Pokazuje rezultate 1 do 50 od 60

Tema: Pravilnik o ocjenjivanju

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,101

    Početno

    Na nedavnom e-savjetovanju procitala sam sjajan prijedlog jedne prof.koja predlaže da se u OŠ ukine zaokruživanje ocjena na kraju nast.godine i opći uspjeh te da se umjesto toga svaki predmet finišira trenutnim prosjekom na dvije decimale. Time bi se diferencirali učenici unutar jedne ocjene, smanjio bi se pritisak na gimnazije u smislu da dođe njih 400 s 5.0, nestalo bi natezanja i pritisaka za poklanjanje ocjena da se prođe s 5 itd.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Na nedavnom e-savjetovanju procitala sam sjajan prijedlog jedne prof.koja predlaže da se u OŠ ukine zaokruživanje ocjena na kraju nast.godine i opći uspjeh te da se umjesto toga svaki predmet finišira trenutnim prosjekom na dvije decimale. Time bi se diferencirali učenici unutar jedne ocjene, smanjio bi se pritisak na gimnazije u smislu da dođe njih 400 s 5.0, nestalo bi natezanja i pritisaka za poklanjanje ocjena da se prođe s 5 itd.
    Mislim da bi se na taj način još povećao pritisak na djecu, pa posljedično na učitelje. Zamisli tragedije nemaš štajaznam 4, 89 nego 4, 87 prosjek. Tek bi bilo natezanja...

  3. #3
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da bi se na taj način još povećao pritisak na djecu, pa posljedično na učitelje. Zamisli tragedije nemaš štajaznam 4, 89 nego 4, 87 prosjek. Tek bi bilo natezanja...
    S jedne strane je to točno, ali s druge mi se čini da je čokolada u pravu. Bolje bi se znala specifična težina svakog učenika jer bi skala bila šira. Za ovakve slučajeve bi i dalje bilo natezanja, aliii za mnoge bi se vidjelo da nemaju šanse. Ja bih to podržala. Ali treba slomiti mentalni sklop i naviku u glavi. I treba djecu motivirati da uče, a ne da se bore za ocjene hvatajući krivine.

  4. #4

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da bi se na taj način još povećao pritisak na djecu, pa posljedično na učitelje. Zamisli tragedije nemaš štajaznam 4, 89 nego 4, 87 prosjek. Tek bi bilo natezanja...
    Ovo se i meni čini kao vjerojatan scenarij. Lomljenje kopalja oko ocjene iz svakog pojedinačnog elementa.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •