Drage moje, savjetujte me...
Naš problem je slijedeći. Uselili smo se u zgradu prošle godine (novogradnja, cca 1g) i od kad smo se uselili imamo problema sa dizalom. Ili ne radi, ili stoji po 5-10 min dok ne krene ili se, što je NAJGORE, zaglavljuje. A lift nov, novcat, pod garancijom.
Da stvar bude gora, u liftu postoji pločica na kojoj je navedeno ime tvrtke koja je postavila, "servisira" i "održava" to isto dizalo, te 2 broja telefona, na koja se NIKAD NITKO NE JAVLja! Stanari se neprestano žale predstavnici stanara, od toga ništ, sli to je neka druga priča. Ja sam već skroz ljuta/očajna. Strah me uopće uči u lift, a ne da mi se baš ni trudna i sa malim djetetom svakodnevno penjat na treći kat. Ne daj Bože da se zaglavim a kret... se ne javljaju na dežurni telefon. Mogu zvat vatrogasce ali oni bi reklli da zovem servis..
Što napraviti?? Za početak sam dotičnoj tvrtci poslala mail, ali što ako se ogluše?? Potpisivat peticiju, dat u novine, tužit??


Odgovori s citatom
). Obećao je da će, navodno, odmah poslati servisere (no ja do sada nisam nikoga vidjela, al dobro...). Dao je i neki broj od servisera (koji nije naveden u liftu) pa sam ga ja odmah zapisala i zalijepila u liftu, ako nekome zatreba. Vidjet ćemo kako će se stvari odvijati. Interesantno je da o svemu tome postoji i policijski zapisnik jer su se ljetos po noći ljudi zaglavili u liftu, i nakon što se na brojeve servisa nitko nije javljao, na kraju su intervenirali vatrogasci i policija, koja je o svemu napravila zapisnik. Eto... živi bili pa vidjeli...
