Pokazuje rezultate 1 do 3 od 3

Tema: neispravna montaža plinskog bojlera-oprez

  1. #1

    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    253

    Početno neispravna montaža plinskog bojlera-oprez

    Bio je topic prije vise od godine, da sad ne podizem stari....spojite ako treba
    Skraćeno cu ovdje kopirati pismo koje saljem u sve podruznice renomiranog ovlaštenog distributera, instalatera i servisera mnogih marki za grijanje, hlađenje i sanitarie. Takodjer saljem u drustvo za zaštitu proizvođača te gradskoj plinari. Ne znam da li je pravilo ovdje ili inace na forumu, ali za svaki slucaj brišem imena

    "Poštovani,
    Dogovorili smo sa Vašom tvrkom demontažu starog bojlera na dimnjak, i montažu novog plinskog fasadnog bojlera turbo-mag. U preliminarni pregled naše kupaonice i snimanje situacije je došao gospodin Zeko te preuzeo daljnju organizaciju aktivnosti koje su po dogovoru uključivale:
    -dolazak montera, dostavu i montažu bojlera
    -službeno puštanje u pogon i dostavu potrebne službene dokumentacije
    Od ovih stvari gospodin Zeko izvršio je,
    - dolazak montera i dostava bojlera-u redu, na vrijeme i po dogovoru
    - montaža bojlera-smrtonosno
    Nije izvršio niti organizirao službeno puštanje u pogon i dostavu potrebne službene dokumentacije.
    Gospoda monteri su montirali bojler u četvrtak 22.11, te ga ostavili upaljenog. Na računu je („preuzeo novac“) potpisan gospodin Medo
    Sretno smo ustali ujutro u petak i otišli na posao i u vrtić.
    U petak navečer u 18:30, po dolasku kući smo UPALILI SVJETLO u stanu ( u to doba je mrkla noć), nanjušili plin u kupaonici, otvorili prozore i odmah, prestravljeni, nazvali gospodina Zeku.
    Gospodin Zeko je najmanje 10 puta tonom „baba gnjavi“ pokušao otkloniti potrebu za intervencijom rječima (citiram): „ne curi plin, sigurno“, nije to ništa, otvorite malo prozor i odite spavati“, „to vam smrdi kanalizacija“, „nitko od montera sada više ne radi i nemam Vam sad koga poslati“, „ dečki ionako dolaze sutra pustiti bojler u pogon“, i t sl. Takodjer sam pitala broj hitnih intervencija, ako mi on ne može pomoći. Gospodin Zeko tvrdi da NE POSTOJI broj za hitne intervencije. A postoji, mogla sam zvati i plinaru, u slučaju da ovlašteni serviser i instalater odbije izaći na teren.
    Na moje inzistiranje i opetovane pozive upomoć (tipa „ imam 2 godišnjeg sina i ne mogu ići spavati ako u stanu smrdi plin“ i „nemojte da završimo u crnoj kronici“, nevoljko je ipak pristao provjeriti da li je slučajno ipak „netko od dečkiju u blizini“.
    I bio je slučajno gospodin Macak, bez njuškala (instrument za provjeru curenja plina, op. Ružica), ali je bio u blizini i zahvaljujući njemu smo živi. Napominjem da je gospodin Macak bio SLUČAJNO u blizini, da nije, sad Vam ne bih pisala, ili možda bih, kako tko vjeruje, ali s Mirogoja.
    Gospodin Macak je kresnuo upaljač kod spoja glavne cijevi koja dovodi plin u bojler i cijev je OBAVIO PLAMEN. Navoj na toj cijevi NIJE UOPĆE BIO ZAŠARAFLJEN. Gospodin Macak je još jednom spužvicom i sapunicom dobro provjerio da nigdje više ne curi plin. Hvala mu.
    Dovod smo zatvorili i kupali se kod mojih roditelja do srijede 28.12., kada je bojler i službeno pušten u pogon.
    (dosli su u subotu kad smo bili u ducanu, banuli bez prethodnog poziva,a dali smo im sve brojeve telefona. Nisam smatrala da moram doma čekati njihova veličanstva)
    Gospodin Zeko niti itko drugi nije zvao niti u petak, niti u subotu.
    Dva duga dana, ponedjeljak i utorak sam ja nazivala u servis ne bih li dogovorila dolazak, i do sita se napričala sa ljubaznom gospodjom koja prima pozive, u utorak je došao vrlo ljubazni i susretljivi gospodin bez njuškala i jasno, nije pustio bojler u pogon, jer je njemu to bio prvi glas (!?!) da je plin curio iz bojlera. Smatram da je negdje u Vašoj firmi npr. u dispečerskom centru ili sobi za sastanke trebalo crvenim slovima pisati „Dosadnjakovicima PLIN NAPUNIO KUPAONICU, HITNO IĆI NA SLUŽBENO PUŠTANJE U POGON I PROVJERU BOJLERA“
    Gospodin Zeko nije provjerio da li smo živi i nije se ispričao za ton, za omalovažavanje mojih molbi, niti za smrtonosnu montažu bojlera.
    Smatram da na SVAKU dojavu morate reagirati, makar od 10 imali 9 lažnih dojava, jer je s plinom uvijek „glava u torbi.“ Nije to voda da malo curi, uništi tepih i malo nadigne parkete.
    Molim Vas da provjerite znanje, motivaciju i koncentraciju Vaših djelatnika, te da ukoliko ustanovite da je manjkavo, SVIM Vašim djelatnicima odgovornima za instalaciju plinskih uređaja organizirate seminare o opasnostima plina nsa posebnim osvrtom na neizostavnu potrebu hitne intervencije u slučaju dojave o curenju plina.
    Također bi mogli svakom civilu koji kupuje plinski fasadni dati brošuru o sigurnosti, jer ljudi ima svakakvih, koji neće uvijek znati gdje je dovod plina, kako se zatvara i .t. d. Rijetko su ljudi tako prestrašeni i skoncentrirani da u stan noću ulaze bez paljenja svjetala, njuškaju kupaonicu, otvaraju prozore, pa tek onda nastavljaju sa uobičajenim aktivnostima, kako smo mi živjeli od subote do jučer. Svi zajedno se trebamo više bojati i biti više svjesni opasnosti od plina.
    Pišem u nadi da ćete se trgnuti, ukoriti odgovorne djelatnike i da nećete ponovo nekoga dovesti u smrtnu opasnost kao što ste moju obitelj. "

    sorry za opsirnost, i mm je htio krace i sazetije, ali ja nekako mislim da pisana riječ ipak ima odredjenu tezinu. U svakom slucaju, dobro proucite sva uputstva, gnjavite i kod instalacije i kodsluzbenog pustanja u pogon, dobro sve naucite. Cesto nam je svima neugodno se petljati strucnjacima u posao, ali vidite i sami da ima strucnjaka i "strucnjaka". Plina se bojim najvise na svijetu, i uspjela sam nasjesti. Da nije mm kraj mene lupao nogom u pod i govorio glasom prituljenim od straha i bijesa: daj mi ga, ja idem po njega, naci cu ga gdje stanuje, ja ga dovuci ovamo, nek dodje on, odmah" , ja bi vam se lijepo dala otpiliti, toliko je njegov ton bio prezriv i nestrpljiv. Da ne duljim, pamet u glavu i ne dajte se otpiliti.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Postovi
    334

    Početno

    Bravo!

  3. #3

    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    253

    Početno

    ups...saljem u drustvo za zastitu POTROŠAČA, a ne, kako sam napisala, PROIZVOĐAČA

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •