Osim 4 roditeljska sastanka tijekom školske godine i informacija o učenju vašeg djeteta ?
Osim 4 roditeljska sastanka tijekom školske godine i informacija o učenju vašeg djeteta ?
da koristi moj broj mobitela i moju mail adresu :
- ukoliko joj se i samo učini da postoji neki problem (možda ga i nema - al zlu ne trebalo)
- da me sasluša i / ili pojasni situaciju ukoliko se meni učini da postoji nešto iz točke 1![]()
- da me traži pomoć ukoliko joj je potrebna - pa makar se radilo o prepisivanju jednog lista papira...
da misli svojom glavom i uvažava djetetovu osobnost - najviše me smeta kad se netko drži nečeg kao pijan plota.
Nemam što dodati osim potpisasorciere prvotno napisa
![]()
- da upozna svako dijete, da ih poštuje i da se brine i bori za njih
- da nije suhoparna, da otvoreno sa njima razgovara
- da komunicira otvoreno sa roditeljima
- da komunicira sa ostaloim profesorima koji im predaju tako da u svakom trenutku zna stanje stvari ( nisu ocjene jedina vrijednost )
- da je više informirana o stanju u školi
Sve što sam pročitala je zanimljivo....
i mene zanima što očekujete od razrednice....
pratim temu, čitam vas :D
Bijah razrednica, ali vas svejedno pratim i čitam!![]()
Ovakve me teme uvijek zanimaju.
Trenutno sam u drugim sferama.
Nisam pobjegla iz škole.![]()
I dalje radim s djecom i taj me rad oplemenjuje i raduje.![]()
sorci, kamo sreće da većina roditelja ima e-mail!?!!
Posebno u nekim situacijama.![]()
hmmm od naše učiteljice za početak očekujem malo informacija i
nekakav roditeljski sastanak d
meni bi npr bilo normalno da nam je rekla ili napisala koje bilježnice im
trebaju i treba li još nešto za školu da znam kupiti/donjeti
da djeca imaju raspored sati a ne moj kao tovar svaki dan poteže sve knjige jer tako treba![]()
mislim ne treba i kaže im ona šta je sutra ali on do doma zaboravi pa
neda da zovem i pitam nekoga jer on zna da treba sve
i uporno nosi sve i čak mi neda da mu nosim torbu nego uprti na rame
i ide
izgleda da se na kraju sve svodi na komunikaciju
Sva moja ocekivanja su ispunjena a i ako ima nesto sto njoj/meni treba ili nesto nestima, komunikacija je na takvom nivou da se super sve brzo rijesi.
Ne znam misliš li na osnovnu il srednju školu......al evo potkrijepljeno iskustvom: da ne izvede dijete koje pada u nesvijest na hodnik na razgovor u kojem pita koje droge konzumira ukoliko ne poznaje zašto dijete pada u nesvijest![]()
:shock: jadno dijetemakita prvotno napisa
![]()
generaliziraju .... previše generaliziraju
naravno jer i roditelji generaliziraju, zatvoreni krug....
znaš nije ugodno raditi s ljudima koji te apriori smatraju neradnikom![]()
I mala sam i ja roditelja u razredu koji su reagirali bahato, arogantno , napadački uvijek spremni na reakciju protiv nastavnog osoblja , njihovo dijete je uvijek bilo u pravu itd....
pošto mi je to radna obveza, sve sam odradila ponekad sa zaleđenim a ponekad s kiselim smiješkom.
ali misao vodilja mi je bila da sa završetkom 8 razreda tj uručenjem svjedožbe moja obveza prestaje, kao i pritsci i maltretiranja od strane tih roditelja.
Znam da će sad biti komentara, na ovo što ću napisati, jednu od takvih mama sam ljetos srela u gradu i kada me je pozdravila ,klimnula sam glavom, no gospođa je htjela razgovarati , e ...
lijepo sam joj objasnila da sam s njom morala komunicirati sve dok njeno dijete nije dobilo svjedožbu a da sada ne moram i da je molim da me zaobiđe u širokom luku...
i ovaj put je smješak bio pravi![]()
zašto bi bilo komentara maria
to je tvoje pravo i ja nekad budem ne baš preljubazna prema ljudima koji me zaustave na ulici pa pitaju a imaš li......,a koliko košta......
a ja žurim negdje
posao mi je završio i ne želim misliti o njemu kad nemoram
mi smo sreli njegovu učiteljicu na kupanju,pozdravili i to je to
nije mi ni u ludilu palo na pamet da je pitam išta vezano za školu
pa došla je s mužem i djecom na kupanje a ne raditi
Jedino sto bi mene kod uciteljice zanimalo je da bude DOBRA prema djeci.
Postovanje prema djeci mi se cini kljucno. Znaci, da se ponasa prema djeci onako kako bi voljela ili volio da se ponasaju prema njima samima.
Potpisujem sorci i marival. I još:
- da ne kasni na informacije,
- kad je prigoda da napiše i podijeli letak s informacijama, npr. za razredni izlet, školski sajam i slično (alternativa: meil, blog, info na stranicama škole),
- da provjeri prvo sa samim djetetom, po potrebi i sa očevicima, negativnu informaciju koju dobije od drugog djeteta ili profesora prije nego reagira.
M je dogodine prvaš.
Voljela bih da dobije učiteljicu koju će poštovati i voljeti.
Time sam sve rekla.![]()
(Takvu tetu u vrtiću sada ima.)
xZorana prvotno napisa
Sve što želiš da drugi tebi čine, čini i ti njima, :D ali i obrnuto: što ne želiš da tebi drugi čine, ne čini ni ti. -- davno, davno je ovo već Netko rekao![]()
Ja nikako ne bih ocekivala od razrednika/ceda me zove, ili tolerira da ja nju/njega zovem, van njihovog radnog vremena. Ali mi je vazno da im mogu prici kad nisu u nastavi ili zauzeti necim drugim (u principu na pocetku ili kraju skolskog dana) te da su voljni dogovorit samnom sastanak u neko vrijeme koje nam oboma odgovara kolko tolko.
Jedna stvar koju smo imali u prosloj skoli al nemamo (jos) u ovoj je kratki opis tema koje ce pokrivat u nekom doglednom periodu. Al ovo se vise tice nizih razreda i/ili nastavnika, za razliku od razrednika.
Od razrednika visih razreda bi bilo dobro dobiti s vremena na vrijeme nesto slicno u kontekstu dogadanja s razredom (izleti, projekti, pravila i procedure ili njihove promjene i sl.).
U te svhe roditeljima (ali i učenicima) vodim blog događanja
... npr. danas smo svi bili u bijelim majicama jer je Dan hrvatskog olimpijskog odbora... informacija je na blogu :D
Tratinčice prvotno napisa
eto - ja sam željela da mene razrednica zove - i zvala me. i učiteljica i ravnateljicaAncica prvotno napisa
.
u prvom osnovne sam pitala učiteljicu - da li ravnateljica podržava humanitarne akcije. i ona je rekla da da... ja sam otišla ravnateljici, zajedno smo organizirale akciju, škola dobila i mali prostor u novinama (djeca u pakracu igračke) - i svi bili zadovoljni... tako su za mene počeli dani otvorenih vrata...
a nešto najljepše mi je bilo kad me učiteljica znala nazvati doma navečer, i reći: planiram to-i-to, imate li kakvu ideju?
pa smo tako skupljali stare novine, i ja sam ih vozila u pan - a za tu lovu je razred išao na sladoled... ili smo organizirali eko-sajam, a ja sam izradila ID kartice za cijeli razred... itd...
da sam ja profesorica, učiteljica, ravnateljica ubila bi se da me zivka svakodnevno 25 - 300 roditelja :shock:
ma kaj ti je, to o čemu sorciere piše spada pod fenomen koji se stručno naziva optimizam pamćenjamarival prvotno napisa
![]()
no@ prvotno napisa
![]()
to ti misliš![]()
ja sam se ovo ljeto napričala sa sve 3.
eto bila sam u pravu 8) dezinformiraš svekoliku forumašku populaciju! sa sve tri možeš vrlo lagodno i neopterećeno čavrljati jer su - ako se ne varam - "izvan" svojih profesionalnih ulogasorciere prvotno napisa
ja sam govorila o onih 8 godina koje je kikica provela u školi. ovo naknadno je samo produžetak jednog lijepog druženja i suradnje.no@ prvotno napisa
![]()
Djeca su mali ljudi
![]()
maria71 - vjeruj mi da je malo važno što roditelji misle o nastavnicima ... važnije je što djeca misle, kao Vas doživljavaju, koliko su zadovoljni vašim stavovima, predavanjima, a mi roditelji moramo balansirati
zašto nitko nikada ne pita ( anonimna anketa npr.) djecu što misle o svojim nastavnicima ... ?!?!?! pa neka izađe na svjetlo dana tko psuje, tko vrijeđa, tko jede sendvić za vrijeme sata, tko šalje djecu u dučan, tko pije u kabinetu, tko neće voditi djecu u školu u prirodi ... itd.
ljudi su različiti i bahati i arogantni između ostalog ... ali djeca su DJECA ... i ako dijete ima takve roditelje ne znači da je i dijete takvo ... tko zna što ono proživljava u svojoj obitelji ... obrazovna ustanova bi se dublje trebala pozabaviti time ... prvo razrednik, pa prateći profesori, pedagog ... jer problematični roditelj ne znači i problematično dijete
( možda nisi trebala to dijete shvatiti kao svoju radnu obavezu ... već kao izazov ?! :? )
zorana - potpisujem te od rijeci do rijeci - ponašajmo se prema svima kako bi željeli da se i isti ponašaju prema nama![]()
moj ivan je imao učiteljicu koja je svu djecu voljela i poštovala, prije svega uvijek saslušala ... imali smo u razredu i problematično dijete koji ima tatu sa ptsp-om i pištoljem ... učiteljica je napravila sve da pomogne tom djetetu![]()
Tratinčice - može adresa bloga![]()
sorci ... ( sad buš se opet furila ) bezveze mi je to nabacivanje raski i rvnateljici - ja sam ovo ja sam ono ... a di su drugi roditelji bili ? ... da li je i njih raska zvala i pitala "šta da radi" ?... ako se nešto za školu ( djecu ) treba raditi onda mora biti uključeno više roditelja
sorciere, ja sam i mislila na onih 8 godina, kada sam spominjala optimizam pamćenja. naime, bez vremenskog odmaka od ovih 1, 5 godinu (tj manje) tvoja viđenje suradnje sa školicom (tj jednom osoobom iz tog trojca) bilo je puno kritičnije
mislim danas posve nebitno
samo eto ljudima djeluje dosta zbunjujuće (marival ima ?????)
važno je što roditelji misle o učiteljima jer djeca uče po modelu. često na taj način preuzimaju i "neizgovororene" latentne stavove svojih roditelja.marival prvotno napisa
u svim školama u RH tijekom travnja i svibnja 2008. provedeno je samovrednovanje (u sklopu vanjskog vrednovanja) škola u 4. i 8. razredu. U okviru tog samovrednovanja anonimno su ispitani stavovi učenika i roditelja o njihovim učiteljima, školi, uvjetima rada i suradnji... ispitani su i stavovi učitelja o suradnji s roditeljima, uvjetima rada, međuljudskim odnosima u kolektivu itd.zašto nitko nikada ne pita ( anonimna anketa npr.) djecu što misle o svojim nastavnicima ... ?!?!?! pa neka izađe na svjetlo dana tko psuje, tko vrijeđa, tko jede sendvić za vrijeme sata, tko šalje djecu u dučan, tko pije u kabinetu, tko neće voditi djecu u školu u prirodi ... itd.
rezultati samovrednovanja očekuju se u školaama navodno još tijekom rujna 2008.
rezultati samovre
nisam znala za tu anketu ... prvi glas![]()
to bi značilo da će moje dijete tek na kraju 8 razreda moći reći SVOJE MIŠLJENJE :shock: prestrašno ... to je kasno jako kasno
moje mišljenje o nastavnicima može ustvari nastati samo iz informacija koje dobivam od svoje djece ( kroz svakodnevnu komunikaciju ) jer nemam kuglu niti nadnaravne sposobnosti da stvorim svoje mišljenje o nekom koga vidim svaka 2 tjedna po 5-10 min ( i tada pričamo o djetetu ne o nama ) smješkajući se![]()
... a moje je da sve to što čujem .. izbalansiram, djetetu pokušam objasniti pozitivnu stranu i puno puta opravdavati nastavnika dok bih najrađe![]()
pa onda dođem na forum i žalim se :?
no@( netko svakodnevno mjenja mišljenja od sporta do škole )
Jesi li sigurna da su te informacije uvijek 100% točne?marival prvotno napisa
ma naravno da nisu 100% točne ( :shock: ) ... moja djeca ( kao i sva ostala ) lažu, izmišljaju i svakodnevno manipuliraju samnom ... pa kad dođem na informacije i vidim same petice i četvorke ...zabrinem se - vjeruj miJanoccka prvotno napisa
()
Pa jasno da nisu 100% točne. To ni ne očekujemo. Znanstvenisi su odavno dokazali da je ljudsko sjećanje tako povodljivo a percepcija puna rupa da se osobno svjedočanstvo u suđenju ne bi trebalo ni uzimat u obzir. Što je veća frka manja je šansa da smo uopće dobro vidjeli/shvatili što se desilo.Janoccka prvotno napisa
Ali nije ni bitna stopostotna točnost nego dojam. Svi živimo prema onom što mislimo i osjećamo, pa tako i djeca.
Uostalom, kad klinac dođe s nekom čudnom pričom iz škole ja mogu pretpostavit da je krivo shvatio, krivo upamtio, prenapuhao, namjerno iskrivio ili čak slagao - ali još uvijek ne znam što od toga i u kojoj mjeri. I htjela ne htjela kad krećem na susret s profesorom moje mišljenje je pod utjecajem mišljenja mog klinca.
Samo, vrijedi i obratno.Profesori svoj dojam o nama mogu steći iz kratkih susreta na informacijam, pozdravljanja u prolazu - i preko naše djece. Po onom što i kako djeca o nama kažu i po ponašanju djece. I ako se nađe recimo nepristojan klinac profesor može misliti da su mu i roditelji nepristojni, ili nesposobni, ili ga zapuštaju, ili sve zajedno.
Opet se svodi na potrebu za boljom komunikacijom.
Tijekom četiri godine razredništva jednom razredu srednje škole, dogodi se svašta, bude i nesporazuma, pa i suprotstavljenih mišljenja na svim relacijama, ali kad učenici odu iz škole, ja i dalje srećem njihove roditelje i vjerujte, pamtim samo sretne dane... Zaista volim sresti te ljude, uvijek se zaustavim i porazgovaram s njima. Mislim da ih nikada neću zaboraviti, da su to "veze" za cijeli život. Roditeljima na prvom roditeljskom sastanku dam svoj broj mobitela i nikada me nitko od njih ne gnjavi. Za svakog mogu naći dvije minute vremena da dogovorimo nešto što je hitno i bolje da bude javljeno i navečer u 8 nego da ja sutra rješavam situaciju koje nije trebalo ni biti. Mislim da naš posao uključuje vrlo blisku suradnju s roditeljima i da je to posao bez ograničenog formalnog radnog vremena. Na primanjima se zapravo razrednik zbližava s roditeljima, ne možete samo pročitati ocjene i izostanke i ispratiti čovjeka van. Ja primanje shvaćam više poput kućnog posjeta, samo bez kave, pustim ljude neka pričaju, svaka obitelj ima svoju priču, a razredniku je to bitno znati.
marival ti si zatražila adresu bloga... blog je interna komunikacija između razrednica i roditelja te učenika.... meni se čini malo neprimjerenim :? objavljivati takve prilično osobne informacije na ovako javnom forumu.
Nadam se tvom razumijevanju.![]()
:? :? :?Tratinčice prvotno napisa
ako je nešto osobno između učitelja i roditelja onda i drugi roditelji to nesmiju čitati
blog nije interna komunikacija ( to je mail ) blog je javan i svi ga mogu čitati i komentirati
Blog može biti i privatan i imati ograničeni broj čitatelja koji se moraju identificirati sa korisničkim imenom i lozinkom.marival prvotno napisa
Ako nemate korisničko ime i lozinku za blog tada je i taj blog javan. Na njega može bilo tko sasvim slučajno naletiti.Tratinčice prvotno napisa
Ako se tamo nalaze osobne informacije svakako bi trebalo staviti korisničko ime i lozinku za pristup.
Vlvl prvotno napisa
![]()
Ima jako puno roditelja koji beuzvjetno vjeruju svojoj djeci. Ne mislim samo vezano za profesore i školu.
Potpisujem od početka do kraja.. Tek sedmu školsku godinu radim u jednoj srednjoj tehničkoj školi i uvjek se trudim ovako postupati..Lovorka prvotno napisa
A o ovome jel djeca govore istinu..ne jedan puta da su krivotvorili izvješća i da sam po njihovim pričama izgubila mobitel ili da su ga ukrali-da mama ne zove
.. Jedan puta učenik čak nije rekao ocu da je pao razred- krajem 11. mj. sam ljuta jer se nitko ne zanima za djete nazvala i saznala stvarnu situaciju..
Mislim da razrednici imaju svakakvih priča.. al istina je da na kraju ostanu lijepe uspomene..
NetkoMiOteoNick kaže kako je blog javan i kako svatko na njega može naletjeti... slažem se...
ali u poplavi blogova.... baš se pitam kada će to biti....![]()
ja još uvijek čekam roditeljski sasranak ... ili bar najavu istogamaria71 prvotno napisa
![]()
Upravo sam došla s roditeljskog sastanka koji je trajao sat i pol ali meni je protutnjao munjevitom brzinom. Zabavno i poučno. Svaka čast učiteljicama i zapravo ono što očekujem od njih su ostvarile cijelu prošlu godinu a kako vidim i nastavljaju. Ono što me zapravo oduševilo kod njih je obračanje nama roditeljima kao roditelj roditellju u jednoj toploj pa rekla bi obiteljskoj atmosferi.marival prvotno napisa
Pa kaj nije to dosta?!maria71 prvotno napisa
Žena radi svoj posao za kojeg se školovala, nama iznese informacije o djetetu, a na nama je da reagiramo dalje.
Niti nam ona može odgajati djecu, niti ih preodgajati. Meni je dovoljno da je normalna osoba i da se brine o mome djetetu dok je u njenim rukama, a sve ostalo je moja briga.
Tema udaljena svjetlosnim godinama od mene
ali, živo mi je u sjećanju ostalo favoriziranje razrednika.
Razne raspodjele su mi uvijek dizale živce na kojem god "nivou" se nalazila.
Iz pozicije roditelja : očekujem kontinuiranu komunikaciju! Oni trebaju našu pomoć, a i mi njihovu. Radi se o obrazovanju i odgoju naše djece i mislim da smo jednako važni faktori u tom procesu. Jedini put uspjeha je dobrom komunikacijom, jasnom i neprestanom.
To za mene znači da volim što imam učiteljičin broj mobitela i znam da joj ne smeta ako ju nazovem izvan radnog vremena. Obzirom da ja zapravo ni ne znam koliko ona radi (ne znam kad joj završava radni dan, jer naši klinci već imaju nekoliko nastavnika koji im predaju eng, tal, glazb, vjerkač...) vrlo je velika vjerojatnost da ću ju nazvati u neradno vrijeme.
Naša učka me nikada nije "skinula" (ok, trudim se da to nije prečesto) i uvijek je poticala da joj se obratimo kad treba. To naravno ne znači da ću ju zvati da pitam što imaju za zadaću, ali ako Viki nije siguran oko neke informacije (npr. vrijeme polaska na izlet, i sl.), bez beda ću ju nazvati.
Pogotovo sam bila ponosna na odnos učiteljice iz boravka, koja me je jednom prilikom nazvala da me pita smije li Vikija pustiti doma, obzirom da pada kiša, a on nema kišobran!!! To mi je bilo genijalno.
Teško mi je razumjeti kad netko taj posao percipira kao "posao". On to sigurno nije, obzirom da se razlikuje od ostalih poslova, npr. daktilografa, kuhara, nekog menagera....lupam sad napamet. To je vrlo odgovoran posao, po završetku istoga teško je povući crtu i reći "ja sam za danas gotova". Barem ja tako mislim. I očekujem.
Ovo potpisujem. moje je dijete tek krenulo u školu i još nemam boj moba od učiteljice, ali ću je zamoliti da mi ga da na prvim informacijama.vikiikatja prvotno napisa
Mislim da je iskrena komunikacija između roditelja i nastavnika na redovnoj bazi izuzetno važna jer oni moje dijete ne podučavaju isključivo već sudjeluju u formiranju njega kao osobe kompetentne u svim segmentima društva.
meni ne pada niti jedan razlog zašto bih zvala učiteljicu/razrednicu na mobitel, izvan ili u radno vrijeme. ako je neka hitnoća, glavno mi je da ona ima moj broj mobitela, a obratno :?vikiikatja prvotno napisa