a sretn kraj...po tebi bi bio ono sto mi vdmo kako bi trebalo bti?
da, za pocetak, hrvatska implementra u svoj zak. sustav odredbe (dijelom ili u potpunosti- joj srece!) pravilnika kojeg je prihvatila, da se onda to slovo zakona provodi, i u nadzoru i u sankcioniranju, da se stvori povoljna klma za dojenje koja bi nudila majkama edukaciju i sustavnu pomoc, edukaciju zdrav. osoblja, cijelog sustava. takodjer edukaciju zdrav. osoblja vezanu uz prehtranu AD u slucajevima kada je ono potrebno, da savjete i preporuke o upotrebi AD daje iskljucivo pedjatar, da drzava stvori fluidni protok objektvnh prikladnh informacija....zabrana reklamiranja nadomjestaka za mm te bocica i duda za hranjenje.
to ne znaci zabrana proizvodnje i prodaje vec reklame.

u pravilniku ti je cijela "bajka" sa sretnim zavrsetkom.

Što je promocija?

IBFAN-ova kampanja nije za zabranu industrijske dječje hrane. To je kampanja za odgovarajući marketing. Drugim riječima, industrija dječje hrane smije proizvoditi i distribuirati te proizvode i informirati profesionalne djelatnike u zdravstvu o njima tako da pruža znanstvene i činjenične podatke. Proizvodi su tada dostupni onima koji ih trebaju.

Promocija je, međutim, zabranjena Međunarodnim pravilnikom. IBFAN-ova kampanja je usmjerena poštivanju te zabrane. Industrija dječje hrane ne bi smjela promovirati svoje proizvode majkama, zdravstvenim djelatnicima ni bilo kome drugome na bilo kakav način, bilo preko reklamiranja, direktne pošte, letaka i brošura, postera, uzoraka proizvoda, poklona, video projekcija, predavanja ili sponzoriranja događanja.

Bit promocije je u uvjeravanju.