Stranica 7 od 12 PrviPrvi ... 56789 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 301 do 350 od 589

Tema: Zakon o zaštiti potrošača u praksi (nastavak)

  1. #301
    kljucic avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    početak Slavonije
    Postovi
    2,137

    Početno

    Nazovi Potrošač http://www.potrosac.hr/index.php?opt...=11&Itemid=105 . Meni je žena lijepo izdiktirala po kojem članu kojeg zakona. Konkretno, pokvario se autoradio koji smo kupili na akciji za 400 kn u Bossizu u siječnju, a inače takav dođe preko 1000 kn. U servisu su rekli da je otišla matična i da ga ne mogu popraviti jer nema dijelova i da idemo po novi. U dućanu više takvih nemaju, narafski. Nudili mi da uzmem neki drugi za te novce. A za taj iznos ne mogu dobiti ni približno onakav. Nudili mi da uzmem nešto drugo iz dućana, ali meni ništa ne treba. Izvlačili su se da ne bi vratili novac. Onda sam lijepo nazvala njihovu upravu i rekla da po čl. 5 ZZP koji se referira na čl. 410 Zakona o obveznim odnosima moraju vratiti novac inače im po ZZP-u slijedi kaznena odredba. Dobila sam novac

  2. #302
    Arwen avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,318

    Početno

    ima li tko iskustva sa magmom tj turbo sport?
    kupljene su role-399,99kn i nakon samo jednog rolanja otišla im je kočnica (ona guma se izlizala)
    odgovor(telefonski) je bio donesite ali tvornica to ionako neće priznati
    ne rola se nizbrdo i ne koči rola se samo po ravnom
    ja nerolam pa nisam baš upućen ali ipak ...

    i da kažu reklamacije uvažavaju u roku od 7dana

  3. #303
    tajchi73 avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Postovi
    1,923

    Početno

    Citiraj Arwen prvotno napisa Vidi poruku
    ima li tko iskustva sa magmom tj turbo sport?
    kupljene su role-399,99kn i nakon samo jednog rolanja otišla im je kočnica (ona guma se izlizala)
    odgovor(telefonski) je bio donesite ali tvornica to ionako neće priznati
    ne rola se nizbrdo i ne koči rola se samo po ravnom
    ja nerolam pa nisam baš upućen ali ipak ...

    i da kažu reklamacije uvažavaju u roku od 7dana

    za role ne znam. mi smo dva puta reklamirali dj. bicikl, prvi put su nam mislim promjenili kotač, a drugi put i bicikl.....stvarno se ne sjećam, ali znam da je prošlo dosta od tih 7 dana koje su tebi spomenuli.

  4. #304

    Datum pristupanja
    Jan 2011
    Postovi
    8

    Početno Snižena cijena kasnije povećana?

    Dakle, kupila sam u 9.mj. traperice u Rosesu. Mpc je bila 1400 kn, pa sniženo na 560, pa na 299 kn. Prošli tjedan dođem i te iste traperice imaju deklaraciju 1400 kn stara cijena i 560 nova cijena! Pitala sam prodavačicu, a ona se pravi grbava i uvjerava me da nikad nisu bile snižene koliko ja tvrdim.

    U međuvremenu sam našla račun i deklaracije, pa jel mogu kaj napravit po tom pitanju? Jel smiju trgovci tako mijenjat cijene? Tražim po netu već danima, iz Potrošača nema odgovora, a ja nebi dala 560 kn ako baš ne moram... Help...

  5. #305

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,209

    Početno

    Citiraj chegrtusha prvotno napisa Vidi poruku
    Dakle, kupila sam u 9.mj. traperice u Rosesu. Mpc je bila 1400 kn, pa sniženo na 560, pa na 299 kn. Prošli tjedan dođem i te iste traperice imaju deklaraciju 1400 kn stara cijena i 560 nova cijena! Pitala sam prodavačicu, a ona se pravi grbava i uvjerava me da nikad nisu bile snižene koliko ja tvrdim.

    U međuvremenu sam našla račun i deklaracije, pa jel mogu kaj napravit po tom pitanju? Jel smiju trgovci tako mijenjat cijene? Tražim po netu već danima, iz Potrošača nema odgovora, a ja nebi dala 560 kn ako baš ne moram... Help...
    Hm, nije taj dućan nego recimo Benetton, Sisley...Oni imaju okok Božića sniženje do 30% (nije svake god skroz isto), poslije u siječnju popuste do 50%, a onda tijekom 3 dana skinu sve na 70%. Poslije opet vrate na zimsku kolekciju 50% a proljetna je izdvojena kao nova i po redovnoj bude cijeni. Dakle, ako ne ubodeš ta 3 dana, plati po 50%.

    Samo ne znam za tvoj konkretni primjer...obzirom da ovako funkcioniraju sniženja kako sam napisala, ne virujem da je kontra zakona. A zašto ti prodavačica tako tvrdi

  6. #306

    Datum pristupanja
    Jan 2011
    Postovi
    8

    Početno

    Replay je u pitanju. I meni se čini da nije kontra zakona. Luuuuuda sam od toga. Sve nas novine i udruge upozoravaju na lažna sniženja, da provjeravamo cijene jer ih trgovci znaju povećat pa kao snizit... A ne možeš im ništa. Tu stavku nisu predvidjeli u Zakonu.

  7. #307
    tajchi73 avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Postovi
    1,923

    Početno

    Citiraj chegrtusha prvotno napisa Vidi poruku
    Dakle, kupila sam u 9.mj. traperice u Rosesu. Mpc je bila 1400 kn, pa sniženo na 560, pa na 299 kn. Prošli tjedan dođem i te iste traperice imaju deklaraciju 1400 kn stara cijena i 560 nova cijena! Pitala sam prodavačicu, a ona se pravi grbava i uvjerava me da nikad nisu bile snižene koliko ja tvrdim.
    U međuvremenu sam našla račun i deklaracije, pa jel mogu kaj napravit po tom pitanju? Jel smiju trgovci tako mijenjat cijene? Tražim po netu već danima, iz Potrošača nema odgovora, a ja nebi dala 560 kn ako baš ne moram... Help...


    trgovac ima pravo spuštati i dizati cijenu kako ga je volja tj. određenu robu može iz nekog svog razloga spustiti danas 70 %, a sutra opet vratiti na staro. Na nama je da kupimo ili ne kupimo.


    to ti je kao da u Konzumu danas tražiš da ti prodaju prašak po akcijskoj cijeni koju su imali prije dva tjedna.

  8. #308

    Datum pristupanja
    Jan 2011
    Postovi
    8

    Početno

    Ne mislim da usporedba s Konzumom stoji. Ja pričam o outlet trgovini, u kojoj je sva roba trajno snižena jer je iz prethodnih sezona, odn. trgovac može prodavati robu po sniženim cijenama u situacijama kada je kraj sezone ili je sezona prošla, kada je o robi s nedostacima ili demodiranoj robi. To može biti prigodna sajamska prodaja ili stalna prodaja po sniženim cijenama u specijaliziranim trgovinama neovisno o razlogu sniženja cijena.

    Jasno mi je da trgovci mogu mijenjati cijene kako žele, možda nisam dovoljno precizno postavila pitanje, zanima me jel to slučaj i sa outletima? Zato i je outlet trgovina, da je nešto trajno sniženo. Valjda.


    P.S.
    - ako Konzum ima letak/kupon/reklamu/nešto slično u kojem je prašak na akciji, a nije naveo vrijeme trajanja akcije-mogu tražiti da mi prodaju taj prašak po akcijskoj cijeni (al oni to ipak negdje navedu, makar i sitnim slovima). Baš gledam letak, uz neke proizvode piše "ponuda vrijedi do 27.02.", a sitnim, sitnim slovima uz rub: "...do prodaje zaliha, a najdulje do 6.3.". Po ZOZP-u, ja proizvode iz tog letka mogu kupiti do 6.3. po akcijskim cijenama. Najčešće ti ne žele prodat, pa očekuju da se sažališ jer će nekome skinut s plaće, al ako ne odustaješ-istjeraš svoja prava.
    Ili, ako cijenu uz prašak 2 tjedna "nisu stigli" promijeniti. Opet, po ZOZP-u, dužni su mi prodati taj prašak po cijeni povoljnijoj za mene.
    Tako da u nekim slučajevima imam zakonsko pravo tražiti da mi artikl prodaju po cijeni od prije 2 tjedna.

  9. #309
    inana avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    609

    Početno

    Citiraj chegrtusha prvotno napisa Vidi poruku
    Ne mislim da usporedba s Konzumom stoji. Ja pričam o outlet trgovini, u kojoj je sva roba trajno snižena jer je iz prethodnih sezona, odn. trgovac može prodavati robu po sniženim cijenama u situacijama kada je kraj sezone ili je sezona prošla, kada je o robi s nedostacima ili demodiranoj robi. To može biti prigodna sajamska prodaja ili stalna prodaja po sniženim cijenama u specijaliziranim trgovinama neovisno o razlogu sniženja cijena.

    Jasno mi je da trgovci mogu mijenjati cijene kako žele, možda nisam dovoljno precizno postavila pitanje, zanima me jel to slučaj i sa outletima? Zato i je outlet trgovina, da je nešto trajno sniženo. Valjda.


    P.S.
    - ako Konzum ima letak/kupon/reklamu/nešto slično u kojem je prašak na akciji, a nije naveo vrijeme trajanja akcije-mogu tražiti da mi prodaju taj prašak po akcijskoj cijeni (al oni to ipak negdje navedu, makar i sitnim slovima). Baš gledam letak, uz neke proizvode piše "ponuda vrijedi do 27.02.", a sitnim, sitnim slovima uz rub: "...do prodaje zaliha, a najdulje do 6.3.". Po ZOZP-u, ja proizvode iz tog letka mogu kupiti do 6.3. po akcijskim cijenama. Najčešće ti ne žele prodat, pa očekuju da se sažališ jer će nekome skinut s plaće, al ako ne odustaješ-istjeraš svoja prava.
    Ili, ako cijenu uz prašak 2 tjedna "nisu stigli" promijeniti. Opet, po ZOZP-u, dužni su mi prodati taj prašak po cijeni povoljnijoj za mene.
    Tako da u nekim slučajevima imam zakonsko pravo tražiti da mi artikl prodaju po cijeni od prije 2 tjedna.
    ma pola si u pravu, imaš pravo dobiti artikl u pola cjene, s maksimalnom uštedom od 25 kn, tipa, na polici pišeda nekaj košta 80, na kasi te dočeka 100, ti taj proizvod možeš dobiti za 75 kn, kao tih 25 kn je svojevrsna isprika... ali nitko ti to nebude rekao, ako sam ne tražiš, pa sada tko zna- zna.

  10. #310
    Angie75 avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,863

    Početno

    Vrlo zanimljiv članak u novinama:
    http://www.jutarnji.hr/hrvati-kupuju...enjati/928103/

  11. #311
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    jučer sam prisustvovala "zgodnom" primjeru reklamacije....

    žena je došla reklamirati radove na autu, kod automehaničara. račun nije imala, no i radnici i gazda su potvrdili da je bila kod njih.
    došlo je do "razmimoilaženja" oko "tko je što rekao"... mehaničar je tvrdio da ju je upozorio na to što treba napraviti da se kvar ne bi ponavljao - ona je tvrdila da nije.

    gazda joj je vratio novac (pitao ju je koliko je platila, obzirom da nije imala račun!?), i zamolio ju da potpiše da je novac primila.
    ona je tražila da joj izda drugi račun (odbio je, jer joj je vratio novac čak i bez uvida u njen račun), a ona je rekla da će zbog toga zvati policiju!?

    ja sam joj probala reći što bi trebala napraviti za prevenciju problema (curenje vode u vozačku kabinu, jer sam i sama to prošla ) - no nju to uopće nije zanimalo...

    tako da, ak me pozovu za svjedoka (tj. ak ona naknadno ostvari "prijetnje" ) fakat ću svjedočit u korist gazde...

  12. #312
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    imam pitanje ako tko zna odgovoriti bez da roštam po cijelom topicu
    ako mi je odobrena reklamacija na obuću, moram li pošto-po to uzeti u zamjenu nešto iz iste trgovine ili mi moraju vratiti novac?
    radi li se tu o politici firme, ili zakon o zaštiti potrošača govori jednako za sve?

  13. #313
    inana avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    609

    Početno

    u mojoj firmi- obuća, odječa- oni ti kažu da se lova ne vrača, ali po zakonu se lova mora vratiti, osim ako on ima isti takav artikl za zamjenu, ali ako nema, nemre te prisilit da uzmeš nešto na silu, a lovu ti MORA dati. a čak i ako ima isti artikl za ponuditi, ti ga nisi dužnaprihvatiti, znači imaš se pravo predomisliti.

  14. #314
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    dakle ako mi veli da može samo zamjena, imam pravo inzistirati da mi da lovu?
    jer, osim što više nema broja u tom modelu (nabavljaju samo po 2 para iste veličine), isti model ne bih više ni uzela jer se koža počela ljuštiti na pregibima i to nakon samo 2 tjedna (ne baš intenzivnog) nošenja...

  15. #315

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,209

    Početno

    nedavno sam vratila skupi novčanik i dobila natrag novce. Nisam išla za tim da se i novčanik treba isprobat, a kupovala sam za poklon...i tako...stavili kartice u njihove džepiće, a novčanik se ne može zaklopiti nego zijeva, a nema kopču...i vratila ga. Nudili mi nešto u zamjenu, odbila. Onda telefonirali da dobiju odobrenje za povrat novaca. Onda nisu imali keša u blagajni. Onda došla poslijepodne, ista procedura sa prodavačicom u drugoj smjeni, al na kraju sam dobila novac. Eto. Hvala sorci.

  16. #316
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj AdioMare prvotno napisa Vidi poruku
    dakle ako mi veli da može samo zamjena, imam pravo inzistirati da mi da lovu?
    jer, osim što više nema broja u tom modelu (nabavljaju samo po 2 para iste veličine), isti model ne bih više ni uzela jer se koža počela ljuštiti na pregibima i to nakon samo 2 tjedna (ne baš intenzivnog) nošenja...
    ti kao kupac možeš birati: zamjena, popravak - ili novac.
    obzirom da ti je odobrena reklamacija, oni moraju postupiti po tvom zahtjevu. ukoliko to odbiju, kazne su visoke pa im se ne isplati...

    ali se zato tebi isplati pogledati na početku zakona članak o reklamaciji, i negdje pod kraj sankcije koje se primjenjuju ukoliko se zakon ne poštuje. čisto da ih informiraš što slijedi ak ti ne vrate lovu.

  17. #317
    cvijetak avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    Antunovac
    Postovi
    1,132

    Početno

    Evo mog današnjeg primjera ... tko je u pravu - teško je reći. Kupila putem kolektivne kupnje bon za konzumaciju jela. Kupljen 21.06., vrijedi 90 dana nakon isteka ponude. Na kuponu piše neki nerazumljivi broj i "vrijedi do:14.08.". Iz svih mogućih čitaba (raznih uvjeta) ispada da mi vrijedi do (barem) 19.09., a gazda lokala tvrdi da nije ispravan i da ga neće prihvatiti dok se ne čuje s ekipom s te web stranice da mu potvrde hoće li mu to platiti. Naravno, ručak je dogovoren za sutra (nedjelju), a mi se natežemo sad (u subotu navečer). Ono što me zbunilo je da je gazda rekao da on nema sa mnom ništa i da ja to riješim "s onima kojima sam dala novac". Je li zaista tako da on nema sa mnom ništa?! Prema mom shvaćanju ON prodaje svoje usluge putem posrednika. Zašto da je mene briga jel to njemu posrednik platio i kad će (naime jadao mi se da je već hrpa ljudi to konzumirala,a ništa mu nije plaćeno i ne želi meni dati jer vjeruje da mi je taj kupon istekao)?
    Na kraju balade, javio mi se (u subotu navečer porukom na mob) u rekordnom roku čovjek s dotične web stranice i ljubazno ODMAH nazvao gazdu i sve razriješio. Ispalo je da: 14.08. znači da je dotad bilo moguće kupiti tu ponudu i da je 90 dana počinje računati protekom tog dana. Gazda ili nije pročitao ili nije razumio ugovor i da sam zbog toga ja doživjela prilično veliku neugodnost.

  18. #318
    Berlin avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    uz more
    Postovi
    784

    Početno

    U vezi reklamacije i vračanja novca:
    meni su jednom prilikom kada sam reklamirala oštećeni kauč u Potrošaču a čini mi se i u Državnom inspektoratu (više se točno ne sječam) rekli da je povrat novca zadnja opcija nakon zamjene ili popravka.
    Zna li netko po kojem članku Zakona je prodavač dužan vratiti novac?

  19. #319
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj Berlin prvotno napisa Vidi poruku
    U vezi reklamacije i vračanja novca:
    meni su jednom prilikom kada sam reklamirala oštećeni kauč u Potrošaču a čini mi se i u Državnom inspektoratu (više se točno ne sječam) rekli da je povrat novca zadnja opcija nakon zamjene ili popravka.
    Zna li netko po kojem članku Zakona je prodavač dužan vratiti novac?

    članak 5, stavak 2. da nisi tak lijena , prolistala bi OVU temu, i na strani 3 našla:

    http://forum.roda.hr/threads/31295-Z...astavak)/page3

  20. #320
    Audrey avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    2,023

    Početno

    U šoku sam. Dala sam vuneni poplun na kemijsko čišćenje i uništili su ga.

    Došla sam ga podići, i djelatnica mi kaže da je s poplunom bilo problema i da bi bilo dobro da se čujem s gazdom. Kakvih problema, kaže - skupio se. Pogledam po čistioni i vidim ga na polici, i zamolim ju da mi ga pokaže. Kad ono - on ne da se samo skupio, nego se sav skrutnuo i stvrdnuo, kao da su u one kocke ušivene ploče. Na poplunu je inače bila deklaracija sa sastavom i uputama za održavanje, ja samo mogu pretpostaviti da se toga nisu držali.
    Poplun je inače poklon moje mame, nama za useljenje prije 4 godine, kupila ga je vani i nije mi htjela reći koliko ga je platila, ali vuneni poplun za bračni krevet sigurno je pojeo veliki dio njene penzije.

    Sutra zovem gazdu. Što da mu kažem (probat ću biti fina i kulturna), kakvo obeštećenje da tražim - oko za oko, poplun za poplun?

    Idem sad čitati Zakon, ali morala sam se prvo izjadati.

  21. #321
    mama_jos_malo avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,835

    Početno

    Audrey odi u dućan i informiraj se koliko košta sličan poplun, umanji za 10 % amortizaciju kroz 4 godine koliko ste ga koristili (nije to stvar koja se rauba) i traži taj iznos. Poslije mu možeš kopirati račun da ima "pravdanje" za isplatu obeštećenja.

    Inače, ja sam kupila skupu torbu prije Božića. Nakon 3 tjedna izgledala je znucano i to mi je bilo neprihvatljivo s obzirom na cijenu. Uvijek čuvam račune, tako da sam s računom otišla u dućan. Tamo su mi torbu uzeli jer je kao moraju slati u Italiju, dali mi papir da je torba kod njih i da je reklamacija u pitanju. Za 3 tjedna!! (predugo za moj pojam da budem bez nečeg što sam platila) me zvali da jave da je reklamacija uvažena i da dođem. Ali, kao nek uzmem drugu torbu. U međuvremenu bilo sniženje, pa sam za te novce dobila 2 torbe. No, vjerojatno zbog loše kvalitete te serije kože i te torbe su izgledale sažvakano. I opet ja u dućan s torbama i računom i dobila povrat novca. Može se! I opet bi kupovala kod njih jer su dobre stvari a oni korektni.
    Posljednje uređivanje od mama_jos_malo : 29.09.2011. at 17:25

  22. #322
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj mama_jos_malo prvotno napisa Vidi poruku
    Audrey odi u dućan i informiraj se koliko košta sličan poplun, umanji za 10 % amortizaciju kroz 4 godine koliko ste ga koristili (nije to stvar koja se rauba) i traži taj iznos. Poslije mu možeš kopirati račun da ima "pravdanje" za isplatu obeštećenja..
    Ne kužim zašto bi smanjivala cijenu za amortizaciju. Ostala je bez popluna i mora kupiti novi. Ne može kupiti u dućanu poplun star 4g, nego mora kupiti novi. Po meni, trebala bi uzeti predračun u nekom dućanu za takav poplun, iste ili slične kvalitete i na osnovi toga tražiti odštetu.

  23. #323

    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    1,048

    Početno

    pitanjce:
    bila na IPL tretmanima koji nisu napravili NISTA
    na stranicama pise: otpadaju sve dlacice trajno za 5 tretmana
    kako ishoditi novac natrag
    neki zakon; nesto?


    Inace: preljuta

  24. #324
    Audrey avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    2,023

    Početno

    Nazvala sam, razgovarala sam s (valjda) gazdaricom, ona mi se ispričavala, rekla kako su do sad očistili stotinu popluna i nikad im se tako nešto nije dogodilo, ali da oni ne bježe od svoje odgovornosti i spremni su mi nadoknaditi štetu. Danas idem u grad malo pogledati ponudu i cijene, a onda bih se trebala javiti njima s nekom konkretnom cifrom. E sad, vidjet ćemo kako će to izgledati kad počnemo razgovarati o brojkama i što ćemo dogovoriti.

  25. #325
    Anemona avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    sjeverozapadna
    Postovi
    11,053

    Početno

    Citiraj josipal prvotno napisa Vidi poruku
    pitanjce:
    bila na IPL tretmanima koji nisu napravili NISTA
    na stranicama pise: otpadaju sve dlacice trajno za 5 tretmana
    kako ishoditi novac natrag
    neki zakon; nesto?


    Inace: preljuta
    Mislim da ne možeš ništa. Njihovo objašnjenje je uvijek da "protiv hormona ne mogu".
    Ne znam da li ste se upustili u objašnjenja prije tretmana, ali ja kad sad razmišljam (a dogodila mi se ista stvar kao i tebi), oni su se odmah na neki način ogradili.

  26. #326

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,687

    Početno

    Citiraj Audrey prvotno napisa Vidi poruku
    Nazvala sam, razgovarala sam s (valjda) gazdaricom, ona mi se ispričavala, rekla kako su do sad očistili stotinu popluna i nikad im se tako nešto nije dogodilo, ali da oni ne bježe od svoje odgovornosti i spremni su mi nadoknaditi štetu. Danas idem u grad malo pogledati ponudu i cijene, a onda bih se trebala javiti njima s nekom konkretnom cifrom. E sad, vidjet ćemo kako će to izgledati kad počnemo razgovarati o brojkama i što ćemo dogovoriti.
    Audrey možeš molim te napisati o kojoj se kemijskoj radi? Može na PP ako se ne smije javno.

    Naime ja sam imala identičan slučaj ovih dana! Uništili mi dvije vunene/kašmir deke Isto poklon ali od sveki. Obećali su me obeštetiti, kupiti mi nove, no kako su dani prolazili a od deka ni d (iako sam im dala sve informacije gdje/što/po koliko) danas sam se uhvatila telefona i od šefice dobila obećanje da će me danas čekati novci u mojoj poslovnici. Btw ja još imam original kutije deke i na njima deklaracije i cijene, tako da ću dobiti točan iznos. I ne, ne treba ga umanjiti jer su deke korištene, što se mene tiče ja bih najradije svoje deke nazad, ili neka mi nađu rabljene identične i u identičnom stanju kao moje da me obeštete...malo vjerojatno, i kaj sad? Ja ću kupiti nove deke i vrlo vjerojatno platiti i više jer su cijene išle gore. Još najbolje da mi umanjuju povrat...

  27. #327
    zibba avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Postovi
    1,204

    Početno

    Evo ja imam ugodno iskustvo s Merkatorom u VG, Modiana. Kupila sam košulja MM-u, ali se ispostavilo da su mu košulje 45/46 OK ako su kratki rukavi, dok s dugima ima problema jer su mu rukavi prekratki. Vratila za dva dana ( nisam stigla prije zbog strke doma), vratili mi novac u gotovini iako samo platila karticom, morala potpisati neku izjavu koju su oni popunili zašto se vraća i to je to. Jednostavno, brzo i lako. Za svaku pohvalu.

  28. #328

    Datum pristupanja
    Jul 2011
    Postovi
    107

    Početno

    Problem sa T com. Suprug je kupio stik za mobilni internet (jer nemamo telefon)te nam je uz to trebao dolaziti račun 75 kn (nije preplata). Međutim, kada smo ga instalirali (najprije smo u kući morali naći lokaciju za signal) ispostavilo se da treba 10 minuta da nam otvori traženu stranicu. Mislim razumijem ja da je to mobilni internet ali zar moram hodati po dvorištu na mu nađem signal. Naravno da smo poludili. MM je drugi dao otišao u T com prekinuti preplatu i to je uspio napravili ali nisu htjeli uzeti stik nazad.
    E sad konkretno pitanje - imamo li pravo na povrat novaca jer nismo zadovoljni proizvodom

  29. #329

    Datum pristupanja
    Jul 2005
    Postovi
    530

    Početno

    Savjet molim, u četvrtak kupljene dječje gležnjače, djetetu su bile ok onih 3min koliko ih je imao na nogama u dućanu.
    Nosio ih je van, nekih 15min, samo do škole, i užasno ga žuljaju i znam da neće biti bolje s drugima jer su takve, jednostavno imaju taj šav na sredini koji malom smeta.

    E sad, prodavačica je rekla (kad smo kupovala) da se ne mogu mijenjati, ako su nošene vani, što je meni, glupost totalna, kako ćeš znat dal su ti cipele ok ako ih ne nosiš.....
    Na koji zakon se mogu pozvati i imam li pravo na povrat novca ako niti jedan model ne odgovara djetetu, moram li na 'silu' nešto uzeti ?

    Hvala

  30. #330

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,209

    Početno

    Citiraj borna marko prvotno napisa Vidi poruku
    Problem sa T com. Suprug je kupio stik za mobilni internet (jer nemamo telefon)te nam je uz to trebao dolaziti račun 75 kn (nije preplata). Međutim, kada smo ga instalirali (najprije smo u kući morali naći lokaciju za signal) ispostavilo se da treba 10 minuta da nam otvori traženu stranicu. Mislim razumijem ja da je to mobilni internet ali zar moram hodati po dvorištu na mu nađem signal. Naravno da smo poludili. MM je drugi dao otišao u T com prekinuti preplatu i to je uspio napravili ali nisu htjeli uzeti stik nazad.
    E sad konkretno pitanje - imamo li pravo na povrat novaca jer nismo zadovoljni proizvodom
    Mislim da imate. Usluga podrazumijeva i da imate signala, a niste ga imali dovoljno, provjeri koliko je optimalno za dobru vezu. Znam da smo ovo ljeto kupovali stick za na Brač pa smo provjeravali gdje ima signala

  31. #331

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    201

    Početno

    Citiraj josipal prvotno napisa Vidi poruku
    pitanjce:
    bila na IPL tretmanima koji nisu napravili NISTA
    na stranicama pise: otpadaju sve dlacice trajno za 5 tretmana
    kako ishoditi novac natrag
    neki zakon; nesto?


    Inace: preljuta
    Možeš molim te reći makar na pp gdje si bila jer sam i ja isto kupila na kolektivi i namjeravam uskoro otići, pa eto čisto da se psihički pripremim...

  32. #332
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Trebam pomoć!
    Prije dva tjedna kupila sam si neke ćizme, jeftinije (200kn). Obula sam ih u ta dva tjedna možda 5 puta i na peti iza se počeo malo odljepljivati donji dio. Račun sam na sreću slučajno sačuvala. Mogu li ja to njma vratiti? I kako da se postavim kad tamo dođem? Radi se o Planici.

  33. #333
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,897

    Početno

    Citiraj ana.m prvotno napisa Vidi poruku
    Trebam pomoć!
    Prije dva tjedna kupila sam si neke ćizme, jeftinije (200kn). Obula sam ih u ta dva tjedna možda 5 puta i na peti iza se počeo malo odljepljivati donji dio. Račun sam na sreću slučajno sačuvala. Mogu li ja to njma vratiti? I kako da se postavim kad tamo dođem? Radi se o Planici.
    Vrati ih i traži novce natrag.
    Ja sam kupila u Kiku u West gate-u komplet od troje gaćica za 45kn. Jednom sam ih oprala i obukla kad su se počele parati i doslovno raspadati. Fino sam sve to tako rasparano i rascufano odnijela u dućan i veli mi prodavačica da ih nisam smjela oprati i nositi :LOL: Nakon što sam joj objasnila da gaće tome služe, odnosno da nema šanse da ih ne operem i nek ona meni objasni kako to da prodaju robu za jednokratnu upotrebu otišla je k šefu koji je, naravno negdje otraga zabarikadiran i nema šanse da ga vidim i kažem mu koju. Došla je za čas natrag i rekla da ili uzmem nešto drugo ili novce. Uzela sam novce. Ostavila Kiku rasparane gaće i otišla u C&A i za istu lovu kupila komplet gaće i potkošulju od bio pamuka i još jedne čipkaste gaćice, sve je super kvalitetno i već višestruko oprano i nošeno i niš se ne raspada.

  34. #334
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    A ak mi budu kenjali nekaj, na kaj da im se pozovem?
    Milsim, to funkcionira tako da je svugdje isto i sv bi se trebali držati istih pravila il kako se kome da, pa ovisi o tome kakav si sam na jeziku?

  35. #335
    Cathy avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    8,457

    Početno

    Citiraj ana.m prvotno napisa Vidi poruku
    pa ovisi o tome kakav si sam na jeziku?
    Upravo ovo, u večini slučajeva.

  36. #336
    kajsa avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,262

    Početno

    Citiraj ana.m prvotno napisa Vidi poruku
    pa ovisi o tome kakav si sam na jeziku?
    i moje je iskustvo ovakvo
    Kad sam prvi puta reklamirala cipele onda su mi rekli da ce popraviti i ja sam pristala :mlada_neiskusna:
    Nakon tog iskustva kad su mi 'popravili' cipele tako da ih vise nisam mogla nositi, vise ne pristajem na to. Trazim novi par cipela ili novce i uspijevam.

  37. #337
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,897

    Početno

    Citiraj ana.m prvotno napisa Vidi poruku
    A ak mi budu kenjali nekaj, na kaj da im se pozovem?
    Milsim, to funkcionira tako da je svugdje isto i sv bi se trebali držati istih pravila il kako se kome da, pa ovisi o tome kakav si sam na jeziku?
    Moraš biti odlučna, uporna i glasna. Da, glasna. Tako da te svi u dućanu čuju.
    Ljudi obično ne reklamiraju jer ih je sram. I mene su kupci kojih se nakupilo u redu za blagajnu u Kiku gledali ko zadnju luđakinju. Čudan smo mi mentalitet, ali mene to ne dira.
    Ne bi trebalo ni tebe zamarati. Odi tam, račun imaš, odnesi čizme i zahtjevaj novce. Možeš spomenuti i prijavu Državnom inspektoratu, njih se svi boje. Kazne su im velike jer uvijek nešto nađu kad krenu kopat.
    Bez obzira kaj su čizme "jeftine" ti si jedan dan za njih radila i zakaj bi poklonila nekome svoju muku?

  38. #338
    Cathy avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    8,457

    Početno

    Meni se jedino dogodilo da sam kada sam reklamirala dječje čizmice u Planetu obući, morala čekati da ih drugi dan odnesu šefu, jer on odobrava reklamacije. Pitala sam koliko bum čekala, i rekli su do 10 dana.
    Drugi dan je bila subota, i već oko 10h su me zvali da mogu doći izabrati nešto drugo. Meni je to odgovaralo jer sam tako i tako morala kupiti druge čizme za dijete, a imali su dobar izbor. Velika pohvala za njih.

  39. #339
    Ripcord avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,160

    Početno

    Imam pitanje, sorry ako slično već postoji s odgovorom, ali ovako na brzaka: dobio je stariji potomak za Božić iz Konzuma neku igru ala Wii (samo neka jeftina verzija), i jedna od dviju konzola ne radi. Poklonodavci su račun bacili, a zaboravili su garanciju potvrditi (iako na njoj piše Konzum). Kupljeno je prije par tjedana (u prosincu) kad je bila ta igra na akciji. Jel postoji ikakva šansa da dobijemo novu konzolu ili da pišem kući propalo?!

  40. #340
    Cathy avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    8,457

    Početno

    Citiraj Ripcord prvotno napisa Vidi poruku
    Imam pitanje, sorry ako slično već postoji s odgovorom, ali ovako na brzaka: dobio je stariji potomak za Božić iz Konzuma neku igru ala Wii (samo neka jeftina verzija), i jedna od dviju konzola ne radi. Poklonodavci su račun bacili, a zaboravili su garanciju potvrditi (iako na njoj piše Konzum). Kupljeno je prije par tjedana (u prosincu) kad je bila ta igra na akciji. Jel postoji ikakva šansa da dobijemo novu konzolu ili da pišem kući propalo?!
    Pa ništa te ne košta da probaš, a ako ne ide, spomeni inspekciju i to što na garanciji piše "Konzum".

  41. #341
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,897

    Početno

    Citiraj Ripcord prvotno napisa Vidi poruku
    Imam pitanje, sorry ako slično već postoji s odgovorom, ali ovako na brzaka: dobio je stariji potomak za Božić iz Konzuma neku igru ala Wii (samo neka jeftina verzija), i jedna od dviju konzola ne radi. Poklonodavci su račun bacili, a zaboravili su garanciju potvrditi (iako na njoj piše Konzum). Kupljeno je prije par tjedana (u prosincu) kad je bila ta igra na akciji. Jel postoji ikakva šansa da dobijemo novu konzolu ili da pišem kući propalo?!
    Ako su platili karticom može se izvući kopija računa na osnovu podataka preko
    pos uređaja

  42. #342
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Ima li netko da je kupio Baby anabell care for me u mulleru i slučajno sačuvao račun?

    Mi kupili curici za poklon, za Božić...
    Stavili nove baterije a lutka samo jednom neš zakenjaak i gotovo.. pa je treba isključiti, ponovno uključiti. nemoram ni reći koko me mala pilli zbog toga...
    račun sam bacila, danas odvezli smeće pa mi treba ako netko ima zbog reklamacije<!

  43. #343
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Kupila sam ja svojoj, radi savršeno i milim da imam račun! To je ona kaj ju mazoš po trbuhu pa se smije?

  44. #344
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    p.s. sutra idem vratiti čizme. držite mi fige...
    A o tome koliko treba biti odlučan...Osob o sam jednom uspjela uzeti pare za dva bicikla stara mjesec dana, a u subotu me baba smotala ko mladog majmuna za jednu puru. Sva sreća pa je muž preuzeo inače moju ulogu i riješio stvar!
    Kakvi su ljudi postali pa da ne povjeruješ!

  45. #345
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Citiraj ana.m prvotno napisa Vidi poruku
    Kupila sam ja svojoj, radi savršeno i milim da imam račun! To je ona kaj ju mazoš po trbuhu pa se smije?

    to je ova;
    http://www.toysrus.co.uk/Toys-R-Us/T...-Doll(0087333)

    Daj plizz pogledaj ak imaš račun, pa ako mi možeš proslijediti da mogu reklamirati...
    Od početka ne radi dobro...
    mada, nema puno zvukovnih mogućnosti, a ni te ne rade ...

  46. #346
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    šteta št nisam ranije odkrila ovu temu..
    Kupila sam malome mokasine/gležnjaće... Probali ih u dućanu, obuli (mali bio u kolicima) odvezla ga do auta, odnjela iz auta u stan di je hodao u njima nekih pola sata.... Znači, nisu nošene po vani... Kasnije sam primjetila da mu je cijeli zglob otekao, drugi dan i poplavio... i vidim da su unutrašnji šavovi katastrofa obrađeni, sve neki tvrdi konac+ljepilo... imala sam račun, reklamirala i naravno tražila povrat novaca.. nisam dobila novce već druge cipele...
    frodo je u pitanju!

  47. #347
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Je, je to je ta! Imam račun! Danas ga skoro bacila, pa si mislim, neka bude malo!
    A beba je nama super. Ima tri različite vrste smjeha i trese se na jednoj vrsti smijanja. Baš mi je fora, izgleda ko prava. I super mi je kaj je konačno neka kaj ne cmizdri nego se smije Curke je obožavaju (mlađa ju dobila pod bor).

  48. #348
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Možeš mi poslat račun, molim lijepo!
    Bila bih jako zahvalna....

    Mi smo isto curici kupili za pod bor, al je veselje splasnulo jer neradi kak treba....

  49. #349
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Pošalji mi adresu na pp.

    p.s. Ela je od brata i šogorice dobila peseka na baterije iz Mullera i isto ne radi. Šogorica je išla danas mjenjati, ne znam kaj su joj rekli.

  50. #350
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Citiraj ana.m prvotno napisa Vidi poruku
    Pošalji mi adresu na pp.

    p.s. Ela je od brata i šogorice dobila peseka na baterije iz Mullera i isto ne radi. Šogorica je išla danas mjenjati, ne znam kaj su joj rekli.

    Može, šaljem!
    Puno hvala!


    I još bih bila zahvalan za podatak o peseku....

Stranica 7 od 12 PrviPrvi ... 56789 ... PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •