Citiraj Tiwi prvotno napisa
Što se marketinga tiče, jasno je meni Ria što si željela reći. Ali mislim da nije primjenjivo u ovom i ovakvim slučajevima.

Udruga Roda nema samo jedan projekt. Ima ih više. I niti jedan nije jednostavan, lako odradiv a ne zaboravimo da ga odrađuju volonterke.

PR u smislu koji ovdje spominjemo - nije tako jednostavno imati. Jer bi trebalo zaposliti osobu koja će u svakom trenutku znati sve detalje o svakom projektu i biti slobodna o tome govoriti gdje i kada treba. Dakle, popriličan zalogaj.

A ovako, Udruga radi, ljudi pričaju, ponekad vidite na TV ili u novinama ili čujete na radiju neke članove / članice koji govore o određenim projektima.

Ja mislim da je obzirom na količinu posla i broj aktvista - više nego dobar PR.
Kužim i ja tvoj point, no suprotnog sam mišljenja. Smatram da je PR ovdje sasvim primjenjiv i potreban.
No o tome bi se moglo razglabat nadugo i naširoko, no to nije tema topica.
Kad već spominjemo znanje i stručnost, mislim da ni ovdje ne bi bilo šoše potražit savjet jedne takve osobe.