predavala sam matematiku jednu skolsku godinu u srednjoj skoli. doduse, iskustvo ne bih ponovila, ali to je vjerojatno zato sto nisam profesorske struke i sto na neke stvari jednostavno nisam bila pripremljena.

u potpunosti se slazem da praznici nisu izvor problema. meni se u skoli stalno cinilo da vodim neku utrku s vremenom, kako ugurati sav taj program u satnicu, kako to uopce prilagoditi djeci, koja u vecini nisu bila sposobna pratiti program, kako ispuniti silnu papirologiju i uspjeti ocjeniti svakoga s nekoliko stvarno zaradjenih ocjena a ne ispunjavati rubrike u imeniku po tri odjednom za ukupno dva zadatka. u biti, nisam nesto kompetentna, ali mi se cini da velika vecina profesora ima taj isti problem. mislim da bi rjesenje tog problema bilo:

- smanjenje broja ucenika u razredu
- edukacija nastavnika o boljoj organizaciji nastave
- smanjenje obima gradiva

istovremeno mi se ovo cini tesko izvedivim, odnosno dugotrajnim, ali definitivno ne vidim da su tu praznici krivi za bilo sto.