Pokazuje rezultate 1 do 37 od 37

Tema: Mora odgovarati za 4?

  1. #1

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    416

    Početno Mora odgovarati za 4?

    Pitanje učiteljicama na forumu. Dijete mi ide u 5 razred. Odlična je učenica i u cijelom polugodištu je dobila jednu jedinu trojku.

    Dakle, sada iz zadnjeg testa iz matematike dobije 2. I kako učiteljca reagira? Kaže da mora odgovarati za 4 ili će joj zaključiti 3 .

    Inače iz matematike ima dvije 4 i jednu 5. Da li je to normalno? Da li je to motivirajuće?

    Drage učiteljice, profesorice, pedagogice - molim vaša mišljenja i savjete da li trebam kao roditelj reagirati?

  2. #2

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Tjah, teško je reći.

    Aritmetička sredina ocjena daje četvorku. Međutim, možda je učiteljici važna posljednja ocjena (zadnji test), možda ponderira pojedine elemente ocjene (npr. petica iz zalaganja ili zadaće nema istu težinu kao i petica iz testa) itd.

    Ali - postoji nešto što se zove Pravilnik o načinu praćenja i ocjenjivanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi, u članku 21:

    Zaključna ocjena iz nastavnog predmeta, na kraju svakoga polugodišta i na kraju nastavne godine, za svakog učenika mora biti odraz njegovih cjelokupnih odgojno-obrazovnih postignuća tijekom školske godine i utemeljena na bilješkama o praćenju učenika i na ocjenama upisanim u imenik.

    Zaključna ocjena iz nastavnog predmeta na kraju nastavne godine ne mora proizlaziti iz aritmetičke sredine upisanih ocjena na polugodištu, poglavito ako je učenik pokazao napredak u drugom polugodištu.

    Zaključnu ocjenu za svaki nastavni predmet na kraju svakog polugodišta i na kraju nastavne godine utvrđuje učitelj odnosno nastavnik koji je izvodio nastavu. Ako je učitelj odnosno nastavnik bio spriječen utvrditi zaključnu ocjenu, utvrdit će je osoba koju ovlasti ravnatelj:

    Zaključna ocjena iz nastavnog predmeta izvodi se i objavljuje na zadnjem nastavnom satu.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Što će reći - konačna ocjena ne mora biti aritmetička sredina upisanih ocjena.

  4. #4

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    416

    Početno

    Puno ti hvala Amathea. To sam tražila. Jasno mi je da ocjena ne mora biti aritmetička sredina. Ali prvom rečenicom da ocjena treba biti odraz njegovih cjelokupnih postignuća tijekom štkolske godine si mi sve rekla.

    Dijete se trudilo cijele godine, aktivna je i što je najveća ironija, kak joj nešto nije bilo jasno za taj test, još je prof. natezala da joj objasni i ostala poslije nastave učiti s njom. Zaključujem da je ocjena rezultat dekoncentracije ili straha. Doduše nisam vidjela test.

    Svejedno mislim da je jako demotivirajuće za dijete. Isti dan mi je legla u krevet s bolovima u trbuhu. Pa žao mi je .

  5. #5

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Slažem se.

    Ja sam od one vrste koja uvijek zaokružuje na više. Uvijek mi se vrati u pozitivnom smislu.

  6. #6
    Zoranova draga avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    Balkan & Bliski Istok
    Postovi
    193

    Početno Re: Mora odgovarati za 4?

    Citiraj Stea prvotno napisa
    Pitanje učiteljicama na forumu. Dijete mi ide u 5 razred. Odlična je učenica i u cijelom polugodištu je dobila jednu jedinu trojku.

    Dakle, sada iz zadnjeg testa iz matematike dobije 2. I kako učiteljca reagira? Kaže da mora odgovarati za 4 ili će joj zaključiti 3 .

    Inače iz matematike ima dvije 4 i jednu 5. Da li je to normalno? Da li je to motivirajuće?
    Aritmeticka sredina ocena 4,4,5,2 je 3,75. Dakle, ipak je manja od cetvorke i sigurno ne bih rekla da je nenormalno da dete treba da odgovara za 4, narocito ako je taj poslednji test obuhvatao, na primer, gradivo celog polugodista, ili nesto sto je posebno vazno u gradivu. Zavisi i od toga za sta i kako je dete dobilo prethodne ocene.

    Mislim da takva odluka nastavnice i jeste doneta sa ciljem da motivise dete da se bolje spremi i otkloni propuste u svom znanju, koje je taj poslednji test pokazao.

    Drage učiteljice, profesorice, pedagogice - molim vaša mišljenja i savjete da li trebam kao roditelj reagirati?
    Treba reagovati: podrzati dete da se sto bolje spremi za odgovaranje i nadoknadi propuste u ucenju. Primarnu paznju i vaznost pridavati trudu, ucenju i znanju, a ne ocenama.

    što je najveća ironija, kak joj nešto nije bilo jasno za taj test, još je prof. natezala da joj objasni i ostala poslije nastave učiti s njom.
    Ne nikakvu ironiju u tome da je nastavnica ostala posle nastave da detetu objasni ono sto mu nije bilo jasno. Deluje da je nastavnica savesna i predana, i da dete ipak ima propuste u znanju, a ne samo da je slabiji uspeh rezultat dekoncentracije i straha.

    Inace, to sto je dete odlican ucenik i dobilo je tokom polugodista samo jednu trojku iz ostalih predmeta, nema i ne treba da ima uticaja na ocenjivanje iz matematike. Nastavnik je zaduzen samo za svoj predmet i treba da ocenjuje nezavisno.

  7. #7

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    416

    Početno

    I djelujem u tom pravcu. I ona je tako reagirala i krenula je odmah na učenje (kad je prestao boliti trbuh). Drago mi je da joj nije svejedno i da se bori.

    Nisam objektivna što se mog djeteta tiče, ali ne mogu si pomoći - čini mi se pregrub nastup profesorice. Eto. To me najviše boli.

    Hvala na dobrodošlim savjetima.

  8. #8
    Matilda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    na turneji
    Postovi
    3,232

    Početno

    Mislim da postupak profesorice nije grub. Sama profesorica je dala priliku učenici da odgovara. Grubost bi bila da joj zaključi 3 i kaže da je to to.
    Ako je ta 2 iz polugodišnjeg testa, normalno je da profesorica sad malo drugačije gleda na zaključnu ocjenu. Znanje mora biti trajno. Ne može se iz nečega što si naučio u rujnu dobiti 5 i u prosincu zaboraviti.

    Mene više čudi zašto iz matematike ima tako malo ocjena. U svakoj rubrici trebaju biti najmanje dvije ocjene (mislim da matematika ima 4 rubrike: usmeno ispitivanje, pismeno ispitivanje, domaće zadaće i zalaganje).

  9. #9
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Citiraj Matilda prvotno napisa
    Mene više čudi zašto iz matematike ima tako malo ocjena. U svakoj rubrici trebaju biti najmanje dvije ocjene (mislim da matematika ima 4 rubrike: usmeno ispitivanje, pismeno ispitivanje, domaće zadaće i zalaganje).
    Kad bi svako dijete imalo po osam ocjena ne bi radili ništa drugo nego ocjenjivali, a mislim da je glavni cilj da djeca nešto nauče.
    Ja domaće zadaće ne ocjenjujem, osim sa 5 ako su jako dobre ili sa 1 ako ih netko uporno ne piše-sve drugo mi je bez veze, zalaganje ne ocjenjujem jer ne želim da ocjena bude motivacija za suradnju na nastavi i iznimno ako netko baš ne radi ništa iako od toga nikakve koristi, pa ću ukinuti i to.
    Vezano uz temu-kod mene ne može nitko imati 4 sa dvojkom iz testa, a da tu dvojku ne ispravi-mogu biti i 100% sigurna da se radilo o dekoncentraciji, ali neka dijete to i dokaže i zbog sebe i zbog ostalih u razredu.

  10. #10
    Rene2 avatar
    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Na svom mjestu.
    Postovi
    1,905

    Početno

    Citiraj Matilda prvotno napisa
    Mene više čudi zašto iz matematike ima tako malo ocjena. U svakoj rubrici trebaju biti najmanje dvije ocjene (mislim da matematika ima 4 rubrike: usmeno ispitivanje, pismeno ispitivanje, domaće zadaće i zalaganje).
    Ne mora biti, ja imam 2 elementa
    teorijsko znanje i primjena znanja i moram imati najmanje 4 ocjene za zaključivanje.

    I ja nikad ne zaključujem na štetu učenika.

    Teško je ocjenjivati, a ovo na polugodištu mi je najgore. Ta ocjena ama baš nigdje ništa ne znači. Trebalo bi pustiti djecu na Božićne blagdane bez stresa i grča, a onda gledati ukupan rad za konačnu ocjenu na kraju šk. god.

  11. #11
    puhovi obožavaju smokve avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    zgb.
    Postovi
    1,577

    Početno

    ok, imam pitanje. sto kaze pravilnik - ako ima iz nekog predmeta dvojku na polugodistu, da li na kraju moze imati cetiri i sto mora napraviti da to postigne? da li treba odgovarati prvo polugodiste i koju ocjenu mora dobiti iz tog odgovaranja? thnx

  12. #12
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Citiraj puhovi obožavaju smokve prvotno napisa
    ok, imam pitanje. sto kaze pravilnik - ako ima iz nekog predmeta dvojku na polugodistu, da li na kraju moze imati cetiri i sto mora napraviti da to postigne? da li treba odgovarati prvo polugodiste i koju ocjenu mora dobiti iz tog odgovaranja? thnx
    Kao što je Amalthea već napisala završna ocjena ne mora biti aritmetička sredina ocjena dvaju polugodišta-dakle moguće je to što pitaš, naravno ukoliko su ocjene u drugom polugodištu za 4, a da li treba ili ne odgovarati gradivo prvog polugodišta odlučuje profesor, ako je na kraju prvog zaključena dvojka mislim da bi kod većine nabitniji dio gradiva iz prvog polugodišta trebalo odgovarati.
    Uf, što ja mrzim ocjenjivanje!

  13. #13

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Moja kćer je dobila iz matematike zaključeno 4 , iako je aritmetička sredina
    ocjena za 5. Ali , ima iz testa dvije trojke, jednu četvorku i jednu peticu , a dolje ( u onim nižim rubrikama , nadam se da kužite ) ima 10 petica ( koje nemaju istu težinu kao i ostale ocjene iz testova )

  14. #14

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,939

    Početno

    Ja nemam stresa oko ocjenjivanja , a ni moji đaci....

    pravila znaju od 9 mjeseca i nama su ovo najdosadniji sati

  15. #15

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    416

    Početno

    Citiraj Matilda prvotno napisa
    Ako je ta 2 iz polugodišnjeg testa, normalno je da profesorica sad malo drugačije gleda na zaključnu ocjenu. Znanje mora biti trajno. Ne može se iz nečega što si naučio u rujnu dobiti 5 i u prosincu zaboraviti.
    To je dvojka iz zadnjeg gradiva. Ne pišu polugodišnji test iz cijelog gradiva. Zato me i muči ta reakcija. Kao da zadnja ocjena ima najveću vrijednost i težinu ali samo kad je u negativnom kontekstu i kad ruši prosjek.

    Ali to je zaista individualan pristup te profesorice jer sam se malo raspitala pa čujem da su to NJENE metode. (možda žena misli da će tako motivirati djecu a ne navesti ih da zamrze predmet).

    I ovdje se vidi da svatko ima drugačiji pristup đacima i ocjenama i drago mi je da dajete svoja mišljenja. Mogu biti malo objektivnija... Nadam se

  16. #16

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    416

    Početno

    I da dodam kao točku na i ovoj svojoj priči: na kraju je prof. zaključila 4 a nije uopće ništa pitala. Dijete je sinoć do 10 bilo nad knjigom i rješavala zadatke...

    Da li je to bilo pedagoški? Nije pitala nikog kome se priprijetila da će pitati za veću ocjenu. A ne znam da li su svi na kraju zadovoljni.

  17. #17
    babyiris avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    1,013

    Početno

    Teško je ovako razgovarati. Roditeljska priča koja je odraz dječjeg shvaćanja i nastavnički pristup.

    Ja imam puno elemenata koje ocjenjujem pa ipak kod mene nema aritmetičke sredine. Učenici svojim radom mogu dobiti petice (pogotovo kada je riječ o grupnom radu), ali oni te ocjene moraju opravdati. Ne tražim bubanje, ni reprodukciju već primjenu, a to na kraju ispadne najteže. Svjesna sam da je teško preobratiti osmi razred koji je do sada naučio učiti drukčije pa zatim dobio taaako strogu profesoricu, ali prilagođavamo se. Primjetila sam da mnogo prije shvate kad su sami izvedeni pred ploču i kad nemaju priliku zujiti okolo, a to se odražava i kroz ocjene pa neki s dvojke skaču na četvorku i sami se sebi čude, a neki koji žive na staroj slavi... Dakle, ovisno je tko gleda. Nekome sam vještica (curama koje su bile odlikašice), a nekima Deda Mrazek.

  18. #18

    Početno Re: Mora odgovarati za 4?

    Citiraj Stea prvotno napisa
    Pitanje učiteljicama na forumu. Dijete mi ide u 5 razred. Odlična je učenica i u cijelom polugodištu je dobila jednu jedinu trojku.

    Dakle, sada iz zadnjeg testa iz matematike dobije 2. I kako učiteljca reagira? Kaže da mora odgovarati za 4 ili će joj zaključiti 3 .

    Inače iz matematike ima dvije 4 i jednu 5. Da li je to normalno? Da li je to motivirajuće?

    Drage učiteljice, profesorice, pedagogice - molim vaša mišljenja i savjete da li trebam kao roditelj reagirati?
    kao prvo ima ti premalo ocjena. treba iz svake rubrike do kraja polugodišta imati 2 ocjene. dakle 8 ocjena sve skupa. (pogledaj idući put rubrike koje matematika ima to ti je u imeniku kod ocjena piše npr. znanje, zalaganje...

    a kao drugo, možda je baš taj test bio ključan. a ove ostale ocjene su iz npr. zalaganje i što još ima.

  19. #19

    Početno

    Citiraj maria71 prvotno napisa
    Ja nemam stresa oko ocjenjivanja , a ni moji đaci....

    pravila znaju od 9 mjeseca i nama su ovo najdosadniji sati
    i onda im još kao sedam od devet kažeš da je (ocjena) nebitna.

  20. #20

    Početno Re: Mora odgovarati za 4?

    Citiraj vrabec-te-dal prvotno napisa
    [kao prvo ima ti premalo ocjena. treba iz svake rubrike do kraja polugodišta imati 2 ocjene. dakle 8 ocjena sve skupa. (pogledaj idući put rubrike koje matematika ima to ti je u imeniku kod ocjena piše npr. znanje, zalaganje...
    e da sad sam se sjetila da je neki dan na sjednici u školi mm ravnateljica pola sata pilila nastavnika da kako je mogao zaključiti neku ocjenu, na osnovu čega, kad nema dosta ocjena iz svake rubrike. ovaj je govorio da on iza ocjene stoji. ali nju to nije bilo briga, jer = nema dosta ocjena. nema na osnovu čega zaključiti ocjenu.

  21. #21
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno Re: Mora odgovarati za 4?

    Citiraj vrabec-te-dal prvotno napisa
    Citiraj vrabec-te-dal prvotno napisa
    [kao prvo ima ti premalo ocjena. treba iz svake rubrike do kraja polugodišta imati 2 ocjene. dakle 8 ocjena sve skupa. (pogledaj idući put rubrike koje matematika ima to ti je u imeniku kod ocjena piše npr. znanje, zalaganje...
    e da sad sam se sjetila da je neki dan na sjednici u školi mm ravnateljica pola sata pilila nastavnika da kako je mogao zaključiti neku ocjenu, na osnovu čega, kad nema dosta ocjena iz svake rubrike. ovaj je govorio da on iza ocjene stoji. ali nju to nije bilo briga, jer = nema dosta ocjena. nema na osnovu čega zaključiti ocjenu.
    Nema se što ravnateljica petljati u struku-to je isključivo posao savjetnika.Ako je i ravnateljica stručna je samo iz jednog-najviše dva predmeta. Rubrika u imeniku ne znači i da to treba ocjenjivati.
    Općenito je pitanje ocjenjivanja sklizak teren i uvijek se može naći neka nepravilnost ako ju se želi naći.

  22. #22
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Citiraj maria71 prvotno napisa
    Ja nemam stresa oko ocjenjivanja , a ni moji đaci....

    pravila znaju od 9 mjeseca i nama su ovo najdosadniji sati
    :?
    Kao da ima netko ko radi drugačije.
    A pitanje stresa je osobni doživljaj, tako da...

  23. #23
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    Citiraj Amalthea prvotno napisa
    Ja sam od one vrste koja uvijek zaokružuje na više. Uvijek mi se vrati u pozitivnom smislu.
    Mislila sam da su ovakvi profesori izumrli do danas ...
    I vjerujem da ti se vrati u pozitivnom smislu. Učenici znaju prepoznati dobru volju profesora, mnogima je to motivirajuće za ne iznevjeriti ubuduće.

  24. #24

    Početno Re: Mora odgovarati za 4?

    Citiraj suncokret prvotno napisa
    Nema se što ravnateljica petljati u struku-to je isključivo posao savjetnika.Ako je i ravnateljica stručna je samo iz jednog-najviše dva predmeta. Rubrika u imeniku ne znači i da to treba ocjenjivati.
    Općenito je pitanje ocjenjivanja sklizak teren i uvijek se može naći neka nepravilnost ako ju se želi naći.
    pa ne petlja se u struku. ne govori ona njemu jel 2+2 = 4 nego žena, kako mi je mm pričao, zna svoj posao i petlja se u svoju struku.jer će se na kraju krajeva i njoj neki roditelji požaliti da kako je netko sa 3 ocjene zaključio ocjenu na polugodištu.
    a pogotovo matematika, hrv. i takvi teži predmeti.

    i ja sam radila u školi pa znam da sa 3-4 ocjene ne možeš realno zaključiti ocijenu.

    i rubrika zato i posoji da se u nju stavi ocijena :? a ocjena treba biti najmanje po rubrici dvije.

    i još k tome i opisna ocijena u lijevom velikom prozoru. na mene se moja ravnateljica ljutila jer nisam do ne znam kojeg mjeseca napisala te opisne ocjene (a stvarno mi je bilo teško jer sam radila prvu godinu
    ali kako sam rekla iz svake rubrike 2 ocijene i još opisna ocjena kako učenik radi, da li izvršava dužnosti...

  25. #25
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno Re: Mora odgovarati za 4?

    Citiraj vrabec-te-dal prvotno napisa
    i ja sam radila u školi pa znam da sa 3-4 ocjene ne možeš realno zaključiti ocijenu.

    i rubrika zato i posoji da se u nju stavi ocijena :? a ocjena treba biti najmanje po rubrici dvije.

    ali kako sam rekla iz svake rubrike 2 ocijene i još opisna ocjena kako učenik radi, da li izvršava dužnosti...
    Ovo jednostavno nije točno, ne znam koji si predmet predavala, ali očito matematiku nisi.
    Za svaki predmet postoji način ocjenjivanja, a preporučen je od savjetnika-za taj predmet, a ne od ravnatelja ni kolega iz škole.
    A što se tiče broja ocjena, koji bi po tebi bio realan broj?
    Ne znam otkud ta potreba za štancanjem ocjena, ali dovodi do toga da savjetnici savjetuju profesorima da upisuju po dvije ocjene iz jednog testa i sl., a sve da bi se ispunila neka forma koja sa stvarnošću i nema neke veze.
    U matematici je najvažnija ocjena iz pismenog testa, a godišnje ih pišemo oko 5.
    Ja ne ocjenjujem domaće zadaće niti aktivnost na satu (ili vrlo rijetko), a gle čuda, rubrike za to postoje u imeniku.

  26. #26

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,939

    Početno

    Citiraj suncokret prvotno napisa
    Citiraj maria71 prvotno napisa
    Ja nemam stresa oko ocjenjivanja , a ni moji đaci....

    pravila znaju od 9 mjeseca i nama su ovo najdosadniji sati
    :?
    Kao da ima netko ko radi drugačije.
    A pitanje stresa je osobni doživljaj, tako da...
    mislim da se ne razumijemo.

    nema stresa i nema navlačenja ocjena jer svatko zna u bilo kojem trenutku koja mu je ocjena.

    A ocjenjujem tijekom cijelog polugoditšta ,a ne u par zadnjih sati.

  27. #27
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Citiraj maria71 prvotno napisa
    Citiraj suncokret prvotno napisa
    Citiraj maria71 prvotno napisa
    Ja nemam stresa oko ocjenjivanja , a ni moji đaci....

    pravila znaju od 9 mjeseca i nama su ovo najdosadniji sati
    :?
    Kao da ima netko ko radi drugačije.
    A pitanje stresa je osobni doživljaj, tako da...
    mislim da se ne razumijemo.

    nema stresa i nema navlačenja ocjena jer svatko zna u bilo kojem trenutku koja mu je ocjena.

    A ocjenjujem tijekom cijelog polugoditšta ,a ne u par zadnjih sati.
    U fizici je to malo jednostavnije izvesti-meni je puno lakše ocijeniti učenike iz fizike nego iz matematike, jer zadnjih tjedan-dva obavezno pišemo test,pa zadnjih par sati neki ispravljaju ocjene dobivene iz tog testa i to je teško izbjeći,iako nastojim to svesti na minimum.To što su znali kolika im je ocjena bila do tada ne mijenja ništa na stvari.
    Način ocjenjivanja se razlikuje od predmeta do predmeta i ispitivanje na zadnjim satovima ne znači da učenici nisu upoznati s načinom ocjenjivanja ili da nisu ocjenjivani tokom cijelog polugodišta.

  28. #28
    zrinska avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2007
    Lokacija
    Daleko od Sunca, blizu raja...
    Postovi
    285

    Početno

    Odmah bih rado reagirala na dvije stvari
    ...prvo...ne zaključuju se ocjene prema aritm. sredini.
    drugo..pitanje je iz čega su 4 i 5? domaća zadaća i aktivnost nisu jednake težine ko usme ni i pismeni.
    I na kraju...postoje i bilješke sa strane i opisna ocjena...Sve to daje na kraju zaključnu ocjenu. :?

  29. #29

    Datum pristupanja
    Oct 2007
    Lokacija
    pod stresom
    Postovi
    1,827

    Početno Re: Mora odgovarati za 4?

    [quote="suncokret"]
    Citiraj vrabec-te-dal prvotno napisa



    Ja ne ocjenjujem domaće zadaće niti aktivnost na satu (ili vrlo rijetko), a gle čuda, rubrike za to postoje u imeniku.

    a zašto su onda te rubrike tamo stavljene ako ih ne misliš ocjenjivat? :?

  30. #30
    Ninči avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Postovi
    2,159

    Početno

    Cure su već sve rekle! Ja bih samo dodala da nastavnica ne grize I da bi najbolje bilo pitati ženu da objasni zašto je donijela takvu odluku. Ona će najbolje znati reći iz čega su druge dvije ocjene, kakav je taj zadnji test bio i od kakve važnosti i ostalo što mi ovdje možemo samo nagađati. Dakle- tko pita, ne skita

  31. #31

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Možda je postupak bio pedagoški?

    Možda je dijete htjela potaknuti na dodatni rad upravo zbog te dvojke,pa je rekla da će je pitati.Iako je na kraju dala četvorku bez ispitivanja.A vjerujem da će joj se ti sati za knjogm i te kako isplatiti.

    S tim da mi stvarno nije jasno kako ima iz matematike tako malo ocjena???? :?
    Baš sam pogledala u imenik petaša,imaju četiri rubrike.Po pravilniku na kraju polugodišta trebaju u svakoj rubrici biti dvije ocjene.Dakle,za matematiku=8

    Nas ravnateljica stvarno stalno podsjeća da pazimo na to,a i kad je bio savjetnik nedavno iz jednog premeta gledao je upravo tu stavku i kritizirao baš zbog toga.

  32. #32

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    ovo knjogm bi trebala biti knjiga.
    ja ko da na svahiliju pišem.

  33. #33

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,939

    Početno

    nadam se da će novi pravilnik o ocijenjivanu napokon skinuti tu stavku od po 2 ocjene po rubrici

  34. #34

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    slažem se da ima puno prečih i bitnijih stvari,no dok je u Pravilniku mora se poštovati

  35. #35

    Datum pristupanja
    May 2011
    Postovi
    1

    Početno Zar je zaista tako?

    Molim vas odgovorite mi!!
    Moje dijete se trudi za matematiku,uci,ali nikako nije dobila 5 iz matematike cijelo prvo polugodiste!U drugom polugodistu dolbila je :5,4,4,2. Da li je moguce da joj zakljucna bude 5? Nastavnica je losa jako jer je sve cesce zaticem da place u sobi zbog matematike jer joj nikad niko nije zakljucio cetiri osim nje! Nastavnica je rekla da je nece pustiti da odgovara jer kad je prozove ne zna ni kako se zove a kamoli da rijesi zadatak! Naravno razrednica to svjesno ignorira.Ne zelim je ispisati iz skole,zato molim vas pomozite!

  36. #36
    boškarin avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Lokacija
    zapad
    Postovi
    385

    Početno

    Pozdrav!
    Nisi navela koji je razred tvoja cura, možda se i trudi ali se i blokira kad dođe do odgovaranja pa ne pokaže što zna. Probaj poraditi na njenom samopuzdanju.
    Možda sad i malo emotivno reagiraš(razumijem te) kad kažeš da ju neće pustiti da odgovara, ali ja mislim da to ne znači da je nastavnica jako loša.
    A ako misliš da razrednica namjerno ne reagira, posoje stručne službe kojima se možeš obratiti.
    Nadam se da ćeš uspjeti riješiti problem i sretno!

  37. #37
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    čekaj malo, ja mislim da ju neće pustiti da odgovara za 5 jer fakat nema osnove za 5, ima samo jednu peticu

    zašto ispisati iz škole, jer ima 4 iz matematike?
    ja bih pustila i matematiku i nastavnicu, i bavila se time zašto mi dijete plače radi četvorke iz matematike.

    a uvijek postoji mogućnost i da sam nasjela

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •