Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 73

Tema: Ocjene djeci ali i učiteljima!

  1. #1

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno Ocjene djeci ali i učiteljima!

    Ima trenutaka kad me ovo skolstvo jako muci...

    Posto je zivot pravedan i nepravedan, igrom slucaja promjenili smo 3 skole i 4 uciteljice, a u 4. smo razredu...

    1. i 2. razred pohađale smo u ljubljani, i bila je odlicna ucenica sa svim pohvalama...
    zbog velike razlike u godinama (u sloveniji krecu u skolu sa 5 godina)..kad smo dosle u HR, krenula je ponovo u 2. razred( sa 7 godina nisu joj dali u 3. razred)...sve super...odlicna ucenica, kad je krenula u skolu nije znala ni rijec hrvatskog, u 11. mjesecu je vec pisala za smib...moram priznati da je uciteljica imala jako slican i pozitivan nacin rada kao i u slo...
    u 3. razredu nova uciteljica...djete jedva vrlodobro...kreativnost i individualnost nedopustivi...a da smo sad u 4. u zagrebu u skoli...gdje je jos gore...djeci se kidaju radovi iz likovnog jer se uciteljici ne svidja!!!!!

    pitam se i znam...da su od super nastavnika do katastrofa nastavnika...
    al je tako tesko napraviti test koji ocijenjuje i djecu i ucitelje...
    EU zemlje a i amerika...imaju sistem zavrsnog ispita..za sve jednako i ne ocjenjuje ucitelj ili skola vec ministarstvo...
    ako u jednoj skoli vecina djece dobije iz nekog predmeta 4 ili 5, a u drugoj 1,2 i 3...kome ide negativna ocijena???? ili bar penali na place....

    da je placa ucitelja kao u tvornicama...po ucinku...pitam se kolika bi nasa djeca znala...imamo li pravo ocijenit profesore koje mi sami placamo da nam uce djeci...ipak pola moje place ide u drzavni proracun...ako pojednostavim taman placa kcerkine uciteljice!!!!

  2. #2

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    realna, mogu razumijeti tvoje nezadovoljstvo - no mislim da bi bilo jako loše rješenje problema o kojem pišeš da su učitelji plaćeni "po učinku", odnosno prema prosjeku ocjena svojih učenika.
    Ako su u nekoj školi ocjene iz određenog predmeta 4 i 5, a u drugoj 1, 2 i 3 ne znači automatski da je učitelj u drugoj školi manje kvalitetan (a onaj prvi briljantan)

    Mislim da bi trebalo razgraničiti što je odgovornost učenika, a što učitelja. Mišljenja sam da je sama ocjena u prvom redu odgovornost učenika. Učitelj je odgovoran dobro se pripremiti za sat i što je bolje moguće prezentirati nastavnu materiju. Učitelj ne može biti odgovoran (osim ako se radi o ekstremnim primjerima) za samu ocjenu i (ne)rad svojih učenika.
    Ja sam zato da se (pro)cjenjuje rad učitelja, ali ne na temelju ocjena učenika. Uostalom već i onako imam hiperinflaciju odlikaša i silne pritiske na učitelje po tom pitanju.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    U takvom idealnom zamišljenom sustavu, trebalo bi najprije napraviti ozbiljnu procjenu djeteta prije obrazovnog razdoblja i realno postaviti očekivani napredak. Na kraju obrazovnog razdoblja opet testirati dijete da se utvrdi napredak i zatim usporediti očekivano s postignutim. Da bi se to valjano ocijenilo treba po školi zaposliti još bar jednog psihologa. Nisam sigurna da toga ima igdje u svijetu za niže razrede.
    Možda u Norveškoj. Zadnje vrijeme slušam i čitam da je tamo sve idealno.

  4. #4
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Nažalost, takva ocjenjivanja nose sa sobom više lošeg nego dobrog. Na sveučilišnoj razini, mnogo sam razgovarala s profesorima iz zemalja u kojima se radi takva vrsta evaluacije - oni kažu da se, nažalost, to lomi na leđima kvalitetnih profesora koji traže više, dok najbolje prolaze oni koji malo traže i daju dobre ocjene. To na dulji rok znači srozavanje čitavog sustava u borbi za studente i radno mjesto. Ja jesam za evaluaciju, ali sa vrlo preciznim i dobro promišljenim pitanjima na koja bi učenici/studenti odgovarali.

  5. #5
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Ja bi ovakav način vrednovanja kao što predlaže realna uvela i za liječnike-posebno za onkologe, time bi se životni vijek njihovih pacijenata sigurno znatno produljio.

  6. #6

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    evo u kontekstu ove teme danas u Večernjem listu:

    http://www.vecernji.hr/newsroom/news...07900/index.do

    LICENCIJE U ŠKOLAMA Primorac uvodi dopusnice za rad i stručne provjere ravnatelja i učitelja
    Nastavnici na ispite
    Autor Irena Kustura

    Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa planira za učitelje, stručne suradnike i ravnatelje uvesti polaganje stručnih ispita i dopusnice za rad (licencije). Licencije bi morali obnavljati svakih pet godina, a u međuvremenu bi se usavršavali i skupljali potrebne bodove. Osim toga, ugovor o radu s ravnateljima bi se sklapao na određeno vrijeme, a za njihovo imenovanje na tu dužnost ponovno bi se tražilo odobrenje mjerodavnog ministra.

    Sve te novosti predviđene su Prijedlogom novog zakona o osnovnom školstvu koji je izradilo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa. Planirane novosti već su izazvale žestoke reakcije nastavnika, ravnatelja i sindikalnih čelnika koji, među ostalim, upozoravaju da bi donošenje takvih zakonskih rješenja bilo udarac decentralizaciji školstva.

    Povratak u prošlost
    To nipošto ne bi bilo dobro i značilo bi povratak u prošlost. Što će suglasnost na izbor ravnatelja ako ravnatelj ima licenciju, odnosno dokaz da je taj posao kadar kvalitetno obavljati. Sramotan je taj pokušaj spajanja nespojivog kriterija kvalitete s jedne i političke podobnosti s druge strane.

    To je stavljanje ravnatelja u poziciju dvostruke ovisnosti o politici na lokalnoj i državnoj razini komentirao je predsjednik Školskog sindikata Preporod Željko Stipić. Njemu se ne sviđa ni to što će učitelji za obnavljanje licencija morati proći stručno usavršavanje i prikupiti određen broj bodova.

    Nije u redu da se obnavljanje licencija veže isključivo uza stručno usavršavanje jer su u nas u tom području zbog nedostatka novca kronični problemi. To će izazvati radnu nesigurnost i još veću ovisnost učitelja o ravnateljima upozorava Stipić. Za odredbu po kojoj bi se ravnatelji zapošljavali na određeno vrijeme tvrdi da je protuzakonita. To kaže i predsjednik Udruge osnovnoškolskih ravnatelja Tomislav Horvat.

    Protuzakonito
    To se ne može prihvatiti jer je zapošljavanje na određeno vrijeme moguće samo u iznimnim situacijama, recimo za sezonske poslove i slično. A ravnatelji ne mogu spasti na razinu sezonskoga radnika.

    Ne znam tko se time bavio i čija je to ideja bila, ali svakako je loša. Nikada prije takvo što nije postojalo niti se spominjalo komentira T. Horvat, ističući da Hrvatska mora slijediti europske standarde. Hoćemo li najbolja rješenja, moramo se ugledati u najbolje, a trenutačno je to Finska zaključuje Tomislav Horvat.

  7. #7

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Inače btw licenci psiholozi već neko vrijeme imaju licence, koje se izdaju na 6 godina. Bodovi potrebni za obnavljanje licence skupljaju se pohađanjem raznih edukacija. (Onaj tko nakon 6 godina ne skupi dovoljan broj bodova mora na poseban ispit). Od kada je to uvedeno edukacije za psihologe su drastično poskupjele (to je jedan od razloga zašto nas tako malo ima po školama - u MZOSa kažu da smo jako "skupi" u odnosu na druge struke). Od uvođenja licenci i bodovanja jako su profitirali samo organizatori edukacija. Ljudi koji su i ranije bili zainteresirani i išli redovito na edukacije pronalaze načine da to i dalje čine, a oni koji nisu ne educiraju se ni sada vjerojatno.
    Istina je doduše da su psiholozi u odnosu na učitelje i druge struke gotovo ponekad mazohistički skloni ideji cjeloživotnog obrazovanja, tako da među nama ne vidim velike promjene odkada su uvedene licence.

    I istina je da nam još nije istekla 1. "šestoljetka" (vidjet ćemo što će biti nakon toga).

  8. #8
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    pa i farmaceuti idu na edukacije i skupljaju bodove. toga ima u više struka, a ja bih to uvela svugdje.

    edukacija je temelj svega, i ne kaže se bez veze da "čovjek uči dok je živ".

    ja već dugo (oko godinu dana) nisam bila ni na jednoj edukaciji, i to me užasno smeta. imam dojam da nazadujem.

  9. #9

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    A molim vas tko kaže da učitelji ne idu na edukacije???
    :?
    Na početku školske godine dobivamo plan permanentnog usavršavanja u koji preko godine upisujemo seminare koje smo pohađali i stručnu literaturu koju smo pročitali.
    Taj plan predaje se na kraju godine zajedno s ostalom administracijom.
    Ja sam od 9.mjeseca prošle godine bila na 5 seminara i to najčešće ili subotom prijepodne ili u večernjim satima-dakle u vrijeme rezervirano za moju djecu.

    I već mi se lagano diže kosa na glavi od prozivanja učitelja u vezi svega i svačega.
    Penali na plaću...ma nemojte molim vas....s obzirom na to kolika nam je ako dobijemo penal ja ću još u vrijeme plaće morati nadoplatiti ono što pofali do nule!

  10. #10

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    Citiraj ronin prvotno napisa
    Ja sam od 9.mjeseca prošle godine bila na 5 seminara i to najčešće ili subotom prijepodne ili u večernjim satima-dakle u vrijeme rezervirano za moju djecu.

    I već mi se lagano diže kosa na glavi od prozivanja učitelja u vezi svega i svačega.
    Penali na plaću...ma nemojte molim vas....s obzirom na to kolika nam je ako dobijemo penal ja ću još u vrijeme plaće morati nadoplatiti ono što pofali do nule!
    1. koliko ja znam...(moja mama je bila prosvetar...najprije je zavrsila kao profa biologije i kemije...i kad nije dobila posao, zavrsila je i pedagoski fax i radila kao teta u vrticu 25 godina)...seminari idu u redovni font sati...cak i pripreme..satovi razrednika..i ostalo....
    sto se tice popodnevnih predavanja...i prodavacice su na poslu kad im je vrijeme rezervirano za djecu...cistacice, doktorice, direktorice, radnice u tvornici...i jos i jos...

    2. pa ako su penali za "lose obavljen posao" i nagrade za "dobro obavljen posao"...(kao i u mnogim drugim poslovima..recimo tvornica na normu)...svatko ko savjesno i sa puno truda radi svoj posao, trebao bi biti sretan takvim nacinom nagradjivanja...

  11. #11

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,173

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa
    Od uvođenja licenci i bodovanja jako su profitirali samo organizatori edukacija
    bojim se da je tako, a i u drugim strukama koje imaju sisteme bodovanja
    (a uglavnom su to bolje plaćene struke od prosvjetara)

    s time da se često edukacija svodi na to da se nešto plati i odsluša

  12. #12

    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Lokacija
    Zagreb- Vinkovci
    Postovi
    136

    Početno

    Citiraj realna prvotno napisa
    Citiraj ronin prvotno napisa
    Ja sam od 9.mjeseca prošle godine bila na 5 seminara i to najčešće ili subotom prijepodne ili u večernjim satima-dakle u vrijeme rezervirano za moju djecu.

    I već mi se lagano diže kosa na glavi od prozivanja učitelja u vezi svega i svačega.
    Penali na plaću...ma nemojte molim vas....s obzirom na to kolika nam je ako dobijemo penal ja ću još u vrijeme plaće morati nadoplatiti ono što pofali do nule!
    1. koliko ja znam...(moja mama je bila prosvetar...najprije je zavrsila kao profa biologije i kemije...i kad nije dobila posao, zavrsila je i pedagoski fax i radila kao teta u vrticu 25 godina)...seminari idu u redovni font sati...cak i pripreme..satovi razrednika..i ostalo....
    sto se tice popodnevnih predavanja...i prodavacice su na poslu kad im je vrijeme rezervirano za djecu...cistacice, doktorice, direktorice, radnice u tvornici...i jos i jos...
    .
    Ja ne znam kada i gdje je tvoja mama radila, al već par godina seminari jesu subotom prijepodne ili u KASNIM večernjim satima. I ima nas puno koji na te seminare moramo ići a škole nam ne plaćaju ni putne troškove ni dnevnicu. Nego sve ide iz našeg džepa! Meni nije teško ići na seminar (ako ću nešto pametno čuti) ni subotom ni nedjeljom a ni praznikom ako ću za to biti i plaćena.
    A što se tiče bodovanja, ocjenjivanje učitelja, učiteljskih sjednica, seminara, sastanak i rastanaka smatram da je to isključivo učiteljska stvar i uopće ne vidim razloga da roditelji razbijaju s tim glavu!!

  13. #13

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    Citiraj mimazg prvotno napisa
    Citiraj realna prvotno napisa
    Citiraj ronin prvotno napisa
    Ja sam od 9.mjeseca prošle godine bila na 5 seminara i to najčešće ili subotom prijepodne ili u večernjim satima-dakle u vrijeme rezervirano za moju djecu.

    I već mi se lagano diže kosa na glavi od prozivanja učitelja u vezi svega i svačega.
    Penali na plaću...ma nemojte molim vas....s obzirom na to kolika nam je ako dobijemo penal ja ću još u vrijeme plaće morati nadoplatiti ono što pofali do nule!
    1. koliko ja znam...(moja mama je bila prosvetar...najprije je zavrsila kao profa biologije i kemije...i kad nije dobila posao, zavrsila je i pedagoski fax i radila kao teta u vrticu 25 godina)...seminari idu u redovni font sati...cak i pripreme..satovi razrednika..i ostalo....
    sto se tice popodnevnih predavanja...i prodavacice su na poslu kad im je vrijeme rezervirano za djecu...cistacice, doktorice, direktorice, radnice u tvornici...i jos i jos...
    .
    Ja ne znam kada i gdje je tvoja mama radila, al već par godina seminari jesu subotom prijepodne ili u KASNIM večernjim satima. I ima nas puno koji na te seminare moramo ići a škole nam ne plaćaju ni putne troškove ni dnevnicu. Nego sve ide iz našeg džepa! Meni nije teško ići na seminar (ako ću nešto pametno čuti) ni subotom ni nedjeljom a ni praznikom ako ću za to biti i plaćena.
    A što se tiče bodovanja, ocjenjivanje učitelja, učiteljskih sjednica, seminara, sastanak i rastanaka smatram da je to isključivo učiteljska stvar i uopće ne vidim razloga da roditelji razbijaju s tim glavu!!

    ako pojednostavim stvar..ide to ovako cca...

    ja imam privatno poduzece...moj radni dan je 24 sata..efektivno i po 16 sati kad je puno posla...
    od poreza koji odvajam drzavi samo do firne...plus porezi na moju placu...sve ide u drzavnu blagajnu...
    od tog novaca placaju se ucitelji, policajci, doktori, radnici u drzavnoj upravi itd....stoga bi mogla reci da mi obican puk uposljavamo ucitelje koji nam educiraju djecu dok mi sljakamo...i onda pitas odkud roditeljima pravo da ocjenjuju ucitelje????

    pitam se ja dal onda ni mame koje placaku tetu cuvalicu nemaju pravo ocijeniti njihovu sposobnost ili nesposobnost????

  14. #14
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    realna, predlažem da onda napustiš svoj posao, jedan čas završiš neki pedagoški smjer i lagano se opuštaš na učiteljskom poslu o trošku ostalog naroda.

  15. #15

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Citiraj realna prvotno napisa
    1. koliko ja znam...(moja mama je bila prosvetar...najprije je zavrsila kao profa biologije i kemije...i kad nije dobila posao, zavrsila je i pedagoski fax i radila kao teta u vrticu 25 godina)...seminari idu u redovni font sati...cak i pripreme..satovi razrednika..i ostalo....
    sto se tice popodnevnih predavanja...i prodavacice su na poslu kad im je vrijeme rezervirano za djecu...cistacice, doktorice, direktorice, radnice u tvornici...i jos i jos...
    Pošto vidim da si krenula ispravljati moje navode,a pritom si navela svoje reference kao kćerke prosvjetne djelatnice još iz doba Jugoslavije,kada su možda seminari i ulazili u font sati i bili plaćeni,dozvoli da o trenutnoj situaciji znam nešto više od tebe.

    Točno je onako kako sam navela,s tim da i meni ovih 5 seminara nije bilo plaćeno,a znala sam 50 km proći svojim autom tek iz želje da naučim nešto novo i usavršim se u svom poslu...u doba kada jesam sa svojom djecom,nakon odrađene svoje dnevne šihte koja je btw. nekad ujutro nekad popodne (pošto vidim da je i spomenuto kukanje na rad u popodnevnim satima-spominjanje liječnica i radnica u tvornici mi je oprosti malo neumjesno)a posao kod kuće,koji također svakodnevno radim za to vrijeme čeka....

    I potpisujem mimuzg kada kaže da je ocjenjivanje meritornosti i stručnosti posao struke,a NE roditelja.

  16. #16

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    Citiraj vertex prvotno napisa
    realna, predlažem da onda napustiš svoj posao, jedan čas završiš neki pedagoški smjer i lagano se opuštaš na učiteljskom poslu o trošku ostalog naroda.
    a da to nije ucitelj koji ne uci moje djete...pa se ja bunim...i saljes me nek se ja uhvatim tog posla ako nisam zadovoljna...nego da je to doktor...koji recimo svaki dan tvom djetetu postavlja krivu diagnozu...jer nije bas zainteresiran za svoj posao...bi li prihvatio stav kad bi tebi netko rekao...e sad dragi moj, ako ti se tako ne svidja...pa ti budi doktor...

    ipak mislim da to tako ne ide...

  17. #17

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    Citiraj ronin prvotno napisa
    Citiraj realna prvotno napisa
    1. koliko ja znam...(moja mama je bila prosvetar...najprije je zavrsila kao profa biologije i kemije...i kad nije dobila posao, zavrsila je i pedagoski fax i radila kao teta u vrticu 25 godina)...seminari idu u redovni font sati...cak i pripreme..satovi razrednika..i ostalo....
    sto se tice popodnevnih predavanja...i prodavacice su na poslu kad im je vrijeme rezervirano za djecu...cistacice, doktorice, direktorice, radnice u tvornici...i jos i jos...
    Pošto vidim da si krenula ispravljati moje navode,a pritom si navela svoje reference kao kćerke prosvjetne djelatnice još iz doba Jugoslavije,kada su možda seminari i ulazili u font sati i bili plaćeni,dozvoli da o trenutnoj situaciji znam nešto više od tebe.

    Točno je onako kako sam navela,s tim da i meni ovih 5 seminara nije bilo plaćeno,a znala sam 50 km proći svojim autom tek iz želje da naučim nešto novo i usavršim se u svom poslu...u doba kada jesam sa svojom djecom,nakon odrađene svoje dnevne šihte koja je btw. nekad ujutro nekad popodne (pošto vidim da je i spomenuto kukanje na rad u popodnevnim satima-spominjanje liječnica i radnica u tvornici mi je oprosti malo neumjesno)a posao kod kuće,koji također svakodnevno radim za to vrijeme čeka....

    I potpisujem mimuzg kada kaže da je ocjenjivanje meritornosti i stručnosti posao struke,a NE roditelja.

    moja mama je otisla u penziju 98, znaci nije bila samo u Jugi....

    ja nisam rekla da roditelji daju ocjenu ucitelju...ipak iznad skole i ravnatelja postoji i Ministarstvo koje je nadlezno za takve stvari...

    a da nisu mozda ucitelji neka zasticena vrsta, doktore se proziva na red...a ucitelje se kao nesmije????

  18. #18

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Citiraj realna prvotno napisa
    od tog novaca placaju se ucitelji, policajci, doktori, radnici u drzavnoj upravi itd....stoga bi mogla reci da mi obican puk uposljavamo ucitelje koji nam educiraju djecu dok mi sljakamo...i onda pitas odkud roditeljima pravo da ocjenjuju ucitelje????

    pitam se ja dal onda ni mame koje placaku tetu cuvalicu nemaju pravo ocijeniti njihovu sposobnost ili nesposobnost????
    Eto upravo si rekla otkud pravo za ocjenjivanjem.....
    Nego,ova izjava o zaštićenoj vrsti nije lijepa,pa mi malo prelazi granice zdrave argumentirane rasprave.

  19. #19

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Citiraj realna prvotno napisa
    od tog novaca placaju se ucitelji, policajci, doktori, radnici u drzavnoj upravi itd....stoga bi mogla reci da mi obican puk uposljavamo ucitelje koji nam educiraju djecu dok mi sljakamo...i onda pitas odkud roditeljima pravo da ocjenjuju ucitelje????

    pitam se ja dal onda ni mame koje placaku tetu cuvalicu nemaju pravo ocijeniti njihovu sposobnost ili nesposobnost????
    Eto upravo si rekla otkud pravo za ocjenjivanjem.....
    Nego,ova izjava o zaštićenoj vrsti nije lijepa,pa mi malo prelazi granice zdrave argumentirane rasprave.

  20. #20
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Moj se komentar odnosio na onaj dio kako obični puk upošljava učitelje svojim šljakanjem. Što to uopće znači, da učitelji ne rade, da žive kao paraziti? To što su učitelji plaćeni iz proračuna apsolutno ne daje pravo roditeljima da se miješaju u struku. Daje im pravo da traže da struka radi svoj posao, to se slažem. I sigurno ne rade svi učitelji dobro.
    A koliko primjećujem, učitelje se neprestano poziva na red, u tolikoj mjeri da im se onemogućuje normalan rad, a na kraju to često ide na štetu djece i to kompletnih generacija.

  21. #21

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    Citiraj vertex prvotno napisa
    Moj se komentar odnosio na onaj dio kako obični puk upošljava učitelje svojim šljakanjem. Što to uopće znači, da učitelji ne rade, da žive kao paraziti? To što su učitelji plaćeni iz proračuna apsolutno ne daje pravo roditeljima da se miješaju u struku. Daje im pravo da traže da struka radi svoj posao, to se slažem. I sigurno ne rade svi učitelji dobro.
    A koliko primjećujem, učitelje se neprestano poziva na red, u tolikoj mjeri da im se onemogućuje normalan rad, a na kraju to često ide na štetu djece i to kompletnih generacija.
    Ne rekla sam da ucitelje uposljavaju, sto znaci primaju u radni odnos, nigdje nisam napisala da im se daje recimo renta....
    Nisam ni rekla kakav bi skolski program trebao biti...al mogu se zaliti ako se od djece trazi nesto sto u tom programu nije!!!

    A ucitelje će se nazalost jos neko vrijeme prozivati, dok postoje situacije kao kad se djeca kupaju u ljetnoj skoli u vodi od 15 stupnjeva, jer je uciteljica povela sa sobom bolesnog sina, i cuva njega umijesto svoj razred, dok jos uvijek postoje uciteljice koje tuku djecu...dok jos uvijek postoji nacionalna netrpljivost i prozivanje takve djece pred razredom...

    Ja sam na samom pocetku rekla da je moja kcer imala dvije izvanredne uciteljice, kod kojih su djeca sa najvecim entuzjazmom upijala znanje...i takve treba nagraditi, zao mi je jedino da se jedna od forumasica vidjela bas u opisu uciteljica kojima treba djeliti penale...

  22. #22

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Citiraj realna prvotno napisa

    Ja sam na samom pocetku rekla da je moja kcer imala dvije izvanredne uciteljice, kod kojih su djeca sa najvecim entuzjazmom upijala znanje...i takve treba nagraditi, zao mi je jedino da se jedna od forumasica vidjela bas u opisu uciteljica kojima treba djeliti penale...
    Pretpostavljam da ovo mene ide,jer sam komentirala penale.

    Nego,draga moja,ne da se nisam prepoznala u toj tvojoj rečenici nego ni u ostalima jer sve tvoje rečenice odišu netolerancijom i pozivom na linč,što je meni totalno stran način komunikacije pa se shodno tome da i hoću ne mogu prepoznati u tvojim razmišljanjima.

    Mene inače ovaj forum oduševljava jer sam na njemu toliko toga naučila,nadam se da su i drugi nešto korisno čuli i od mene,nikada se s nikim nisam ovdje zakačila,ali brate ovoliko pljuvanja po struci koju svim srcem radim ni mene ne ostavljaju hladnom.

    Ne mislim više trošiti svoje vrijeme na ovom topicu jer su udarci "ispod pojasa" nešto na što ne želim odgovarati s argumentima.

  23. #23

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    Citiraj ronin prvotno napisa
    Citiraj realna prvotno napisa

    Ja sam na samom pocetku rekla da je moja kcer imala dvije izvanredne uciteljice, kod kojih su djeca sa najvecim entuzjazmom upijala znanje...i takve treba nagraditi, zao mi je jedino da se jedna od forumasica vidjela bas u opisu uciteljica kojima treba djeliti penale...
    Pretpostavljam da ovo mene ide,jer sam komentirala penale.

    Nego,draga moja,ne da se nisam prepoznala u toj tvojoj rečenici nego ni u ostalima jer sve tvoje rečenice odišu netolerancijom i pozivom na linč,što je meni totalno stran način komunikacije pa se shodno tome da i hoću ne mogu prepoznati u tvojim razmišljanjima.

    Mene inače ovaj forum oduševljava jer sam na njemu toliko toga naučila,nadam se da su i drugi nešto korisno čuli i od mene,nikada se s nikim nisam ovdje zakačila,ali brate ovoliko pljuvanja po struci koju svim srcem radim ni mene ne ostavljaju hladnom.

    Ne mislim više trošiti svoje vrijeme na ovom topicu jer su udarci "ispod pojasa" nešto na što ne želim odgovarati s argumentima.

    dal sam ja kritizirala ili rekla sta mi se svidja i sta ne...

    jos jednom ponavljam...imala je dvije izvanredne uciteljice...koje nebi mogla nahvaliti ni da knjigu o njima pisem...

    al da je istina istina je...ima sada uciteljicu koja djeci kida radove iz likovnog odgoja jer joj se ne svidjaju,

    na ljetnu skolu povela je sina (koji nije u njihovom razredu, cak ni njihovoj skoli, pazila na njega jer je bio bolastan), a nakon povratka kuci 13 djece je lezalo doma tjedan dana sa temperaturom 40.
    da mi je djete u razredu prozivano sa slovenkom, zato sto jos uvijek negdje ubaci slovensku rijec...e pa ni to bas nije pedagoski...
    pa sad ti meni reci da ja nemam pravo izreci kritiku????

  24. #24

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    imaš pravo izreći kritiku, ali mislim da - u ovim primjerima - neopravdano generaliziraš:

    realna:
    na ljetnu skolu povela je sina (koji nije u njihovom razredu, cak ni njihovoj skoli, pazila na njega jer je bio bolastan), a nakon povratka kuci 13 djece je lezalo doma tjedan dana sa temperaturom 40.
    učiteljica je očito u najboljoj namjeri bila preuzetna: s obzirom na zdravstveno stanje vlastitog djeteta trebala je otići na bolovanje, a odgovornost za školsko ljetovanje prepustiti nekome drugom ili ga otkazati.

    realna:
    da mi je djete u razredu prozivano sa slovenkom, zato sto jos uvijek negdje ubaci slovensku rijec...e pa ni to bas nije pedagoski...
    jedini problem koji ja vidim u ovom primjeru je to što ti smatraš pogrdnim nazivanje nekoga tko govori slovenski (ili ubacuje po koju riječ) - slovencem/kom :?

    Osim toga važno je i gdje se kritika izriče - ne vidim baš kako će isticanje ovih primjera i eventualna generalizacija na temelju njih pomoći školstvu u cjelini s jedne strane ili tebi osobno i tvom djetetu s druge?!

  25. #25

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    6,765

    Početno

    Ne uplićem se u rasprave o vlastitoj struci, no imam jednu ideju kada već predlažete ocjenjivanje učitelja, penale, plaću prema učinku (jesu li to dobre ocjene učenika?!) - zašto ne bismo uveli i ocjenjivanje babica - pa ako vas dotična pri porodu nazove magaricom jer prema njenom mišljenju glasove koje ispuštate zvuče kao revanje (ta bi očito od vas dobila čistu jedinicu - jadne one - morale bi one nama rodiljama plaćati koliko bi dobile penala ; ili ocjenjivanje službenica u MUP-u - tu bi anki imala što za reći o taktičkom borbenom planu : mislim da bi te službenice skupljale mame s bebama po gradu i dovodile u red samo da dobiju neku plaćicu ... Ili ne daj Bože ocjene sudovima - svi neriješeni slučajevi unazad 20 godina bi bili riješeni u roku "keks"...


    Treba biti reda, svi koji nisu zadovoljni radom učitelja (jer, eto, učitelj se usudio dati ljubljenom djetetu lošiju ocjenu... zašto ste samo sigurni da je onaj prvi učitelj/ica imala prave kriterije - možda je taj/ta prva precijenila vaše dijete i sada vam dala krivu sliku o djetetovom znanju?! zašto ne provjerite rad tih učiteljica koje pak imaju samo petice u imeniku - možda ima se posrećilo pa su dobile izvrsnu generaciju, no možda ipak griješe...)

    obratite se višim prosvjetnim službama. Ukoliko ne uspijevate ostvariti komunikaciju s učiteljima, ne posusajte i ne generalizirajte, nego se izborite za dječja, i svoja, prava.

  26. #26

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa
    imaš pravo izreći kritiku, ali mislim da - u ovim primjerima - neopravdano generaliziraš:

    realna:
    na ljetnu skolu povela je sina (koji nije u njihovom razredu, cak ni njihovoj skoli, pazila na njega jer je bio bolastan), a nakon povratka kuci 13 djece je lezalo doma tjedan dana sa temperaturom 40.
    učiteljica je očito u najboljoj namjeri bila preuzetna: s obzirom na zdravstveno stanje vlastitog djeteta trebala je otići na bolovanje, a odgovornost za školsko ljetovanje prepustiti nekome drugom ili ga otkazati.

    realna:
    da mi je djete u razredu prozivano sa slovenkom, zato sto jos uvijek negdje ubaci slovensku rijec...e pa ni to bas nije pedagoski...
    jedini problem koji ja vidim u ovom primjeru je to što ti smatraš pogrdnim nazivanje nekoga tko govori slovenski (ili ubacuje po koju riječ) - slovencem/kom :?

    Osim toga važno je i gdje se kritika izriče - ne vidim baš kako će isticanje ovih primjera i eventualna generalizacija na temelju njih pomoći školstvu u cjelini s jedne strane ili tebi osobno i tvom djetetu s druge?!
    eto zadnje epizode dobronamjerne uciteljice...

    djete je u utorak reklo da se lose osjeca...
    Uciteljica:" nije ti to slovenija da sa svako nista djeca mogu doma, ljepo sacekaj i tako imamo samo jos 2 sata"

    djete je doslo doma sa temperaturom od 40,6 koju su spustali na hitnoj...vec smo tri dana u groznici...nebi rijec rekla vise...

  27. #27
    Zoranova draga avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    Balkan & Bliski Istok
    Postovi
    193

    Početno

    Veliki broj roditelja procenjuje rad ucitelja na iskljucivo osnovu ocena svog deteta. Ako su ocene dobre - roditelj je zadovoljan, ako su ispod roditeljskih ocekivanja i ambicija - nije. Takav utisak ostavlja i ono sto je napisala realna - u njenom uvodnom postu, prvi i glavni deo komentara o svakoj od uciteljica cini navodjenje ocena njene cerke.

  28. #28

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    Citiraj Zoranova draga prvotno napisa
    Veliki broj roditelja procenjuje rad ucitelja na iskljucivo osnovu ocena svog deteta. Ako su ocene dobre - roditelj je zadovoljan, ako su ispod roditeljskih ocekivanja i ambicija - nije. Takav utisak ostavlja i ono sto je napisala realna - u njenom uvodnom postu, prvi i glavni deo komentara o svakoj od uciteljica cini navodjenje ocena njene cerke.
    ocijene su stvarno ono sto me najmanje brine....
    odnos do djeteta je nesto sto me puno vise muci...

  29. #29

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    6,765

    Početno

    Citiraj realna prvotno napisa
    Citiraj no@ prvotno napisa
    imaš pravo izreći kritiku, ali mislim da - u ovim primjerima - neopravdano generaliziraš:

    realna:
    na ljetnu skolu povela je sina (koji nije u njihovom razredu, cak ni njihovoj skoli, pazila na njega jer je bio bolastan), a nakon povratka kuci 13 djece je lezalo doma tjedan dana sa temperaturom 40.
    učiteljica je očito u najboljoj namjeri bila preuzetna: s obzirom na zdravstveno stanje vlastitog djeteta trebala je otići na bolovanje, a odgovornost za školsko ljetovanje prepustiti nekome drugom ili ga otkazati.

    realna:
    da mi je djete u razredu prozivano sa slovenkom, zato sto jos uvijek negdje ubaci slovensku rijec...e pa ni to bas nije pedagoski...
    jedini problem koji ja vidim u ovom primjeru je to što ti smatraš pogrdnim nazivanje nekoga tko govori slovenski (ili ubacuje po koju riječ) - slovencem/kom :?

    Osim toga važno je i gdje se kritika izriče - ne vidim baš kako će isticanje ovih primjera i eventualna generalizacija na temelju njih pomoći školstvu u cjelini s jedne strane ili tebi osobno i tvom djetetu s druge?!
    eto zadnje epizode dobronamjerne uciteljice...

    djete je u utorak reklo da se lose osjeca...
    Uciteljica:" nije ti to slovenija da sa svako nista djeca mogu doma, ljepo sacekaj i tako imamo samo jos 2 sata"

    djete je doslo doma sa temperaturom od 40,6 koju su spustali na hitnoj...vec smo tri dana u groznici...nebi rijec rekla vise...

    što si poduzela nakon ovog događaja?
    jesi li razgovarala s učiteljicom?
    pedagogom?
    ravnateljem?
    ministarstvom?
    pravobraniteljicom za djecu?
    liječnikom?
    ...

    Ukoliko to ne riješiš odmah, učiteljica i dijete će imati međusobnih problema sve do kraja 4. razreda.
    Za takve postupke, i takve izjave, postoje i disciplinske komisije i sl.
    No, opet, treba čuti i drugu stranu.

  30. #30

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    nista jos, posto smo jos uvijek doma u krevetu, al vjeruj mi, ovoga puta necu zmiriti..idem pedagogu, ravnatelju, ako treba i na sud...
    dok je to "maltretiranje" na nekom niskom nivou..(mada uciteljica-djete bas i nije ravnopravna borba)...to jos mogu nekako prozvakati..al sta je previse, previse je...

    danas je mucenje zivotinja kazneno djelo...a da mi netko maltretira djete, jer mu se ne svidja iz nekog razloga, to je ipak visak...
    jos da je djete zlocesto, nebi nista rekla...lupala bi se toljagom po glavi i vikala mea culpa...
    al je to djete koje je totalni altruista, cak je bila jedina u razredu spremna sjesti kraj djevojcice koja ima probleme u razvoju i pomagati joj...

  31. #31

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Citiraj Zoranova draga prvotno napisa
    Veliki broj roditelja procenjuje rad ucitelja na iskljucivo osnovu ocena svog deteta. Ako su ocene dobre - roditelj je zadovoljan, ako su ispod roditeljskih ocekivanja i ambicija - nije.
    Nije baš tako. Moja M. ima iz svega petice pa ipak realno gledam odnos učitelja/profesora prema njoj, ostaloj djeci, prema radu.... I nije baš da svi učitelji imaju nešto protiv evaluacije rada. Eto, naša učiteljica mi je nedavno rekla kako joj je žao što nema neke kontrole izvana da testira razrede. Ona vrlo dobro zna kakav bi bio uspjeh njenog razreda. I smatram da bi za njega učiteljica trebala biti nagrađena: pohvalom, financijski ili bilo kako. Jer, nemoguće je da je baš ona u svoj razred dobila hiperinteligentnu djecu. Dapače-ima jedno dijete koje pohađa nastavu po skraćenom programu i još troje s raznim dijagnozama (disleksija, poremećaji u ponašanju...). Znači da uspjeh razreda (a time i pojedinog djeteta) ipak ovisi o radu učiteljice. Ja bih našoj kao roditelj dala čistu peticu dok bi profesorica iz engleskog kod mene pala razred. Ne zna jezik, ne zna raditi s djecom, ne trudi se... I zašto takva osoba ne bi bila sankcionirana???

  32. #32
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Pratim ovu raspravu, polariziranu na pretpostavci sukoba roditelj-učitelj. Moje dijete tek od jeseni kreće u školu, pa nemam iskustva, ali ja ne namjeravam imati takav odnos prema školi. Mislim slično kao mim - ne školsko, ali vrtićko iskustvo je slično. Postoje vrlo uočljive razlike u radu pedagoškog osoblja. To uočavaju djeca i mi, njihovi roditelji. Moj načelni stav u odnosu na tete u vrtiću je bio da poštujem njihov posao i brigu za moje dijete. No, to uključuje odricanje od prava da uočim i kritiziram nešto što ne valja. Stručne evaluacije su jedno, a mišljenja djece i roditelja drugo. Moj pristup je bio taj da na sitnice ne reagiram ili ih samo uzgred spomenem, a da na stvari koje smatram bitnima za moje dijete i za drugu djecu reagiram vrlo jasno, čvrsto, bez ustručavanja, naravno, uz dužno poštovanje. Tako se namjeravam ponašati i u školi. Konstruktivno i suradljivo, a to uključuje i kritiku. Nemam ništa protiv toga da mi izjadamo svoje emocije na ovom ili nekom drugom forumu, ali od toga koristi našem djetetu nema. Ono što treba reći treba reći na relevantnim mjestima.

  33. #33
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    to uključuje = to ne uključuje

  34. #34
    Zoranova draga avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    Balkan & Bliski Istok
    Postovi
    193

    Početno

    Citiraj mim prvotno napisa
    Citiraj Zoranova draga prvotno napisa
    Veliki broj roditelja procenjuje rad ucitelja na iskljucivo osnovu ocena svog deteta. Ako su ocene dobre - roditelj je zadovoljan, ako su ispod roditeljskih ocekivanja i ambicija - nije.
    Nije baš tako. Moja M. ima iz svega petice pa ipak realno gledam odnos učitelja/profesora prema njoj, ostaloj djeci, prema radu....
    Nisam ni napisala da su to svi roditelji, pa cak ni vecina. Naravno da ima roditelja koji vrlo objektivno sagledavaju i svoje dete i njegove ucitelje.

    I nije baš da svi učitelji imaju nešto protiv evaluacije rada. Eto, naša učiteljica mi je nedavno rekla kako joj je žao što nema neke kontrole izvana da testira razrede.
    Nezavisna testiranja ucenika, bilo na kraju nekog obrazovnog perioda, razreda ili tokom skolske godine, postoje u mnogim naprednim obrazovnim sistemima. Moje je misljenje da takva testiranja treba da postoje i da predstavljaju odlican pokazatelj i ucenickog i uciteljskog rada.

    Znači da uspjeh razreda (a time i pojedinog djeteta) ipak ovisi o radu učiteljice.
    Apsolutno se slazem. Ali to ne znaci da je uciteljica kod koje dete ima petice bolja od one kod koje ono dobija slabije ocene. To sto je dete ocenjeno kao vrlo dobro kod druge uciteljice, ne znaci cak ni da je kod nje ono manje napredovalo nego kod one kod koje je bilo obasuto peticama. I tu bi testiranja organizovana od strane Ministarstva dala verniju sliku.

  35. #35

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    ma nije to slucaj samo mog djeteta...
    ova si uciteljica dozvoli djecu lupiti...

    baca pernice u smece jer je to "pernica za prvasice"...molim lijepo kakve su to pernice za prvasice...ja u ni jednoj tgovini nisam vidjela specifikacije pernica po razredima????

    ima ovakvih gluposti, svaki tjedan nesto...

  36. #36
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Ja sam bila srednjoškolski profesor (samo godinu dana), a sada sam roditelj školarca (manje od godinu dana). Imam bar neki uvid kako je biti na jednoj, odnosno drugoj strani, iako mislim da roditelji i učitelji ne smiju biti nekakve suprotstavljene strane.
    I ja mislim kao Zdenka, dakle, da treba postojati suradnja između učitelja i roditelja. I sam sam ove godina imala dvije situacije koje sam željela raspraviti s učiteljicom i to sam i napravila. Nema ništa loše u ideji da postoji kontrola nad radom učitelja, dapače. Nije to ono što me zasmetalo u postovima od realne.
    Kad sam radila kao učiteljica-pripravnica, jako me smetalo što se svi (pegog, ravnatelj...) brinu o tome kakav mi je dnevnik i da li formalno sve štima, dok je o mom radu u učionici malo tko vodio računa, a meni je trebalo i pomoći i kontrole. To, naravno, govorim samo za školu u kojoj sam radila.
    Sad sam roditelj prvaša. I iz iskustva sa zajednicom roditelja, i iz razgovora s prijateljicama koje su učiteljice, i iz mog općeg iskustva, mislim da jedan značajan broj roditelja ima sasvim nerealno gledanje i na vlastito dijete i na školu. Primjer za to je i moja meni jako draga teta, visokoobrazovana, čiji je sin imao dvojku iz matematike a ona je tvrdila kako je on, u stvari, izuzetno matematički tip. Ja sam mu davala repeticije, a dijete u sedmom razredu ne zna i ne razumije zašto je važno, kad se broj prebacuje s jedne strane jednadžbe na drugu, promijeniti mu predznak. Pa nema veze, neka ne razumije. Ali onda nije izuzetno matematički tip. Izuzetno matematički tip svlada matematiku osnovne škole malim prstom lijeve noge, bez sata vježbanja kući. I ja sam je tako svladala, a ima puuuno jačih matematičara od mene.
    Mojoj teti matematika nije struka, dapače, dosta je slabo zna, ali smatra da je kvalificirana za zaključiti kako joj je dijete izvrstan matematičar.

    Ako učiteljica vrijeđa i udara djecu, onda je to situacija u kojoj roditelj mora reagirati.

  37. #37
    zabrinuti

    Početno

    REALNA,vidim da su nastupili problemčlići mojima.No tko nas pita i što mi znamo.....
    Evo pa sama vidi http://www.roda.hr/rodaphpBB2/viewtopic.php?t=41713
    No potaknuta tvojim postom i riječima u stili:"PLAĆAM POREZ I SVE IDE U DR PRORAČUN IZ KOJEG ONI PRIMAJU PLAĆE......" tako nekako ide ne da mi se prepisivat........
    TU JE BIT PROBLEMA!!!!!!!!
    Ti i ja ZARAĐUJEMO NOVCE (suprug mi je obrtnik ja uposlena u obrtu) i za svoje novce želimo da dobijemo što nam pripada.No učitelju DOBIJAJU PLAĆU bez obzira na vrijemenske uvjete,stanje na cestama,stanje na burzi,BDP-u,njih ništa ne zanima.Plaću dobijaju a mi moramo doma raditi posao učitelja za koji su preplaćeni.Mislim da bi bilo najbolje da svaki mjesec ispišemo virman s tekućim računom učiteljica i nek niti ne dolaze raditi,mi ionako sve za njih radimo i na osnovu našeg rada s djecom njihova statistika je sve bolja i bolja.....

  38. #38

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Ovako;nisam mislila više postati na ovom topicu,ali bih samo skrenula pažnju moderatorima na krajnje neprihvatljivo vrijeđanje.
    Ovakav ton i način pisanja može se vidjeti na Forumu hr no ne i na Rodi. :/

  39. #39

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    Probleme treba rješavati jedan po jedan. Poopćavanje problema nije put rješavanja. Bacanje pernice u smeće, udaranje djeteta, pa čak i vikanje na dijete traži ozbiljnu reakciju roditelja i to u najkraćem roku. Isto tako, rješavanje puno problema odjednom obično ne donosi neki pomak jer postoji opasnost da manji problemi zasjene veće probleme.
    OK, cure su se izjadale, ali bolje da su to tako učinile ovdje na forumu nego u školi gdje bi takvim nastupom mogle štetiti djetetu.
    Moj savjet je: rješavati problem kad nastupi problematično ponašanje učiteljice, uljudno ali strogo izraziti negodovanje, očekivanja za ubuduće i ne dopustiti da se učiteljica osjeti napadnuto jer će se tada pažnja s učiteljičinih postupaka usmjeriti na postupke roditelja, a to je opet slijepa ulica.
    Govoriti što više u ja-formi:
    Očekujem...
    Ne dopuštam...
    Razočarana sam...
    Ne slažem se... - i slično
    U ti-formi postavljati ako je moguće samo pitanja.
    Zašto ste tako reagirali?
    Što vas je potaknulo?
    Što ste poduzeli? - i slično

    Evo, to su neke osnovne komunikacijske vještine koje pomažu kod rješavanja problema. Nadam se da će pomoći mamama s ovim problemom.

  40. #40
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Zabrinuti/a probleme koje imaš sa učiteljicom svog djeteta riješi s njom i molim te prestani s blaćenjem i vrijeđanjem prosvjetara, nadam se da ne govoriš tako i pred svojim djetetom.
    Svi oni kojima nije jasno zašto se pojedina djeca u školama ponašaju neprihvatljivo neka pažljivo još jednom pročitaju post zabrinutog/e-takve i slične stvari mnoga djeca čuju od svojih roditelja.
    Srećom imam ooogromnu plaću i duuuge praznike pa me ni silna vrijeđanja ne mogu otjerati iz struke, a i tako sam tu dospjela, kako sam na drugom topicu mogla pročitati, negativnom selekcijom, pa vjerojatno ni ne znam ništa drugo nego uništavati dolazeće generacije.

  41. #41
    zabrinuti

    Početno

    Prosvjetari su ljudi koji su pošteno i dugo išli u škole i fakultete te su svoje diplome zaslužili.Također zaslužuju i svaku lipu svoje plaće koje dobiju.No među tim istim prosvjetarima postoji 0,1% koji ne zaslužuju da rade posao za koji dobijaju plaću.Greška poštenih i pravih prosvjetara je u tome što ne žale ukazati na nepravilnosti ovih 0,1%.I ne zamjeram im,jer ovih 0,1% je došlo do diploma pitaj boga kako.Moja je nesreća što naletih na jednu od 0,1%.Ispričavam se cijeloj poštenoj prosvjetarskoj struci i da se mene pita ja bih im povećala plaću za duplo,jer taj posao koji rade ja nikada ne bih radila jer ga smatram izuzetno teškim i odgovornim.Još jednom isprika svima koje sam uvrijedila svojim upisima no molim za razumijevanje jer moj problem je kako stvari trenutno stoje nerješiv....

  42. #42

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    133

    Početno

    ovdje nitko ne proziva dobre ucitelje, kao kad bi pisali kritike o policajcima nitko nebi prozivao one dobre, ni dobre bankare ni dobre komercialiste ni dobre doktore...

    zalostno je jedino sto i ti dobri budi kolege ili nadredjeni ili podredjeni onim "losim" al se zbog solidarnosti i mira u struci, zbornici, P. postaji, kancelariji, bolnici najlakse okrenuti i zazmiriti na jedno oko...

    Ima srednja likovna skola u Puli, i uciteljica iz hrvatskog koja je pred penziju, psihicki bas i ne najstabilnija, ucenici se zale, no ne stize dalje od razrednika, roditelji se zale, a zalba ne stize dalje od ravnatelja...odgovor profesora koji su kolege je "a sta da sad radimo frku, i tako ce skoro u penziju!!!"...skoro jest skoro...al ipak ce kroz njene ruke proci bar jos 2-3 generacije...

  43. #43
    zabrinuti

    Početno

    Citiraj realna prvotno napisa
    ovdje nitko ne proziva dobre ucitelje, kao kad bi pisali kritike o policajcima nitko nebi prozivao one dobre, ni dobre bankare ni dobre komercialiste ni dobre doktore...

    zalostno je jedino sto i ti dobri budi kolege ili nadredjeni ili podredjeni onim "losim" al se zbog solidarnosti i mira u struci, zbornici, P. postaji, kancelariji, bolnici najlakse okrenuti i zazmiriti na jedno oko...

    Ima srednja likovna skola u Puli, i uciteljica iz hrvatskog koja je pred penziju, psihicki bas i ne najstabilnija, ucenici se zale, no ne stize dalje od razrednika, roditelji se zale, a zalba ne stize dalje od ravnatelja...odgovor profesora koji su kolege je "a sta da sad radimo frku, i tako ce skoro u penziju!!!"...skoro jest skoro...al ipak ce kroz njene ruke proci bar jos 2-3 generacije...
    Potpisujem!

  44. #44

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Čitajući prethodne postove primjećujem jedno: protiv učitelja se ne smije govoriti, njihov rad ne treba biti kontroliran od nezavisnih inspekcija, nerad se prešutno ili manje prešutno tolerira.... U isto vrijeme, tražeći informacije vezane za porod prijateljici vidim kako se vrlo otvoreno raspravlja o postupcima liječnika, vrlo ih se otvoreno kritizira (često argumentirano). Oprostite, meni je to malo nedoslijedno. Jednako kao što ne želimo biti predmeti u rodilištu jednako tako kao roditelj ne želim biti predmet u obrazovnom sustavu mog djeteta i dići ću glas-argumentirano i odlučno-ako primijetim da se u njenom obrazovanju rade kardinalni propusti. Kao i Zdenka-zažmirim na sitnice, ali sam pred nekoliko dana tražila osobni susret s profesoricom iz engleskog i dobila sam ga. Donijela sam joj bilježnicu s tekstovima koje su pisali u školi te joj postavila pitanje zašto su neke riječi u diktatu koji je pregledala označene kao netočne, a neke druge, u kojima je bilo greške nisu evidentirane. Objašnjenje profesorice je da je trebalo ispraviti 29 diktata te da su joj se potkrale pogreške. I ista ta priča ponavlja se već 3. godinu. Zahtjeva li to sankciju?? Moje osobno mišljenje je-da, zahtijeva. Bi li trebalo reagirati i na višem nivou?? E, u to nisam sigurna. U cijelom razredu još samo 4 roditelja pregledavaju već pregledane radove. I oni uočavaju iste greške, a ostale nije briga. Pitam se može li nas 5 učiniti bilo što, kome se obratiti i kako reagirati dalje... Za sad se nadam da sam bila dovoljno oštra i ozbiljna te da će se profesorica ipak malo zapitati o svom radu. Ukoliko se promjena ne dogodi slijedeće godine ću reagirati kod ravnatelja. Ako u tom budem usamljena-nema veze.
    I, molim vas, sjetite se da svi mi, posredno ili neposredno, plaćamo iste one liječnike s početka moje priče te ih kritiziramo. Jednako tako je i s državnim službenicima, policijom, komunalnim djelatnicima pa i učiteljima. Stvarno sam spremna pohvaliti svakoga tko svoj posao radi kako treba. Ne vidim razloga da učitelji budu izuzeti. Kako davanju pohvala tako i negativnoj kritici.

  45. #45

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    mim ja se apsolutno slažem s tobom,dobro si reagirala.
    Mene jedino smetaju generaliziranja,tj,trpanje u isti koš.

  46. #46

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Citiraj ronin prvotno napisa
    Mene jedino smetaju generaliziranja,tj,trpanje u isti koš.
    Da, i mene. Upravo zato ne generaliziram. Kad hvalim onda hvalim točno određenu osobu (u mojim ste postovima mogli primijetiti oduševljenje našom učiteljicom i nastojim joj to svaki puta dati do znanja), a kudim jedino profesoricu iz engleskog koja taj jezik govori lošije od mene (nažalost, imala sam je prilike čuti i vidjeti kroz njen rad esencijalno neznanje stranog jezika). Dakle, nema generaliziranja. Nažalost, vjerujem da na ovaj forum neće kročiti ni jedan učitelj koji radi propuste u radu. Imam osjećaj da su tu samo oni kojima je stalo, a oni se više grizu zbog svojih grešaka (ako im se dogode) nego mi, roditelji. Upravo zato smatram da bi trebalo postojati neko mjerilo uspjeha učitelja (pri tom ne mislim na ocijene) kako bi se nagradili oni koji djeci daju potrebno znanje, a uočili oni koji konstantno griješe.
    Kao mali primjer: meni je u sjećanju najviše ostala srednjoškolska profesorica kemije koja je bila beskrajno stroga i pravična, a dala nam je toliko znanja da su svi njeni učenici polagali prijamne ispite iz kemije skoro bez učenja. Kod nje sam vječno imala ocijene koje su više naginjale četvorki nego petici. Tek kad sam počela studirati vidjela sam koliko je znanja u mojoj četvorki. Dakle, mjerilo vrijednosti rada definitivno ne bi trebao biti prosjek ocijena razreda.

  47. #47

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    mim,drago mi je da tako razmišljaš.
    Ali,nisam ni rekla da si TI generalizirala,već da SE generaliziralo.
    Ne samo da se govorilo o cijeloj struci negativno već čak i uvredljivo.

  48. #48

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj realna prvotno napisa
    zalostno je jedino sto i ti dobri budi kolege ili nadredjeni ili podredjeni onim "losim" al se zbog solidarnosti i mira u struci, zbornici, P. postaji, kancelariji, bolnici najlakse okrenuti i zazmiriti na jedno oko...

    Ima srednja likovna skola u Puli, i uciteljica iz hrvatskog koja je pred penziju, psihicki bas i ne najstabilnija, ucenici se zale, no ne stize dalje od razrednika, roditelji se zale, a zalba ne stize dalje od ravnatelja...odgovor profesora koji su kolege je "a sta da sad radimo frku, i tako ce skoro u penziju!!!"...skoro jest skoro...al ipak ce kroz njene ruke proci bar jos 2-3 generacije...
    ovo uvjerenje se često javlja u postovima - slučajno ga sada citirah od realne - no moje je pitanje općenito:

    što mislite koje zaista realne mogućnosti za djelovanje stoje na raspolaganju kolegama u zbornici ili stručnoj službi kada uoče da učitelj/ica, profesor/ica neadekvatno i neprofesionalno obavlja svoj posao?! (naravno ako se ne radi o pripravniku ili učitelju/ici zaposlenom na određeno).

  49. #49

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa
    no moje je pitanje općenito:

    što mislite koje zaista realne mogućnosti za djelovanje stoje na raspolaganju kolegama u zbornici ili stručnoj službi kada uoče da učitelj/ica, profesor/ica neadekvatno i neprofesionalno obavlja svoj posao?!
    Prijava ravnatelju, ministarstvu???? Otvoreni kolektivni razgovor s dotičnom kolegicom??? Otkaz??? Nešto mora postojati. Pa zaposlenici u školama nisu, da prostite svi dobri učitelji/profesori, krave u Indiji. Ako liječnik koji prima mito može završiti u zatvoru ili barem biti kazneno gonjen, policajac suspendiran, a sudac prozivan po novinama ne može biti da se nesposobnim učiteljima ne može stati na kraj. Kad bi nekoliko njih dobilo otkaz možda bi se ostali nesposobni zapitali je li baš državna služba posao koji se ofrlje radi do mirovine. I to bi otvorilo vrata sposobnim i vrijednim ljudima, ne bi se svi trpali u isti koš i ne bi bilo generaliziranja. Ovako nastradaju zbog kritike i oni koji svoj posao obavljaju vrhunski, a oni koji se ne trude ili nisu sposobni za taj posao neka se zaposle u privatnim školama pa da vidimo koliko će semstara tamo imati posla i nakon koliko vremena će im se uz uručenje radne knjižice zahvaliti na njihovom radu.
    Dragi, dobri učitelji, oprostite na oštrom tonu: ovo sve nije namjenjeno vama. Vi zaslužujete

  50. #50
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    No@, ZNAM da su mogućnosti nikakve. Ne daj Bože da je dotični nesposobnjaković/ka član sindikata, pa krenu optužbe za mobbing, vade se prastare razmirice s ravnateljem, sindikat ga/ju zaštiti ko ličkog međeda...

Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •