Evo mene opet!štrigica prvotno napisa
Osim ovoga o učiteljici (ne slažu se sva djeca i svi učitelji jednako dobro) može bit da je caka i u broju djece...
Moj stariji ne voli gužvu i čopore. (JA također ne volim gužvu i čopore i bolje funkcioniram u manjoj grupi ili sama.) Učiteljica kaže da se ne povodi za masom, možda ga smeta društvo...
Problem je u tome što mi, roditelji, nismo na nastavi i možemo se samo oslanjati na rekla-kazala informacije i od djeteta i od učitelja (koji ima i drugu djecu u razredu i ne može se 100% posvetiti jednom, bez obzira kojem).
Eh, sad - što učiniti? Ako dijete blokira KAD GA UČITELJICA PROZOVE nek proba izvući gradivo iz njega na drugi način (dati da nacrta zastavu, pa neobavezno razgovarati o tome). Možda mu smeta to što je prozvan i mora reći nešto pred ljudima... Jadno dijete, kako ga dobro razumijem...
Možda mu se netko od druge djece rugao (a taj netko nije na dopunskoj) i slično... Ja imam problema iz svog sina izvući takve podatke, pa se služim trikovima (pitam njegove prijatelje tko ga je mlatnuo ili tko mu se rugao, jer on ne želi o tome).
Evo, jučer sam od popodnevne učiteljice dobila pohvalu za sinovo čitanje, PRVI PUT otkad je krenuo u školu. Stvari idu na bolje...
Takvoj djeci bitno je izgraditi samopouzdanje. Ponudi im nešto u čemu je dobar (a ostali, nadam se, nisu u toj mjeri...):
Imaju li računalo u razredu (mi smo za našega nabavili)? Ako nemaju, NABAVI I DONIRAJ NEKU STARU KANTU, samo dovoljnu da gore rade Sunčice i Hlapić (Petice i ostale edukativne softvere čuvaj doma ko zmija noge, he he he)... Ako je dijete u tome superiorno, bit će "glavna faca" kao i na engleskom...
Sad od ovoga proberi što ti odgovara, a ja držim fige da uspije!