o da, iako znaju imati ok sniženja za klince
a da napravimo mjesečne "crne liste" - pa ih dostavimo upravama tih "bisera"???![]()
npr.
ime dućana, adresa
datum kupnje / prijevare
artikl
cijena
???
Upravo sam pričala s kolegicama - sve tri imamo loša iskustva s Konzumom (lokalnim trgovinama) u zadnjih tjedan dana. Sve na foru da je na polici artikl označen kao da je na akciji, a na blagajni izađe stara cijena.
U pitanju su bili - sirup za razrjeđivanje (par kuna razlike), Domaćice u vrećici (na polici 8,99 na blagajni 12,99 - isto cijena kao za kutiju gdje je sto grama više) i tegla krastavaca (razlika je bila čak 7 kuna)!
Uvijek ista replika - nisu stigli promijeniti cijenu. Ali i spominjanje Zakona o potrošačima upali, pa nam je novac vraćen.
Tko zna koliko je ljudi tako prevareno? Police s tim proizvodima su bile poluprazne.
To je sad već postalo prečesto da bi bilo slučajno.
puntica prvotno napisa
sorry, ali meni je ovo upravo prestrašno
baš me zanima da li i tebi za svaku grešku na poslu otkinu po 10 kn, jer ovdje se radilo upravo o tome, a ne o pokušaju varanja
suncokret, jasno mi je da npr. nije mogao odnijeti kutije... ali je mogao skinuti cijenu.
i previše puta dobivamo "objašnjenja" da "nisu stigli", "zaboravili", "promaklo", itd...
i zašto misliš da drugima na poslu ne skidaju plaću / stimulaciju itd...???
još jedna stvar u intersparu - a to je da maknu redovnu cijenu, napišu AKCIJA, i prodaju PO TOJ ISTOJ REDOVNOJ CIJENI!!!
ja našla nekoliko artikala koje uobičajeno kupujem.![]()
ok, čovjek je pogriješio, to mi je bilo odmah jasno, no je li zbog toga ok uzeti mu novac? kako je time kažnjen vlasnik interspara ili nekog drugog lanca trgovina?sorciere prvotno napisa
ako se i radi o namjeri, to definitivno nisu krivi radnici koji slažu robu po policama, nekako sumnjam da im je to u opisu posla niti da imaju ikakve koristi od toga,sorciere prvotno napisa
a možda stvarno ljudi i ne stignu uvijek sve jer ih je premalo i šefovima nije najvažnija stvar na svijetu paziti na cijene jer i tako neće oni nadrapati?
gdje sam to rekla?sorciere prvotno napisa
i je li zbog toga pošteno uzimati novac ljudima koji za to ne mogu biti odgovorni ?sorciere prvotno napisa
ili bi možda bilo djelotvornije i poštenije obratiti se upravi ili vlasnicima, možda ni oni nisu upoznati s ovakvim načinom potkradanja?
ne znam, možda sam ja blesava, ali meni nije ok kažnjavati ljude koji na politiku neke tvrtke nemaju nikakav utjecaj i još im zbog te iste politike i stupidnog zakona bilo tko može doći i izbiti tko zna koliko teško zarađenih kuna mjesečno iz džepa.
zakon je trebao predvidjeti za takve prekršaje kazne za poslodavce ( i to poveće), pa bi lažnih akcija bilo manje
Evo što se meni nedavno dogodilo u Intersparu.
Plaćala sam na blagajni račun koji je iznosio 104 kune i jednu lipu. Kako sam plaćala gotovinom dala sam blagajnici točno 104 kune. Na to me ona upitala imam li 10 lipa. Imala sam i dala sam joj ih. I blokira ona moj račun i već se sprema krenuti na sljedeću mušteriju, vidim smatra ona da je sa mnom sve riješila, kad sam je zatražila natrag svojih 9 lipa. Naravno da je zakolutala očima.
Ne znam kakve su to bezobrazne fore. Inače mi je ok da se zaokruži račun i ne inzistiram na svakoj lipi, ali ovoTo mi je bila više stvar principa. Pa mojih 9 lipa vrijedi devet puta više od njihove 1 lipe pa nek ih onda izvole i vratiti.
suncokret, neću secirati tvoje odgovore, ne da mi se.
zakon je predvidio sankcije i za pravnu osobu. istovremeno kad i sankcije za odgovornu osobu, kao i za radnika koji je u prekršaju.
zakon propisuje jedno, ali omogućava sasvim nešto drugo, a to je vrlo efikasno kažnjavanje radnika koji su najmanje odgovorni, a i očito najmanje cijenjeni i zaštićeni
čekajsuncokret prvotno napisa
ako radnik nije kriv
čemu se obraćati upravi?
ili je greška trgovca ili je to naredba s vrha da se manipulira cijenama
meni je taj konzum zanimljiv, valjda oni mijenjaju cijene na dnevnoj bazi iz centra i prodavačice ništa ni ne stignu-stvarno.
Evo,npr.ovo ljeto, M se zapalio za nekakve rekete i lopticu, za u more, nije to izgledalo nešto vau, pa nisam tila puno platit. Dam prodavačici da očita cijenu (jer je nije bilo) i ona kaže jednu kunu!!JEdnu kunu!
Kaže da oni nemaju pojma o takvim čudnim akcijama koje "s vrha" odjednom ubace..dakle, kupila sam mu za 10ak kuna čitavu plažnu opremu taj dan-kantice, lopatice, te rekete, loptu na napuhavanje!!?
sutra je to opet koštalo 50ak kn komad.
jednostavno mi je bez veze tražiti koji radnik nije na vrijeme promijenio cijenu i od njega uzimati novac i nikako se ne mogu složiti s tim da je to u redu, bez obzira čija je greška ili namjerakajsa prvotno napisa
za svoje odjele odgovaraju poslovođe, za cijelu trgovinu oni iznad njih
nije na nekome sa ceste da kažnjava radnike po intersparu, konzumu ili bilo gdje drugdje
ne znam samo kako je to samo meni čudno :?
pravo i pravda su ponekad vrlo različite stvari
suncokret, a sto ti nije jasno?
Kada je radnik na poslu od njega se ocekuje da izvrsava svoje obveze, po cemu se trgovina razlikuje od toga?
Radnik dobija svoje zadatke, na njemu je da si odredi prioritete.
Ako mu je zadatak taj dan da makne oznake akcija sa proizvoda koji nisu na akciji i poslozi nove proizvode na police koje pritom treba i oprati logicno je da ce prvo maknuti oznake a onda na manje bitne zadatke.
I kazes za odjel je kriv poslovodja odjela, dakle da je tu gresku (konkretan primjer s vinom) platio poslovodja to bi ti bilo ok?
Po cemu se on razlikuje od obicnog radnika? Po 200 kn vecoj placi (jer tako je to u trgovinama).
Trgovina je jednostavno takva bransa, kupac je uvijek u pravu i tocka.
Ne znam cime se ti bavis i koji je tvoj posao, ali da ti tako kiksnes na poslu i sefu kazes "nisam stigla" bi li stranka bila manje ljuta?
krumpiric, tijekom ljeta konzumi na moru doista mijenjaju cijene svaki dan... i ja sam imala okršaj ovo ljeto, pa mi je sama blagajnica rekla da tko bi više znao koje su im cijene kad ih svakodnevno mijenjaju...
a sad što se tiče interspara i ove greške... iskreno, meni bi bilo žao uzeti novac tom čovjeku i ne big ga uzela od njega, ali isto tako smatram da je upravo taj radnik odgovoran što je to zaboravio, a ne njegov poslovođa, uprava ili netko pedeseti i ne bih optuživala kupca koji je taj novac uzeo od radnika kao bezosjećajnog ili ne znam kakvog
ovo kad dućan za nešto napiše da je na akciji, a zapravo je po istoj cijeni kakva je i prije bila - to je stvar za žalbu upravi
Meni kao nekome tko zivi vani nepojmljivo je da se za pogreske u cijenama traze pojedinacni zaposlenici pred kupcima. Ako postoji razlika ili osoba na blagajni rijesi razliku (da po cijeni koja je na artiklu i zapise na racunu u cem je bio problem) ili trazi voditelja koji rijesi problem. Ako ce se to dalje rjesavati, onda ce se rjesavati interno.
Al nikad, ama bas nikad neces kao kupac cut svaljivanje krivice na odredenog zaposlenika.
Ovo bi nam, kao kupcima, također trebalo biti na umu. Ako nešto reklamiram, ne činim to da bi gnjavila ili ne daj Bože oštetila radnicu tog odjela, nego stoga da stvar kupim prema svojim potrošačkim pravima. Može se onda, kad nam mameću krivicu da će platit djelatnik, imati na umu da nas se u to ne uvlači i da se s nama kao kupcima postupa profesionalnoAncica prvotno napisa
slažem se s vama
napokon je netko shvatio što sam htjela reći :DAncica prvotno napisa
Marsupilami, da mene ravnatelj pozove na red pred roditeljem, ne bi mu se dobro pisalo
bili smo u turbo limaču u subotu i kupovala sam neku trenerku kojoj je dva puta snižavana cijena
predzadnja cijena je bila 90kn, zadnja 70kn.
kad je blagajnica očitala barkod- na blagajni je izašla cijena od 90kn, ja sam pokazala cijenu od 70 i onda je blagajnica pitala kolegicu: "što sad?"
odgovor je bio da se onda upisuje šifra proizvoda (pa nešto kroz 100 i još nešto što nisam zapamtila) - uglavnom nakon cijele te intervencije, blagajna je pokazala upravo cijenu od 70kn
znači - blagajnica je na kraju i na blagajni vidjela zadnju cijenu proizvoda - ništa nitko nije platio iz svog džepa
samo ponekad ne znaju što trebaju napraviti da dobiju tu zadnju cijenu - da nijed bilo kolegice kraj nje, možda bi i "ova moja" mislila da će to na kraju morati platiti iz svog džepa i da nikako ne može na blagajni dobiti pravu cijenu
ne znam jel me tko kuži što sam htjela reći![]()
i na druga 2 proizvoda koja su imala "sniženje na sniženje" blagajnica je ručno utipkavala šifru jer s barkodom nije mogla dobiti cijenu koja je pisala na proizvodu
s blagajnicom sam jako zadovoljna, s TL kao takvim nisam uopće - jer da nisam pazila ko kobac za svaki pojedini proizvod, ukupno bi mi TL maznuo preko 50 kuna
bili smo u turbo limaču u subotu i kupovala sam neku trenerku kojoj je dva puta snižavana cijena
predzadnja cijena je bila 90kn, zadnja 70kn.
kad je blagajnica očitala barkod- na blagajni je izašla cijena od 90kn, ja sam pokazala cijenu od 70 i onda je blagajnica pitala kolegicu: "što sad?"
odgovor je bio da se onda upisuje šifra proizvoda (pa nešto kroz 100 i još nešto što nisam zapamtila) - uglavnom nakon cijele te intervencije, blagajna je pokazala upravo cijenu od 70kn
znači - blagajnica je na kraju i na blagajni vidjela zadnju cijenu proizvoda - ništa nitko nije platio iz svog džepa
samo ponekad ne znaju što trebaju napraviti da dobiju tu zadnju cijenu - da nijed bilo kolegice kraj nje, možda bi i "ova moja" mislila da će to na kraju morati platiti iz svog džepa i da nikako ne može na blagajni dobiti pravu cijenu
ne znam jel me tko kuži što sam htjela reći![]()
i na druga 2 proizvoda koja su imala "sniženje na sniženje" blagajnica je ručno utipkavala šifru jer s barkodom nije mogla dobiti cijenu koja je pisala na proizvodu
s blagajnicom sam jako zadovoljna, s TL kao takvim nisam uopće - jer da nisam pazila ko kobac za svaki pojedini proizvod, ukupno bi mi TL maznuo preko 50 kuna
nije bas tema, ali moram
u Dm, Hansaplast, oni vodootporni, 10,?? kn
u ljekarni u CC1, ISTI, 26,?? KN :shock:
kaj ti neznaš onu staru.:jadro prvotno napisa
skupo ko apoteka
Nije riječ o prijevari, ali budući da se radi o ljekarni, nadovezat ću se: ljekarna u Kaptol centru skuplja je od moje lokalne za otprilike 30%. :shock:jadro prvotno napisa
Pazite kad kupujete vitamine, kreme i ostale stvari koje nisu na recept.
dm ima ljekarnu u antunoviću, OTC.
LJekarne imaju po defaultu svoju maržu na sve bar 30 %, ali i mnogo više, stoga oprez!!!NanoiBeba prvotno napisa
Ljekarne u šoping centrima imaju više cijene zbog skupljeg prostora. Tako da ista ljekarna npr. Dvoržak nema iste cijene kozmetike na svim lokacijama.jadro prvotno napisa
Ako kupujete Zagrebački melem kupujte ga u DM-u, ne u ljekarni. Isto je velika razlika.
Danas sam u Zari kupila zimski kaputić, na njemu je zadnja cijena bila 99 kn, a naplaćeno mi je 139 kn. Naravno, žalila sam se da to nije ispravna cijena, da piše 99 kn, cura na blagajni mi kaže da je to greška. Došla je druga cura koja je valjda lijepila te cijene to jutro i tvrdila da je ispravna cijena 99 kn, međutim blagajnica i dalje tvrdi da njoj blagajna izbacuje 139 kn.
Uglavnom, prijetila sam sa Zakonom o zaštiti potrošača i na kraju je ipak to bila ispravna cijena, sniženo sa 359 na 99 kn! Tih 40 kn razlike mi je vraćeno natrag na tekući preko kartice (nisam pojma imala da se to može?!?).
I jaaako sam sretna što sam se prvi put uspjela izboriti za sebe
Sorciere, ti si naš uzor![]()
Posljednje uređivanje od Nia_Zg : 12.02.2010. at 13:41
to si u pravu, nikad od mene bogatašice
ja sam od jedne jako drage forumašice čula drugu izreku
tko na malo pazi, malo i vrijedi
danas u Konzumu salata kristalka 6,99 po KOMADU
a neki od komada nemaju ni 10 dkg, ja radoznala, vagala
pa kaj kg salate 70 kn???
i r ekop rodavacici pa jel znate vi to, jel to vama normalno
kaze ona znam ja, nije mi normalno, al nemrem ja tu nista i napise mi na racun besplatni broj nek se zalim njima
da popizis
na kraju s enisam zalila, zaboravila sam dok sam doma dosla, tek sad se sjetila
Potpisujem.
Zivim vani tek sest mjeseci, ali niti jednom do sad nisam cula da je netko za nesto kriv u ovakvim situacijama. Puno puta mi se dogodilo da cijena na artiklu ne odgovara onoj koju ispisuje blagajna, ali uvijek sam ja, kao kupac, bila u pravu. Do te mjere da su me vise puta pitali, u situacijama kad blagajna nije ispisivala ama bas nista, znam li mozda koliko je taj artikl kostao, tj. je li postojala kakva cijena tamo gdje sam ga nasla.
Kupujem prije dva tjedna u Pet Centru hranu za psa....inače vreča košta 469kn i sad kraj toga stoji stalak sa natpisom 362kn, samo za taj okus koji meni treba. I mislim, baš sam super naletila. I dođem do blagajne i žena mi veli 469....halllooooo, ne bi išlo.
Kažem joj ja ,da tam stoji stalak sa manjom cijenom, hmmmm....pa ona ne zna, sad će pozvati kolegu, pa dođe kolega i veli mi da on nema pojma zašto je ta cijena tamo, da je to nešto krivo i da mi mora naplatiti po večoj cijeni(mislim oni ne znaju a na stalku je isprintani letak sa markom i okusom proizvoda po toj cijeni, pa nije netko rukom bezveze dopisao drugu cifru
)
I velim ja njemu da bi možda mogli pitati Udrugu za zaštitu potrošača zašto je kriva cijena u dučanu
Nakon toga su mi bez daljnjih komentara naplatili 362kn.
Hehehhe sve ste mi zaaaaakon!!! Ja sam totalno za to da se izborimo
Problem kod mene je šta kupujem uvijek dosta stvari i ne stignem paziti. Tak sam u ktc-u (križevački dučan,ima ga svuda osim u zg-u) dva puta kupila colu isključivo jer piše da se dobije pola litre cola zero i nijednom nisam dobila. pa sam kupila (kršitelj koda) i nisam dobila čašu za olovke.....i iskreno mislim da i nije bilo namjerno več glupo imaju hrpu akcija koje trebaš dobiti na blagajni i prodavačice se zaborave. Umjesto da su besplatni artikl priljepili na onaj uz koji se dobije i problem riješen. ovak sam totalno popiz.......
Zašto je ova tema zamrla?
Evo, triput sam nasjela u Konzumu: Imaju svako recimo 2 tjedna "akciju" koja kakti traje tjedan ili dva. I visi veeeliki plakat na ulazu u trgovinu, u čijem gornjem uglu masnim slovima otisnuti datumi napr: od 20. do 29. rujna na sniženju nalaze se sljedeći artikli... I dole lijepe slike proizvoda. I onda ja naivac kupim tri artikla, dođem na blagajnu, kad ono nije ta cijena, nego sve po 5-10 kn skuplje. Zašto? Ah, gospođo, niste pažljivo čitali! I vodi me teta blagajnica za ruku do plakata na kojem je mikro-slovima iznad čak 5 od 8 "sniženih" proizvoda napisano da sniženje traje samo do napr. 23. rujna!
Slova se vide naravno samo ako je dioptrija 0,0.
Neki dan sam se baš naljutila u centru i natjerala blagajnicu da mi lijepo stornira kupljeno i vrati novce, stvorio se kilometarski red bijesnih ljudi (na ionako presporoj blagajni), a prodavačica je obzirno preljepljivala fotke "isteklih" proizvoda.![]()
Bravo- tak treba. To nam je jedino preostalo. Građanski neposluh![]()
Ja stvarno ne kužim, pa nije blagajnica dala printati taj letak sa sitnim slovima, a dovela si ju u ružnu situaciju.
Da, radim u dućanu.
Zašto u ružnu situaciju? Ja bih rekla da je to domino efekt, bar troje iz onog kilometarskog reda se sjetilo da je imalo slično iskustvo kao ti pa joj je usput to i napomenulo (sigurno na lijepi način). Stvarno, uglavnom tako biva. A ta blagajnica se vjerojatno za čitavu smjenu samo jednom (eventualno dvaput) makne s kase, i nema kad voditi brigu o sitnim slovima na plakatu. Pa ti radi nakon što te par njih "natjera" (kako ružno zvuči) da im storniraš (ili što već).
I slažem se, čovjek poludi. Prva sam takva pogotovo jer znam što se od mene traži, pa kad vidim kako se bahato u nekim centrima ponašaju popi*dim.
Činjenica je da cijene kada su krive očito netko od radnika nije promijenio. I kupac se s pravom naljuti. I treba mu se naplatiti kako piše ispod proizvoda.
Još sam nešto htjela komentirati.
Gore je netko naveo kako blagajnica nije znala da nešto košta 1 kn. Jer nije stigla promijena cijene. I to je svima ugodno iznenađenje!
Ne bi se smjelo događati, ali eto....kad je već 1 kn, dobro je.
Nikome nije palo na pamet da je sutradan taj artikl poskupio opet bez da se obavijesti, a tad je naravno blagajnica hebala ježa.... ni kriva ni dužna.
Naravno da je krivac trgovina, ne opravdavam ih ni slučajno. Nije im u redu, ali krećem na posao pa me već hvata fjaka.
Nego, htjedoh reći, please ljudi, nemojte uvijek na zadnje u lancu napadati, oni su sitne ribe!
Ili pročitajte knjigu: Muke jedne blagajnice ( Anna Sam ). Nakon pročitane, još sam pristojnija na blagajnama.
Trgovački centri su jedno, a blagajnice sasvim drugo ( ima li blagajnika? ja se ne mogu sjetiti da sam ikada vidjela ijednoga u velikim dućanima).
Tema je Prevare trgovackih centara, ako se ne varam, a ovo je suptilan nacin da kupac najezi, a prevare nema "jer pise".
To je ono APP - Ako prođe, prođe.
I ne vidim problem da se nešto stornira, ako ne želim nešto platiti po cijeni koja je viša od one za koju sam ja mislila da je, TO JE MOJE PRAVO.
I da najviše BEZOBRAZNIH blagajnica sam srela u Konzumu, u Billi jednu i u Lidlu jednu. Tako da sada izbjegavam Konzum.![]()
bijelko, ne razumijem što je to ružno čokolada napravila? Tražila je da vrati ono što su joj nepošteno pokušali prodati. Što je trebala napraviti, dozvoliti da ju nasamare ??
Molim te pročitaj opet što sam napisala.
Ako je u toj situaciji problem u mikro slovima, blagajnica nije kriva. Ja samo ukazujem da je ružno reći "natjerala sam ju da to stornira". Pa žena radi (ok, nekad ne rade) svoj posao, mora ti stornirati (u biti vratiti razliku love).
Stvarno mi se ne da raspravljati o tome, očito je ovo jednosmjerna ulica pa bolje da se ne branim. Ionako se ne nalazim prozvanom među ovim drskim blagajnicama, ja svoje nezadovoljstvo izrazim kad se dućan zatvori pa olajemo kupce
Uostalom, i ja sam kupac.... vjerojatno teži slučaj jer znam kako bi što moralo izgledati.
Imala sam i ja "epizodu" u konzumu... nad škrinjom je bila reklama za sladoled Ledo sladoled na akciji, snižen sa nekih 35, na 29 kn (ili slično, ne sjećam se više) i to naravno na jednu vrstu koju sam i uzela, a budući da uvijek buljim u kasu kad blagajnica skenira, pogotovo proizvode na akciji, odmah sam skužila da je cijena veća. Ona i kolegica su me uvjeravale da nisam u pravu i da taj sladoled nije na akciji, sve dok ih nisam zamolila da odu do škrinje i pogledaju same. I vratila se jedna sa cijenom (JA sam bila u pravu) ali iako mi po zakonu moraju naplatiti proizvod po istaknutoj cijeni, bila je stvar u tome da taj okus nije bio više na akciji nego drugi a one zaboravile promijeniti, pa ajde... bile su simpa pa nisam inzistirala na okusu hehehe. Mjesec dana nakon toga uputio se moj tata u Konzum (na drugom kraju Hrvatske) po tavu na akciji, koja na blagajni više nije bila na akciji... opet po devizi A.P.P
, a blagajnica mrtva hladna ga uvjerava da ta viša cijena i je cijena na akciji... a on donio cijenu sa police da joj dokaže da je u pravu... nije mu se ni ispričala, a on se okrenuo, ostavio sve što je mislio kupiti i u tišini (tu me iznenadio jer nije miran, tih i povučen, pogotovo kad ga pokušaju prevariti
) izašao van....
Pročitala sam dva puta i tvoje i čokoladino pa i dalje ne razumijem što je krivo napravila.
"Natjerala sam ju da stornira" je govorna figura, i to je eventualno ružno napisala tu, na forumu, a nije time blagajnicu dovela u ružnu situaciju.
A inače, neovisno o ovome, slažem se da sigurno blagajnice i prodavačice na sebe primaju gnjev prevarenih kupaca a nisu krive - no s druge strane, kome da kupac reklamira kad je prevaren? Ja sam nedavno bila u situaciji da sam se vrlo ružno posvađala sa prodavačicama i kasnije mi je bilo žao, i prodavačice su mi rekle - pa nismo mi krive, a ja sam rekla: ok, dajte mi onda onoga kome se mogu žaliti, onoga tko prima reklamacije, nadređenoga. Pa mora netko biti odgovoran za te (namjerne) propuste!?
Meni je Konzum i inače katastrofa zbog politike koju (vlasnik) vodi, stvarno podcjenjuje kupce, kao da smo svi s matematikom i logikom zaglavili u vrtiću. Ne žalim se uopće na blagajnice, dapače, u mom se kvartu zaista rastapaju od ljubaznosti, a sporost blagajni isto je dio politike vlasnika (imate li pluscard, a hoćete li je, nećete, imate režije za platiti, a dobro idemo redom, a vi ste za povrat boca... itd.)
Radi se o situacijama kad je "do jučer" cijena 1 kg limuna 14.99, a "samo danas" je na akciji za 7.99! POLA KG!!! Ili: pojeftinili smo špagete za cijelu kunu, čuvamo hrvatskog potrošača, ali ista ambalaža više nije od 500 nego od 400g.
O sloganu "kupujmo hrvatsko"u Konzumu da i ne govorim.
Volim i ja tražiti nadređenog za reklamaciju ako drugačije ne ide.... nagon tog mog vapaja, stvari se nekim čudom same od sebe riješe, brzo i jednostavno i bez dotičnog![]()