Zapravo, stvarno je istina da djeca nose vise knjiga nego sto im to treba. Tu se opet vracamo na temu o losim udzbenicima koji se trenutno koriste. Evo, neki udzbenici iz matematike su tako losi da nemas sto raditi iz njih, vec koristimo samo zbirkesimes prvotno napisa
![]()
Dogodilo mi se par puta da kada sam rekla "otvorite udzbenik na str..." klinci uzimaju udzbenik i ko fol otpuhuju prasinu s njegaPo toj logici udzbenik je komotno mogao ostati doma, priznajem (iako glasam za udzbenike koji se aktivno koriste u nastavi).
Ovo je u matematici, a mogu si zamisliti kako je na hrvatskom, pa ne radi se u istom satu valjda i iz citanke i iz radne biljeznice i iz ?gramatike ili sto vec ima. Samo je u OS problem sto ne mozes klincima svaki sat reci za onaj buduci koju knjigu da donesu, nema sanse da svaki malac popamti sto treba donijeti. Tu bi mozda imala smisla ideja o ormaricima.
Sto se tezine torbe tice, slazem se sa simom da bi trebalo smanjiti broj obaveznih predmeta.