Stranica 2 od 2 PrviPrvi 12
Pokazuje rezultate 51 do 59 od 59

Tema: Sporost

  1. #51
    Eci avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb, Gajnice
    Postovi
    2,107

    Početno

    Evo, neki dan su pisali test iz matematike (ponavljanje od prošle godine) od 2 lista (4 strane). Erik je riješio 2 stranice, sve točno. Učiteljica je napisala pohvalu da je sve dobro riješio i jako se trudio. Ocijene nije bilo, mislim da to nije bio test za ocjenu, ali da je dobio bi 2. Stvarno mislim da bi mu taj ind. pristup pomogao jer bi sa njim taj test riješio za 5.
    Danas mi je učiteljica napisala u informativku poruku da je bio kod defektologinje na razgovoru i da ju nazovem sutra. Baš me zanima šta će mi reći.
    Javim vam kako je prošlo.

    I mi smo odgodili školu, krenuo je sa 7,5.

  2. #52
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Dobro je - samo ti jaši po individualizaciji... Moj sin je završio prvi razred s odličnim, a i sada mu sve dobro ide OSIM pisanja (to je isto tako prava tlaka). Tko zna kako bi bilo da mu nisu uvažili objektivne smetnje... :/

    Međutim, učiteljice to znaju i uvažavaju. Eci, nije problem tvoje dijete (ima takvih puno, pogotovo dječaka - brzina razvoja je također individualna stvar) nego sustav. Svu djecu se trpa i iste cipele. I nije svaka učiteljica ni kompetentna ni voljna ni educirana raditi s takvim djetetom. I one moraju učiti. No, drago mi je da se kreće na bolje....

    Treba za takvu djecu imati debele živce i doma i u školi, ali trud se isplati. (Literatura: Steve Biddulph - Nove tajne sretne djece: tamo je lijepo opisano kako je jako velik broj dječaka s tim problemom i preporučuje da oni ne bi trebali ni vidjeti školu i stegu prije osme ili čak devete godine.)

    Učenje nije nužno linearan proces. Važno je djetetu SAČUVATI SAMOPOUZDANJE.

    Kod razgovora s defektologom pazi na slijedeće - u rješenju o posebnom obliku školovanja za individualizaciju bitno je da pišu UPUTE ZA UČITELJA (osigurati dvostruko vrijeme za ispit iz matematike, ne smanjivati ocjene zbog rukopisa, osigurati isprintane podloge za gradivo da dijete ne mora prepisivati, ispitivati usmeno itd.). Defektolozi to znaju. A kad imaš takav papir - možeš učiteljicu češće "podsjetiti" kako da radi s djetetom. I visiti svaki čas u školi ako treba.

    (Jooooj, koju smo mi imali sreću s učiteljicom našeg sina, ženi svaka čast ! Istovremeno, i učiteljica u boravku je bila dobra i dijete ju je obožavalo, tako da su postavljeni dobri temelji za dalje. A rukopis - ma nema veze! Kaže moj prijatelj logoped da više od pola čovječanstva piše GRDO I SPORO ILI NE PIŠE i da se oko toga ne treba uzrujavati, pogotovo ako dijete napreduje i ako je sretno i veselo!

  3. #53

    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    100

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa
    A rukopis - ma nema veze! Kaže moj prijatelj logoped da više od pola čovječanstva piše GRDO I SPORO ILI NE PIŠE
    E ovo mi je uljepšalo dan
    Naime i D piše ko s lijevom nogom - i sporo i neuredno i svakako.
    Ipak na početku drugog razreda kao da se dogodio neki pozitivni pomak, ipak sve ide na bolje... A kad se sjetim prvog razreda :/

  4. #54
    Eci avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb, Gajnice
    Postovi
    2,107

    Početno

    Bili smo jućer na razgovoru sa defektologinjom i dogovorili smo se da će učiteljica u suradnji sa njom raditi sa Erikom kao da ima ind.pristup i bez tog papira. Kaže da za to uvijek ima vremena, a možda se do 4. razreda sve to ispravi pa neće ni trebati. Moram naći nekog dobrog logopeda koji će sa njim raditi.
    Možete li mi nekoga preporučiti?

  5. #55
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj Eci prvotno napisa
    Bili smo jućer na razgovoru sa defektologinjom i dogovorili smo se da će učiteljica u suradnji sa njom raditi sa Erikom kao da ima ind.pristup i bez tog papira. Kaže da za to uvijek ima vremena, a možda se do 4. razreda sve to ispravi pa neće ni trebati. Moram naći nekog dobrog logopeda koji će sa njim raditi.
    Možete li mi nekoga preporučiti?
    Bravo za učiteljicu! To je i naša učiteljica radila od prvog dana, a papir smo dobili relativno brzo jer je dijete već bilo u terapiji.

    Odabir logopeda najpametnije je napraviti prema lokaciji - da ne vodiš dijete nekamo na kraj svijeta, da to ne pojede ionako malo slobodnog vremena.

    Mi smo godinama hodočastili u Suvagovu vanjsku ambulantu u Ivanićgradskoj (na 2 min. pješice od stana, škole i 5 min od mog posla). Imali smo uputnicu tako da nismo ništa plaćali. Bili smo vrlo zadovoljni. Sad čekamo da vidimo hoće li biti mjesta kod školskog logopeda, da ne vodim dijete posebno na terapije. Ako ne dobije mjesto, onda ćemo od 1. siječnja opet u Ivanićgradsku. Inače - za terapiju u Suvagu treba proći njihovu kompletnu dijagnostiku (to traje i čeka se, ali nama se isplatilo).

    Nemam iskustva s privatnim ambulantama. Nadam se da će se javiti netko sa takvim iskustvom.

    Na web-stranici Hrvatske udruge za disleksiju postoji popis svih logopedskih ustanova i kabineta. Važno je da dijete prihvati logopeda i da želi raditi s njim/njom. Dalje je sve lakše...

    Sretno!

  6. #56

    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Tuzla; BiH
    Postovi
    569

    Početno

    Kod nas učiteljica nije pokazala nikakvu zainteresovanost da pomogne mojoj kćerki ili da nas uputi. Samo je govorila pišite,pišite, što je još pogoršalo stvari. Ona ustvari nema pojma šta je disleksija. Škola nema logopeda.
    Neki dan je imala pismeni test iz Moje okoline iz kojeg je dobila 1. To je bio test od 2 stanice pisanih pitanja. Jednu je uradila drugu nije. Ta prva str. je bila tačna ali neuredna i dobila je 1 . Ona to sve zna ali usmeno. Kod nas nepostoji individualni pristup.
    Jako sam ljuta i razočarana u sustav. U gradu immo fakultet Defektologije. U DZ ne radi ni jedan logoped koji se razumije u disleksiju. U školama nemaju logopeda.

  7. #57
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Triplemama - a da razmisliš o promjeni razreda (učiteljice)? Neke imaju puno više obzira i živaca od drugih....

  8. #58
    Eci avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb, Gajnice
    Postovi
    2,107

    Početno

    triplemama to je strašno!!!!!!! Vidim da imamo isti problem. I slažem se sa Peterlin. Ne znam kaj bi ti drugo rekla. Ne mogu vjerovati da nema logopeda koji se bavi tim problemom.

  9. #59

    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Tuzla; BiH
    Postovi
    569

    Početno

    Jedini logoped koja se bavi tim problemom je prodekanica za nastavu na Defektološkom fakultetu kod nas u Tuzli.
    Niko neće da se posveti tom problemu jer je preobiman.Tako da je ja vodim privatno ko nje, a dovode joj ljudi i iz Sarajeva (120 km udaljeno).

    Logopedica je išla u školu da objasni kako treba sa njom, i dala joj naismeno ali učiteljica još ništa od toga nije primjenila .
    Žao mi je prebacivati jer se ionako teško adaptira.

Stranica 2 od 2 PrviPrvi 12

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •