Hm... ima tu prilično nejasnoća...
Mislim da je darivanje organa human i plemenit čin - u načelu.
Utoliko sam za.
U načelu, rekoh, a praksa može biti (i u mnogim slučajevima vjerojatno je) jako daleko tome, kao što su već primijetile alive i MGrubi. Ni ja se ne mogu oteti dojmu da je granica između doniranja organa i trgovine istima vrlo, vrlo krhka i da ovakav zakon ostavlja mnogo prostora za manipulacije i koristoljublje.![]()
I utoliko sam protiv.
Nadalje, ne sviđa mi se ideja da svi jesmo ili moramo nešto, bilo što, po defaultu. To mi smrdi na totalitarizam, a u društvu koje je demokratsko takve se stvari ne bi smjele događati. Očito je naša demokracija tek deklarativna, no to i nije neka novost...
Osim toga, čitajući vaše postove:
...nametnula su mi se još neka pitanja:Maslačkica prvotno napisa
Tko i kada može biti apsolutno siguran da zaista nema spasa, a da su organi još u dobrom stanju?
Tko i kako može biti apsolutno siguran da nema moždane aktivnosti? Znam, postoje aparati koji to mjere, no ja ne vjerujem u nepogrešivost stroja. Dakle, kako možemo biti sigurni da ne postoji neki stupanj te aktivnosti nedovoljno snažan da ga stroj zabilježi? I možemo li sa sigurnošću zaključiti da ne postoje nikakve drugačije vrste moždane aktivnosti, od onih koje su naši nesavršeni aparati u stanju pročitati?




I utoliko sam protiv.
Odgovori s citatom