Citiraj Pahuljica prvotno napisa
Glazbena skola je ipak SKOLA i na kraju se sva ljepota muziciranja svodi na tlacenje ucenika solfeggiom i vjezbanje glazbenih diktata, sto prije ili poslije kod djeteta 'ubije' volju prema instrumentu. Svaka cast izuzecima.
Očito imaš loše iskustvo s glazbenom teorijom.
Ja ipak ne bih tako generalizirala. Mislim da baš učenje glazbene teorije (a tu spada i "tlačenje" solfeggiom ) ima povoljan utjecaj na razvoj ostalih vještina, u prvom redu matematičkih. Naravno, sve ovisi o nastavniku i načinu na koji on to gradivo prezentira učenicima, što je pogotovo osjetljivo u osnovnoj školi.

Meni je solfeggio ostao u vrlo lijepoj uspomeni, "tlačenje" diktatima mi je izuzetno razvilo sluh (bolje nego vježbanje na raštimanom starom pianinu koji sam imala doma), a na kraju sam upisala teoretski smjer u srednjoj glazbenoj, i iako mi glazba nije profesija, mislim da me baš to učenje teorije obogatilo, više nego drilanje tehnike sviranja klavira.

Što se tiče provođenja slobodnog vremena na zraku i bavljenja sportom, tu ostavljam svakom da odabere prema svojem ukusu - da je meni netko ponudio sport kao alternativu učenju glazbe, mislim da ga ne bih poslušala. Ipak je to jako individualna odluka.