Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 84

Tema: Glinamol - savjeti, ideje i trikovi

Datum pristupanja
    Apr 2007

Početno Glinamol - savjeti, ideje i trikovi

Molim pomoć.

Imamo doma dva paketa glinamola i sad bi nešto s njim voljeli naparaviti. Ja sam zadnji put radila s masom za modeliranje valjda u nižim razredima osnovne i ništa ne znam.
    Na što moramo paziti? Na kojoj podlozi je najbolje raditi da imamo što manje nereda i čišćenja? Može li se valjati običnim valjkom za tijesto?
    Koliko se suši?
    Mogu li se od toga raditi B. ukrasi, koliko to teško bude kad se osuši?

Totalni sam početnik, help...

Datum pristupanja
    Nov 2006

Početno

i ja se pridružujem molbi, fale nam osnovna tehnička znanja

- jel koristite kakve alate
    - ako radite npr. figuricu čovjeka je li bolje sve iz jednog komada ili po dijelovima pa nalijepiti
    - gotov uradak sušite na zraku? u pećnici? bojite, lakirate...? s čim?

molim kreativce da nam odaju nešto od svojih tajni
    može i koja slika

meda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005

Početno

gdje ga kupujete?

Datum pristupanja
    Apr 2007

Početno

pa svugdje ga ima
    jedan sam uzela na ZV u onoj knjižari na južnom ulazu, a drugi u getrou
    onaj od TOZa, bijeli
    (nemoj mi samo reć da to nije glinamol, ubićuse ako sam i to fulala)

Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008

Početno

Glinamol tips & tricks:

Ima ih u raznim osnovnim bojama (bijeli i crvenkasti - boja cigle).

Dolazi u zapakiranim vrećicama i pri kupovini treba biti mekan.

Zna se lijepiti (a tada ga treba ostaviti pol sata da se malo prosuši).

Mi s glinamolom radimo na kuhinjskom stolu (koji je ionako obučen u voštano platno). U školi i vrtiću imali su komade voštanog recimo 40x60cm. Imali su i pladnjeve (ali nije zgodno za valjanje valjkom za tijesto).

Valjak za tijesto je zakon za glinamol. I lijepo se poslije opere.