Stranica 8 od 12 PrviPrvi ... 678910 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 351 do 400 od 589

Tema: Zakon o zaštiti potrošača u praksi (nastavak)

  1. #351
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Nemrem ti još reći za pesa, jer na kraju nije bila, veli da je bila gužva (ni vrag da svi nekaj mjenjaju )

    A kaj se mojih čizmi tiče...bila danas. Prvo kad sam im dala čizme, kaže meni teta "U redu, nazvat ćemo vas kada bude gotove, to se može poljepiti" . Ja reko "Ne hvala gospođo, ne želim da mi ljepite čizme stare 19 dana, obula sam ih 5 puta, što poslije mogu očekivati!? Želim da mi vratite novce!" E sad je ona ostala . Sad da ne idem u detalje jer i nisam pamtila detalje, ali dala sam im do znanja da je jedino kaj me zanima povrat novaca. Uglavnom, rekle su mi da one imaju nekog iznad sebe i da moraju poslati njima "upit" i da neka dođem sutra ujutro odmah prije posla da mi kažu što su riješili. Iskreno se nadam da će mi vratiti lovu! Zamjenu ne želim, jer ne želim na silu uzimati nešto samo zato jer moram zamjeniti! Pa eto, vidjet ćemo što će biti sutra.

  2. #352
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    ...i eto...Bila jučer ujutro u 08:01
    Teta meni onako još s vrata "Vi ste ona reklamacija od jučer? Evo, možete si iazbrati kaj god želite drugo!" . Ma da? Zar stvarno mogu izabrati bilo što drugo?
    Pitam ja tetu, a kaj novci ništ, nemrem dobiti lovu natrag...
    Veli ona meni "A vi bi baš novce?"
    A ne, ja bi ovce!
    Haha. kaže mi da ok onda, ali da ona sad nema novaca jer je tek otvorila. Reko, nema porblema teta, dođem ja u 5 poslije posla!!
    J"oj, znate, dajte si vi još razmislite, znate nama je to jako komplicirano"...blatruč
    Došla poslije 17, bila neka druga teta, i dobila sam svoje novčeke natrag!

  3. #353
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    Baš mi je drago. Mada ni sekunde nisam sumnjala u ovakav ishod.

  4. #354

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,209

    Početno

    Citiraj ana.m prvotno napisa Vidi poruku
    ...i eto...Bila jučer ujutro u 08:01
    Teta meni onako još s vrata "Vi ste ona reklamacija od jučer? Evo, možete si iazbrati kaj god želite drugo!" . Ma da? Zar stvarno mogu izabrati bilo što drugo?
    Pitam ja tetu, a kaj novci ništ, nemrem dobiti lovu natrag...
    Veli ona meni "A vi bi baš novce?"
    A ne, ja bi ovce!
    Haha. kaže mi da ok onda, ali da ona sad nema novaca jer je tek otvorila. Reko, nema porblema teta, dođem ja u 5 poslije posla!!
    J"oj, znate, dajte si vi još razmislite, znate nama je to jako komplicirano"...blatruč
    Došla poslije 17, bila neka druga teta, i dobila sam svoje novčeke natrag!
    Vjerujem da im je ovo default procedura, dok nije bilo ovog topica nema te situacije gdje ja ne bih propala u zemlju 400 puta i bila sretna što će mi oni makar i zamijeniti. Drago mi je da si uspjela.

    Zapravo, jedino u Lidlu sam se osjećala ko čovik kad sam vraćala robu koja nije bila ok, sve ostalo je s dozom prekornih pogleda, ako ne i gore

  5. #355
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Citiraj makita prvotno napisa Vidi poruku

    Zapravo, jedino u Lidlu sam se osjećala ko čovik kad sam vraćala robu koja nije bila ok, sve ostalo je s dozom prekornih pogleda, ako ne i gore

    upravo tako... Niti ne pitaju zašto se roba vraća.... Samo se pita jel češ zamijeniti za nešto, bilo što ili uzimaš novce....

  6. #356

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    1,053

    Početno

    Ja imam jako pozitivna iskustva s Kauflandom. Prvo smo mijenjali nekakv luftić jer su ga moji starci kupili zabunom umjesto bazena.
    Onda je i taj bazen puštao i svaki put je pitala da li želimo zamijenit ili novce.

    Što napravit kad su za isti proizvod istaknute 2 različite cijene. Npr. danas u jednom TC na zidu mesnice veliko izvješeno odojak cijena 25,90,
    a na frižderu visi cijena 29,90. I pitam ja mesara koja je prava cijena i on kaže naravno ova viša, valjda je kolega ujutro bio pijan kad je stavljao
    cijene.
    Ali to nije prvi put da nađem da su za isti proizvod istaknute 2 različite cijene.

  7. #357

    Datum pristupanja
    Apr 2009
    Postovi
    115

    Početno

    Ja bih nešto vratila u lidl,no nemam račun,Vraćam jer je neispravno;kupljeno prije 2 tj.Može bez računa ilin neme šanse?

  8. #358

    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    29

    Početno

    Koliko ja znam bez računa nema šanse.

  9. #359
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    probaj, niš te ne košta.

  10. #360

    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    57

    Početno

    Kupila sam mobitel u tele2 i sutradan vidjela da jedna tipka ne radi dobro, otišla u tele2 ,oni mi rekli da ga mogu poslat na servis al' da to traje 2-3 tjedna i da mi je brže ako ga sama odnesem u samsung. Odem u Samsung , oni mi kažu da u roku 7 dana od kupnje imam pravo na novi mobitel, vratim se u tele 2 , oni opet da ga mogu poslat na servis i da mi u roku 4 radna dana jave što je s mobitelom . Jel moram pristat da mi ga poprave ili mogu dobit novi ili novce?

  11. #361
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Rekla bih da ne moraš pristajati ni na kakav popravak. Doduše, možda te mudrijaši vozaju dok ti ne istekne tih 7 dana?

    Danas na Konzumu veliki plakat - akcija: grappolo rajčica "IZ SLAVONIJE i IZ OKOLICE ZAGREBA" pa neka cijena. A u dućanu predmetne se rajčice (tuberkulozno sive, svaka navlas ista) smješkaju iz - španjolske ambalaže.

  12. #362
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    ako je proizvodnja iz tomislavgrada - DOMAĆA HRVATSKA proizvodnja (tu sam pukla, jer sam to čula u centru zg-a, al neću ponavljati što sam rekla. nije pristojno), onda i zagreb može biti u španjolskoj... samo ti to još ne znaš...

  13. #363
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Citiraj ANA09 prvotno napisa Vidi poruku
    Kupila sam mobitel u tele2 i sutradan vidjela da jedna tipka ne radi dobro, otišla u tele2 ,oni mi rekli da ga mogu poslat na servis al' da to traje 2-3 tjedna i da mi je brže ako ga sama odnesem u samsung. Odem u Samsung , oni mi kažu da u roku 7 dana od kupnje imam pravo na novi mobitel, vratim se u tele 2 , oni opet da ga mogu poslat na servis i da mi u roku 4 radna dana jave što je s mobitelom . Jel moram pristat da mi ga poprave ili mogu dobit novi ili novce?
    Ti si šašava!! Prvo kaj si uopće dozvolila da te prošetaju do Samsunga.

    Kod mene bi ti to zigeldalo ovako:
    "Molim? O čemu vi pričate!? Mobitel je star dva dana, ne radi mu tipka i vi bi mene prošetali do servisa? Molim da mi zamjenite za novi mobitel, jer nema šanse da mi na stvari staroj dva dana išta mjenjate!" I sigurna sam da bi dobila drugi mobitel.
    Tako sma nakon mjesec dana dobila novce za dva bicikla natrag!

    E, nema veze s kupovinom ali ima s uslugom!! Kupila ja preko ponude dana kupon za solarij. Nazvala prije tri dana i dogovorila termin danas za 15:30. Odmah poslije posla. I da stignem na vrijeme po djecu. Dođem, ja kažem tko sam, a veli meni teta "Ok, vi ste treći po redu". Reko, kaj sam, o čemu vi. Je kao, oni više ne n aručuju, velika je gužva. Ja kažem njoj da su mene naručili i da ne razumijme zašto ja sad moram čekati. da ja nemam vremena za tako nešto, blabla...Je, da je njima gužva, da se cure unutra kad se posunčaju šminkaju ovo i ono. Ja ko iz topa "Pa kaj im date da se unutar šminkaju, poterajte ih van, mislim.." I uglavnom, kaže ona meni "dobro ajde, sada odite onda vi" Ma mislim! Rekp, ako se ne narulučuje, ok, ubuduće ću paziti da dođem kad nije gužva i to je to. Ali ako ste me naručili i ako smo se tako dogovorili, ma zaboli mene kaj vi više ne naručujete, odradi to naručeno do kraja, pa dalje drljaj kako ti paše. Nisam ja idiot da me muvaju. Pun mi je kufer da netko troši moje dragocjeno vrijeme i moj novac za bezveze! Nemam ja za to ni vremena ni živaca!
    Posljednje uređivanje od ana.m : 26.04.2012. at 22:19

  14. #364

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    Zamjena robe kupljene s kuponom za popust - smije li trgovina tražiti nadoplatu do pune cijene?
    Zamjena se vrši za isti model, samo manji broj.

  15. #365
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Kod nas situacija;
    kupili patike u cicibanu u subotu,
    a već danas sve konci popucali napradijed (između džona i gornjeg dijela)....
    Jel netko reklamirao? Ima smisla?

    S time da su kupljene u posl u zg-u, pa mislim možda u neku bližu posl reklamirat....

  16. #366
    mala-vila avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2011
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    1,235

    Početno

    ana.m ti si moj idol!

  17. #367

    Datum pristupanja
    Oct 2009
    Postovi
    3,186

    Početno

    @Cheerilee, mi smo jednom reklamirali cipke nakon mjesec dana (žnjiranci su prolazili kroz kožu na gornjištu i parali ga, nešto nije bilo s obradom kože u redu) i nismo imali problema sa zamjenom za drugi model.

    Prijatelj koji je radio u Peku tvrdi da je garancija za cipele 6 mjeseci!

  18. #368
    tua avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2010
    Postovi
    910

    Početno

    Citiraj Cheerilee prvotno napisa Vidi poruku
    Kod nas situacija;
    kupili patike u cicibanu u subotu,
    a već danas sve konci popucali napradijed (između džona i gornjeg dijela)....
    Jel netko reklamirao? Ima smisla?

    S time da su kupljene u posl u zg-u, pa mislim možda u neku bližu posl reklamirat....
    ja sam jedne godine slala mail froddu, ista stvar se dogodila sa sandalicama. pa su rekli da posaljem da oni vide u cem je problem. dok sam ja poslala, oni pogledali i vratili, dijete je valjda trebalo biti boso, ne znam. ugl, vratili ih uz obrazlozenje da to ostecenje ne utjece na funkcionalnost cipele. tako sam ja izvisila, jedino sto mogu je ne kupovati froddice

  19. #369
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    S frodom sam i ja imala probleme...
    Kupili malom mokasine, onako do gležnja visoke,
    obuli mu ih odmah u dućanu (a još nije hodao samostalno) i imao ih obuvene od dućana do auta i to u kolicima,
    pa doma po stanu... Kad sam ga izula imao je sve podljeve kog gležnja.... Cipele su bile praktički nenošene..
    Rubovi su bili jako tvrdi i koma sašiveni... Sljedeći sam dan išla reklamirati, s računom...
    Rekla mi je ženska tamo da ništa nemogu napraviti, osim da oni pošalju cipele u tvornicu pa se utvrdi u čemiu se radi, nema povrata novaca niti zamjene cipela...
    Platili smo ih 350,00kn....

    Zato sam i pitala dali mogu očekivati za nas povoljno rješenje u cicibanu, jer s frodom imamm loša iskustva...
    Posljednje uređivanje od Cheerilee : 30.04.2012. at 15:10

  20. #370
    cvijetak avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    Antunovac
    Postovi
    1,132

    Početno

    Cheerilee, nama se Bambi prve cipelice ogulile do konstrukcij nakon samo nekoliko dana nošenja, reklamirali smo ih i odobrili su nam zamjenu za druge po želji . Bili su stvarno jako fer, nismo imali ni račun jer su bile na poklon. S druge strane, kupim maloj neki dan sandale u Bambiju sa kao 40% popusta (bile su 389kn) i onda ispod te naljepnice vidim da su dvije naljepnice ispod i da su prošle i pretprošle godine koštale 289kn . Stvarno ne volim kad me prave budalom. Pa koje to dvije ili tri godine stare cipelice poskupljuju za 100kn? Po mom mišljenju to je čisto muljanje.

  21. #371
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj sandra111 prvotno napisa Vidi poruku
    Zamjena robe kupljene s kuponom za popust - smije li trgovina tražiti nadoplatu do pune cijene?
    Zamjena se vrši za isti model, samo manji broj.
    ne bi smjeli. ako probaju, digni dreku ... nema šansi da bi im ja platila razliku.

  22. #372
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj tua prvotno napisa Vidi poruku
    ja sam jedne godine slala mail froddu, ista stvar se dogodila sa sandalicama. pa su rekli da posaljem da oni vide u cem je problem. dok sam ja poslala, oni pogledali i vratili, dijete je valjda trebalo biti boso, ne znam. ugl, vratili ih uz obrazlozenje da to ostecenje ne utjece na funkcionalnost cipele. tako sam ja izvisila, jedino sto mogu je ne kupovati froddice

    pa što onda dizajniraju cipele? svi bi mogli nositi opanke i dalje, jer imaju "funkcionalnost". trebala si inzistirati na povratu novca. ja bih sigurno, jer meni su vraćali novac i za to što su cipele farbale (skrivena mana u kvaliteti).

  23. #373
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    pa što onda dizajniraju cipele? svi bi mogli nositi opanke i dalje, jer imaju "funkcionalnost". trebala si inzistirati na povratu novca. ja bih sigurno, jer meni su vraćali novac i za to što su cipele farbale (skrivena mana u kvaliteti).


    Ove naše ciciban koje planiram reklamirati puštaju boju na čarape, i to nakon samo par sati nošenja,
    a uložak je na peti i na unutarnjoj bočnoj strani bio skroz mokar...
    Tak da svakak nosim na reklamaciju.....

    Nego, jel znadete mogu u bilo koju njihovu poslovnicu?

  24. #374

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    6,765

    Početno

    ja s cicibanom imam loše iskustvo
    cipele su imale grešku - bile su natopljene nečim i smrdile su danima (kasnije se ispostavilo i mjesecima), nisu mi htjeli vratiti novac - sve su iz te šarže smrdile, samo neke malo manje neke malo više - nudili su zamjenu za drugo, a nama se ništa nije dopalo
    na kraju sam ih bacila ...
    Posljednje uređivanje od Vrijeska : 01.05.2012. at 23:04

  25. #375
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Poslala sam jutros mail u ciciban, pošto idem sutra u vž odnjeti cipelice..
    Odgovorili su mi da mogu cipelice ostaviti u toj drugoj poslovnici, bezobzira što su kupljene u Zagrebu,
    te priložiti račun... Te da će mi se uskoro javiti...

    Sad sam im opet pisala, s pitanjem ; koje rješenje mogu očekivati?
    Nadam se da nebudu popravljali cipelice, jer previše je svega krivoga...
    ja bih ili novce, ili zamjenu za sandalice... Nadam se da će mi odobriti....
    Posljednje uređivanje od Cheerilee : 02.05.2012. at 13:28

  26. #376
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj Vrijeska prvotno napisa Vidi poruku
    ja s cicibanom imam loše iskustvo
    cipele su imale grešku - bile su natopljene nečim i smrdile su danima (kasnije se ispostavilo i mjesecima), nisu mi htjeli vratiti novac - sve su iz te šarže smrdile, samo neke malo manje neke malo više - nudili su zamjenu za drugo, a nama se ništa nije dopalo
    na kraju sam ih bacila ...
    a ti ko da me ne poznaš ...

    ako su ti nudili zamjenu - znači zakon im je poznat. a to što tebi nije poznat - koštalo te cipela. to je SKRIVENA MANA U KVALITETI ROBE, i kao takvu ju reklamiraš. uvijek se trebaš pozvati na zakon. važne su ti dvije stvari: članak po kojem reklamiraš, i članak u kojem su navedene sankcije za onog tko ne uvažava OČITU reklamaciju ...

  27. #377
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Dakle, ja sam cipele poslala i čekam mail s obavijesti da su ih primili... Međutim nitko me o ničemu ne obaviještava!
    malo prije su mi Citiexpresom dostavili cipele natrag,
    potrgane konce su odrezali i spalili, te napisali dopis u kojem objašnjavanju ;



    " Poštovani, Zahvaljujemo što ste kupili obuću Ciciban u našoj prodavaonici u Zagrebu. Žalimo ukoliko imate primjedbu na iste. U Vašem dopisu napominjete sljedeće greške;
    popucani konci, puštanje boje, uložak mokar.

    Na Vašu konstataciju da su konci popucali; na desnoj tenisici vidimo da je dio konca malo izvučen usljed mehaničkog utjecaja; to samo sanirali (Čitaj SPALILI KONCE).

    Vezano za puštanje boje u unutrašnjosti tenisice; budući da je podstava tamnoplave boje a iste su vodootopive, budući koristimo samo vodootopive boje jer su AZO zabranjene (imaju kemijska svojstvar ali su postojanije), moguće je da zbog znojenja nogu dio boje se otopi.

    I na kraju "uložak mokar", ne vidimo grešku u ulošku, isti je izrađen od prirodne kože, a može biti ako se noga znoji.

    Budući nema greške na materijalu ili načinu izrade, odgovorsnost proizvođača je isključena.


    Obuća d.o.o. Rijeka"



    Jesu li u pravu?

  28. #378
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    nisu u pravu.
    kad bi sva obuća puštala boju, a kupci o tome bili obaviješteni - onda bi bili u pravu. ovako, radi se o skrivenoj greški u kvaliteti robe, i dužni su ti uvažiti reklamaciju.

    pretpostavljam da upozorenje o puštanju boje nigdje nije navedeno?

    ja bi im odgovorila:

    poštovani,

    zahvaljujem na spaljivanju konca na desnoj tenisici, te na analizi korištenih boja. smatram da je vaš proizvod neispravan (skrivena greška u kvaliteti robe), te slučaj prijavljujem nadležnoj inspekciji i društvu za zaštitu potrošača, temeljem članka 5 stavak 2 ZOZP, te članka 404 , stavak 1, ZOO.

    xy

  29. #379
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Hvala na odgovoru!

    Poslala sam popodne mail, da je krajnje neozbiljno spaljivat konce (kojih sad nema, a neznam jel im uloga samo estetska ili imaju i funkciju),
    i vratiti takve patike,
    te neuvažavanje reklamacije, ako ne povrat novaca onda barem druge da uzmemo... Nisu mi ništa odgovorili....


    A di mogu pročitat taj "članak 5." .....?

  30. #380
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    ZOZP = zakon o zaštiti potrošača
    ZOO = zakon o obveznim odnosima

    GMT, kako kaže moja juniorka ... (u prijevodu, guglaj matere ti ... pa ti imaj djecu hahaha)...

  31. #381
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Pratim vas i ovdje

  32. #382

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    191

    Početno

    Imam i ja primjedbe na dječje cipelice. Kupila sam neki dan u Bambiju srebrne sandalice za curicu. Imaju dvije trakice na svakoj nozi koje se lijepe na čičak. Na trakicama su mašnice, bijela a na njoj srebrna. PRVO POPODNE što smo se šetali, vratili se bez tri od četiri mašnice a da nitko od nas troje nije primjetio. Kako su samo provučene ispod trakice jedne, otpale same od sebe. Išla reklamirat ali teta kaže da kako nisu zalijepljene nego samo provučene, nije tvornička greška. Poludila sam, koliko su skupe nebi smjeli to dopustit. Evo čisto upozorenje ako naletite na taj model odmah ljepilo i ljepi. Ma bez veze ali eto!

  33. #383
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Stigao m i jutros odgovor;


    "Poštovani,

    Zahvaljujemo se na Vašim mailovima. Na iste Vam nismo odmah odgovorili pošto nismo bili u mogućnosti.
    Reklamaciju smo nastojali riješiti u što kraćem roku. Obuću smo pregledali i vratili na Vašu adresu zajedno sa dopisom u kojem smo dali objašnjenje odnosno rješenje reklamacije.
    Time smatramo da je postupak vezano za Vašu reklamaciju završen.
    Zahvaljujemo na razumijevanju."


    Dakle, oni naš slučaj smatraju riješenim!!!!! Katastrofa... I kaj ću ja sad s tim tenisicama? Konci spaljeni, nema ih, neznam jel imaju kakvu funkciju osim vizualne, boju puštaju grozno.....
    Jel stvarno istina da nemogu nikako dobiti neke druge ili novce?

  34. #384
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    a ti im sad fino odgovori: poštovani, zahvaljujem na vašem odgovoru, i ujedno vas obavještavam da sam temeljem članka xx zakona yy podnesla prijavu nadležnom inspektoratu... al onda tu prijavu i napravi...

  35. #385
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Upravo sam im to i napisala....

    Samo, neznam točno gdje i kako da to prijavim... Nisam nikad imala prilike, pa pojma nemam.....
    Posljednje uređivanje od Cheerilee : 14.05.2012. at 21:13

  36. #386
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

  37. #387
    S2000 avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2010
    Postovi
    3,801

    Početno

    Bambi sapunica

  38. #388
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    što se tiče farbanja i ja sam dobila isti odgovor
    da je to jer su boje vodotopive
    radilo se o noel cipelicama
    ali ja sam se bojala da te boje ipak nisu štetne, pa sam na kraju dobila novce natrag

    boju nam puštaju, ne toliko jako, ali ipak dosta da zamažu čarape, i camperice
    pa se sad nekako ipak nadam da svi ti renomirani proizvođači dječjih cipela ipak ne bi koristili štetne boje

    al naravno da to ne znači da ti nećeš tražiti nove cipele ili novac ako nisi s ovima zadovoljna

  39. #389

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,209

    Početno

    Citiraj S2000 prvotno napisa Vidi poruku
    Bambi sapunica
    kod cheerilee se radi o ciciban cipelicama

  40. #390
    S2000 avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2010
    Postovi
    3,801

    Početno

    Onda cici soap

  41. #391
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    što se tiče farbanja i ja sam dobila isti odgovor
    da je to jer su boje vodotopive
    radilo se o noel cipelicama
    ali ja sam se bojala da te boje ipak nisu štetne, pa sam na kraju dobila novce natrag

    boju nam puštaju, ne toliko jako, ali ipak dosta da zamažu čarape, i camperice
    pa se sad nekako ipak nadam da svi ti renomirani proizvođači dječjih cipela ipak ne bi koristili štetne boje

    al naravno da to ne znači da ti nećeš tražiti nove cipele ili novac ako nisi s ovima zadovoljna

    Kome ste se obratili da ste dobili natrag novce? I jeli bilo problema ili su odmah pristali na povrat?

  42. #392
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj Cheerilee prvotno napisa Vidi poruku
    Upravo sam im to i napisala....

    Samo, neznam točno gdje i kako da to prijavim... Nisam nikad imala prilike, pa pojma nemam.....
    pa za početak - mogla si ovu temu pročitati od početka do kraja. našla bi puno korisnih informacija.

  43. #393
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Pa pročitala sam, al prije nekog vremena... Sad nemam vremena za opet iščitavanje od početka.

    Hvala svejedno, već ću naći dobru dušu koja će mi pomoći.

  44. #394
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    Citiraj Cheerilee prvotno napisa Vidi poruku
    Pa pročitala sam, al prije nekog vremena... Sad nemam vremena za opet iščitavanje od početka.

    Hvala svejedno, već ću naći dobru dušu koja će mi pomoći.
    nazovi ovdje http://www.potrosac.hr/index.php?opt...id=3&Itemid=59 i dobila budeš sve potrebne informacije

  45. #395
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Prijavila sam, sad čekam odgovor!

  46. #396

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    skoro na vrhu
    Postovi
    1,304

    Početno

    Da li se Zakon o zaštiti potrošača odnosi na banke?

    Jedna banka u promotivnom materijalu za određenu vrstu kredita oglašava akcijsku kamatu i, uz ostale razne informacije, tri načina rasporeda iznosa u otplati kredita.
    Međutim, u razgovoru s bankarom doznajemo da se akcijska kamata ne odnosi na jedan od načina otplate. O tom izuzetku nema ni najmanjeg spomena niti fusnote ni na letku ni na Internet stranicama.

    Podsjeća me na jednu cijenu na polici, a drugu na kasi, tj na navlakušu.
    Ima li osnove za prigovor?
    Posljednje uređivanje od mendula : 04.10.2012. at 12:54

  47. #397
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Obrati pažnju na sitna slova u letku. Možeš biti oko 100% ziher da su se pravno pokrili za takve slučajeve.
    Mislim da bi pravno situacija bila potpuno drukčija kada bi se ti krediti oglašavali u TV ili radio reklami i bez sitnih slova. Upravo zato takve reklame zvuče totalno retardirano - kao nešto bi rekli pa sve nešto mucaju i kenjkaju, pokazuju sretna lica, a ti ne kužiš jesu li samo napušeni ili su uzeli i kredit.

  48. #398
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Pitala sam nekoj drugoj temi, ali nisam dobila odgovora pa evo opet...

    U Intersparu piše da se kupljeno donje rublje ne može vratiti, odn. zamijeniti ako ne odgovara. Je li to izravno kršenje Zakona o zaštiti potrošača?
    Posljednje uređivanje od mishekica : 07.10.2012. at 21:27

  49. #399
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno

    mendula, mi smo prije xy godina mali prvu stambenu stedionicu i htjeli smo dici kredit na tri godine, rekli su nam da je nemoguce, kredit se mora dici na 5 godina. no kad se sklapao ugovor to je bila jedna od pogodnosti kou su navodili.
    srecom mi smo imali taj letak u nasoj pohrani, dosli smo s njim i dali su nam kredit na tri godine, jer smo imali dokaz da su nam to nudili kad smo sklapali stednju. dakle vrijedi pitati i pokazati, kod nas je proslo.

  50. #400

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Citiraj mishekica prvotno napisa Vidi poruku
    Pitala sam nekoj drugoj temi, ali nisam dobila odgovora pa evo opet...

    U Intersparu piše da se kupljeno donje rublje ne može vratiti, odn. zamijeniti ako ne odgovara. Je li to izravno kršenje Zakona o zaštiti potrošača?
    Nije kršenje , oni po zakonu nisu dužni primiti ili zamijeniti nešto što je veliko /malo /neodgovarajuće.
    Trgovci moraju primiti natrag samo neispravan ili pokvaren proizvod.
    Sve ostalo je njihova dobra volja.

Stranica 8 od 12 PrviPrvi ... 678910 ... PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •