Moraju je razumjeti (odnosno sto znaci mnozenje i zasto je 5 x 5 = 25) ali je moraju i znati napamet, kao pjesmicu. Inace, mogu se ubit.

Neki dan sam davala instrukcije djevojcici koja krece u prvi razred srednje. Mnozila je na prste. Ne moram spominjati koliko ju je to stekalo u procesu rjesavanja zadataka. Mnozenje, u konacnosti, je alat za rjesavanje zadataka. Ne zadatak. Barem ne na dugorocne staze (iza treceg razreda).

Koliko je vazno da s nasim klincima citamo, toliko je vazno da i s njima drilamo te neke osnove matematickog prezivljavanja (ne samo u skoli nego i u zivotu), aritmeticke osnove, zbrajanje, oduzimanje, mnozenje i dijeljenje, i to u glavi.

Nekom ce biti lakse to savladat, nekom teze, al bolje prije nego kasnije.

Jer, tablicu mnozenja je u stvari puno lakse naucit nego ono sto iza nje dolazi. A ono sto iza nje dolazi skoro je nemoguce savladat ako neznas tablicu mnozenja.