Pokazuje rezultate 1 do 4 od 4

Tema: mediji i praćenje darovitih učenika

  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno mediji i praćenje darovitih učenika

    Evo u današnjem VLu veliki članak o uspjesima darovitih učenika na nacionalnim ispitima (Čak na 4 stranice!) i o kvalitetnim srednjim školama koje oni pohađaju. (na webu je nešto kraća verzija)

    http://www.vecernji.hr/newsroom/news...79185/index.do
    I kao što na jednom drugom topicu napisa zdenka2 i roditelji i djeca vesele se pohvalama i peticama; tako i mi u školama veselimo se uspjesima naših sadašnjih a i bivših učenika. U VL (u papirnatom izdanju) naime, među posebno uspješnim gimnazijalcima objavljena su imena i slike čak troje naših bivših učenika ( s obzirom da smo mi samo jedna od 110 OŠ u zagrebu veselje je do neba )

    Međutim ne pišem sve ovo samo zbog samohvale - naprotiv. Svaki puta kada pročitam nešto o darovitim učenicima ili djeci štrecne me gadno i nikako se ne mogu oteti dojmu o pristranosti/plitkosti novinskih napisa. Naime uvijek mi se čini da sami učenici u tim tekstovima posluže kao dekoracija za promociju nečijih užih (ili ipak malo širih) interesa. I da su oni sami na kraju najmanje bitni...

    Ne mogu se oteti dojmu da je ovaj tekst napisan da bi se održao mit (istina utemeljen na staroj slavi) jedne kultne zgb gimnazije i njene ravnateljice. Možada nisam u pravu, ali evo za usporedbu i razmišljanje kada se već govori o matematici:

    http://web.math.hr/hmd/drzavno_natjecanje_16.htm

  2. #2
    nadica_b avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb, Kvatrić
    Postovi
    504

    Početno

    moja kćer ide u tu, XV gimnaziju.
    U njenom razredu su 3 mudagraca (tako ih zovu u razredu): N. je državna prvakinja u fizici, srebran na olimpijadi iz matematike; M. je državni prvak iz informatike, 2. mjesto na svjetskom natjecanju iz informatike.
    Iz susjednog razreda je P. je državni prvak iz fizike, matematike i engleskog.
    Inače, lani su 5 djece dijelili 1. mjesto iz državnog iz matematike, od toga ih je 3 iz MIOC-a.
    Definitivno rezultati govore sami za sebe, pa mislim da ravnateljica nije trebala nikakve dodatne novinarske članke da si diže rejting. Za tu školu je donji bodovni prag 60 bodova, a za V je 58.
    Kao što znaš, moja kćer spada u tu darovitu kategoriju, a ova je gimnazija prvo mjesto gdje ona uživa i gdje je cijene; sretna je

  3. #3

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    A što da ti ja sada napišem: imam djecu u obje te gimnazije te malo veći uzorak učenika i njihovih iskustava na temelju kojeg zaključujem.
    No nije na koncu najbitnije za koju od te 2 škole nas dvije mislimo da je bolja - bitan je površan (senzacionalistički) način pisanja. Nije mi jasno kako se može ozbiljno pisati o temi darovitih učenika, njihovim uspjesima na nacionalnim ispitima i državnim natjecanjima a zanemariti sve ovo:

    matematika - državno 2007- rezultati

    informatika - državno 2007. rezultati

    (izvukla sam rezultate mat i info jer se XV. upravo fura na ta dva predmeta)

    U tom novinskom tekstu V. gimnazija se samo usputno spominje. Što jednostavno ne odražava pravo stanje stvari i najblaže rečeno nekorektan je propust.

    No nije problem: V.gimnazija vs XV. gimnazija, to je ovdje slučajan primjer.
    Takav površan i parcijalan stil pisanja vrlo je često prisutan kada je riječ o darovitima.

  4. #4
    nadica_b avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb, Kvatrić
    Postovi
    504

    Početno

    e, no@, tu te potpisujem - kakav težak stereotip se provlači o darovitim, da je prestrašno, i onda se uvijek jako izenenada kada im dođe dijete za koje roditelj veli da je darovito, a ne spada u takav stereotip.
    Mene je ugodno iznenadila M. raska iz MIOC-a jer je ona prvi prosvjetar koji mi je rekaod a je ona izrazito pametna i da itekako odskače od svojih vršnjaka (a čak su i stariji od nje) i da to što su neki bolji đaci od nje, nema veze jer ona stalno postavlja pitanja, brzo zaključuje itd.
    Uobičajen razgovor ide ovako:
    -znate, ona je jako pametna
    -aha
    - kada bi bar više učila
    - aaaa, daaaaaaaaaa
    Ona je sada odlučila da će učiti više predmete koji su joj bitni za fax, a ostale staviti u nižu brzinu jer joj nisu važni osim za prosjek. Imati 5.0 ili ići na takmičenja - nisu njen cilj

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •