Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 51 to 78 of 78

Thread: održavanje zajedničkog stubišta u zgradi

  1. #51
    Stijena's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,803

    Default

    Quote Originally Posted by Janoccka
    Quote Originally Posted by Janoccka
    Kako nemamo predstavnika stanara, a kao samo on može prijaviti kvar, već mjesecima je takva situacija.
    kvar može prijaviti bilo koji suvlasnik ali bilo bi dobro da o tome obavijesti predstavnika, a ako neki kvar radi i materijalnu štetu (ako se radi o hitnim intervencijama) onda naravno da neće čekati da se predstavnik udostoji prijaviti, ali bilo bi dobro da je predstavnik o svemu obaviješten. Stvarno ne znam gdje piše da samo predstavnik smije prijavljivati kvarove. On doduše predstavlja suvlasnike prema upravitelju i trećim osobama, ali to ne znači da se nitko drugi od suvlasnika ne smije obraćati upravitelju ili prijavljivati kvarove, ako to nije iz bilo kojeg razloga napravio predstavnik.
    A opet ako ni predstavnik ne radi posao za koji ste ga izabrali i eventualno ga i plaćate, smijenite i njega!

  2. #52
    Stijena's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,803

    Default

    Quote Originally Posted by Ivana2
    A odkud se plaća upravitelj? Navodno da i predstavnik stanara ima pravo na neki postotak iz pričuve? Zatim, neki ne plaćaju pričuvu jer navodno vlasnici stanova koji su ujedno zaposlenici tog ureda ne moraju to plaćati po nekoj osnovi. Koliko novaca zapravo ode na stvari koje se ne tiču materijalne brige za samu zgradu. U našoj zgradi je sedam stanova i nikad na zelenu granu - stalno nema dovoljno novaca na računu.
    Svi troškovi upravljanja i održavanja zgrade plaćaju se iz zajedničke pričuve (osim ako suvlasnici za neke troškove ne skupljaju novce po zgradi), pa tako i ugovorena naknada za rad upravitelja i naknada predstavniku suvlasnika ako su suvlasnici donijeli odluku da predstavnika plaćaju.
    A ovo da netko ne treba plaćati pričuvu je prijevara stoljeća - svi suvlasnici u zgradi moraju plaćati zajedničku pričuvu i ne postoji način da ih se od toga oslobodi zato što rade kod upravitelja !?!?!(ako sam dobro shvatila)

  3. #53

    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    1,218

    Default

    Ta informacija nije provjerena, ali sam ju čula iz više izvora: da vlasnik stana zaposlen na tim poslovima ili u tim uredima ne mora plaćati pričuvu u svojoj kući. Ne znam, nadala sam se da ti o tome znaš nešto više. Isto tako, navodno si predstavnik stanara sam može isplatiti naknadu za svoje obveze i da o tome niti ne mora obavijestiti stanare jer to ide pod normalno.
    U našoj kući već smo svi rezignirani po tom pitanju. Plaćamo tu daću, a već godinama ne možemo srediti ni fasadu niti krov, a samo je pitanje kad će crijepovi početi padati. Sad se razgovara o tome da će se prodati tavan pa od toga popraviti krov, ali imamo pacijente koji stalno terkeljaju da im je važnija fasada od krova koji se maltene urušava.

  4. #54

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    442

    Default

    Quote Originally Posted by ivancica
    samo da se javim, urekla nas toma_06 valjda, , Naravno da se još uopće nismo našli, uvijek neki izgovori. A samo je 7 stanova. :/


    pa sta vam ovo što si sama napisala nije dovoljno

    [quote="ivancica"]Sad samo čekamoda nas neka treća osoba tuži ako je slučajno imala kakvu štetu.[quote="ivancica"]

    Ivana2, zaista iz ovoga što pišeš ima hrpa neistina - SVI moraju plaćati pričuvu, a ako je poslovni prostor onda je pričuva još i veća. Predstavnik stanara si ništa ne može sam isplatiti jer on nema kontrolu nad računom zgrade, a isplatiti mu se može samo ona naknada koja je određena međuvlasničkim ugovorom. Na žalost, jako je puno davanja iz pričuve koja nisu "vidljiva" (poput već više puta spomenutog nesretnog osgiuranja), ali i te kako opterećuju račun zgrade.

    (poput spomenutih žarulja i plaćanja majstora da promijeni iste )

  5. #55
    Amelie32's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    839

    Default

    Pa predstavnik stanara ipak ima kontrolu nad računom, ali si ne može ništa sam isplatiti. On ima pravo na mjesečnu naknadu, ali je se isto tako i može odreći. Tu naknadu mu isplaćuje upravitelj s računa zgrade. No manipulacije su moguće gdje god je novac u pitanju , ljudi su zaista dovitljivi, već sam o tome pisala na jednom topicu prije nekih 1 i pol ili nekome na pp ne sjećam se više dobro.
    Osim toga na kraju svake godine upravitelj je dužan dostaviti rekapitulaciju troškova po računu zgrade sa specifikacijom izdataka i prihoda iz koje je vidljivo tko duguje za pričuvu, koliko je novca potrošeno na plaćanje osiguranja, sitne i krupne popravke i sve ostalo. Ja to svake godine objesim na oglasnu ploču u stubištu tako da svaki stanar ima uvid u to. Za one koji imaju GSK u Zagrebu za upravitelja moguća je čak provjera stanja putem interneta.

  6. #56
    Stijena's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,803

    Default

    Quote Originally Posted by Amelie32
    Za one koji imaju GSK u Zagrebu za upravitelja moguća je čak provjera stanja putem interneta.
    Ja znam za bar još jednog upravitelja koji ima tu mogućnost......
    no, naravno da je ovo o neplaćanju pričuve od strane osoba koje rade kod upravitelja notorna glupost (sorry da se moram tako izraziti ali stvarno nemam blaži izraz), isto kao i to da bi predstavnik išta smio bez suglasnosti ostalih suvlasnika. Za isplatu njegove naknade, kao i određivanje njezine visine potrebna je odluka većine suvlasnika, odnosno odluka o prihvaćanju godišnjeg programa upravljanja u kojem je predviđen iznos naknade za predstavnika. Sve ostalo je protuzakonito, ali slažem se da su ljudi stvarno dovitljivi kad se radi o muljanju tuđim novcem.

  7. #57

    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    1,218

    Default

    Kod nas, od 7 stanova, jedan već 10 godina ne plaća pričuvu pa je to na sudu i još se plaćaju sudski troškovi - ali se svi uredno ljubazno pozdravljamo kad se sretnemo :/ Nepristojno je nekog bilo što neugodno pitati jer smo svi jako fini pa onda kolaju svakakve priče.

  8. #58

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Meni stigla opomena za dug koji je napravio prethodni vlasnik. Sutra ujutro to moram ići rješavati. Još neki savjet?

  9. #59

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    442

    Default

    Quote Originally Posted by Janoccka
    Meni stigla opomena za dug koji je napravio prethodni vlasnik. Sutra ujutro to moram ići rješavati. Još neki savjet?
    ako slucajno nisi nista riješila - ne brini - ne mogu te teretiti za dug prijašnjeg vlasnika - ako su nerazumni i dođe do ovrhe, samo u prigovoru navedi da je to dug bivšeg vlasnika i pokaži ugovor

    + ne znam od kada je dug, ali moguće da je već nastupila i zastara

  10. #60
    Stijena's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,803

    Default

    Quote Originally Posted by toma_06
    Quote Originally Posted by Janoccka
    Meni stigla opomena za dug koji je napravio prethodni vlasnik. Sutra ujutro to moram ići rješavati. Još neki savjet?
    ako slucajno nisi nista riješila - ne brini - ne mogu te teretiti za dug prijašnjeg vlasnika - ako su nerazumni i dođe do ovrhe, samo u prigovoru navedi da je to dug bivšeg vlasnika i pokaži ugovor

    + ne znam od kada je dug, ali moguće da je već nastupila i zastara
    sudska praksa je različita - neki suci dug vežu za prostor, a ne za vlasnika jer svatko tko stječe vlasništvo mora biti upoznat s eventualnim dugovima za taj prostor i to ugovorom riješiti s prodavateljem.

    jedina je mgućnost da je nastupila zastara (3 godine) i to samo ukoliko niti rotiv bivšeg vlasnika nije pokrenut ovršni postupak.

  11. #61

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Mislim da kod mene neće biti problema i da ću to uspjeti skinuti sa svoje kartice. Vidjet ćemo za mjesec dana kada stigne uplatnica za 7mi mjesec.
    Ali mene zanima... jesu li oni odgovorni prema svima koji redovito plaćaju da vode brigu i naplate dug? Naš dug je ostao jer je stari upravitelj bio dobar sa bivšim vlasnikom i savjetovao mu da ne plaća i čeka zastaru.

  12. #62
    zelimo_bebu's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Vallis Aurea
    Posts
    1,510

    Default

    Joooj al ste se ukukuljilii!!! ja sam recimo predstavnik kućnog savjeta za našu zgradu (dva ulaza po 10 stanova)! radim to volonterski i otkad sam se uhvatila toga sve štima. Do mene je bio jedan susjed predstavnik ali samo papirnato i niš nije radio tj. bilo bezvlađe! Nije da se hvalim ali ako vam je predstavnik netko koga je briga za zgradu onda ok, ako je netko reda radi i da ubire pare sebi...niš od toga. Sve je dogovor među stanarima. Ni kod nas se svi ne slažu za sve, ali postoji VEĆINA koja na sastanku izglasa i amen! Kod nas je dogovor da se čistačica plaća posebno tj. ne iz pričuve. Iz pričuve ide stubišno svjetlo i ne daj Bože vertikala cijevi ako pukne nekome! Sve ostalo je stvar međusobnog dogovora. Kućni red je izvješen u zgradi SVJEŽE (ja ga našla na netu) i zasad stvar ide. od pričuve uredili stubište, izlaz na krov, ulazna vrata...ako netko ima neki prijedlog, ima oglasna ploča i neka ga napiše pa sazovemo sastanak.

  13. #63
    zelimo_bebu's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Vallis Aurea
    Posts
    1,510

    Default

    I mi imamo jedan takav slučaj sa NEPLATIŠOM! Ali ja tu malo krivim NOVE kupce jer kad kupuješ nešto SVEE provjeriš da je plaćeno (bar smo mi tako) i onda kupiš. naganjavala ja ove stare, poslali im obavijest pred tužbu i ljudi platili na rate. Na sreću nije prošla zastara. Inače nama vodi papire jedna Pž firma koja inače radi to sa zgradama) i njihova odvjetnica mi je savjetovala da saznamo da li ti neplatiše imaju obrt recimo i da im se sjedne na obrt bez riječi-ona kaže da to inače tako rade. Nije bilo potrebe ali da nisu platili...
    Kod nas je pravilo tko ima duga više od 500 kn-tuži ga se. pričuva nam je mjesečno 100 kn!
    Pa neće jedni biti budale i plaćati, a drugi se smijati...

  14. #64

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Ja stvarno očekujem od nekoga kome plaćam usluge da vodi računa o ovim stvarima.

  15. #65
    Stijena's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,803

    Default

    Quote Originally Posted by zelimo_bebu
    naganjavala ja ove stare, poslali im obavijest pred tužbu i ljudi platili na rate. Na sreću nije prošla zastara. Inače nama vodi papire jedna Pž firma koja inače radi to sa zgradama) i njihova odvjetnica mi je savjetovala da saznamo da li ti neplatiše imaju obrt recimo i da im se sjedne na obrt bez riječi-ona kaže da to inače tako rade. Nije bilo potrebe ali da nisu platili...
    Kod nas je pravilo tko ima duga više od 500 kn-tuži ga se. pričuva nam je mjesečno 100 kn!
    Pa neće jedni biti budale i plaćati, a drugi se smijati...
    Ne znam točno što bi ovo značilo - "sjedne na obrt bez riječi". Naime, da bi se nekome na bilo što sjelo mora se imati pravomoćno i ovršno rješenje o ovrsi, što znači predati prijedlog za ovrhu na temelju vjerodostojne isprave, donijeti rješenje o ovrsi koje da bi postalo pravomoćno i uostalom naplativo, mora se zadovoljiti nekoliko uvjeta (koji možda samo na prvi pogled izgledaju jednostavno, ali nisu) - da je dostava uspjela i da ovršenik u roku 8 dana nije dao prigovor.
    Ukoliko je ovršenik iz nekog razloga dao prigovor na rješenje (koje može biti najbanalnije na svijetu - od toga da on nikome nije ništa dužan, pa do toga da nije vlasnik prostora...........) predmet ide na sud i razvlači se po ročištima godinama i naravno ne može se naplatiti jer nije pravomoćno i ovršno.
    Ukoliko pak suvlasnici sami nekog utužuju bez upravitelja koji ih po Zakonu i sklopljenom ugovoru zastupa, onda odvjetniku svi do jednoga moraju potpisati punomoć za zastupanje, pa to opet od samog početka otežava i usporava postupak.
    Upravitelj doduše sam ne može nikoga utužiti iako mu je jedna od zakonskih dužnosti voditi brigu o redovitoj uplati zajedničke pričuve, pa u ime ovrhovoditelja uvijek stoji: suvlasnici zgrade zastupani po upravitelju - ali kako su mu već dali ovlaštnje za zastupanje međuvlasničkim, odnosno ugovorom o upravljanju, nije potrebno ponovno, pa je to recimo u startu olakšavajuća okolnost.
    Uostalom, ako zgrada ima upravitelja, između ostalog u svojoj naknadi plaćen je i za zastupanje suvlasnika u takvim postupcima.

  16. #66
    zelimo_bebu's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Vallis Aurea
    Posts
    1,510

    Default

    I mislila sam da ide preko ovrhe ...ali da se orjentiramo na firmu koju ima jer se tako lakše možemo naplatiti.
    Janoccka...jel vama vodi neka firma administraciju??
    Stijena...aj mi reci kad si toliko upućena, kolika bi naknada recimo bila meni što vodim to sve???

  17. #67
    Stijena's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,803

    Default

    Quote Originally Posted by zelimo_bebu
    I mislila sam da ide preko ovrhe ...ali da se orjentiramo na firmu koju ima jer se tako lakše možemo naplatiti.
    Janoccka...jel vama vodi neka firma administraciju??
    Stijena...aj mi reci kad si toliko upućena, kolika bi naknada recimo bila meni što vodim to sve???
    najbolje je ići na cjelokupnu imvinu, pa i na firmu/obrt, pa kad rješenje postane pravomoćno i ovršno, biraš na čemu ćeš izvršit ovrhu - ako uopće imaš izbora :/

    naknada prestavniku ovisi isključivo o odluci suvlasnika koliko oni misle da vrijedi rad predstavnika - nitko drugi na to ne može utjecati.
    Obično se naknadom predstavniku smatra refundacija troškova za telefon i prijevoz jer kao sve što predstavnik radi je i njemu kao suvlasniku u interesu - da u zgradi sve štima, pa mu ne bi trebala neka dodatna naknada. Tako bi se recimo ti troškovi umjesto u vidu honorara na koji se plaća 104% poreza, prireza i dorpinosa, mogli redundirati po računu u visini stvarnih troškova prijevoza i ev. nekakvog bona za telefon.....
    To što neki predstavnici koriste gužvu pa naplaćuju basnoslovne svote (na ovaj ili onaj način), a ne rade gotovo ništa, to je druga stvar. Svatko za svoj rad uvijek misli da vrijedi jako puno, a za tuđi da ne vrijedi ništa.

    Uglavnom, koliko mi je poznato, upravitelji se pri prijedlogu visine naknade obično ravnaju prema veličini zgrade, broju stanova ili kvadrata.........ali o pravom kriteriju visine odlučuju isključivo suvlasnici zgrade.

  18. #68

    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    1,218

    Default

    Može li se smatrati da je novac plaćen za pričuvu zapravu novac tog suvlasnika uložen u neki popravak - tada bi i onaj koji nije uplatio u pričuvu morao platiti svoj dio u nastaloj šteti, ali odmah iz svoga džepa, dok se oni koji su plaćali mogu koristiti svojim pologom u sklopu pričuve.
    Jer ako se recimo popravlja krov, valjda moraju svi suvlasnici jednako sudjelovati, uključujući i onoga koji nije plaćao pričuvu, samo što bi on taj novac u tom trenu morao platiti kako zna, a ostali bi podigli iz pričuve od svakoga pojedinačno koliko je tko uložio. Tj., mogu li ja kao suvlasnik reći: ja u pričuvi imam toliko i toliko novaca, ili to postaje zajednički novac svih suvlasnika?
    Sad zakomplicirah , ali valjda se kuži što sam htjela pitati.

  19. #69
    Stijena's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,803

    Default

    Quote Originally Posted by Ivana2
    Može li se smatrati da je novac plaćen za pričuvu zapravu novac tog suvlasnika uložen u neki popravak - tada bi i onaj koji nije uplatio u pričuvu morao platiti svoj dio u nastaloj šteti, ali odmah iz svoga džepa, dok se oni koji su plaćali mogu koristiti svojim pologom u sklopu pričuve.
    Jer ako se recimo popravlja krov, valjda moraju svi suvlasnici jednako sudjelovati, uključujući i onoga koji nije plaćao pričuvu, samo što bi on taj novac u tom trenu morao platiti kako zna, a ostali bi podigli iz pričuve od svakoga pojedinačno koliko je tko uložio. Tj., mogu li ja kao suvlasnik reći: ja u pričuvi imam toliko i toliko novaca, ili to postaje zajednički novac svih suvlasnika?
    Sad zakomplicirah , ali valjda se kuži što sam htjela pitati.
    u principu ovo se ne bi smjelo toleerirati, iako se tolerira :/

    Naime, o tome koji se popravak treba/ne treba, hoće ili neće poduzeti, kao i o svemu što se tiče upravljanja, u redovitoj upravi odlučuju suvlasnici većinom suvlasničkih dijelova, a u izvanrednoj upravi, svi suvlasnici, dakle prema tome ne može se jednom suvlasniku prepustiti da on odluči koji će se poslovi poduzimati iz zajedničke pričuve, a koji neće.

    Postoji mogućnost da suvlasnik kojem neki zajednički dio (npr. krov) radi štetu u stanu ili drugoj prostoriji, sam o svom trošku izvrši sanaciju, pa da onda taj trošak zajedno s učinjenom štetom potražuje od ostalih suvlasnika da mu je solidarno nadoknade, ali putem suda. Ali to opet nema veze s njegovim plaćanjem zajedničke pričuve.

    Ko što već rekoh, u mnogim se zgradam to tolerira isključivo iz razloga da se postigne neki kompromis radi daljnjeg plaćanja zajedničke pričuve i nepovlačenja po sudovima, što zbog naplate pričuve od tog suvlasnika, što zbog naknade troška popravka od ostalih suvlasnika.

  20. #70

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Quote Originally Posted by zelimo_bebu
    Janoccka...jel vama vodi neka firma administraciju??
    Kako to misliš? Meni ovo tvoje sve neš zbrčkano...
    Postoji tvrtka koja djeluje na nivou grada i kojoj plaćamo pričuvu. Predstavnik stanara je, čini mi se, honoriran tako da ne plaća mjesečnu pričuvu.

  21. #71
    Stijena's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,803

    Default

    Quote Originally Posted by Janoccka
    Quote Originally Posted by zelimo_bebu
    Janoccka...jel vama vodi neka firma administraciju??
    Kako to misliš? Meni ovo tvoje sve neš zbrčkano...
    Postoji tvrtka koja djeluje na nivou grada i kojoj plaćamo pričuvu. Predstavnik stanara je, čini mi se, honoriran tako da ne plaća mjesečnu pričuvu.
    Ovo je protuzakonito.
    Naime, predstavnik suvlasnika za svoj rad može primati naknadu po odluci suvlasnika zgrade, ali naravno na takav honorar se državi mora platiti porez, prirez, doprinosi. Dakle, u prvom redu nemoguće je da se ta davanja državi plate na način da netko ne plaća svoju zakonsku obvezu pričuve zgradi. Drugo, svaki vlasnik prostora obveznik je plaćanja zajedničke pričuve, osim u nekim vrlo iznimnim slučevima o kojima može odlučiti isključivo sud po nečijoj tužbi.

    Inače, upravitelja zgrada ima razno različitih, od gradskih, preko firmi i obrta jer Zakon je opet rekao da upravitelj može biti pravna ili fizička osoba registrirana za te poslove, dakle nije nužno da upravitelj zgrade bude gradska firma, ali svakako je uputno da bude firma

  22. #72

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Ajd dobro... možda i nisam u pravu. Voljela bih da je tako jer mi se to čini poštenije. Mi zadnjih godinu i pol nemamo predstavnika stanara pa nemam koga ni pitati.

  23. #73
    Amelie32's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    839

    Default

    Jannocka ja vidim da imaš puno problema u zgradi, pa sazovi stanare i predložite predstavnika suvlasnika. Zar je to takav problem ? :/ Najbolje bi bilo kad bi tebe izabrali za tako nešto, evo već si dosta stvari naučila,a i imala bi kompletan uvid u stanje zgrade.

    Ja s druge starne se spremam dati ostavku na svoju funkciju predstavnika suvlasnika , jer mi je dosadila totalna nezainteresiranost ostalih stanara zgrade. Već mi se na 2 zadnja sastanka pojavilo 3 (uvijek istih) ljudi kojima je isto bilo čisto svejedno kaj bi se radilo il ne bi radilo u zgradi. Da ne spominjem da sam morala ići ljude moljakati da plate čistačicu.

  24. #74
    zelimo_bebu's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Vallis Aurea
    Posts
    1,510

    Default

    Jannocka šta ti nije jasno kod nas??? sve čisto, ja predstavnik, ne uzimam naknadu za to, čistačicu svi plaćaju posebno, pričuvu nam vodi jedna PŽ firma, tj. papire oko svega toga i to je to! ja s njima dogovaram ako ima radova na zgradi.... :?

  25. #75
    Osoblje foruma emily's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    6,493

    Default

    Inače, upravitelja zgrada ima razno različitih, od gradskih, preko firmi i obrta jer Zakon je opet rekao da upravitelj može biti pravna ili fizička osoba registrirana za te poslove, dakle nije nužno da upravitelj zgrade bude gradska firma, ali svakako je uputno da bude firma
    da li je svaki grad obvezan imati firmu registriranu za poslove upravljanja (kao npr. GSK u Zagrebu)?

    u Zakonu pise, ako sam dobro zapamtila, da, ukoliko suvlasnici sami ne pronadju i angaziraju firmu za odrzavanje zgrade, lokalna uprava im odredjuje prinudnog upravitelja

    kakve su sankcije za zgrade koje nemaju upravitelja (i da li to uopce netko provjerava)?

  26. #76

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Stigla uplatnica. Skinuli dug. Ne znam kako i da li će goniti bivšeg vlasnika :/

  27. #77

    Default

    Quote Originally Posted by ivancica View Post
    Ne znam bi li ovo stavila ovdje ili na pravna pitanja.
    Dakle, već mi je dosta. Prije nešto manje od 2 tjedna preselili smo u novi stan. To je prije bila kuća koju je vlasnik etažirao i prodao pojedinačno u stanove. Sad u zgradi ima 5 stanova i dva dvorišna. Znači ukupno 7 stanova. Mislio bi čovjek, super, malo nas je i sve ćemo se lako dogovoriti. Ali ne ide sve kako čovjek zamisli.

    Pitali smo susjede kako ide sa održavanjem zajedničkih prostora, stubišta i ostalog. Oni rekoše da sami čistimo kako tko stigne. Ja sam odmah poludila jer znam da nemam vremena za ništa a ne da još čistim i stubište i perem podove tamo. I tako rekoh ajde da vidimo kako to funkcionira. U proteklom vremenu sam ja u 3 navrata već pomela cijelo stubište i oprala samo ispred našeg stana jer mi ne pada na pamet da perem sve. Namela sam cijelu lopaticu. Strava. Danas sam kad je M. spavao brže bolje išla to napraviti jer ne znam kad bih inače. Znači, otkinula sam od svog jedinog vremena koje imam da nešto u miru napravim. I mislim si tko je ovdje lud? Ili svima ostalima ne smeta što je prljavo ili su toliko škrti da ne mogu dati par desetaka kuna nekoj ženi da to radi.

    Šta da radim? Ima li kakva zakonska regulativa oko toga ili je sve stvar dogovora? Da se obratim možda u neku gradsku upravu ili sl? Jer stvarno mi je koma da mi se prljavština unosi u stan. A čišćenja iza svojih vrata imam ionako previše.
    Dobro su ti odgovorili u ovih prvih par postova. Zapravo, što se tiče izvorne problematike koju si spomenula, najbolje ti je da ti preuzmeš inicijativu, ali ne tako da čistiš okolo, nego na jedan lukaviji način. Odi lijepo skupi njihove potpise i proglasi se predstavnikom suvlasnika. Onda možeš srediti sve što hočeš jer ti to zakon i dozvoljava, a i u izvjesnom smislu obvezuje. Ja sam tako napravio, nakon toga prvo što sam napravio je to da sam promijenio upravitelja, a zatim čistaćicu. Dalje sve riješavam i menagiram preko pričuve i boli me briga. Napravi i ti tako.
    Last edited by Storma; 15.02.2012 at 13:57. Reason: Storma editirala reklamu

  28. #78
    pčelica_maja_23's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Pula
    Posts
    348

    Default

    Mi smo kupili stan u novogradnji. Ima 3 stana. Nemamo pričuvu još ni tvrtku koja upravlja zgradom. Koje su firme za to od preporuke??
    MI smo u Puli, tako da javite ako znate kvalitetnu i poštenu firmu.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •