-
Na početku u I. razredu ih je bilo 10 a kasnije sve manje tako da ih je ostalo 4. Program je državni znači redovan, tada je bila jedna učiteljica za više predmeta. Pristup je individualan znači svatko obrađuje trenutno što učiteljica misli da mora i to je OK. I kao ne mora roditelj doma s djetetom raditi.
Međutim moja kolegica je shvatila i to dosta kasnije da joj dijete ne zna zbrajati do 20. E sad jel to greška učiteljice jer da je zapela i proradila na problemu to se ne bi desilo a prema ovome nije.....
Što znači da opet roditelj i dalje mora kontrolirati.
Dok od druge mali ide na instrukcije. To mi baš i nije jasno a u razredu ih nije tako puno da učiteljica ne bi stigla sa svakim obraditi cjelinu.
Evo to što ja znam..........
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma