Neznam kako je kod vas ali ja ću ako, tako nastavi, dobiti živčani slom![]()
Stravično je lijen za pisanje zadaća i neuredan i inatljiv. Jučer je počeo pisati zadaću prije 14 sati a završili smo poslije 18, i to uz plač, viku, prijetnje...
Namjerno piše krivo slovo a (malo štampano). Pokazala sam mu kako ide ali on namjerno piše krivo. Ja brišem, a on uporno krivo. Na kraju sam pustila pa neka mu učiteljica kaže da ne valja, ali kad je MM navečer došo doma, sve mu je izbrisao, stao kraj njega i ponovno pisali slovo po slovo. Taj puta je sve napisao točno.
Uporno hoče da ja sjedim kraj njega dok piše zadaću a ja to neću. Mora sam pisati i razmišljati šta mora napraviti. Kakva korist od zadaće ako mu ja sve govorim šta treba?
Kako je kod vas?


Odgovori s citatom
.
S njim definitivno neću sjediti ,mislim da je to velika greška naučit ih da si uvijek kraj njih dok oni pišu zadaće.Druga stvar je pomoći im da shvate što neznaju,a ja sam cijelo vrijeme bila za stolom ili oni nebi ništa sami uradili.
