Pokazuje rezultate 1 do 50 od 50

Tema: Opisna ocijena iz vladanja

  1. #1

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno Opisna ocijena iz vladanja

    Kakve su opisne ocijene vaše djece iz vladanja? Na svim informacijama uvijek smo čuli sve same pohvale o djetetu, nema nikakvih problema, dobra, pristojna, pomaže drugima itd. Što se učenja tiče - sve petice. Dobili pohvalnicu i knjižicu, tri rečenice su u opisnoj ocijeni iz vladanja. Dvije su kao pohvalne ali je zato jedna za šokirati se. Možda sam presubjektivna jer je to prvi razred.
    Pa u njihovom razredu ima svakakvih klinaca. Ne znam što njima piše ali ovo nije niti najmanje ugodno. Sva sreća da malićka ne kuži što to znači, sigurna sam da bi ju to jako pogodilo.

  2. #2
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    Kako glasi treća rečenica?
    Nisam najbolje shvatila, malena ti je ili nije dobila tu treću rečenicu kao opis vladanja?

  3. #3
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Ne mogu ovako zaključiti o čemu se radi, ali ako je tako šokantno, svakako si za problem trebala i ranije saznati. Je li to propust učiteljice, ili možda tvoj? Razjasni to s učiteljicom, nema veze što je kraj godine.

  4. #4

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno

    ma da. opisna ocijena sastoji se od 3 rečenice. dvije su ok i stvarno opisuju naše dijete. ali treća rečenica (ne bih ju citirala) je totalno neprimjerena.

  5. #5
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Možda je jednostavno pogreška? Puno je papirologije na kraju školske godine.

  6. #6

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno

    ma sigurna sam da nije pogreška. možda to ne bi bilo šokantno da je istina. ali naše dijete stvarno nije takvo.
    ne želim citirati što piše ali ću dati primjer usporedbe - to je kao da znate da vaše dijete uvijek dijeli slatkiše s drugima i nikada nikog ne odbije. i onda da vam netko u knjižicu napiše da je dijete marljivo i aktivno ali eto škrto.

  7. #7
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    Žirafić, svakako provjeri ako smatraš da ne stoji. Ja bih, na tvom mjestu.

  8. #8

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno

    to mogu provjeriti tek na jesen. a i tada - zar bih nešto postigla? postoji samo mogućnost da se zamjerimo učiteljici pa da dijete ispašta. tako to obično biva.

  9. #9
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Citiraj zirafic prvotno napisa
    to mogu provjeriti tek na jesen. a i tada - zar bih nešto postigla? postoji samo mogućnost da se zamjerimo učiteljici pa da dijete ispašta. tako to obično biva.
    Oprosti, ali ovo mi stvarno nema smisla.

  10. #10
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    Citiraj zirafic prvotno napisa
    ... postoji samo mogućnost da se zamjerimo učiteljici pa da dijete ispašta. tako to obično biva.
    Ja sam tako mislila veći dio svog života, i takvim stavom nanijela i poneku štetu svom sinu kroz njegovo osmogodišnje školovanje. Tako su odgajali mene, pa sam to načelo ja ponijela kroz život.
    Hvala Bogu, prava stvar ipak ispliva na površinu, a to je potreba da budeš podrška i da se boriš za vlastito dijete uvijek i svugdje gdje to ima smisla.
    Obrati pažnju na ovo što ti je napisala vertex:
    .... si za problem trebala i ranije saznati. Je li to propust učiteljice, ili možda tvoj?
    Profesori su još uvijek u školi. Ako nije trenutno, svakako će biti tu jedan dan tijekom ljeta. Ostavi svoj broj telefona u tajništvu, neka ti se profačica javi kad dođe, da dogovorite sastanak ili da ti pojasni i telefonom, zašto ne?

  11. #11
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    Da se dopunim: sve što je vezano uz tvoje dijete imaš pravo znati.

  12. #12
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Mene bi ako nista drugo zanimalo zasto netko moje dijete dozivljava toliko drugacije od mene.

  13. #13

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    Zirafic, je li to nešto što ju opisuje kao osobu ili opisuje sklonost za neko ponašanje.
    Mislim da ujesen treba razgovarati s učiteljicom u smislu da se prisjeti konkretnih situacija iz kojih je došla do svojih zaključaka. Možda postoji dobar razlog zašto je tako napisala.
    Recimo, moja rođakinja misli da je njena kćerkica anđelak i kad joj je učiteljica rekla da djevojčica iskorištava ekskluzivno pravo da iziđe piškiti za vrijeme sata (zbog bolesti koju je preboljela kao beba) tako da traži da iziđe svako deset minuta, ova je tvrdila da učiteljica nije maloj sklona.
    Pitati ne znači napasti. Pitaš zato što želiš pomoći djetetu da bude bolje i uspješnije.

  14. #14
    Sanjica avatar
    Datum pristupanja
    May 2004
    Lokacija
    Moslavina
    Postovi
    918

    Početno

    Ne trebaš se bojati, nećeš se zamjeriti učiteljici, osobito ako joj pristupiš na korektan i kulturan način. Tvoje je pravo da znaš pojedinosti i opširniji opis, osobito ako je to nešto što se kosi s tvojim uvjerenjima.

    Pripremi se ipak i na iznenađenja da tvoja djevojčica možda nije onakva kakvu je ti doživljavaš. Moguće je i da je učiteljica ovakvo ponašanje ocijenila na temelju jedne ili dvije situacije...

    U svakom slučaju, sljedeću školsku godinu pojačaj individualne razgovore s učiteljicom i zahtjevaj da te odmah pozove na razgovor ako uoči bilo kakav problem u ponašanju, pa makar i najmanji.

    Meni isto nije u redu da ti tek iz knjižice saznaš za tako nešto, tu je učiteljica apsolutno napravila propust.

    I jedan savjet - nemoj si tako previše uzimati k srcu i sekirati se. Nije to tako važna i strašna stvar koja bi vam svima sad trebala promijeniti život. Još vas čeka puno problema, nepravdi, skokova i padova, sve je to život.


  15. #15

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno

    to je - eto kao što sam dala primjer - da vam napiše da je dijete škrto. a znate da nije. a i da je, pa nije to nešto što je potrebno napisati u knjižicu. smatram da sam kao roditelj realna i nikada ne tvrdim da je naše dijete anđelak. inače ne doživljavam kritike kao napad već upravo suprotno.
    međutim, ovo mi zapravo izgleda kao da je učiteljica namjerno tražila nešto negativno što bi napisala.
    slažem se da uvijek ima nepravde i nepoštenja. svakodnevno. svugdje oko nas.

  16. #16
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Citiraj zirafic prvotno napisa
    mogućnost da se zamjerimo učiteljici pa da dijete ispašta. tako to obično biva...
    ovo mi zapravo izgleda kao da je učiteljica namjerno tražila nešto negativno što bi napisala
    Evo, ja opet isto, ali i dalje mi nema smisla. Meni su ovo jako ozbiljne optužbe. Ako imaš razloga za tako loše misliti o toj učiteljici, onda je to ozbiljan problem i treba se njime pozabaviti. Ako nemaš drugih povoda za ovako loše mišljenje osim ove nejasne situacije, onda se treba, što kaže marta, zapitati zašto ona ima toliko drugačije mišljenje o tvom djetetu od tebe i razgovarati s njom. Imati toliko sumnji, neodređenih i neprovjerenih slutnji i ne pokušati barem razgovarati neće donijeti ništa dobra nikome. Moguće je da učiteljica nije u redu. Ali je moguće da je i tebi nešto primaklo.

  17. #17
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    primaklo=promaklo

  18. #18

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,557

    Početno

    Cuj, pricaj s uciteljicom. Ocito te smeta taj komentar. Pitaj ju da ti objasni sto je mislila pod tom trecom recenicom i da li je nuzno davati takav komentar u knjizicu.

    Ps-nepravde ima, no nekada se mora na nju reagirati, kud bi dosli da svi sutimo i trpimo.

  19. #19

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno

    na informacijama smo bili redoviti. učiteljica se uvijek smješkala i govorila kako joj je ona najbolja učenica, kako joj sve pomaže, kako se na nju može osloniti u svim situacijama. sve divno i krasno.
    rekla je da bi bila najsretnija da su joj svi učenici kao naše dijete. još se i smijala da nema potrebe da dolazimo svaki mjesec na informacije jer nema što reći osim pohvala.
    i onda takvo nešto napiše.

  20. #20

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,557

    Početno

    Cuj, a da ti nama kazes sto je napisala? Vidim da se mucis da nam ne kazes...

  21. #21

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno

    ma nije važno točno što je napisala. problem je samo u tome što se to niotkuda stvorilo.

  22. #22

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,557

    Početno

    A kako da ti mi pomognemo kad ne zelis pricati s uciteljicom i ne zelis nam reci o cemu se tocno radi?

    Podrzavamo tebe, tvoje misljenje i tvoje misljenje o tvome djetetu. Ali ne dajes nam bas nekog drugog prostora za manevriranje. ...

  23. #23

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno

    evo nakon prospavane noći i ja mislim da je najbolje razgovarati s učiteljicom i to razjasniti. jučer sam stvarno bila preljuta.

  24. #24

    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Postovi
    1,241

    Početno

    i meni je ta opisna ocjena malo smiješna. mojoj kćeri piše ovako: E.M. je pristojna i postiže natprosječne rezultate iz tjelesne i zdravstvene kulture. mislim, ne razumijem baš što se sad tu procjenjuje - vladanje, zalaganje, talent?
    baš ću pitati nagodinu koja je uloga te stavke.

  25. #25

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,945

    Početno

    bez uvida u opisnu ocjenu, definitivno se ne može ništa zaključiti

    osim da si ti ljuta na učitejlicu

  26. #26
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj maria71 prvotno napisa
    bez uvida u opisnu ocjenu, definitivno se ne može ništa zaključiti

    osim da si ti ljuta na učitejlicu
    potpisujem.

    tražila si druge da napišu kakve su opisne ocjene njihove djece, a za svoje nisi napisala.

  27. #27

    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    43

    Početno

    nisam prepisala točno što piše ali sam pojasnila.
    također, baš kao što kaže aleta nije jasno što se tu ocijenjuje.

    da li je opisano vladanje, talent, karakter, motiviranosti, snalažljivost itd.

  28. #28

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,945

    Početno

    gle meni neke stvari nisu jasne

    kako učiteljičina opisna ocjena nije prošla filter pedagoginje i ravnateljice, jer se sve te opisne ocjene čitaju na završnoj sjednici radi usaglašavanja?

    i isto tako, postoje ,gotove rečenice koje su prošle ne znam koliko cenzura i sl ,upravo zbog toga da se roditelji ne bune

    ja ih doma imam 6 strana gusto isprintanih i još tražim za svaku od njih potvrdu na NV....

  29. #29

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    Mislim da se opisna ocjena ne smije odnositi na karakter tj. osobinu djeteta nego eventualno na postupke na koje je moguće utjecati.
    Meni bi bilo nedopustivo da piše npr. zao, nepošten, sebičan, neuredan, lažac, lijen.
    Naša učiteljica ne piše takveoznake, nego u stilu: raditi na boljem odnosu s vršnjacima, posvetiti više pažnje urednosti, poboljšati radne navike i odnos prema obvezama.

  30. #30

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,945

    Početno

    Ivana , pa osobne karatekristike se ne pišu valjda još od Austrougarske

    i kraljevine Jugoslavije.....

    Moj deda ima jednu takvu bisernu rečenicu u svojoj svjedodžbi....

  31. #31

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    OK, ja se u to ne kužim, samo nagađam što ne bi smjelo pisati.
    Maria71, je li postoji neki pravilnik kako se to treba sročiti?

  32. #32

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,945

    Početno

    nema pravilnika, koliko ja znam, ali postoji protokol,napisala sam ga gore

    bar tako ja radim i nema pritužbi

  33. #33
    LIMA avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    Slavonija
    Postovi
    997

    Početno

    Evo što Pravilnik o ocjenjivanju kaže o ocjenjivanju vladanja:

    Članak 8.
    Učenikovo vladanje ocjenjuje se na temelju njegova odnosa prema sebi, prema radu, prema drugim učenicima, prema učiteljima odnosno nastavnicima i ostalim djelatnicima u školi te prema školskoj imovini i širem društvenom i prirodnom okružju.

    Evo primjera što nam je pedagoginja dala za ocjenjivanje vladanja:

    Vladanje "za odličan"
    Pravilan i korektan odnos prama sebi, prema radu, prema drugim učenicima, prema učiteljima, odnosno ostalim djelatnicima u školi, te školskoj imovini, širem društvenom i prirodnom okruženju. Iznimno pristojan. Zadane zadatke obavlja temeljito i na vrijeme.

    Vladanje "za vrlo dobar"
    Uglavnom pravilan i korektan odnos prema...
    Pristojan.
    Zadane zadatke obavlja na vrijeme.

    Vladanje za "dobar"
    Povremeno pravilan i korektan odnos...
    Uglavnom pristojan.
    Zadane zadatke obavlja uz povremenu kontrolu i kašnjenje.

    Dalje neću jer je vladanje za dovoljan i nedovoljan rijetko, to je onda nepravilan odnos...

    Inače, praksa je takva da se ne piše ništa negativno, tako npr. za učenika nećete napisati da je nemaran, lijen ili sl. već da BI TREBAO uložiti više napora... potrebno ga je poticati... ili npr. (to je već malo otišlo u krajnosti) imate učenika koji je blago rečeno nemoguć, a u knjižici piše "zaigran", "razigran", "voli se družiti" ili tako nešto.
    Ne znam kako u drugim školama, ali nas je bivši savjetnik dobro istrenirao pa se ja i dalje toga držim da niti u imeniku ne smije biti negacija (npr. umjesto "ne piše zadaće" treba pisati "trebao bi redovitije pisati zadaće", uglavnom zna se što se pod time misli ali nije tako grubo i osuđujuće.

    P.S. Mene sada stvarno jaaako zanima što piše u toj rečenici, ne smiješ tako ubaciti bubu pa se onda povući

  34. #34
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Ovo me na nešto podsjetilo :/ .
    Na moju opisnu ocjenu iza 3. razreda OŠ. I meni kao tada 9-ogodišnjem djetetu to je zvučalo strašno, bila sam malo povrijeđena , sada mi se čini da je sve to korektno napisano ali meni je to bilo onako-uvreda .
    A citiram "Mali nesupjeh bili su joj poticaj da radi s više pažnje, da se korigira i napreduje" A sve samo zato jer sam bila živahno i brbljavo dijete.

  35. #35
    Sanjica avatar
    Datum pristupanja
    May 2004
    Lokacija
    Moslavina
    Postovi
    918

    Početno

    žirafić, tvoja lokacija je Zagreb, u njemu ima više od milijun stanovnika. Nema načina da otkrijemo tko si niti nam je to u interesu.

    Ne vidim razlog da nam ne napišeš šta to točno piše, tim više što ovdje ima i stručnih osoba koje će ti definitivno reći da li je tvoja učiteljica to smjela ili nije smjela napisati. Ne trebaš se bojati nikoga, niti učiteljice, niti nas.
    Jedino ako se bojiš sebe same?

  36. #36

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj LIMA prvotno napisa
    Evo primjera što nam je pedagoginja dala za ocjenjivanje vladanja:

    Vladanje "za odličan"
    Pravilan i korektan odnos prama sebi, prema radu, prema drugim učenicima, prema učiteljima, odnosno ostalim djelatnicima u školi, te školskoj imovini, širem društvenom i prirodnom okruženju. Iznimno pristojan. Zadane zadatke obavlja temeljito i na vrijeme.

    Vladanje "za vrlo dobar"
    Uglavnom pravilan i korektan odnos prema...
    Pristojan.
    Zadane zadatke obavlja na vrijeme.

    Vladanje za "dobar"
    Povremeno pravilan i korektan odnos...
    Uglavnom pristojan.
    Zadane zadatke obavlja uz povremenu kontrolu i kašnjenje.

    Dalje neću jer je vladanje za dovoljan i nedovoljan rijetko, to je onda nepravilan odnos...
    Koliko je meni poznato ocjene iz vladanja su slijedeće:
    - uzorno
    - primjerno
    - dobro
    - loše
    s tim da distinkcija između uzorno i primjerno nije baš jasna (neki ga interpretiraju kao primjereno).

  37. #37
    LIMA avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    Slavonija
    Postovi
    997

    Početno

    Ma znam, zato je to i bilo pod navodnicima, da oni koji se time ne bave lakše shvate , koliko ja znam najbolje vladanje je uzorno, jer se upravo na pohvalnicama piše: pohvaljuje se za odličan uspjeh i uzorno vladanje...

  38. #38
    Rene2 avatar
    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Na svom mjestu.
    Postovi
    1,905

    Početno

    Ja vam tu ne mogu pomoći, ja radim u srednjaku i kod nas su ocjene za vladanje
    uzorno
    dobro
    loše


    S tim da razrednik predlaže ocjenu na temelju učenikovog ponašanja, broja neopravdanih izostanaka, opomena, ukorai sl. izrečenih tijekom godine. Svako dobro i loše vladanje moram opravdati pred nastavničkim vijećem, točnije objasniti zašto mislim da bi učenik/ca trebao biti ocijenjen tom ocjenom, a zatim se ocjena prihvaća ili odbija.

  39. #39
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    Moj sin je prošle godine imao uzorno vladanje. Ove godine primjerno.
    Jel bi to značilo da je bio mrvicu nestašniji? Ono, za nijansu ali ipak
    Svašta.

  40. #40
    blis avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    702

    Početno

    Ja mislim da uzorno i primjerno znači isto. Neka me jezičari isprave. U mojoj školi smišljena je kategorija pristojnog vladanja između uzornog i dobrog. A sve te kategorije su bez veze jer bi ocjena iz vladanja trebala biti opisna. Ako napišemo samo "Uzornog je vladanja." to je isto kao i "odličan (5)". A i sama ocjena iz vladanja je suvišna. Na sjednici se gubi 2/3 vremena raspravljajući o vladanju, osobito o vladanju osmaša, a u tom trenutku i njih i njihove roditelje i srednju školu koju upisuju najmanje zanima kakvog su vladanja bili.

  41. #41

    Datum pristupanja
    May 2005
    Postovi
    20

    Početno

    Danas sam podigla knjižicu, kraj 1. razreda, sve ocjene 5.0, ali me isto tako jako "uznemirilo" tzv "zapažanje o vladanju učenika" , citiram:

    " D..... je vrlo miran i tih dječak. Redovito ispunjava sve obveze."

    Zašto me uznemirilo? Zato što je to opažanje nekoga tko ga vidi u prolazu na pola sata.

    Kao da opisuje biljku, a ne moje sjajno dijete!!!!

  42. #42

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,945

    Početno

    učiteljica ga vidi u prolazu na pola sata ? od 1 do 4 razreda?


    a tko im onda predaje hrvatski ,matematiku, prirodu i td ?

  43. #43

    Datum pristupanja
    May 2005
    Postovi
    20

    Početno

    Maria, loše sam se izrazila. Ne vidi ona njega na pola sata, nego za njega kažu da je tih i miran oni koji ga vide na kratko, i ne poznaju ga!

    Htjela sam reći da je on mnogo više od tihog i mirnog djeteta, tih je i miran dok se ne opusti i dok je među stranim ljudima i u nepoznatom okruženju.

    Ja bi voljela da je napisala kako je bistar, znatiželjan, aktivan, pristojan, tolerantan, odgovoran ..... bilo što od toga ... :? :?

  44. #44

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,945

    Početno

    Vjerujem da si s pravom nezadovoljna.

    Možda je učiteljica bila premorena i samo je prepisala već gotovu formulaciju, no što je tu je.....slova su na papiru i sad imamo jednu razočaranu mamu ( tebi )

    a da ti porazgovaraš s učiteljicom ?

    zamoliš je da ti pojasni svoj opis, i reci joj sve što si napisala ovdje....

    bolje ćeš se osjećati, a ona ako je iole profesionalna s veseljem će prihvatiti tvoje primjedbe....

    škola bez interakcije ( iskrene) roditelja i učitelja je hologram

  45. #45

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    Kod nas su dečki pred kraj godine počeli govoriti kako oni uopće ne žele pohvalnicu, da to njima ne treba i da je to bezveze - šifra kiselo grožđe. A onda su skoro svi dobili pohvalnice pa su rumeni i rascvateni odlazili s podjele knjižica.

  46. #46
    Ribica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    378

    Početno

    Samo da vam kazem svoj promjer iz skolskih godina. Kod kuce sam bila zivi vrag, ali sam u skoli pod satom uvijek mirno sjedila, no kad nije bilo uciteljice u razredu opet je vrag iskocio iz mene

    Tako sam si u skoli razbila i glavu, a moja uciteljica me je vodila doma i isprcavala se mojim roditeljima da ne zna kako se to dogodilo jer da sam ja tako mirna Starci su ju tada samo blijedo pogledali i nisu mogli vjerovati sto prica. A ja 8)

    Tako ja i sada gledam svoju djecu, sa mnom se ponasaju drugacije, s nasim roditeljima (dedama i bakama) drugacije, u svom vrtickom ili inom drustvu drugacije, pretpostavljam da ce se i Mis u skoli ponasati drugacije od onog doma, a mozda i nece. Ali zato postoje razgovori s odgajateljima u vrticu (uciteljima u skoli) i zato sjednemo s djedama i bakama i popricamo da rjesimo probleme.

  47. #47
    camel avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Postovi
    306

    Početno

    Citiraj mama_mimi prvotno napisa
    Danas sam podigla knjižicu, kraj 1. razreda, sve ocjene 5.0, ali me isto tako jako "uznemirilo" tzv "zapažanje o vladanju učenika" , citiram:

    " D..... je vrlo miran i tih dječak. Redovito ispunjava sve obveze."

    Zašto me uznemirilo? Zato što je to opažanje nekoga tko ga vidi u prolazu na pola sata.

    Kao da opisuje biljku, a ne moje sjajno dijete!!!!
    Eto takve općenite formulacije opisne ocjene iz vladanja i meni su se dogodile.
    Naime, moje prvo radno mjesto, neiskusna, došao kraj školske godine a meni užasno teško napisati dvije/tri osobne rečenice o svakom djetetu.

    Mislim, nije da nisam znala što napisati nego mi je bilo jako teško to sve formulirati u smislenu cjelinu u tih par dana na kraju šk. god. I onda posegneš za gotovim šprancama i rezultat budu tako općenite rečenice.

    Zato sam od početka sljedeće šk. god. vodila svoja osobna opažanja o svakom učeniku i više se takve pogreške nisu događale.

    Mislim da bi možda bilo dobro ukazati učiteljici da takve preopćenite rečenice ništa ne govore baš o tom učeniku i da bi bilo dobro da tome ubuduće posveti malo više pažnje.

  48. #48
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    sad gledam ivarove papire i nije mi bas jasno ovo s razlikom izmedju uzornog i primjerenog

    u knjizici mu pod zapazanja o vladanju pise sljedece:
    svojim uzornim ponasanjem, savjesnim i odgovornim odnosom prema radu i obvezama, istice se u odnosu na druge

    a u pohvali mu pise:
    pohvalnica
    za
    odlicno ucenje i primjerno vladanje

    mislim, pravit cu se da mi nije stalo pa necu okolo po razredu resetati mame jel njima u pohvalnici pise uzorno ili primjerno a dodje mi

    i zanima me nesto s knjizicom, jel ima gresku ili se ucenicima od 5. do 8. razreda ne upisuju ocjene drugog polugodista u knjizicu???

  49. #49

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,945

    Početno

    na kraju 5,6,7, i 8 dobivaju se svjedodžbe

    a uzorno i primjerno su po meni čista semantika

    godinama se na pohvalnicama piše primjerno ponašanje

  50. #50
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    kikica je stalno dobivala pohvalnice... u knjižici i one kartonske...

    u nekima je pisalo uzorno, u nekima primjerno - i uz obje te riječi - sve super.

    zato mislim da tu nema neke razlike - osim u našem osobnom poimanju pojedine riječi.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •