Slikovnicu Juha od bundeve vrlo često čitaju i na druge načine obrađuju u vrtićima u zadnjoj godini prije upisa u školu. Evo primjera https://vrtic-ententini.zagreb.hr/default.aspx?id=679 ili https://vrtic-maliprinc.zagreb.hr/default.aspx?id=108

Nema veze i nije bitno. Djeca šire vokabular čitanjem. Na isti način uče nepoznate ili manje poznate riječi. Nema drugog načina osim čitanja, a dok ne čitaju sami, treba im čitati. Ne čudi me da danas djeca (a prečesto i odrasli) sve manje čitaju i sve lošije razumiju pisane tekstove, jer ne stječu naviku čitanja u dobi dok se to još može. Mislim, ne čitaju baš puno ni moji sinovi (ni blizu kao moja generacija) ali za školu je jako važno da dijete umije uočavati nepoznate riječi u tekstu (pisanom ili izgovorenom) i tražiti objašnjenje ako to ne zna. Suvag je odličan u prepoznavanju takvih situacija i njihovu preporuku treba uzeti ozbiljno. Osim dijagnoze, napisat će i što s djetetom treba raditi doma, ali nema tu puno filozofije - treba djetetu čitati, pa onda čitati s djetetom. Tako im bude puuuuno lakše u školi. Porast učestalosti smetnji čitanja i razumijevanja dogodio se upravo zbog toga što su djeca izložena drugim (lakšim i jednostavnijim) sredstvima komunikacije, ali nije to za njih uvijek dobro.