U 5.r. učenici trebaju shvatiti I. kao skup usluga. Najčešće spominjane stvari, od strane učenika, koje se mogu napraviti na Internetu su igranje, skidanje muzike, filmova i lektire, chat i gledanje slika. Nakon takvih odgovora ja bih trebala poreći postojanje chata ili ih upoznati i s tim, kao i ostalim stvarima koje ih zanimaju, a ne nalaze se u programu?realna prvotno napisa
Usput, u programu 8.r. je "kritički odnos prema I." iako se I., kao i suradničko učenje posredstvom I. što obuhvaća i chat, potiče i koristi u programima svih školskih predmeta od 5.r. na dalje. Niti tu ne slijedim program nego pričam klincima o etičkom korištenju tehnologije (i I.), autorskim pravima i čuvanju osobnih podataka od kada mi prvi put uđu u učionicu. Ili da čekam 8.r.?
Netko je spominjao "višenje" na chatu?suncokret prvotno napisa
Chat je samo alat i kao takav nije niti pozitivan niti negativan. "Ton" mu daje način korištenja. Neki će provocirati pedofile, a neki će prepričavati sinoćnju epizodu Zabranjene ljubavi.
Zapravo, i ja mislim da je strašno kada, nakon dobro odrađenih svih zadataka koje su imali tijekom sata, dozvolim učenicima da zadnjih 10-15 minuta rade što žele. Neki će crtati, neki će se igrati, neki će pokušati skinuti lektiru, neki će tražiti riječi pjesama ili slike automobila na Internetu, a neki će i na chat.
Kao što si i sama rekla, ja sam odgovorna za tu djecu na svom satu i znam što rade, bilo na chatu, bilo u Wordu.realna prvotno napisa
Evo ti još malo tema za razmišljanje. Vrlo bezazlen zadatak: pronađi sliku omiljene životinje na I. i umetni je u tekst u Wordu. Upiši u Google "mačkica" i reci koje slike si dobila?





Odgovori s citatom