Pokazuje rezultate 1 do 47 od 47

Tema: stolica

Datum pristupanja
    Jun 2007

Početno stolica

Molim pomoć...radi se o tome da sam dala na analizu stolicu od mog malog koji ima 4 mj i samo je na prsima.Inaće stolica mu je bila oko 2 tj dosta rijetka žute boje sa sluzi.Pošto sam dobila rezultate a doce moje danas nema malo se dvoumim oko rezultata..Krvna slika ,pošto sam laik,nešto i kužim mu je ok,nalaz na viruseje negativna , salmonela i shigella nisu nađene dokanaliza stolice-reakcija na krv 1/poz/ a treba biti neg. pa se sada pitam moram li biti zabrinuta..... :? inače je veseo ,dobro cica ,nema temp... :/

D 1998.
    I 2007.

puhovi obožavaju smokve avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006

Početno

zbog kakvih problema si radila te pretrage?

Datum pristupanja
    Jun 2007

Početno

savjetovala sam se sa docom zbog tih stolica. to su bile stolice po 5 puta na dan rijetke sa puno sluzi više smečkaste sa zlatno žutom pozadinom bez primjesa i obolne.

D 1998.
    I 2007.

puhovi obožavaju smokve avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006

Početno

:/

vještičica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007

Početno

A da izbaciš kravlje mlijeko i sve proizvode sa kravljim mlijekom iz svoje prehrane? Bjelančevine kravljeg mlijeka imaju "ružan običaj" da pređu u cijelosti u majčino mlijeko, te tako izazovu alergijsku reakciju kod nekih beba. Mislim da ima tema o tome na podforumu o dojenju. Sretno, i javi šta ti je dr rekla. Pusa

ivana zg avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006

Početno

Moja mala ima takve stolice,pedijatar je rekao da je to posljedica trodnevne viroze,a ja mislim da ona prije ima neku crijevnu ili želučanu virozu,jer teško kaka kao da ima tvrdu stolicu,a onda je sva proljevasta,čak i sa tragovima krvi i sluzi,nekad zelena nekad žuta,a nekad se pokaka samo mrvicu onako kad prdne-i da plače po 20min od boli-trebam li se zabrinuti-jer pedijatar me ne sluša-i da kako se bebi uzima uzorak stolice,urin smo već uzimali,ali ne i stolicu?!
    Hvala