Citiraj Angie75 prvotno napisa
Došla je u grupu jer ga nije htjela izdvajati, međutim on se s prijateljem otišao igrati s kockama i uopće je nije doživljavao. Rekla je da vidi da nije spreman za suradnju i da je to razlog što ne rade s mlađima od 4 godine.
Htjela bih komentirati ovu situaciju - meni se čini da je to tipična reakcija za trogodišnjake i da se uopće ne radi o "nespremnosti za suradnju". Vrlo slično je prošao Andrejev prvi susret s logopedicom (prošle godine, dakle imao je 3 godine). Kad ga je nakon par tjedana dobila da dođe k njoj u sobu, situacija je bila posve drukčija.
A gotovo istu stvar ponovio je i na početku ove vrtićke godine kad mu je došla u grupu. Nije htio ni čuti. Sad imamo sistem da ga ja dovodim k njoj ujutro dvaput tjedno i sasvim lijepo surađuju.
Što se tiče govora, Andreju se zaista govor jako poboljšao između 3. i 4. godine. Glasovi koje sad ispravlja kod logopedice samo su djelić svega onoga što prije godinu dana nije štimalo. Ipak se dosta toga posložilo samo od sebe.