Leda je dobila 4 iz hrvatskog: citanje i razumijevanje teksta. Sve je bilo dobro i samo je na jedno pitanje pogresno odgovorila, ali je bila jaaako spora (ostala je pisati pola sata iza svih). Poslije sam pricala s uciteljicom, ona kaze da Leda ustvari uopce nije shvatila da treba okrenuti stranicu i rjesavati zadatke iza.
Inace, sad je jedina u razredu koja slovka, citanje je trenutno najveci problem. Sreca je da uvijek razumije sto procita (dok ne razumije, vraca se na pocetak i ne odustaje od slovkanja/citanja). Upornost joj je definitivno vrlina.
Upoznala sam joj i uciteljicu iz engleskog, vrlo mlada osoba koja (sudeci po Ledinim zadacama) jos trazi nacin kako ih uciti i jasno mi je zasto je Leda bas ne voli previse, iako joj engleski nije tezak.
Vjeronauk obozava, jer na vjeronauku nista ne pisu i ne crtaju, samo gledaju crtice :?