-
ljuta sam-žalit ću se na sve strane
Ukratko: prošlu zimu kupovala sam inhalator. Dooobro sam se raspitala oko svih detalja korištenja, servisiranja i zamjenskih dijelova.
U apoteci mi je rečeno da svaki zamjenski dio mogu posebno kupiti; znači maskice posebno zračnu cijev posebno itd.
Jedan mali dio, kao mali plastični leptirić, koji se stavlja u posudicu s tekućinom sam izgubila (ili klinci negdje sakrili).
Naručili ga u apoteci i nakon mjesec dana došao cijeli paket svih zamjenskih dijelova zajedno, jer, posebno ne možeš kupiti. Ja sam poludila, jer sam ga i kupila zato što je rečeno da može.
Ženska koja radi za dobavljača tvrdi da im tako sada šalju proizvođači i da ona tu ništa ne može.
Nakon što sam joj zaprijetila udrugom za zaštitu potrošača i raznim tužbama ona meni veli da će ona meni pokloniti taj leptirić kad sam već toliko zapela. Ma ne želim ja nikakve poklone, ja hoću ono na što imam pravo. KUPITI dio koji mi treba.
E sada, nije u pitanju novac. Svi ti dijelovi zajedno koštaju 115,00 kn. Ali jednostavno sam ljuta što te hebu kad god stignu.
Zanima me da li stvarno proizvođači imaju pravo promijeniti pravila prodaje. Znači, ja kupim pod jednim uvjetima, a za par mjeseci oni ih promjene.
Inače, inhalator je Nebby plus, Soho. I skupo sam ga platila.
_________________
rakić i ribica
-
re
Cureeeeee!
Halooooo!!!!
Šta su svi na moru?
-
neznam za to procitaj u uputstvima sto ti pishe al znam da manje vishe u svim uputstvima pishe da proizvodjač ima pravo promjeniti nesto bez ikakve najave :/
-
Ma nemoj gubit živce, pa da si i stoput u pravu, nemoj se trošit na to...
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma