Pokazuje rezultate 1 do 40 od 40

Tema: Savjet u vezi autosjedalice koja je preživjela sudar

  1. #1

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno Savjet u vezi autosjedalice koja je preživjela sudar

    Trebam jedan savjet.

    MM je danas imao sudar s autom u kojem je autosjedalica. Napucala ga je otraga nekakva ženska u džipu, pa je on još udario neke ispred sebe. Mi imamo Peugeot 307 SW. Nisam još vidjela auto, MMu je dobro, međutim kaže da je zadnji kraj auta razbijen totalno.

    Po MMovim rječima, sjedalica (a radi se o Romer KIDFIX 15-36 kg) je na izgled neoštećena, a i na sjedalu na koje je sjedalica zakačena se ne vidi nikakvo oštećenje. Dijete na sreću nije bilo unutra, ostavio ga je u vrtiću malo prije toga.

    Auto danas ide na popravak, sjedalicu vadimo.

    Što da radim s tom sjedalicom, relativno je nova, nema još ni godinu dana. Ali, ako više nije sigurna ili nije dovoljno sigurna, naravno da ću ju zamijeniti. Kako se još može provjeriti stanje sjedalice.
    :?
    Hvala unaprijed na pomoći

  2. #2
    Juroslav avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Agram - centar, jug i negdje između
    Postovi
    1,508

    Početno

    imaš dvije mogućnosti:
    1. sjedalicu rastrgati i baciti u smeće (trganje da ju netko ne uzme i ne počne koristiti)
    2. sjedalicu donirati RODI za potrebe tečajeva

    ne može se znati dok ne bi bilo kasno je li došlo do kakve mirko-pukotine

    znam da je to hrpa love, ali...

    e da, tražiti refundaciju od osiguranja krivca za sudar skupa s refundacijom troškova popravka auta - OBAVEZNO

  3. #3

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    Na temelju čega mogu tražiti refundaciju????

  4. #4

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    Zaboravila sam dopisati, procjenitelj je procijenio štetu, sjedalicu nitko nije niti spomenuo.

    Radi se o boosteru s naslonom.

  5. #5
    Juroslav avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Agram - centar, jug i negdje između
    Postovi
    1,508

    Početno

    na temelju toga kaj se, prema uputama, sjedalica koja je bila u sudaru više ne smije koristiti
    i zatražiti ispravak procjene tak da se uključi i AS

  6. #6

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Dobro zbori Jure!

  7. #7
    Juroslav avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Agram - centar, jug i negdje između
    Postovi
    1,508

    Početno

    hoću dobit lizalicu? :D

  8. #8

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Iza kapaka
    Postovi
    5,351

    Početno

    Citiraj Juroslav prvotno napisa
    hoću dobit lizalicu? :D
    Može. Sljedeće subote.

  9. #9
    Juroslav avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Agram - centar, jug i negdje između
    Postovi
    1,508

    Početno

    jeeeeee :D

  10. #10

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    To sam predložila MMu, vidjet ćemo što će biti, on misli da to više nije moguće jer je procjena gotova. Rezgovarat ću s njim doma.

    A vidi sad - na Britax/Roemerovim stranicama piše da se sjedalica šalje njima na procjenu - i to besplatno preko ovlaštenog dealera. Međutim, Turbo limač, odnosno magma preko koje sam ja kupila sjedalicu nije navedena, tj. Hrvatske nema uopće na listi.

    Poslala sam im mail da vidim što oni kažu o mogućnosti besplatnog slanja na procjenu stanja sjedalice. Javim kad dobijem odgovor. Bilo bi super da na bilo koji način izvučem novu, i ja bi se osjećala sigurnije.

  11. #11
    pomikaki avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    8,507

    Početno Re: Savjet u vezi autosjedalice koja je preživjela sudar

    Citiraj tintilinic2002 prvotno napisa
    Trebam jedan savjet.

    MM je danas imao sudar s autom u kojem je autosjedalica. Napucala ga je otraga nekakva ženska u džipu, pa je on još udario neke ispred sebe. Mi imamo Peugeot 307 SW. Nisam još vidjela auto, MMu je dobro, međutim kaže da je zadnji kraj auta razbijen totalno.

    Po MMovim rječima, sjedalica (a radi se o Romer KIDFIX 15-36 kg) je na izgled neoštećena, a i na sjedalu na koje je sjedalica zakačena se ne vidi nikakvo oštećenje. Dijete na sreću nije bilo unutra, ostavio ga je u vrtiću malo prije toga.

    Auto danas ide na popravak, sjedalicu vadimo.

    Što da radim s tom sjedalicom, relativno je nova, nema još ni godinu dana. Ali, ako više nije sigurna ili nije dovoljno sigurna, naravno da ću ju zamijeniti. Kako se još može provjeriti stanje sjedalice.
    :?
    Hvala unaprijed na pomoći
    ovako iz kurioziteta:
    ako dijete nije bilo u sjedalici, onda sjedalica valjda nije oštećena? Ja sam pretpostavljala da se ošteti zato što dijete nalegne na pojaseve i kopče se opterete.

  12. #12
    Anci avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    10,626

    Početno

    pomikaki, ova sjedalica ni nema kopču na koju ti misliš
    Tu se dijete veže pojasom auta.

    No, u sudaru možda dođe do nekih oštećenja same sjedalice, plastike :/

  13. #13
    Osoblje foruma srecica avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    ispod površine
    Postovi
    2,651

    Početno

    Pomikaki, bez obzira sto dijete nije u sjedalici, moze doci do ostecenja jer predmeti unutar automobila se pomoci zbog dijelovanja sila udara.
    Dakle trebalo bi u uputstvu za koristenje procitati sto kaze proizvodac, a obicno kaze da je potrebno kontaktirati distributera koji ce sjedalicu poslati u servis na pregled kako bi se ustanovilo da li se sjedalica moze dalje koristiti. U vecini slucajeva proizvodac savjetuje promjenu sjedalice ... naravno sjedalice su skupe ali obzirom da kad osiguravate automobil imate i onu jednu stavku za predmete u autu, e pa to ukljucuje i sjedalicu.
    Dakle kod prijave stete svakako treba napomenuti da je u autu bila sjedalica za koju proizvodac savjetuje zamjenu u slucaju sudara, te navesti vrijednost iste i zatraziti naknadu troskova.

  14. #14
    Osoblje foruma srecica avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    ispod površine
    Postovi
    2,651

    Početno

    Citiraj srecica prvotno napisa
    jer predmeti unutar automobila se pomoci zbog dijelovanja sila udara.
    pomicu

  15. #15

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    Ma baš sam se htjal javiti oko ovoga. Kontaktirala sam Romer, opisala situaciju i poslali su mi mail koji kopiram ovdje. Ja sam u svom mailu napisala isto što sam napisala u uvodnom postu.

    Thanks for your email.



    If you are not 100% sure that your seat is without any damage then it is better that we get your seat and check it for you. It is always the best way.



    Please contact our Croatian distributor MAGMA, Bastijanovic 52a, HR-10000 Zagreb, Tel.: 00385-13 656 880

    Valentina.gulam@magma.hr regarding all questions concerning the handling of the return.



    Please fill out the attached questionnaire and send it back with your seat.



    Thanks in advance!



    Bet regards from Ulm



    Ingo Biener

    BRITAX RÖMER Kindersicherheit GmbH

    Kundenservice/ Customerservice



    Blaubeurer Straße 71

    D-89077 Ulm (Donau)

    Fax +49 (0731)93 45-212

    E-Mail Ingo.Biener@de.britaxeurope.com

    http://www.britax-roemer.de
    Uptinik ne mogu ovdje staviti ali sadrži sliku auta na kojoj se označi šteta, da li je bilo ozlijeđenih osoba i slično, kakva je bila šteta na oba aduta (u ovom slučaju na našem relativno velika a na drugom - koji je bio nekakvi ogromni džip praktički nikakva)

    I tako dobijem ja konačno tu gđu. Gulam u TL (broj telefona 3656 825) objasnim joj situaciju, a ona kaže "joooj pa znate vi koliko košta slanje u Njemačku". Ja joj kažem da ne znam, niti da me zanima, da je mene proizvođač uputio na njih i da ju molim da to riješi. Poslala sam joj mail sa svojim podacima i naravno od nje niti traga ni glasa.

    Sjedalicu sam ja temeljito pregledala i sjedalo od auta, iskreno mislim da joj nije ništa. Stražnji sic nije uopće dotaknut, sjedalica izgleda sasvim u redu, no ipak za sada koristimo rezervnu sjedalicu dok ne vidim što će mi TL javiti. Dati ću im još par dana, ako se ne jave ponovno ću pisati Roemeru. Oni su stvarno bili profesionalni i odmah odgovorili i izgleda da to vraćanje sjedalice na pregled funkcionira svugdje. osim kod nas.

  16. #16

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    I da, zaboravila sam napisati, osiguranje nas je otpililo (HOK osiguranje), kažu da sjedalici nije ništa a u uputama ne piše da se mora baciti ako je sudjelovala u sudaru.

  17. #17
    petarpan avatar
    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Zagreb-Trnje
    Postovi
    2,136

    Početno

    Citiraj tintilinic2002 prvotno napisa
    I tako dobijem ja konačno tu gđu. Gulam u TL (broj telefona 3656 825) objasnim joj situaciju, a ona kaže "joooj pa znate vi koliko košta slanje u Njemačku". Ja joj kažem da ne znam, niti da me zanima, da je mene proizvođač uputio na njih i da ju molim da to riješi. Poslala sam joj mail sa svojim podacima i naravno od nje niti traga ni glasa.
    I koliko košta da je pošalju na provjeru? Magmu maksimalno 100 eura. Ili da ih košta negativne reklame?

  18. #18
    Osoblje foruma srecica avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    ispod površine
    Postovi
    2,651

    Početno

    Citiraj tintilinic2002 prvotno napisa
    I da, zaboravila sam napisati, osiguranje nas je otpililo (HOK osiguranje), kažu da sjedalici nije ništa a u uputama ne piše da se mora baciti ako je sudjelovala u sudaru.
    Da, ali u uputama pise da se mora vratiti proizvodacu, pa neka oni snose troskove slanja ma bas me sad ovo iznerviralo ... kako oni znaju da sjedalici nije nista, oni su je pregledali ili testirali.

    Mislim da je nedavno jedna cura isto pisala o problemima sa osiguravajucom kucom, ali su na kraju dobili.

  19. #19

    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Postovi
    196

    Početno

    bog jadanas bila u ducanu i kupila römer as za maloga
    i kaze mi prodavacica u slucaju nezgode da se salje as natrag na römer i oni je pregledaju i mijenjaju dijelove koji su osteceni bar je u njemackoj tako ne znam kako je u hrv a kaze da npr.maxi cosi odma predlaze zamjenu

  20. #20
    Ancica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,421

    Početno

    tintilinic, jel ti se javila gospoda iz TL-a i rijesila stvar?

    Ako nije, posalji opet mejl Romeru i reci da te ne fermaju u distributera a da ti je potvrda da je OK potrebna kako bi je mogla dalje koristiti, a ako nije, ili mozebitno nije, da kako bi mogla traziti naknadu od osiguranja.

    Javi ako treba pomoc.

  21. #21

    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Lokacija
    hrvatska
    Postovi
    171

    Početno

    Naoružaj se stpljenjem ,mi smo drugi stiropor za Maxi cosi AS u TL trgovini dobili godinu dana nakon naružbe i to kad sam postala bezobrazna isto kao oni Onda je došao u vrlo kratkom roku .

  22. #22
    Pravi je Anđeo avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    66

    Početno

    Mi kupili Roemer u Sloveniji, i već pri motiranju nam je prodavačica rekla da ako bi nam se dogodio sudar da im obavezno vratimo AS da je pošalju proizvođaču na testiranje, to traje mjesec dana, tako nam je rečeno

    znači problem je u TL, nagazi ih

  23. #23
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    Citiraj tintilinic2002 prvotno napisa
    I tako dobijem ja konačno tu gđu. Gulam u TL (broj telefona 3656 825) objasnim joj situaciju, a ona kaže "joooj pa znate vi koliko košta slanje u Njemačku". Ja joj kažem da ne znam, niti da me zanima, da je mene proizvođač uputio na njih i da ju molim da to riješi. Poslala sam joj mail sa svojim podacima i naravno od nje niti traga ni glasa.

  24. #24

    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    253

    Početno

    pa ja sam sasvim na to zaboravila! Mi smo imali sudar prije dva mjeseca! sa djetetom u as, romer duo plus! ajme poluditi cu! A ja ga lijepo unutra vezem i sretno se vozikam okolo. ...evo sad nazvala mm-a, nekaj trubi o neotvaranju air bagova, i da to nije bio nikakv sudar i da to nije bilo nis...i evo sad citam u uputstvima, : in an accident at a collision speed above 10 km/h the child safety seat could suffer dammage which is not necessarily obvious. In such cases it is extremely important that you replace the child seat.

    ..ajoj, nista, sorry, strasne li spoznaje, idem mu sad doma mahati s tim isprintanim, pa u tl po novu...nego, da vam je onda dostavim za testiranja na slijedeci pregled jel, te?.. aMak ima 16 kila i jos samo dve do vece..ajoj ajoj, ma nema nista veze, nego samo. ja vozim dijete u nesigurnoj sjedalici vec dva mjeseca....ubicu se od gluposti i griznje savjesti.

  25. #25

    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    253

    Početno

    aa, tinitilinic, sad tek citam, idem odmah zvati gdju gulam, ako smo dvije, mozda ce joj to biti dodatna inspiracija da nas rijesi.

  26. #26

    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    253

    Početno

    evo zvala i ja gdju Gulam, veli da je to od njih bezobrazno kako to nude izvan njemacke, da nek ja njoj napisem mail i da ce ga ona njima forwardirati pa " nek se oni koprcaju sa svojim izjavama", da sam ja potpuno u pravu sto to trazim ali da je to puno skuplje od ne znam cega i blabla..i da prvo me pitala dali sam ja vec zvala. nIS, IDEM PISATI ROEMERU I njoj pa da vidimo kako ce to zavrsiti.

  27. #27

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    Ružica, baš sam se logirala da se požalim da od gđe. Gulam, niti od TL niti traga niti glasa. Već nam je i auto gotov i popravljen a ona se ne javlja. A mail je sigurno dobila. Mislim da bi im trebalo napraviti dobru antireklamu. Niš, idem i ja pisati Romeru.

    Ako trebaš onaj formular mogu ti ga poslati na mail.

    Sad sam ljuta kao ris

  28. #28
    Ancica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,421

    Početno

    Kad saljes mejl romeru, stavi gdu tulan u cc (ako imas njen mejl, ako ne, onda mejl tl-a odnosno magme).

  29. #29

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    Ancice, od osiguranja niš, MM je "pametno" potpisao da se odriče bilo kakvih daljnjih potraživanja od njih, nakon što je preuzeo poravljeni auto. U TL (slavna gđa. Gulam)l sam opet poslala mail, s molbom da mi odgovore što su poduzeli. Sutra se definitivno žalim Roemeru, imaju stvarno krasnog distributera.

  30. #30
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    kako je taj TL neprofesionalan!!!

    uvijek ista priča...ima li nade za njih? (mislim svaka čast izuzecima, ali...)

    antireklama njih uopće ne zanima jer da ih zanima ne bi si douštali neke stvari

  31. #31
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    Citiraj tintilinic2002 prvotno napisa
    U TL (slavna gđa. Gulam)l sam opet poslala mail, s molbom da mi odgovore što su poduzeli.
    pošalji mail i u cc stavi njenog šefa, i svemoguže šefove do čijih mailova možeš doći. reci da si obavijestila roemer, i da ćeš ih prijaviti inspekciji ako ne riješe tvoj problem po hitnom postupku

  32. #32

    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    253

    Početno

    tek sad pisala romeru, da se desilo to i to, i da sam kontaktirala gdju Gulam koja medjutim denies that magma has such an arrangement sa njima, i claims da je to za magmu preskupo slati, i da mi je rekla da nek ja pisem njoj pa ce ona to njima forwardirati a da ja smatram da je nepotrebni gubitak eletronskog prostora i vremena pa lijepo direktno njih molim da mi savjetuju sta da radim. idem sad jos i nju to obavijestiti.

  33. #33

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    Evo, dobila ja odgovor od Roemera pa ga kopiram tu

    Dear Mrs (izbrisala ime iako ga znaju i u TL i u Romeru) ...


    Sorry for the late answer!


    After consulting wit Mrs. Gulam I can say to you that you have to send back the seat by yourself because it is no complaint. Please send it enough stamped directly to us. We will check the seat for free. If there are some parts which we have to change then we will invoice it to you. But a colleague of mine will contact you before and ask you, if the costs are ok for you. The costs for the return you have to pay, too.



    If you have any further questions don't hesitate to contact us.



    Best regards



    Ingo Biener
    I sad mene zanima, a i voljela bi da netko provjeri u Sloveniji, da li također kupac, odnosno onaj kome se sudar desio snosi troškove slanja u Njemačku :/

    I baš bi volila da mi netko kaže što to znači "it is no complaint", nego što je? Nije reklamacija, ali complaint je u svakom slučaju.

    Ne znam, vidjet ću koliko košta slanje pa ću odlučiti. Ako ju do sad nismo koristili mogu i dalje bez nje, iako je to bila bolja, kakti sigurnija sjedalica, ova druga je iz Prenatala, rezervna.

  34. #34

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    Svaki put se naknadno sjetim da bi nešto trebala reći

    Ako netko hoće mail od tog gospodina Bienera šaljem na pp

  35. #35
    Maruška avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,926

    Početno

    Uz opasnost da se sada na mene obruši drvlje i kamenje...

    Mislim da je ponuda gospodina B. sasvim korektna. (ne znam kako je u Sloveniji)

  36. #36
    Osoblje foruma srecica avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    ispod površine
    Postovi
    2,651

    Početno

    Za te troskove postarine i eventualnog popravka treba teretiti osiguravajuce drustvo, ali kako je tvoj muz vec 'odbio' ... i meni se cini da ponuda gospodin B. korektna.

  37. #37

    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    39

    Početno

    Maruška, nisam ja ništa ljuta na Roemer, ono što je on odgovorio je isto što piše na njihovim web stranicama, i to je apsolutno fer, oni besplatno pregledaju, ali ako treba popravak to naplate. Stvar je u slanju k njima.

    Accident seat
    In a collision with an impact speed above 10 km/h the seat may have suffered damage. In this case please call on your retailer who will send the seat to us. We will examine it free of charge. Should parts need replacing, these will be charged. Your seat will be examined and repaired by us within a few working days.
    Piše da će retailer poslati njima, a ja u svakom slučaju nisam retailer nego customer. A mislim da retailer ima svoje kanale kojima šalje sjedalice koje je netko reklamirao, pa bi i ovu jednu mogli ubaciti u pošiljku.

    Nema veze, što se mene tiče ova priča je završena, jali informacije možda nekome pomognu.

  38. #38
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    Accident seat
    In a collision with an impact speed above 10 km/h the seat may have suffered damage. In this case please call on your retailer who will send the seat to us. We will examine it free of charge. Should parts need replacing, these will be charged. Your seat will be examined and repaired by us within a few working days.
    vidiš kako su domišljati?! nigdje ne piše da će retailer poslati seat free of charge?! tako da bi ti TL mogao naplatiti slanje sjedalice (možda manje možda više nego pošta) kad bi im se dalo s time baviti

    mislim stvarno

  39. #39

    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    253

    Početno

    ekspresno brzo dobila i od gdje Gulam mail koji je pisala gdinu I.B u romer, i uskoro od njega isti odgovor kao tintilinic. Uspjela ga je zbarit da sami saljemo sjedalice. ne usudjujem se opce pitat kolko to kosta. Eto, hvala svima, odjavljujem se za sada iz ove price dodjem samo jos javiti kolko kosta slanje, i da li sam uspjela posuditi rezevnu dok ova ne dodje.

  40. #40
    Maruška avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,926

    Početno

    tintilinic, nisam znala za ovaj dio koji si kopirala s njihovih stranica. Iako nigdje na njemu ne piše 'free of charge' mislim da bi se mogla pozvati na to... :/
    Žao mi je što je ovako ispalo.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •