Pokazuje rezultate 1 do 5 od 5

Tema: MOLIM VAS POMOĆ

piki

Početno MOLIM VAS POMOĆ

Htjela bi vas pitati za savjet! Moj slučaj je malo kompliciran, ja i moj muž mladi smo roditelji koji smo tek dobili prvo djete i nismo bili upoznati s našim pravima nego smo sve slučajno saznali ili na internetu ili od prijatelja naših roditelja. Rodila sam naše prvo dijete u 8 mjesecu 2005. i ja i moj muž smo nezaposleni, ja sam redovni student na fakultetu, a moj muž je na burzi od drugog mjeseca 2006.! Živimo u Zaprešiću. Nitko nama nije rekao niti na burzi niti u HZZO-u ni u mirovinskom u Zaprešiću da on ili ja imamo pravo da nam se upiše 12 mjeseci radnog staža u radnu knjižicu. Ja sam nedavo slučajno saznala na internetu da smo imali pravo na to. Moj muž je danas išao u mirovinsko pitati u vezi upisa radnog staža, a žena u mirovinskom mu je bezobrazno rekla "DA GDJE BI MI STIGLI DA SVAKOM ŠALJEMO PISMENU OBAVIJEST!" Rekla mu je da burza ima veze s tim te da oni s burze šalju ljude u mirovinsko. Socijalana radnica je mom mužu rekla da burza nema veze s tim te da se obrati mirovinskom. Slična neugodnost se i meni dogodila kada sam išla prijavljivat prvi puta dječji doplatak u 2 mjesecu 2006. jer nitko nam nije u HZZO-u rekao da imamo pravo već dječji doplatak prijaviti i 2005. kada nam se rodio sin, a znali su jako dobro da sam studentica koja prima porodiljno od 1600 kn i da je moj muž nezaposlen, žena je samo rekla "A ZAŠTO SE NISTE PRIJAVILI ZA DJEČJI DOPLATAK GODINU RANIJE". A što se tiče 1600 kn koje sam ostvarila kao porodiljno i to sam slučajno saznala od mamine prijateljica koja je rekla da imam pravo na to, u HZZO-u mi isto nitko nije rekao da ostvarujem pravo na tih 1600 kn. Meni je već dosta nesposobnost birokrata u Zaprešiću koji očigledno ili neznaju svoj posao ili ga nisu sposobni obavljati kako treba, a očito ih nije niti briga za ljude. Molim vas za pomoć jer bi htjela prijaviti ovu gospođu iz mirovinskog nekoj nadležnoj instituciji, a neznam kome da se obratim