NEISPRAVNO DIZALO

Thread: NEISPRAVNO DIZALO

  1. emira's Avatar

    emira said:

    Default NEISPRAVNO DIZALO

    Drage moje, savjetujte me...

    Naš problem je slijedeći. Uselili smo se u zgradu prošle godine (novogradnja, cca 1g) i od kad smo se uselili imamo problema sa dizalom. Ili ne radi, ili stoji po 5-10 min dok ne krene ili se, što je NAJGORE, zaglavljuje. A lift nov, novcat, pod garancijom.
    Da stvar bude gora, u liftu postoji pločica na kojoj je navedeno ime tvrtke koja je postavila, "servisira" i "održava" to isto dizalo, te 2 broja telefona, na koja se NIKAD NITKO NE JAVLja! Stanari se neprestano žale predstavnici stanara, od toga ništ, sli to je neka druga priča. Ja sam već skroz ljuta/očajna. Strah me uopće uči u lift, a ne da mi se baš ni trudna i sa malim djetetom svakodnevno penjat na treći kat. Ne daj Bože da se zaglavim a kret... se ne javljaju na dežurni telefon. Mogu zvat vatrogasce ali oni bi reklli da zovem servis..
    Što napraviti?? Za početak sam dotičnoj tvrtci poslala mail, ali što ako se ogluše?? Potpisivat peticiju, dat u novine, tužit??
     
  2. vidra's Avatar

    vidra said:

    Default

    dat u novine
     
  3. emira's Avatar

    emira said:

    Default

    Quote Originally Posted by vidra
    dat u novine
    jooj... znam da je to danas najefikasnije, ali ja se fakat ne volim eksponirati. Može lli to nekako anonimno?
     
  4. sorciere's Avatar

    sorciere said:

    Default

    Quote Originally Posted by emira
    Može lli to nekako anonimno?
    a zašto ih ne posjetiš?

    ja točno znam što bi im (ja) rekla ...

    druga mogućnost je da ih prijaviš inspekciji, i to prije nego netko strada u tom liftu. ne vidim zašto je potrebna anonimnost? jel si kupila stan? plaćaš pričuvu?
     
  5. emira's Avatar

    emira said:

    Default

    Pa probat ću ovako, "mirnim" putem prvo . Možda se oglase nakon pisma. Prevrnula sam cijeli net da bi na kraju našla neke druge brojeve telefona. Izgleda da su promjenili brojeve telefona i adresu. Sutra ću te sve brojeve ispisati i nalijepiti u liftu, pa nek ih ljudi zivkaju svaki čas kad lift zašteka ili se zaglave. Šteta što nemam broj moba od direktora, mislim da bih ga zvala u 3 ujutro
     
  6. Foška said:

    Default

    mislim da je garancija na novim zgradama 2 godine.
    i da se u tom roku može tražiti od izvođača radova da popravi ili zamijeni sve što ne valja.
    a od kojeg je proizvođača taj lift?
     
  7. emira's Avatar

    emira said:

    Default

    Pa mislim da je proizvođač dotična tvrtka, u registru firme im piše da su d.o.o. za proizvodnju, remont, montažu i bla bla dizala. Na dizalu nigdje ne piše nikakav drugi proizvođač osim pločice s njihovom firmom.
     
  8. Foška said:

    Default

    OK, samo me zanimalo od kojeg se to proizvođača lift tako loše ponaša.
    može to na pp
     
  9. anne said:

    Default

    Mislim da su garancije na liftove duže od dvije godine to ovisi o proizvođaču, garancija od dvije godine u novim stanovima se mahom odnosi na izvedbu svih građevinskih i obrtničkih radova, a tipa bojler u stanu, špine u kupaoni podliježu garancijama samog proizvođača.
    Tako je i za liftove u zgradama.

    Moj savjet je ako se dotična firma oglušuje, predstavnik nije poduzeo ništa, skupiti potpise suvlasnika stanara i drito kod upravitelja zgrade koji vjerojatno ima potpisan ugovor sa firmom koja održava lift.
    Objasniti problem i stopirani daljnje uplate vaših novaca iz pričuve za redovno mjesečno servisiranje lifta i to na račun nekog tko ne radi posao kako treba.

    Emira možeš se pismeno žaliti ali dok to ne osjete kroz manjak planiranih sredstava na žiro računu, nažalost mnogi se prave "grbavi"!
     
  10. apricot's Avatar

    apricot said:

    Default

    možeš nazvati i izvođača objekta/investitora i pitati kako je zgrada dobila Uporabnu s neispravnim dizalom.
    I zprijetiti građevinskom inspekcijom.
     
  11. emira's Avatar

    emira said:

    Default

    danas sam, nakon što mi se mail koji sam poslala, vratio jer je e-mail adresa koja je navedena u ž. stranicama, nevaljana... al ajd... nazvala gospodina iz stambenog poduzeća kod kojeg plačamo pričuvu.
    Čovjek se šokirao i išao odmah zvati direktora firme i dobio ga. Ovaj je rekao da je on isto :shock: , jer mu je prvi glas da nešto sa tim liftom ne štima (u prijevodu bi to značilo da predstavnica stanara nije uputila njima niti jednu od stotina pritužbi koje je dobila od stanara ). Obećao je da će, navodno, odmah poslati servisere (no ja do sada nisam nikoga vidjela, al dobro...). Dao je i neki broj od servisera (koji nije naveden u liftu) pa sam ga ja odmah zapisala i zalijepila u liftu, ako nekome zatreba. Vidjet ćemo kako će se stvari odvijati. Interesantno je da o svemu tome postoji i policijski zapisnik jer su se ljetos po noći ljudi zaglavili u liftu, i nakon što se na brojeve servisa nitko nije javljao, na kraju su intervenirali vatrogasci i policija, koja je o svemu napravila zapisnik. Eto... živi bili pa vidjeli...
     
  12. maxi's Avatar

    maxi said:

    Default

    meni suludo zvuči ovo sa predstavnicom stanara....pa kaj se ona ne vozi istim liftom? ili živi u prizemlju pa joj se živo fućka (kao kod nas - dotični gospodin iz prizemlja ne želi voditi brigu o krovištu )
     
  13. emira's Avatar

    emira said:

    Default

    da... u prizemlju je...

    e i da se pohvalim... maloprije sam s balkona vidjela auto sa natpisom firme koja održava liftove, znači došli serviseri... Taman sam sišla dolje da malo popričam s njima ali su već otišli. Vidjet ćemo jesu li što popravili..
     
  14. zrinka's Avatar

    zrinka said:

    Default

    bravo emira
    a predstvanik stanara je zreo da ga se promijeni