Molu, probaj se smireno i neemotivno i uporno i razložno postavit i nadam se da će ti dati - ako bude radio probleme, znaj da nije ništa osobno (iako je to tebi i svakom pacijentu itekako "up close and personal", nego vjerojatno kuburi s budžetom jer je to sve skupo, ali i po svemu (više od 3 spontana) imaš pravo na to, tako se i postavi i budi uporna, razumi i ti njega pa će i on tebe, od povišenih tonova ionako nema neke koristi (onda bi ti bilo najbolje promijenit). Također, možda će ti lakše biti da se automatski postaviš tako da ne očekuješ neko suosjećanje od njega ili nje, soc. često budu po stavu administrativci koji se ne uživljavaju pretjerano u ove muke i takav pacijent im je opterećenje, tako da je možda bolje krenut s malim očekivanjima, pa ako ispadne sućutan i blagonaklon, super. Mislim, u situaciji kad u bolnicama nema sredstava za portrošni materijal, a ravnatelji koji probiju budžete dobit će otkaz, to ti je naša reala - je da se to kao u pravilu i kako je idealno zamišljeno možda ne bi pacijenta trebalo ticat, ali se ipak dotikava, jer to je naš kontekst. Dakle - smireno, razložno, uporno i neemotivno (ili ako je takav tip - emotivno) - upornost je ključ. Sretno!molu prvotno napisa