-
M ide u drugi razred glazbene škole (glasovir). Glazba definitivno utječe poticajno na razvoj djeteta, a redovna glazbena škola definitivno stresno utječe i na dijete i na roditelje. Mislim da to može potvrditi svatko tko je pohađao neku glazbenu školu (odobrenu od Ministarstva prosvjete) ili mu dijete ide u glazbenu školu.
Sve to kulminira kad se pred kraj godine djeca pripremaju za ispite, a to je i instrument i solfeggio pred komisijom.
Kad se jednom dijete upiše u glazbenu, nisu tu samo očekivanja roditelja i djeteta, nego i očekivanja profesora instrumenta, kojemu je u najužem interesu da mu đaci budu uspješni, a ne samo dobri.
U glazbenoj je dijete pod konstantnim pritiskom pa čak i kad roditelj nema velikih očekivanja.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma