Pokazuje rezultate 1 do 18 od 18

Tema: Pomoć , hitno-matematika

  1. #1

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno Pomoć , hitno-matematika

    Dakle , dijete mi ima za domaći ( 5 razred ) zadatak iz matematike koji joj
    nije baš jasan , ja sam ga objašnjavala i riješila pomoću jednadžbe , ali oni jednadžbe još nisu učili i ne smiju ih koristiti .

    Zbroj nekog broja i njegovog neposrednog sljedbenika je za 100 veći od njegovog neposrednog prethodnika. Koji je to broj ?

    Ja sam ovako
    br+br+1-br+1=100
    br=98

    ali ne može se tako postaviti, zna netko kako postaviti na nivou 5. razreda ?

  2. #2
    Osoblje foruma tweety avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagreb,medvescak
    Postovi
    4,452

    Početno

    kako nisu učili jednadžbe u petom razredu?
    s dvije nepoznanice?

  3. #3
    Osoblje foruma tweety avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagreb,medvescak
    Postovi
    4,452

    Početno

    Uglavnom, ja sam to složila ovako, a koliko sam otupila skužit ću kad sutra dođe Mare71 i pošalje me u osnovnjak

    x+ (x+1)=y
    100(x-1)=y

    ....
    ....
    ...
    ...
    X=101/98
    Y=150/49

  4. #4
    Osoblje foruma tweety avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagreb,medvescak
    Postovi
    4,452

    Početno

    ok. ne treba mi mare i sama sam skužila da nisam odgovorila koji je to broj.

  5. #5
    Osoblje foruma tweety avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagreb,medvescak
    Postovi
    4,452

    Početno

    može ovako?
    br+br+1=100(br-1)
    ...
    br=101/98

  6. #6
    Osoblje foruma tweety avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagreb,medvescak
    Postovi
    4,452

    Početno Re: Pomoć , hitno-matematika

    Citiraj dalmatinka prvotno napisa
    je za 100 veći
    aaaaa, je za 100, a ne za sto puta veći

  7. #7
    Osoblje foruma tweety avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagreb,medvescak
    Postovi
    4,452

    Početno


    dobro, sad mi je jasno da je br=98, ali nije mi jasno zašto dijete u petom osnovne ne može postaviti zadatak na ovaj način?

    br + br + 1 = 100 + br - 1

  8. #8

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,948

    Početno

    sustavi se uče u u 7 razredu, jednadžbe u 6 ,a kako to riješiti u 5 da učiteljica bUDE ZADOVOLJNA NE ZNAM

  9. #9

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Citiraj tweety prvotno napisa

    dobro, sad mi je jasno da je br=98, ali nije mi jasno zašto dijete u petom osnovne ne može postaviti zadatak na ovaj način?

    br + br + 1 = 100 + br - 1
    pa valjda zato jer bi onda trebalo napoznanice prebacivati s drugu stranu jednakosti , a onda im se mijenja predznak , a oni to nisu učili...
    ma nemam pojma

  10. #10

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Citiraj tweety prvotno napisa

    dobro, sad mi je jasno da je br=98, ali nije mi jasno zašto dijete u petom osnovne ne može postaviti zadatak na ovaj način?

    br + br + 1 = 100 + br - 1
    pa valjda zato jer bi onda trebalo napoznanice prebacivati s drugu stranu jednakosti , a onda im se mijenja predznak , a oni to nisu učili...
    ma nemam pojma

  11. #11
    Marsupilami avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,253

    Početno Re: Pomoć , hitno-matematika

    Citiraj dalmatinka prvotno napisa
    Zbroj nekog broja i njegovog neposrednog sljedbenika je za 100 veći od njegovog neposrednog prethodnika. Koji je to broj ?
    Ako nisu ucili jednadzbe onda se vjerovatno trazi logicno rjesavanje zadatka.
    S obzirom da se radi o broju koji je 100 puta veci logicno je da cemo pokusati krenuti od broja 100.
    Trazi se broj koji je prethodnik, a zbraja se sa sljedbenikom.
    Razlika izmedju prethodnika i sljedbenika je 2.
    Samo oduzme 2 od 100.
    Mozete isto tako postaviti zadatak.

    "Zbroj nekog broja i njegovog neposrednog sljedbenika je za 30 veći od njegovog neposrednog prethodnika. Koji je to broj ?"

    ili

    "Zbroj nekog broja i njegovog neposrednog sljedbenika je za 50 veći od njegovog neposrednog prethodnika. Koji je to broj ?"

    Dakle od 30 je 28, od 50 je 48 itd.
    Za koliko se trazi razlika, od toga se broja oduzme 2, specifican zadatak, ali uvijek daje iste rezultate tj. rjesava se na isti nacin.

    Pokusajte i za vecim brojevima, npr. 300 i opet cete dobiti da je rezultat od 298

    A ako uciteljica pita kako je dosao do tog zakljucka?
    Neka kaze da je 8+9=17 zar ne? Palo mu je napamet kada je to vidio

  12. #12
    Osoblje foruma tweety avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagreb,medvescak
    Postovi
    4,452

    Početno

    Citiraj dalmatinka prvotno napisa
    Citiraj tweety prvotno napisa

    dobro, sad mi je jasno da je br=98, ali nije mi jasno zašto dijete u petom osnovne ne može postaviti zadatak na ovaj način?

    br + br + 1 = 100 + br - 1
    pa valjda zato jer bi onda trebalo napoznanice prebacivati s drugu stranu jednakosti , a onda im se mijenja predznak , a oni to nisu učili...
    ma nemam pojma
    aaa kužim!
    bilo bi mi je pametnije da sam otišla na vrijeme spavati

  13. #13
    Marsupilami avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,253

    Početno

    I kako je prosla domaca zadaca? Koje je rjesenje na kraju?

  14. #14

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    nije ni pregledavala

  15. #15

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Koma. :/

  16. #16
    Marsupilami avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,253

    Početno

    Bitno da su dijeca razbijala glavu i trosila svoje vrijeme na nepotreban zadatak umjesto da im je zadala nesto korisno za zadacu

  17. #17
    Osoblje foruma tweety avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagreb,medvescak
    Postovi
    4,452

    Početno

    Citiraj Marsupilami prvotno napisa
    Bitno da su dijeca razbijala glavu
    Djeca!
    Marsupilami, ja te molim da ne zanemaruješ moja promišljanja na zdanu temu :kako sam kuc kuc :

  18. #18
    Marsupilami avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,253

    Početno

    Vidi fakat, napisah dijeca
    To inace nije moj fazon, stoga, sorry na tipfeleru

    A tvoja promisljanja su cisto ok, ja sam se pitala isto sto i ti dok nisam iz postova skuzila da jos nisu ucili jednadzbe, trebalo je par citanja da mi dopre do mozdanih vijuga

    Sada odoh spavati dok se ne zblamiram jos vise

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •