-
Ancice, zar se ne sjecas? :D
Kod nas su profe govorili da je velika razlika izmedu 4 i 5 za usmeno odgovaranje. 5 dobije onaj koji sva pitanja dobro odgovori i uz to je samouvjeren. 4 dobije onaj koji isto sve dobro odgovori ali na primjer zamuckuje ili mu se precesto omakne 'eeerrrrr".
Meni je to strasno. Tada bilo i ostalo.
I strasno mi je sto su kod nas ispitivanja i testovi u vecini slucajeva bili ne najavljeni + kao sto kazete, nagurani na kraj polugodista ili skolske godine. Tu vec se gubi povjerenje i suradnja izmedu ucitelja i ucenika jer sta dobijes jeste bitka. Mnogim mojim profama je bio gust nekoga uloviti nespremnog i uvaliti mu komad. Ja se pitam sta je poanta toga. Ustvari, ne pitam se, znam sta su nam govorili o tome, ali nikako se ne slazem.
Mozda je zgodan primjercic: u skoli mog malca gdje rade po dalton metodi srijeda je dan za zavrsavati projekte. Nema zadaca, sve se radi u skoli, stariji razredi dobivaju tjedne zadatke na kojima pocinju raditi u cetvrtak i predaju ih u srijedu. Meni je to super. Klinci mogu imati normalan vikend bez stresa za vrijeme kojeg ce se skroz odmoriti ili ako je tjedni zadatak zahtjevniji, lagano raditi na tome a kad se vrate u skolu, u iduca tri dana mogu pojacati tempo da sve zavrse na vrijeme. Tako se uce planirati.
A kod nas je filozofija da se naucis uvijek biti spreman. To ne moze niko. Mozes samo sjediti u stresu i strepnji. Jedino sto sam ja naucila kroz takav pristup je da je improvizacija majka. :D
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules