Citiraj leonisa prvotno napisa
Industrija dječje hrane ne bi smjela promovirati svoje proizvode majkama, zdravstvenim djelatnicima ni bilo kome drugome na bilo kakav način, bilo preko reklamiranja, direktne pošte, letaka i brošura, postera, uzoraka proizvoda, poklona, video projekcija, predavanja ili sponzoriranja događanja.

Bit promocije je u uvjeravanju.

Kad ste baš zapele za Ibfan...
kad oni diskriminiraju i kažu da neće odgovarati na pitanja o AD-u i da se za to obratite zdravstvenom djelatniku, aka pedijatru, usto još naglase da taj pedijatar ne bi smio biti "plaćenik" niti jedne ozloglašene kompanije.

i vi biste mogle uvesti ovaj zadnji dio. jer je on ustvari najvažniji i najvrijedniji dio cijelog ovog "savjeta". samo je pitanje postoji li takav u Hrvatskoj? po ovim zadnjim apokaliptičnim postovima, držim da ne postoji. i ne zabrinete li se ponekad kakvom pedijatru šaljete majku? jer nikad ne predložite nekog "neplaćenika". To je još jedan oblik diskriminirajućeg odnosa prema majkama koje daju AD, vi potpisnice svemogućeg IBFANA.