Eh, imamo i mi probleme s pisanjem... ali to me ne priječi da inzistiram na najboljoj mogućoj izvedbi.

Moj L ima određenih motoričkih problema zbog kojih piše drhtavo i grbavo. Stvar je pod kontrolom, dijagnoza postavljena odaaaavno - još prije škole, ali neke stvari ne možete "na silu" jer se vježbom ne poboljšavaju. Ipak, uvijek inzistiram na ČITKOSTI, ne toliko estetici, a o tome smo se odavno sporazumjele i učiteljice i ja. Npr. broj 6 i 0 moraju se razlikovati, jer inače eto trojke iz testa iz matematike!

Moj E je ljevoruko dijete i upravo je krenuo s pisanim slovima. Motorički je ok, čak iznad prosjeka. Pisanje ide relatovno dobro (ali sporo - do sad nije učio pisana slova) i isto tako ne popuštam kad kaže da to njemu ne ide... Vježbaj, pa će ići bolje!

Koliko god se činilo da nam rukopis nije bitan, ja ipak mislim da jest. I LIMA ima pravo, ako se u početku ne inzistira, s vremenom rukopis otkliže u totalnu nečitkost.