Vidiš, to mi je baš zanimljiva tema. U vrlo kratkoj profesorskoj karijeri isto mi je bio veliki problem kada svu tu djecu usmeno ispitati, sve iz programa ispredavati, kako jednostavno sve to stići. I onda se to ispitivanje svede stvarno na blic procjene znanja
No, osobno ne vidim puno veću korist niti iz našeg sistema pismenog ispitivanja (tri blic pitanja na koja odgovaraš pismeno) osim što uštede vrijeme.
Kao učenik uvijek sam preferirala usmeno ispitivanje, ne zato jer sam bla neki šarmer (što nisam nikada niti bila) neg jednostavno zašto što mi je pismeno izražavanje uvijek išlo puno teže nego usmeno.

Kada bi pismeni ispiti bili uvijek sastavljeni u obliku testa (što kod nas gotovo nikada nisu) koji bi imao objektivni ključ ocjenjivanja onda bi takvi i spiti nešto više značili.

Imala sam na faksu profesoricu koja je bila Amerikanka (bila na nekoj stipendiji) i ta nas je rasturila svojim pismenim testom 8)