Hmmm....nažalost, simboli mijenjaju svoje značenje u vremenu i prostoru pa tako neke znanstveno utvrđene činjenice i prvotna značenja padaju u vodu i pojmovima se pripisuje novo značenje. To se dogodilo sa ćirilicom nakon Domovinskog rata na našim prostorima. Pitanje je samo da li želite djecu učiti znanstvenoj i povijesnoj istini (a time toleranciji i ne-mržnji) ili ovom značenju koje ćirilica ima sada i ovdje. Oni koji su završili određene studije mogu itekako primijetiti da se po udžbenicima piše svašta, a uglavnom pojednostvaljene, djeci prihvatljive činjenice koje neki puta baš i nisu točne. Sa netočnim činjenicama i interpretacijama istih se susrećem svakodnevno u nastavi i uopće se ne libim reći djeci da to što piše u knjizi nije istina, ako imam na uvid najnovije studije koje dokazuju suprotno.
Osobno mislim da im znanje ćirilice ne bi škodilo, ali ne za djecu nižih razreda, možda tek u srednjoj školi, uz glagoljicu kao dodatna nastava iz hrvatskog.