Znate kaj mene zanima? Zanima me zasto se kod nas (u Hrvatskoj) jos uvijek radi usmeno ispitivanje? Ja gruntam i gruntam i ne vidim nikakvu prednost usmenom (naspram pismenom) ispitivanju, a mane velike kao neboderi.

Ne mogu si zamisliti pitanje koje se ne moze odgovoriti pismeno nego samo usmeno (osim ako moras otpjevat pjesmu i ocjenjuje se tvoja muzikalnost ).

Vremenski usmeno ispitivanje uzima jako puno vremena od skolskog sata, posebno ako se gleda kumulativno, znaci da bi se ispitalo svih trideset ucenika, i to kvalitetno (usmena ispitivanja sa jednim-dva pitanja i "neznas, 1!" su u najmanju ruku beskorisna a u principu i kontraproduktivna).

Ne vidim prednost usmenom ispitivanju naspram pismenom u smislu preispitivanja znanja odnosno da li nam kao nastavnicima usmeno ispitivanje daje ikakvu dodatnu informaciju o ucenikovom znanju u usporedbi sa pismenim ispitivanjem.

Mozda me netko moze prosvijetliti?