijete nije zbunjeno, prihvati to i ide dalje, ali mene uzrujava.
Neki dan sam u knjizi naišla napisano pokraj zadatka: SPORO!!! (crvenom kemijskom) , pitam je zašto je to učiteljica napisala, a ona mi odgovori, da je pitala na wc i da nije stigla obojati do kraja. Pa mislim, učiteljica bi trebala znati, da ako je pustila dijete na wc, nije moglo istovremeno obojati i piškiti!
Ona je sretna i ja ne želim pred njom pričati protiv učiteljice, ali...![]()
Naša učiteljica je krenula upravo suprotnim smjerom nego što kaže Rene2. Ona kreće od pohvale - svima stavlja kvačice na zadaću, što znači da je dobro, a kad je zadaća posebno dobra napiše pored toga lijepo, dobro i sl. Pričala sam s njom o tome, jer mi se činilo da su M. crtančice neuredne, a ona mi kaže da je njoj za početak dovoljno da dijete hoće raditi i da ima zadaće, a da ona tijekom rada pokušava motivirati, recimo da im kvačicu, ali kaže mogao bi ti i bolje. Primijetila sam da to daje rezultate: M. je u ova 4 tjedna postao puno uredniji, a osim toga zavolio je učiteljicu i školu i kaže da najradije piše zadaće. Za sada sam jako zadovoljna njezinim radom - vidim da ima plan, zna što radi, voli djecu, vesela je i blaga, a ipak postiže svoje.
Naša je učiteljica u prvom razredu kada bi ispravljala zadaću ili ono što su radili na satu ako je bilo dobro napravljeno stavljala kvačicu, ako je mislila da je za pohvalu onda bi kraj te kvačice nacrtala patkicu, zeku i sl. Znam da se Dino posebno hvalio s tim: dobio sam patkicu. To je značili da je super napisao.
ja i ovim velikima ,nekad ,kraj testa nacrtam smajlića.....
ajme ako propustim, kad se stanu gurati kraj katedre,![]()
mislim na 3 i 4 srednje![]()
ajme ako propustim, kad se stanu gurati kraj katedre![]()
a i oni su djeca ,samo u velikim tijelima, često to mi koji im predajemo zaboravimo, prečesto![]()
Biljeznice mog Andrije su cijele ispisane crvenom olovkom, od pisi urednije , pravilno oblikuj slova, pisi od crte do crte do neuredno, cini mi se da sam jednom vidjela i necitko.... nema pohvala. Samo se kudi....
A zadnje, na sto mi je para izasla na usi je da mu je ime brata, tj. LOVRO ispravila u LOVRE...![]()
Moram poslat muza na informacija.
sa toljaga ili bez ?![]()
maria71 prvotno napisa
![]()
ne treba njemu toljaga, on sve na finjaka, sunce moje elokventno.![]()
Pa mi smo s našom školom sretni ljudi. Filipova razrednica je pažljiva, pravedna i razumna osoba s kojom se sve može riješiti.
Da imamo probleme s nastavnicima poput ovih vaših, definitivno bih išla od razrednice preko ravnatelja do Ministarstva. Pa ako treba razmislila bih i o promjeni škole.
Potpisujem filipovu mamu. Treba ići na više instance. Najčešće u školi prođe uz mlaku opomenu učitelju ili djetetu koje radi nepodopštine i tu priča završava.
Maria71, u kojoj srednjoj radiš?To bi mogao biti faktor kod odabira srednje.
Svi postovi o preblemu potencijalnog chatanja na satu informatike prebačeni su ovdje: http://www.roda.hr/rodaphpBB2/viewtopic.php?t=49985
i molim vas da na tom novom topicu nastavite raspravu. Pazite na ton postova, svaku slijedeću uvredljivu izjavu ću brisati i adminici predložiti privremeni ban.
Mislim da je ideja o ocjenjivanju učitelja neizvediva. Za to bi trebali postojati jedinstveni kriteriji na temelju kojih bi roditelji i učenici ocjenjivali učitelje, a opet bi trebalo voditi računa o načelima struke. Mislim da se roditelji ne bi usuglasili.
Ja sam se prije nekog vremena požalila na nastavnike koji su od nas roditelja djece u osmom razredu osnovne škole tražili da im pomažemo u svladavanju gradiva. Meni je to bilo nenormalno. Kako da im pomažem npr. kemiju kad mi je i prije dvadeset i pet godina bila bolna točka, a kamoli sada? Pa što rade na satu?
Javilo se dosta roditelja na ovom forumu koji su smatrali (i to vrlo žestoko smatrali) da je to u redu da roditelj svladava gradivo s osmašima :/
Mic po mic, razgovorom s djecom doznala sam da u njihovu tadašnjem razredu vlada totalni kaos za vrijeme nastave, da se nastavnike ne uvažava, da djeca psuju i pričaju pod satom i da veliku većinu vremena nastavnici troše na beskonačne razgovore o (ne)disliplini, a onda krajem sata zadaju da se kod kuće nauči propušteno gradivo.
Nakon toga, nisam više bila načistu - tko je kriv - da li su to djeca koja stvaraju nered i onemogućavaju normalnu nastavu, roditelji te djece ili nastavnici?
No, završili su tu školu. Sve je to prošlo. Svaki problem uvijek prođe...
Svaki problem prođe...samo što neki ostave trag.Mali je dobio dijagnozu"Emocionalne smetnje kojima je uzrok neprilagođen program u školi"O tome sam pisala na ovom podforumu na jednom topicu s istom temom.Da se sad ne ponavljam,koga zanima može i tamo pročitati.Ipak nebih sve nastavnike optužila za nemar i zatvorene oči pred tim problemom.Neki su mu i pomagali i hvala im za to.Isto su mogli samo odradit svoje i reć"Ja nemam ništa napismeno,zašto bih mu skraćivao program?"I bili bi u pravu jer rade po propisu.Osjećaj i volja je nešto drugo.Tu iskaču oni učitelji koji se pamte po dobroti i znanju zvanja.
Ovdje sam svašta pročitala, a bilo je je i dosta podcjenjivanja. Samo ne znam s kojimn pravom. Najlakše je reći kako ovaj drugi ne zna raditi svoj posao. E pa fino, ja mislim da je svatko od nas sposoban za razna educiranja, pa izvoli prioni uz knjigu, pa onda ti riješavaj punoooo bolje taj posao. Svaki posao je jedanko vrijedan i težak. Voditi privatnu firmu, biti trgovac, čistač, doktor, ili učitalj. Sve nas veže jedna riječ odgovornost.
Što se tiče ocjenjvanja učitelja, ma zamisli ti to, još bi ih stvarno trebali učenici i ocjenjivati. Kada učenik dobije 5- ne vjerujem da će ga loše ocjeniti, a 1- e pa ne znam hoće li biti išta pozitivno. Učitelji SVI bilo koje generacije se trebaju EDUCIRATI i na osnovu toga TRUČNA osoba to ocjeniti i procijeniti. U svakom poslu postoji educiranje i napredovanje, koje nas može samo podići na višu razinu, a takvo nešto ocjenjuje netko tko je isto na nekoj višoj razini to ocjeni i nagradi recimo nekom povišicom.
Ljudi moji mi nismo svi sposobni biti doktori, pravnici, kuhari, učitelji, psiholozi, glazbenici, pustimo neka struka radi svoj posao...
Ja sam svakako za ocjenjivanje učitelja i od strane stručne osobe i od strane učenika. Ne ocjenama od 1-5 nego nalik na Teaching and Recent Evaluations. Tako da i sam učitelj i nadležni dobiju povratnu informaciju o tome što rade dobro, a što ne, i gdje se trebaju popraviti. Naravno, uvela bih i "nagrade" i "kazne" ovisno o ocjenama.![]()
Ispravak, direktan link: http://www.csee.wvu.edu/~cukic/teaching.html