Pokazuje rezultate 1 do 39 od 39

Tema: Nasilnik- vec u 1. razredu!!!

  1. #1

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno Nasilnik- vec u 1. razredu!!!

    Nakon odlicnog pocetka problem: u razredu imamo nasilnika i 3 djecaka koji s njim teroriziraju ostalu djecu.
    Dogadja se sljedece: dva decka iz te klike ulove nekoga drze ga za noge a ostala dvojica ga tuku NOGAMA!!!!

    Ovu pricu su mi je ispricali Iv i njegov prijatelj odvojeno, pa im u potpunosti vjerujem.

    Problem su nase 2 uciteljice drzale pod kontrolom ali jedna se razbolila i najmanje 2 tjedan cemo imati zamjenu. Zamjenu NIJE briga i kad je djeca upozore kaze da ju ne zanima. I to je nakon 3 dana zamjene ekskaliralo.


    Jucer sam reagirala i obavjestila nasu redovitu uciteljicu sto se dogadja te ponudila suradnju s roditeljske strane ali sam isto tako rekla da tome ODMAH treba stati na kraj jer necemo zivjeti u strahu i teroru do 8 razreda.

    Da li netko moze preporuciti pravu proceduru za rjesavanje problema s roditeljske strane. U smislu na koje instance i klojim redom se javiti i koje zakone moram procitati, da se uopce educiram i vidim koje opcije postoje.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    1,715

    Početno

    Sigurno imate u školi psihologa, pedagoga. Ako učiteljicu nije briga (mislim fakat :shock: ) otiđi k psihologu na razgovor, iznesi problem i zamoli da reagira. To im je posao. Ako ne pomogne ja bih odmah išla ravnatelju.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,948

    Početno

    Prijaviti pedagoško psihološkoj službi u školi.

  4. #4
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Obratite se pedagogu skole, oni to rjesavaju. Ako skola nema pedagoga, onda ravnatelju.

  5. #5

    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Lokacija
    Zadar
    Postovi
    29

    Početno

    Ista stvar u jednoj skoli u ZD koja ima produzeni boravak, imaju malog nasilnika koji izbrise domaci rad sa ploce i nikom nista, maltretira drugu djecu, a njegova mama kaze kako ona u to ne vjeruje jer je njeno dijete kuci dobr. :?

  6. #6

    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    85

    Početno

    Moje djete starije ide u 2 razred ali imamo sličnu situaciju od 1 razreda koja se ponavlja u drugom.Nije da ta dva dječaka stalno tuku ali konstantno maltretiraju i uništavaju od druge djece pribor.Jučer sam se požalila učiteljici koja je rekla da će zvati mame u školu.Kod nas je problem što smo područna škola ,defektolog je na raspolaganju jednom mjesečno-tako kaže učiteljica,logopeda nemamo a pitaj boga gdje su svi ostali.
    Danas sam poludila jer mi mala nije došla na vrijeme doma(imala je 4 sata),čekala sam do 1 pa odlučila otići do škole da vidim gdje je i u taj tren dolazi ona doma,ja odmah povikala gdje je do sada a ona u suze da nije kriva ,da su se ona 2 divljaka potukla i da je cjeli razred morao ostati u kazni još jedan sat.U međuvremenu je jedna mama došla po svoje djete jer je mala imala engleski privatno-na koji ide većina djece iz našeg razreda i vidjela da su sva djeca u razredu ali SAMA.Učiteljica je bila u zbornici.Kad je mama pitala dali mala može doma učiteljica je rekla da su djeca nemoguća,da se ne znaju ponašati i da ih je ostavila u razredu još jedan sat i da moraju izdržati cjelu kaznu,da ju je baš briga što djeca imaju obaveze van škole i što roditelji to plaćaju.
    Kod nas se situacija ne popravlja,je da je razred živ ali mislim da učiteljica jednostavno ne može s njima na kraj.Pretpostavljam da su joj živci tanki a ima koju godinicu staža -mislim da bi uskoro trebala u mirovinu.Mogu još ali ionako sam odužila,a na idućem roditeljskom ću se ozbiljno pozabaviti sa tim problemom jer mislim da netko treba probiti led a svi roditelji uporno šute i toleriraju sve to.

  7. #7

    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Istra
    Postovi
    1,374

    Početno

    Javi se ravnatelju i pedagogu. I nemoj zaboraviti prijaviti i ovu učiteljicu koju "nije briga" Mislim stvarno je može biti sram.

    Mi smo imali sličan slučaj ali je to riješila naša učiteljica. Žena je stvarno super super.

  8. #8

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    karlovac
    Postovi
    488

    Početno re

    Postoji neki Protokol (čitala sam neki dan na forumu). Potraži, pa isprintaj i odnesi ravnateljici.

  9. #9

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    karlovac
    Postovi
    488

  10. #10

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Evo izvjestaja, obje uciteljice obavjestene i aktivnosti poduzete zasada samo u razredu. Vidjet cemo kako dalje.

    Mislim da aktivnosti nece stati smo na razgovoru ali idemo pomalo. Vec se stvorila kriticna grupa roditelja koja to zeli iskorjeniti, pa vidim pozitivne pomake a i uciteljice su super s time da nemaju iskustva s takvim problemima pa i one moraju "naucit" kako rjesiti provblem.

    Da li netko ima pedagoski standard (ili dokument) vezan uz rad u cjelodnevnom boravku, zanima me koji broj djece je maksimalno dozvoljen. Naime to je biznis, svi placaju istu cijenu pa ako nakrcaju djeco eto vise love za skolu/ nazalost ne i za uciteljice.

    Hvala za podrsku i informacije, javljat cu se kako napredujemo.

  11. #11

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Da li netko ima pedagoski standard (ili dokument) vezan uz rad u cjelodnevnom boravku, zanima me koji broj djece je maksimalno dozvoljen. Naime to je biznis, svi placaju istu cijenu pa ako nakrcaju djeco eto vise love za skolu/ nazalost ne i za uciteljice.
    Hvala za podrsku i informacije, javljat cu se kako napredujemo.
    Prema prijedlogu novog pedagoškog standarda razredi bi trebali brojati od 14 - 28 učenika, optimalno 20 (do sada je bilo do 30, postoje neke iznimke kada se toleriralo maksimalno do 34). Za produženi boravak nema posebnog standarda, ali se smatra da je optomalan broj učenika 18 - 22
    Suprotno uvriježenim mišljenjima, roditelji NIŠTA ne plaćaju školi za dijete u PB, niti škola može na taj način financijski profitirati. Roditelji participiraju ISKLJUČIVO ZA prehranu učenika u PB, a tijelo lokalne uprave nadležno za obrazovanje financira rad učitelja u PB.

  12. #12

    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    85

    Početno

    sada sam pripremila kopije protokola za roditeljski večeras,još samo moram pocrtati bitno da ne čitam sve.Bit će puno začuđenih roditelja i jedna-dvije ljute mame,i da ne zaboravim uvrijeđena učiteljica.
    Poželite mi sreću,trebat će mi

  13. #13

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,948

    Početno

    Sretno!

  14. #14

    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Lokacija
    Zadar
    Postovi
    29

    Početno

    Sretno.

  15. #15

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa
    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Da li netko ima pedagoski standard (ili dokument) vezan uz rad u cjelodnevnom boravku, zanima me koji broj djece je maksimalno dozvoljen. Naime to je biznis, svi placaju istu cijenu pa ako nakrcaju djeco eto vise love za skolu/ nazalost ne i za uciteljice.
    Hvala za podrsku i informacije, javljat cu se kako napredujemo.
    Prema prijedlogu novog pedagoškog standarda razredi bi trebali brojati od 14 - 28 učenika, optimalno 20 (do sada je bilo do 30, postoje neke iznimke kada se toleriralo maksimalno do 34). Za produženi boravak nema posebnog standarda, ali se smatra da je optomalan broj učenika 18 - 22
    Suprotno uvriježenim mišljenjima, roditelji NIŠTA ne plaćaju školi za dijete u PB, niti škola može na taj način financijski profitirati. Roditelji participiraju ISKLJUČIVO ZA prehranu učenika u PB, a tijelo lokalne uprave nadležno za obrazovanje financira rad učitelja u PB.
    Mi smo u cjelodnevnom boravku (to jije produzeni) to je program cjelodnevne nastave koji traje od 8 do 4 i pored hrane (200kn) placamo jednu uciteljicu ukupno ravnih 860 kn/ za 9. mjesec.

  16. #16

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    mislim cjelodnevni NIJE produzeni (sorry tipfeler - zuriu mi se a zelim odmah odgovoriti)

    I u stvari me zanima pedagoski standard za cjelodnevni program, u prijedlogu iz srpnja 2007 nista o tome ne pise.

    Hvala i ja sam jucer isprintala protokol i odnijela ga uciteljici da joj se nadje. U stvari joj i bas nije lako to joj je prva generacija pa odmah ova situacija...

  17. #17

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Da jucer sam napravila plan po kojim instancama i kojim redom naravno postepeno ce biti potrebno reagirati pa evo ovdje (molim dopisite i savjetujte):

    1. Uciteljica 1 i uciteljica 2 (Tu ocekujem roditeljski i ukljucivanje strucne sluzbe )
    2. Ravnatelj (To ako ne bude rezultata po tocki 1 i dovoljne podrske institucionalne: tipa plan i program za rjesenje problema + manevarski prostor za uciteljice tipa pedagog i logoped su vam stalno na raspolaganju dok se problem ne rjesi)
    3. Pismeno na vijeće roditelja (Ako tocka 2 ne reagira zadovoljavajuce...)
    4. Pismeno na upravno vijeće škole (Ako tocka 2 ne bude zadovoljavajuca..)
    5. Pismeno na Upravu za prosvjetni nadzor (moram potraziti tocno ime)
    6. MZOŠ
    7. Djecija pravobraniteljica
    ....
    Negdje u ovoj fazi prelazimo u drugu skolu...
    10. Mediji
    ...

    Za sada sam u fazi 1 ali se bojim da necemo ostati u toj fazi. Jucer su jednog od problematicne djece s jos jednim djecakom iz razreda nasli kako kupuje na kiosku udaljenom 300 m od skole za vrijeme skole.

  18. #18

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Da jucer sam napravila plan po kojim instancama i kojim redom naravno postepeno ce biti potrebno reagirati pa evo ovdje (molim dopisite i savjetujte):

    1. Uciteljica 1 i uciteljica 2 (Tu ocekujem roditeljski i ukljucivanje strucne sluzbe )
    2. Ravnatelj (To ako ne bude rezultata po tocki 1 i dovoljne podrske institucionalne: tipa plan i program za rjesenje problema + manevarski prostor za uciteljice tipa pedagog i logoped su vam stalno na raspolaganju dok se problem ne rjesi)
    3. Pismeno na vijeće roditelja (Ako tocka 2 ne reagira zadovoljavajuce...)
    4. Pismeno na upravno vijeće škole (Ako tocka 2 ne bude zadovoljavajuca..)
    5. Pismeno na Upravu za prosvjetni nadzor (moram potraziti tocno ime)
    6. MZOŠ
    7. Djecija pravobraniteljica
    ....
    Negdje u ovoj fazi prelazimo u drugu skolu...
    10. Mediji
    ...

    Za sada sam u fazi 1 ali se bojim da necemo ostati u toj fazi. Jucer su jednog od problematicne djece s jos jednim djecakom iz razreda nasli kako kupuje na kiosku udaljenom 300 m od skole za vrijeme skole.

  19. #19
    Mukica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Bestovje
    Postovi
    6,890

    Početno

    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Jucer su jednog od problematicne djece s jos jednim djecakom iz razreda nasli kako kupuje na kiosku udaljenom 300 m od skole za vrijeme skole.
    :shock: :shock:
    jel za vrijeme nastave???

    ako je za vrijeme nastave - zar uciteljica nije vidjela da joj nedostaju DVA djaka?

  20. #20

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Da bilo je oko 12 sati. Ali s obzirom da je cjelodnevni oni nastavu imaju razvucenu preko cijelog dana, pa su mozda u tom trenutku bili na igralistu ili u nekoj pauzi od klasicne nastave.

  21. #21

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Citiraj no@ prvotno napisa
    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Da li netko ima pedagoski standard (ili dokument) vezan uz rad u cjelodnevnom boravku, zanima me koji broj djece je maksimalno dozvoljen. Naime to je biznis, svi placaju istu cijenu pa ako nakrcaju djeco eto vise love za skolu/ nazalost ne i za uciteljice.
    Hvala za podrsku i informacije, javljat cu se kako napredujemo.
    Prema prijedlogu novog pedagoškog standarda razredi bi trebali brojati od 14 - 28 učenika, optimalno 20 (do sada je bilo do 30, postoje neke iznimke kada se toleriralo maksimalno do 34). Za produženi boravak nema posebnog standarda, ali se smatra da je optomalan broj učenika 18 - 22
    Mi smo u cjelodnevnom boravku (to jije produzeni) to je program cjelodnevne nastave koji traje od 8 do 4 i pored hrane (200kn) placamo jednu uciteljicu ukupno ravnih 860 kn/ za 9. mjesec.
    Citiraj mamaS prvotno napisa
    mislim cjelodnevni NIJE produzeni (sorry tipfeler - zuriu mi se a zelim odmah odgovoriti)
    I u stvari me zanima pedagoski standard za cjelodnevni program, u prijedlogu iz srpnja 2007 nista o tome ne pise.
    Ne postoji posebni standard za cjelodnevni program (ionako se smatra da je taj program svojevrsna beneficija učiteljicama) oni standardi koje sam gore navela vrijede i za cjelodnevni program.
    Ovo što plaćate ovisi o Gradu Rijeci, odnosno o njihovom uredu za obrazovanje koji očito ne sufinancira (u dovoljnoj mjeri) cjelodnevnu nastavu i PB. (U Zagrebu roditelji plaćaju oko 200kn i to je isključivo za prehranu djece)

  22. #22

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Da jucer sam napravila plan po kojim instancama i kojim redom naravno postepeno ce biti potrebno reagirati pa evo ovdje (molim dopisite i savjetujte):

    1. Uciteljica 1 i uciteljica 2 (Tu ocekujem roditeljski i ukljucivanje strucne sluzbe )
    2. Ravnatelj (To ako ne bude rezultata po tocki 1 i dovoljne podrske institucionalne: tipa plan i program za rjesenje problema + manevarski prostor za uciteljice tipa pedagog i logoped su vam stalno na raspolaganju dok se problem ne rjesi)
    3. Pismeno na vijeće roditelja (Ako tocka 2 ne reagira zadovoljavajuce...)
    4. Pismeno na upravno vijeće škole (Ako tocka 2 ne bude zadovoljavajuca..)
    5. Pismeno na Upravu za prosvjetni nadzor (moram potraziti tocno ime)
    6. MZOŠ
    7. Djecija pravobraniteljica
    ....
    Negdje u ovoj fazi prelazimo u drugu skolu...
    10. Mediji
    ...

    Za sada sam u fazi 1 ali se bojim da necemo ostati u toj fazi. Jucer su jednog od problematicne djece s jos jednim djecakom iz razreda nasli kako kupuje na kiosku udaljenom 300 m od skole za vrijeme skole.
    Ja te nisam skužila - misliš li ti ovaj plan prezentirati na roditeljskom ili je to samo za tebe svojevrsni "radni protokol"?!
    Također nisam sigurna: radi li se o prvoškolcima? Ako da - jesu li djeca ekipa iz istog DV-a? Koliko su vam detaljna bila testiranja za upis u 1. razred?

    Što se tiče plana ja bih svakako što prije odradila točku 1. i 2. S tim da bih u točki 2. svakako obuhvatila ravnatelja+kompletnu stručnu službu (btw. imate li psihologa)
    - Od obraćanja Vijeću roditelja i upravnom vijeću škole (to je Školski odbor) nemoj očekivati previše i ja bih ih preskočila u ovom slučaju, gubiš vrijeme inače.
    - Uprava za prosvjetni nadzor ti je neka produžena ruka MZOS-a, tako da ti je to isto. I prilično neefikasno. Oni će vas ionako uputiti na lokalni ured za obrazovanje jer je Grad Rijeka vlasnik škole i odgovoran za ovakve stvari. Preporučujem svakako se obratiti Gradskom uredu za obrazovanje ili kako se već zove u Rijeci, ako se stvari u školi ne pokrenu. Ili ako se i pokrenu a pokaže se da sve što škola poduzima nije dovoljno efikasno, odnosno da izvan škole negdje "šteka".
    Što se tiče obraćanja Uredu pravobraniteljice - to je obično vrlo efikasno, no može ponekad imati i svoju drugu stranu :
    U mojoj školi smo (stručna služba) odmah u 1. razredu krenuli rješavati problem jednog iznimno agresivnog djeteta, obavijestili nadležni CZSS i inzistirali da roditelji odvedu dijete na vanjsku obradu i eventualnu terapiju. Roditelji tog dijeteta su nas tada zbog toga prijavili Uredu pravobraniteljice, jer kao kršimo neka njihova imaginarna prava. Zbog te prijave nismo mogli poduzeti apsolutno ništa (a dijete je divljalo) narednih 6 - 7 mjeseci, dok se sve nije ispitalo i nadležne službe presudile da je Škola postupila kako je i trebalo.
    Želim ti samo reći da u praksi i roditelji tih agresivaca mogu prijaviti i vas i da ni tu mogućnost ne treba isključiti. Danas je sve moguće.

  23. #23
    rebeca avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Postovi
    993

    Početno

    Samo jedno znam da treba biti jako oprezan u ovakvim stvarima. Kao prvo ja ovdje vidim da se puno toga radi o nekakvim činjenicama, kada dođete kod bilo koga iz kadrovske službe, vaše činjenice moraju biti donekle utemeljene, a ne rakla- kazala. Nije zgodno niti lako pokrenuti ovakvu proceduru, jer kad je pokrenute to je velika lavina, ona ide dalje bez obzira što bih vi katkad i stali. Školska djeca su pogotovo te dobi jako nepredvidiva, spremna na sve i svašta, neobuzdana, povodljiva, čudna, živahna, hiper aktivna, zavidna, pa čak poneka kako znamo čuti zločesta, ili nasilna :/ ja taj izraz baši ne volim za dijete malo. Jer svaku vrstu emocije koju dijete pokazuje bilo pozitivnu ili negativnu u takoj maloj životnoj dobi nije njegov proizvod već preslikani proizvod nečijeg drugog ponašanja.
    Kako god vi/mii išli zaštiti svoje dijete od tog "nasilnog" djeteta, tako isto i pravobraniteljica može zaštiti to dijete, jer često puta djeca niti znaju kako i zašto se u školi treba ponašati, jer to možda nije imalo gdje naučiti ili od koga naučiti.
    Svakako inzistirati na učiteljici u suradnji sa ped. i psih, i naravno s roditeljom sa druge strane, ukoliko je moguće, upozoriti i pokušati na jedan miran i ljudski način riješiti situaciiju, bez priljepljivanja bilo kakvih etiketi bilo kojoj strani, jer ta djeca će i dalje ići zajedno u školu

  24. #24

    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    85

    Početno

    rebeca,u potpunosti se slažem sa tobom.To sam ja jučer predložila učiteljici a sada ćemo vidjeti što će biti.
    Ne polažem velike nade u to jer se dotična mama u mom slučaju jučer nije odazvala na poziv učiteljice da dođe u školu na razgovor.Čak mi je učiteljica rekla da su prošle godine roditelji MORALI ići na razgovor sa psihologom i defektologom u glavnu školu(naša je područna) ali da su izbjegavali te razgovore.To je inače djete koje radi po individualnom programu a ja stvarno ne mislim da je mali pokvaren i zao već samo da ga nema tko usmjeriti i pokazati mu što je pravo a što krivo.
    Uvjek je vani na cesti SAM,nije bitno dali majka radi ili je doma,sa učiteljicom piše zadaću poslije nastave a roditelji ne čine baš ništa.
    Jučer sam joj isto tako predložila da jednostavno problematične đake ukloni sa sata tj. nazove roditelja i obavjesti ga da upravo šalje njegovo djeta doma radi toga i toga pa će se onda valjda upitati netko što to ne valja i u čemu je problem.
    Ona kaže-učiteljica-da će to djete opet doći na zatvorena vrata jer nikog nema doma a ja mislim da djete nije odgovornost škole u tom slučaju,već roditelja.Jako je zamršena situacija ali još nemamo kritičnu masu roditelja da bi nešto napravili.
    Činjenica je da je cjeli razred popustio u školi,da ne stignu napraviti sve što učiteljica od njih traži a pitam se zašto?
    Koliko puta se roditelj ne smije odazvati pozivu učitelja da dođe u školu a da ne snosi nikakve sankcije?
    Ja sam odlučila to riješiti pa kome pasalo -pasalo kome ne njegov problem.Nemam namjeru radi jednog djeteta ja svoje djete prebacivati u drugu školu.

  25. #25

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj tiskar32 prvotno napisa
    Uvjek je vani na cesti SAM,nije bitno dali majka radi ili je doma,sa učiteljicom piše zadaću poslije nastave a roditelji ne čine baš ništa.
    Jučer sam joj isto tako predložila da jednostavno problematične đake ukloni sa sata tj. nazove roditelja i obavjesti ga da upravo šalje njegovo djeta doma radi toga i toga pa će se onda valjda upitati netko što to ne valja i u čemu je problem.
    Ona kaže-učiteljica-da će to djete opet doći na zatvorena vrata jer nikog nema doma a ja mislim da djete nije odgovornost škole u tom slučaju,već roditelja.Jako je zamršena situacija ali još nemamo kritičnu masu roditelja da bi nešto napravili.
    Činjenica je da je cjeli razred popustio u školi,da ne stignu napraviti sve što učiteljica od njih traži a pitam se zašto?
    Koliko puta se roditelj ne smije odazvati pozivu učitelja da dođe u školu a da ne snosi nikakve sankcije?
    Ja sam odlučila to riješiti pa kome pasalo -pasalo kome ne njegov problem.Nemam namjeru radi jednog djeteta ja svoje djete prebacivati u drugu školu.
    Škola je DUŽNA te roditelje prijaviti CZSS. Centar potom treba napraviti uvid u obitelj i djetetu pružiti potrebnu pomoć i zaštitu iz područja obiteljsko pravne zaštite.
    Škola ili učiteljica ne smije dijete udaljiti sa nastave, a još manje na taj način poslati kući (barem ne bez mišljenja vanjskih stručnjaka i dozvole prosvjetnih struktura)

  26. #26

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa
    Ja te nisam skužila - misliš li ti ovaj plan prezentirati na roditeljskom ili je to samo za tebe svojevrsni "radni protokol"?!
    Također nisam sigurna: radi li se o prvoškolcima? Ako da - jesu li djeca ekipa iz istog DV-a? Koliko su vam detaljna bila testiranja za upis u 1. razred?
    Ovo je moj podsjetnik nastao u fazi dok ucim o problemu i kako ga rjesiti.
    Djeca su u razredu iz razlicitih vrtica, ali jedan od problematicnih djecaka
    je bio izrazito problematican i u vrticu (zapalio kontejner od smeca itd.)


    Citiraj no@ prvotno napisa
    - Od obraćanja Vijeću roditelja i upravnom vijeću škole (to je Školski odbor) nemoj očekivati previše i ja bih ih preskočila u ovom slučaju, gubiš vrijeme inače.
    - Uprava za prosvjetni nadzor ti je neka produžena ruka MZOS-a, tako da ti je to isto. I prilično neefikasno. Oni će vas ionako uputiti na lokalni ured za obrazovanje jer je Grad Rijeka vlasnik škole i odgovoran za ovakve stvari. Preporučujem svakako se obratiti Gradskom uredu za obrazovanje ili kako se već zove u Rijeci, ako se stvari u školi ne pokrenu. Ili ako se i pokrenu a pokaže se da sve što škola poduzima nije dovoljno efikasno, odnosno da izvan škole negdje "šteka".
    Što se tiče obraćanja Uredu pravobraniteljice - to je obično vrlo efikasno, no može ponekad imati i svoju drugu stranu :
    U mojoj školi smo (stručna služba) odmah u 1. razredu krenuli rješavati problem jednog iznimno agresivnog djeteta, obavijestili nadležni CZSS i inzistirali da roditelji odvedu dijete na vanjsku obradu i eventualnu terapiju. Roditelji tog dijeteta su nas tada zbog toga prijavili Uredu pravobraniteljice, jer kao kršimo neka njihova imaginarna prava. Zbog te prijave nismo mogli poduzeti apsolutno ništa (a dijete je divljalo) narednih 6 - 7 mjeseci, dok se sve nije ispitalo i nadležne službe presudile da je Škola postupila kako je i trebalo.
    Želim ti samo reći da u praksi i roditelji tih agresivaca mogu prijaviti i vas i da ni tu mogućnost ne treba isključiti. Danas je sve moguće.
    HVALA HVALA na ovome postu. Od neprocjenjive mi je koristi saznati iskustva ljudi koji su vec rjesavali/susretali ovo, a o savjetima i da ne govorim.

    DA i jako sam svjesna da ce sve radikalne aktivnosti utjecati na SVU djecu u razredu i ne samo na nasilnika.

  27. #27

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Citiraj rebeca prvotno napisa
    Samo jedno znam da treba biti jako oprezan u ovakvim stvarima. Kao prvo ja ovdje vidim da se puno toga radi o nekakvim činjenicama, kada dođete kod bilo koga iz kadrovske službe, vaše činjenice moraju biti donekle utemeljene, a ne rakla- kazala. Nije zgodno niti lako pokrenuti ovakvu proceduru, jer kad je pokrenute to je velika lavina, ona ide dalje bez obzira što bih vi katkad i stali. Školska djeca su pogotovo te dobi jako nepredvidiva, spremna na sve i svašta, neobuzdana, povodljiva, čudna, živahna, hiper aktivna, zavidna, pa čak poneka kako znamo čuti zločesta, ili nasilna :/ ja taj izraz baši ne volim za dijete malo.
    Sve je to OK , ali kad dvoje djece drzi trece dijete a jos dvojica ga cipelare po mojoj definicije to je nasilje i to jesu nasilnici bez obzira sto im je sedam godina tek!!!!

    Citiraj rebeca prvotno napisa
    Jer svaku vrstu emocije koju dijete pokazuje bilo pozitivnu ili negativnu u takoj maloj životnoj dobi nije njegov proizvod već preslikani proizvod nečijeg drugog ponašanja.
    Kako god vi/mii išli zaštiti svoje dijete od tog "nasilnog" djeteta, tako isto i pravobraniteljica može zaštiti to dijete, jer često puta djeca niti znaju kako i zašto se u školi treba ponašati, jer to možda nije imalo gdje naučiti ili od koga naučiti.
    Svakako inzistirati na učiteljici u suradnji sa ped. i psih, i naravno s roditeljom sa druge strane, ukoliko je moguće, upozoriti i pokušati na jedan miran i ljudski način riješiti situaciiju, bez priljepljivanja bilo kakvih etiketi bilo kojoj strani, jer ta djeca će i dalje ići zajedno u školu
    E tu ja vidim stvarni problem i to problem za sve strucne sluzbe. Jer ako otkrit i ajmo ukljucit mjerodavne/strucne da mu pomognu (tu prije svega mislim na pedagoga/psihologa).

    I SLAZEM se ne treba brzati. Pravobraniteljica i ostale instance se ukljucuju tek kad/ako (a nadam se da nece) situacija to zahtijeva.

  28. #28

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Ovaj tjedan se vratila uciteljica br. 1 i situacija se popravlja. Uvedena su nova pravila i stroze mjere za disciplinu. (br. 2 je odsutna i nova uciteljica na zamjeni)
    Jos nisam stigla razgovarati s uciteljicom jer to zelim uciniti u miru.

    Hvala vam svima na razmisljanjima i uputama, i savjetima.

  29. #29

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Mi zavrsili kod psihologa, jer se Iv vise uopce ne moze nositi s tim kako skola kaze NEPROBLEMOM. Nazalost termin imamo tek 23. 11. a do onda ko ziv a ko mrtav.

    Nevjerojatno kako nam je ovo sj... zivot. Stanje se malo popravilo dok je uciteljica u razredu ali kad je odmor sve po starom, a poceli kisni dani i njih 25 zatvorenih u 30 kvadrata 8 sati dnevno. Iv je izgubio i povjerenje u uciteljicu kaze da se boji pitati i da mu izvadi kolaz papir koji smo mi spremili u mapu a ona je mape stavila visoko na policu.

    Stvarno ne mogu vjerovati da nam se ovo dogadja. E i nismo u toj skoli koja se trenutno povlaci po novinama, nasa ima elitnu reputaciju.

  30. #30

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Ovaj tjedan se vratila uciteljica br. 1 i situacija se popravlja. Jos nisam stigla razgovarati s uciteljicom jer to zelim uciniti u miru.
    mamaS, jesi li uspjela realizirati taj razgovor s učiteljicom?!

  31. #31

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Ne učiteljica nije željela razgovarati, rekla je da oni nemaju problem i isto se postavila i na roditeljskom.

    Situacija s disciplinom se popravlja dok je uciteljica u razredu ali je i dalje kriticno kad nisu u razredu. Iv kaze da je umoran od odmora u skoli ???(moj Iv je u komi zbog atmosfere i situacije u razredu pa sam se narucila kod psihologa jer se ja s ovim ne znam nositi).

    Planiram dati 3 mjeseca vremena koliko uciteljica tvrdi da je period privikavanja, a za to vrijeme cu prikupiti dokumentaciju i informirati se, a onda krecem u akciju.
    Nakon razgovora s psihologom cu vidjeti da li ima smisla ostati u skoli i boriti se ili odmah preseliti u drugu skolu, dok veca steta jos nije ucinjena. Inace skola ima problema s nasiljem jer ja redovito vidim djecu kako se mlate pred ulazom u skolu (npr. decko cca 3 razred sutne curicu iste dobi nogom u trbuh a nitko ne reagira,....)

    Sve u svemu nije dobro, ali sam se smirila i uspjela Iv pomoci koliko sam znala i mogla. Moramo prezivjeti do 23. kad se nalazimo s psihologicom. Nadam se da cu onda biti pametnija.

    Hvala na podrsci.

  32. #32
    faith avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    428

    Početno

    MamaS, sretno

  33. #33

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Planiram dati 3 mjeseca vremena koliko uciteljica tvrdi da je period privikavanja, a za to vrijeme cu prikupiti dokumentaciju i informirati se, a onda krecem u akciju.
    mamaS, teško da ti kao roditelj drugog djeteta možeš prikupiti bilo kakvu dokumentaciju o tom dječaku; To je posao škole (i drugih institucija)! Možeš redovito reagirati na nasilničko ponašanje i žaliti se, a na njima je da reagiraju.
    Ako ne reagira učiteljica, traži pomoć stručne službe i ravnatelja.

    Sve u svemu nije dobro, ali sam se smirila i uspjela Iv pomoci koliko sam znala i mogla. Moramo prezivjeti do 23. kad se nalazimo s psihologicom. Nadam se da cu onda biti pametnija.
    Držim palčeve za pozitivan ishod

  34. #34
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj mamaS prvotno napisa
    Ne učiteljica nije željela razgovarati, rekla je da oni nemaju problem i isto se postavila i na roditeljskom.
    pa, recimo da bih ja s tom učiteljicom obavila "razgovor" van radnog vremena, i van njenog radnog mjesta. da se "dogovorimo" o tome - tko ima problem...

    ja sam uvijek za suradnju, ali da mi netko odbije pomoći na takav način - onda bih to drukčije riješila...

    recimo da sam neke stvari rješavala s roditeljima, neke s učiteljicom, neke s ravnateljicom, neke su me spriječili (ali je poruka odaslana vrlo živopisno ).

  35. #35

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa
    mamaS, teško da ti kao roditelj drugog djeteta možeš prikupiti bilo kakvu dokumentaciju o tom dječaku; To je posao škole (i drugih institucija)! Možeš redovito reagirati na nasilničko ponašanje i žaliti se, a na njima je da reagiraju.
    Ako ne reagira učiteljica, traži pomoć stručne službe i ravnatelja.


    Držim palčeve za pozitivan ishod
    Ma prikupljam dokumentaciju o stanju svoga djeteta, ali i o tome kakav postupak uopce da trazim od skole. Npr. pravilnik o pedagoskim mjerama, ali i uopce kako se strucne sluzbe ukljucuju u rad s problematicnom djecom

    Mislim da imam pravo i da mogu traziti ukljucenje strucnih sluzbi ukoliko argumantirano dokazem da problem postoji (meni je problem da moje dijete koje je savrseno krenulo u skolu nakon 4 tjedna odbija odlaziti u skolu).
    Prije svega se moram obrazavati kako postupiti, jer sam svjesna da sam na skliskom terenu, pa prikupljam i pravno-formalne stvari tipa pedagoskog standarda za rad u cjelodnevnoj nastavi (koji ne postoji a i u prijedlogu novog se cjelodnevan nastava spominje samo pausalno itd.)

  36. #36

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    [quote="sorciere
    pa, recimo da bih ja s tom učiteljicom obavila "razgovor" van radnog vremena, i van njenog radnog mjesta. da se "dogovorimo" o tome - tko ima problem...

    ja sam uvijek za suradnju, ali da mi netko odbije pomoći na takav način - onda bih to drukčije riješila...

    recimo da sam neke stvari rješavala s roditeljima, neke s učiteljicom, neke s ravnateljicom, neke su me spriječili (ali je poruka odaslana vrlo živopisno ).[/quote]

    E upravo tako nesto i planiram i to s uciteljicama pa s ravnateljem a istovremeno i s pismenim dopisom koji moraju urudzbirati da se vidi da sam reagirala. Ali da bi to napravila moram jako dobro nauciti gradivo, kako i sto se radi od zakona o skolstvu, do pravilnika o pedagoskim mjerama nadalje, a moram biti i na jasnom sto od skole zahtijevam odnosno sto mogu i imam pravo zahtijevati. Sljedeci tjedan planiram konzultirati i advokata.

    Ali isto tako mislim (nisam sigurna ali zelim vjerovati da je tako) da uciteljica zeli sve rjesiti na svoj nacin i mislim da je fer da joj to dozvolim bez mog dodatnog pritiska. Taj prilagodbeni period od 3 mjeseca pustam a nakon toga planiram urgirati na svim razinama.

    I moram priznati da mi je ovo jedna od najtezih situacija dosada jer se osjecam potpuno bespomocno, a vjeruj mi ja sam sve samo ne krhko i bespomocno stvorenje.

    A sve to radim da vidim da li ima smisla ostati ovdje narednih 8 godina ili otici na polugodistu dok veca steta nije nanesena Iv psihickom zdravlju ( a i mom, jer za ovo stvarno nisam bila spremna).

  37. #37

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    Osjećaju li se i druga djeca u razredu kao Iv? Jesi li stvarno sigurna da je problem taj jedan dječak? Ja predlažem da za ta tri mjeseca promatraš dijete, da li se žali i na situacije u kojima realno nema nasilja.
    To ti govorim zato što sam više puta vidjela kako se senzibilna djeca (kojoj zbog nečega zapne socijalizacija u razredu) i njihovi roditelji vrte u začaranom krugu optužbi prema školi ili nekom drugom djetetu, a za to vrijeme dijete tone u izolaciju u razredu. U M-ovom razredu ima jedan takav slučaj, a znam ih još. Mogu samo reći da su tu djecu u takvu situaciju gurnuli sami roditelji svojim netaktičnim rješavanjem problema, najčešće upravo ne vjerujući učiteljici da problem u razredu ne postoji.
    Ne kažem da je takav slučaj kod tebe. Samo budi vrlo oprezna upravo radi Iv. Svima je početak prvog razreda stresan a prvo polugodište koliko god bilo kratko, vuče se ko gladna godina i svaki dan iskrsne neka potpuno nova situacija s kojom se malci moraju nositi.
    Ja mislim, ako nema uništavanja imovine i narušavanja zdravlja, da je dovoljno pomagati im savjetom i ulijevanjem optimizma, a teret socijalizacije moraju ponijeti sami.
    Nisam željela umanjiti problem i čini mi se da sve jako dobro radiš, pogotovo to što si odlučila potražiti savjet stručnjaka. E, i nisi otišla s bazukom u školu, što nam svima dođe u primisao kad nam djeci padne vlas s glave.

  38. #38

    Datum pristupanja
    Sep 2004
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    326

    Početno

    Citiraj Ivana2 prvotno napisa
    Osjećaju li se i druga djeca u razredu kao Iv? Jesi li stvarno sigurna da je problem taj jedan dječak? Ja predlažem da za ta tri mjeseca promatraš dijete, da li se žali i na situacije u kojima realno nema nasilja.
    To ti govorim zato što sam više puta vidjela kako se senzibilna djeca (kojoj zbog nečega zapne socijalizacija u razredu) i njihovi roditelji vrte u začaranom krugu optužbi prema školi ili nekom drugom djetetu, a za to vrijeme dijete tone u izolaciju u razredu. :
    Ivana2 hvala. Svako misljenje mi pomaze da dobijem bolju perspektivu o ovom problemu.

    Da toga sam svjesna, ali isto tako sam mu direktno rekla da se s tim problematicnim deckima ne igra i da ih se kloni kad imaju slobodno vrijeme. Mislim da nije pao u izolaciju buduci da ga drugi decki iz razreda zovu na rodjendane, te uciteljica kaze da se dobro socijalizira. On je i inace otvoren i omiljen, iako nije tip vodje koji bi se nametao.

    U razredu idu po programu korak-po-korak i tjedno razmjestaju djecu u razlicite grupe i partnere u klupi. Tako da sto se toga tice uciteljice odraduju odlican posao. Ali mislim da imaju toliko posla s tom nediscipliniranom klikom da neproblematicni klinci poput mojeg Iv uopce ne dolaze da izrazaja.
    I nas je problem sto se on toliko lose nosi sa cijelom situacijom. I drugi roditelji iz razreda (razgovaram samo s 2-3) iskazuju veliko nezadovoljstvo, ali mi se cini da sam ja nekako najnezadovoljnija i najodlucnija promijeniti stvari na bolje.

    Ovo situacija je kao balans na zici. Moram priznati da ja vise razmisljam o advokatu s instinktom pit-bulla nego bazuki, ali stvarno bi nekom otkinula glavu i to najradije ravnatelju, jer mislim da sustav u skoli ne funkcionira kako treba a za to je direktno on odgovoran.

    Ivan se u stvari uopce ne zali na djecu vec vidim njegove emocionalne promjene na dnevnoj bazi. Uspjela sam iscupati da bi se on zelio znati OBRANITI ali jos nisam stekla potpunu sliku.

    Ono sto me strasi je da je Iv u posljednja tri tjedan prezivio tolike razlicitih emocionalnih ispada i pokazao toliko razlicitih ponasanja u kojima uopce nije slicio na sebe da sam stvarno zabrinuta. Otprilike kao da sve faze svog razvoja prozivis u tri tjedna to je ispoljio toliko intenzivno. I neke stvari je poceo raditi koje ne radi od svoje trece ili cetvrte godine npr. bacanje po podu i histeriziranje ako nesto nije po njegovom - to nije njegovo normalno ponasanje, zatim iz cista mira mlatne sestru nogom u koljeno,... Ono sto me malo smiruje je da vidim male pomake na bolje kod njega ali i u razredu.

  39. #39

    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    1,218

    Početno

    Da, :/ to ti je prvi razred. Nama je isto bilo jako stresno na jedan drugi način. U drugom razredu sam saznala od ostalih roditelja koliko je njima bilo teško, a ja mislila da je samo nama. Mom M je sve sjelo za vrijeme ljetnih praznika prije drugog razreda. Kao da se u njemu preradio cijeli prvi razred i krenuo je u drugi kao da već sto godina pohađa školu.
    Mogu ti samo reći: sretno.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •