-
happy day
nisam mogla izdržati
iza leđa mi na tv-u reklama, sigurno ste ju vidjeli
tata se diže ujutro, odlazi raditi sok klincima - prikazuju ga kao totalnu budalu koja napravi cirkus dok ne iscjedi 2 bokala juicea, vraća se, a klinci i stara se cere i loču happy day
ma da je i najbolji na svijetu
nije moja baka budala što mi cijedi ciklu koju si mogu kupiti u dm-u
nit se ja osjećam blesavo dok miksam jabuku za malenog
+ ledo reklama: "u našem smrznutom grašku ima više vitamina nego u svježem" (!!!?) :?
eto, toliko
ma, i ono svježe (!!!) mlijeko u kinder pingiuu
mogla bih do sutra
-
Što se tiče vitamina u smrznutom povrću to je na neki način istina, jer dok svježe povrće stigne do naših frižidera izgubi ohoho vitamina...
-
Cilj reklame je prodati proizvod, a način na koji je proizvod prikazan je često daleko od istine, na nama je dali ćemo povjerovati da je sok iz tetrapaka bolji od svježeg/svježe mlijeko u kinder pinguiu ili štogod.
Ovaj topic nema veze s dohranom, zaključati ću ga.
Ako želite raspravljati o utjecaju reklama na djecu otvorite topic na za to pripadajućem podforumu. Hvala.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma