mi smo u DV Vrbik i zadovoljni smo s našom Montessori grupom obzirom na iskustvo u redovnoj skupini.
Imamo 3 tete no nažalost jedna se razbolila tako da smo ostali na 2 tete iskusne i treća koja je na tzv zamjeni...
No od te tri jedna je krasna i radi za sve tridruga je na bolovanju a treća je flegmatična i pred mirovinom ...
Njemački ih nešto malo podučava ta jedina što radi full na način da npr. ujutro pozdrave na njemačkom, potom broje tko je prisuta, komentiraju vrijeme, dane u tjednu, kad idu prati zube i sl... no to je stvarno minimalno od onog što smo očekivali...
No zadovoljni smo s montessori priborom i načinom na koji se svakodnevno koristi i djeca lakše usvajaju apstraktnije pojmove... Atmosfera je dobra... imaju dodatno vjeronauk opet vodi ista radišna teta... potiču samostalnost u velikoj mjeri i ima brzog efekta![]()
Jedino bi pojačala edukaciju od strane teta i veću zastupljenost dodatnog jezika...




druga je na bolovanju a treća je flegmatična i pred mirovinom ...
Odgovori s citatom
Kaj je to sad po defaultu da vjeronauk postoji u vrtiću? Već se i ovako bediram kako ćemo s tim vjeronaukom kad krene u školu, a sad je vjeronauk već krenuo i u vrtiću? Jel vjeronauk obavezan ili pola djece može na neku drugu aktivnost umjesto vjeronauka? Općenito mi se ne sviđa ideja vjeronauka u školi, a kamoli u vrtiću. Bez obzira što sam imala vjeronauk u djetinjstvu u sklopu crkve i išla na prvu pričest i potvrdu (što mi je bilo totalno ok, jer je bilo na dobrovoljnoj bazi, tko hoće-ide), smatram da vjeronauku nije mjesto u obrazovnim ustanovama
